Vairākas radiostacijas priekšvēlēšanu laikā intervējušas pašvaldību deputātu kandidātus, nenorādot, ka materiāls ir reklāma, lai gan par intervijām saņēmušas samaksu, raksta laikraksts Diena.
Nacionālā radio un televīzijas padome (NRTP) konstatējusi, ka četrās radiostacijās pārraidīta slēptā reklāma, toties kopumā sešas raidorganizācijas nav ievērojušas priekšvēlēšanu aģitācijas likuma ierobežojumus.
Slēptās reklāmas saturs radiostacijās SWH+, Krievu hitu radio, PIK un Mix FM bijis vienāds - raidījumā «Mums ir tiesības» intervēti vairāki partijas PCTVL deputātu kandidāti. Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) konstatējis, ka visas raidorganizācijas, izņemot Mix FM, par šo raidījumu saņēmušas 11 370 latu no Latvijas Cilvēktiesību komitejas, kas arī bija raidījuma autore.
Tā kā Mix FM pārraidīts identisks raidījums, NRTP ieskatā arī tā bija slēptā reklāma. Maksimālais sods par šādu pārkāpumu ir 5 tūkst. Ls.
Šo gadījumu turpina pētīt KNAB, kas vēl nevar atbildēt, vai Latvijas Cilvēktiesību komitejas izdevumi pieskaitāmi pie partijas vai trešo personu tēriņiem, jo šajā organizācijā jau gadiem darbojušies PCTVL biedri.
NRTP bijušas aizdomas par vēl vairākiem iespējamiem slēptās reklāmas gadījumiem. Viens no šiem gadījumiem esot radio SWH raidījums «Ar dziesmu par dzīvi», kur priekšvēlēšanu laikā parādījās intervijas ar deputātu kandidātiem.
Tiesā jau iesniegti seši NRTP sastādīti administratīvie protokoli par raidorganizāciju pieļautajiem priekšvēlēšanu aģitācijas likuma pārkāpumiem. Tie lielākoties saistīti ar liegumu dienu pirms vēlēšanām pārraidīt materiālus, kas satur priekšvēlēšanu aģitācijas pazīmes.
Maksimālais sods, ko raidorganizācijas varētu saņemt, ir 50 un 75 Ls.