Jau trešdien laikraksta Dienas Bizness redakcijā tiks prezentēti ikgadējā Uzņēmumu reputācijas topa rezultāti, kad tiks atklāts, vai saldumu ražotājam Laima arī šogad izdevies noturēties topa līdera pozīcijā. Sadarbībā ar aģentūru Nords Porter Novelli un pētījumu centru SKDS veidotais pētījums liecina, ka Latvijas iedzīvotāju un uzņēmēju uzmanību piesaistījuši arī 28 jauni uzņēmumi, kas topā pērn nebija sastopami.
Kopumā šogad topā kāpumu ir vairāk nekā kritumu – 61 kompānijas reputācija, salīdzinot ar gadu iepriekš, ir uzlabojusies, savukārt 47 uzņēmumiem šogad veicies sliktāk nekā pērn un topā piedzīvots citam mazāk, citam vairāk sāpīgs kritums.
Jāatzīmē, ka šogad īpaša uzmanība pievērsta uzņēmumu korporatīvās sociālās atbildības vērtējumam, respektīvi, tam, cik un kā kompānijas rūpējas ne tikai par savu, bet visas sabiedrības labklājību. Šis uzņēmumu reputācijas faktors gadu no gada kļūst arvien nozīmīgāks gan iedzīvotāju, gan uzņēmēju acīs, tāpēc pirmo reizi būs iespējams iepazīties arī ar sociāli atbildīgāko uzņēmumu topu.
Ne mazāk svarīgs ir pētījuma ietvaros tapušais nozaru tops, kas sniegs ieskatu par savstarpēji konkurējošu uzņēmumu pozīcijām, jo nav viegli salīdzināt bankas un saldumu ražotāja reputāciju vai veikalu ķēdes un apakšveļas ražotāja tēlu.
Uzņēmumu reputācijas tops tiek veidots jau 9 gadus. Arī šogad topu, pētījuma rezultātu analīzi un intervijas ar tā varoņiem būs iespējams apskatīt laikraksta Dienas Bizness speciālizdevumā, kas pie laikraksta abonentiem nonāks ceturtdien, 20. jūnijā.