Apgrozījuma un darbinieku skaita pieaugums nekad nav bijis uzņēmuma pašmērķis
Tā laikrakstam Dienas Bizness saka IT uzņēmuma SIA CUBE Systems izpilddirektors Renārs Jansons.
«Vienmēr esam lūkojušies pēc stabilas un kvalitatīvas attīstības. Mūsu misija ir katru projektu izveidot tā, lai paveiktais darbs strādā kā ieteikums nākamajiem klientiem un darbiem. Tas veido pieprasījuma un arī apgrozījuma kāpumu,» viņš stāsta. Uzņēmums spējis kāpināt apgrozījumu no 298 tūkst. eiro 2013. gadā līdz 953 tūkst. eiro 2015. gadā, līdz ar to tas ir iekļauts Dienas Biznesa un Lursoft veidotajā strauji augošo kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.
Pirms 12 gadiem dibinātais uzņēmums izaudzis par CUBE grupu, kurā ietilpst CUBE Aģentūra, kas nodarbojas ar digitālo mārketingu, CUBE Mobile, kas izstrādā mobilās aplikācijas un CUBE Systems. «Pasaules tendences rāda, ka aizvien vairāk uzņēmumu ievieš digitālus risinājumus, kas aizstāj fizisku cilvēka darbu. Šādu risinājumu realizē, piemēram, McDonald’s restorāni. ASV ir vairākas bankas, kurām vispār nav fizisku klientu apkalpošanas centru. Arī finanšu uzņēmumi digitalizējas, un tas likumsakarīgi mums un citiem nozares pārstāvjiem sagādā darbu,» teic R. Jansons.
Uzņēmuma klientu grozā ir dažādu nozaru kompānijas. Viens no lielākajiem projektiem ir Latvenergo klientu pašapkalpošanās portāls Elektrum. «Latvijas tirgū novērtē to, ka IT sistēmām radām pievienoto vērtību, lai tās būtu klientu klientiem draudzīgas. Vispirms ir biznesa vajadzība, un pēc tam tiek meklēti labākie risinājumi, nevis otrādi,» viņš turpina.
Visu rakstu Gādājot par ērtumu lasiet 2. augusta laikrakstā Dienas Bizness.