«Apmēram gads. Vispirms paies laiks līdz restrukturizācijas plāna izstrādei, biznesa modeļa izvēlei, kas varētu notikt līdz gada beigām. Tad jārunā ar līzinga devējiem un jāsaprot, cik daudz un kādas lidmašīnas mums vajadzīgas. Pasažieru tranzīta plūsmas noteikti jāsaglabā. Ceru, ka nākamvasar situācija kļūs labāka, cilvēki pirks biļetes uz airBaltic reisiem,» intervijā laikrakstam Diena sacījis aviokompānijas kreditora AS Latvijas Krājbanka prezidents Ivars Priedītis.
«Protams, daudz atkarīgs no degvielas cenu dinamikas,» viņš piebildis.
Atbildot uz laikraksta jautājumu, vai būtu jāmeklē vēl kāds partneris airBaltic attīstīšanai, Priedītis sacījis: «Vispirms valstij jāatbild uz jautājumu, vai tā vēlas palikt šajā biznesā. Varbūt uzņēmuma akcijas jākotē biržā, iespējams, nākotnē partneris no avionozares var palīdzēt aviokompānijai attīstīties. Man subjektīvi šķiet, ka valstij ar šo biznesu tomēr nodarboties nevajag.»
Runājot par jauno airBaltic vadītāju, Priedītis norādījis: «Tam jābūt cilvēkam, kurš šajā nozarē ir ļoti pieredzējis, daudz kam gājis cauri. Varbūt kāds speciālists no ASV, kādas Eiropas valsts.»
«Lai man piedod, bet tam cilvēkam ir jābūt ar tādu pieredzi un saprašanu, kurš šajā biznesā var ielēkt un uzreiz orientēties. Cilvēkam, uz kura telefona zvaniem atbild un kuram uzticas nozīmīgi ļaudis avioindustrijā visā pasaulē,» viņš akcentējis.
Pašlaik jaunieceltā airBaltic valde kopā ar padomi strādā pie airBaltic nākotnes stratēģijas un mērķiem. Uzņēmuma vadībai kopā ar akcionāriem būs jāpieņem lēmums, vai airBaltic arī nākotnē turpina iet uz maksimālu attīstību, iekarojot tirgu ar iespējami daudziem maršrutiem - šāda stratēģija lidsabiedrībai bija līdz šim, taču nesa zaudējumus, vai arī par mērķi tiek izvirzīta kompānijas peļņa, kas nozīmē, ka esošais lidojumu maršrutu tīkls būs jāapcērp, šodien raksta laikraksts Dienas bizness.