Ražošana

Tiešraidē būs skatāma Uzņēmumu Reputācijas Topa apbalvošanas ceremonija un Eksporta foruma norise

Dienas Bizness,08.06.2016

Jaunākais izdevums

Ceturtdien, 9. jūnijā Latvijas Universitātes Dabaszinātņu akadēmiskajā centrā, Torņakalnā, notiks Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA), sabiedrisko attiecību aģentūras Nords Porter Novelli un laikraksta Dienas Bizness veidotā Uzņēmumu Reputācijas Topa apbalvošanas ceremonija, kurā tiks paziņoti 2016. gada uzņēmumi ar augstāko reputāciju un prezentēti Uzņēmumu vadītāju topa rezultāti.

Apbalvošanas ceremoniju 9. jūnijā plkst.11.00 ikvienam būs iespēja vērot tiešraidē www.db.lv.

«Ja iepriekšējos gados tradicionāli Uzņēmumu Reputācijas Topa smailē gozējās lieli nacionālas nozīmes uzņēmumi, tad šogad savas tiesības būt Latvijas TOP10 uzņēmumu ar labāko reputāciju vidū nopietni pieteikuši eksportētāji. Seši no desmit Reputācijas topa pirmrindniekiem šogad ir ievērojami eksportējošie uzņēmumi,» uzsver LIAA direktors Andris Ozols.

Klātesošos uzņēmējus uzrunās un balvas pasniegs Ministru prezidents Māris Kučinskis, Ministru prezidenta biedrs, ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens, LIAA direktors Andris Ozols, Nords Porter Novelli direktore Evija Ansonska un Dienas Bizness galvenā redaktore Līva Melbārzde.

«Ja Uzņēmumu Reputācijas Tops jau kļuvis par ikgadēju korporatīvās vides notikumu un šogad to organizējam jau 12. reizi, tad uzņēmumu vadītāju reputācijas mērīšanai līdz šim esam pievērsušies tikai divas reizes – 2011. un 2012. gadā. Tāpēc, veidojot šī gada žurnālu, izlēmām atkal pievērsties uzņēmējiem – vienam no nozīmīgākajiem uzņēmuma reputācijas avotiem. Tajā atradīsiet tikai pieredzējušus vadītājus ar savu rokrakstu, kas Latvijas korporatīvajā vidē jau ierakstījuši ne vienu vien nozīmīgu lapaspusi,» stāsta Nords Porter Novelli direktore Evija Ansonska.

2016. gada Uzņēmumu Reputācijas Tops tapis sadarbībā ar LIAA un jau trešo reizi norisinās Eksporta foruma Magnetic Latvia ietvaros, kas ir nozīmīgākais eksporta tematikai veltītais pasākums Latvijā. Forumā eksperti no Lielbritānijas izklāstīs efektīvas stratēģijas starptautiskās konkurētspējas veicināšanai, bet LIAA pārstāvji kopā ar Latvijas eksportētājiem analizēs labākos piemērus, kā veiksmīgi iekarot ārējos tirgus. Foruma programma pieejama LIAA mājaslapā www.liaa.gov.lv, kurā būs iespēja sekot līdzi foruma tiešraidei 9.jūnijā plkst.13.00-17.00.

LIAA, Nords Porter Novelli, sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS un laikraksta Dienas Bizness veidotais Uzņēmumu Reputācijas Tops ir apjomīgākais uzņēmumu reputācijas pētījums Baltijā, kura apbalvošanas ceremonija jau 12. gadu pulcina Latvijas vadošo uzņēmumu vadītājus un uzņēmējus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mums jābūt pievilcīgiem gan izmaksu ziņā, gan efektivitātē, ikgadējā žurnālā Uzņēmumu Reputācijas Tops 2017 stāsta SIA Orkla Foods Latvija valdes priekšsēdētāja Lolita Bemhena.

Orkla Foods Latvija, kas līdz šim vairāk bija pazīstama kā uzņēmums Spilva, patlaban piedzīvo strukturālas izmaiņas un gatava jaunam izrāvienam eksporta tirgu iekarošanā.

Fragments no intervijas:

Orkla Foods Latvija reputācija pēdējā gada laikā pieaugusi salīdzinājumā ar gadu iepriekš, kad pēc nosaukuma maiņas bija vērojams kritums. Ar ko varat to izskaidrot?

Tas ir liels darbs, lai cilvēki tagad zinātu, ka Orkla Foods Latvija ir tā pati Spilva. Kad Spilva mainīja nosaukumu uz Orkla Foods Latvija, bija daudzi patērētāju jautājumi un neizpratne, līdz ar to nācās pacietīgi stāstīt, ka Spilvas ražotne saglabāta, arī zīmols Spilva saglabāts, un produkti joprojām tiek ražoti Babītē. Uzņēmuma nosaukums mainīts tikai viena iemesla dēļ – Spilvai tika pievienota Gutta, līdz ar to nācās domāt par jaunu nosaukumu. Tas nozīmēja arī izmaksas – nomainīt etiķetes, neuzbāzīgi vēstīt cilvēkiem, kas ir mainījies. Otra lieta – cilvēkiem jāskaidro, kas ir Orkla Foods Latvija un kas Orkla Confectionery & Snacks Latvija. Daudzi man jautā – vai vēl strādāju, vai ražotne pastāv. Ja mūs neatšķir pat klienti, tad joprojām ir nepieciešams skaidrošanas darbus turpināt. Arī man šis nav viegls laiks, jo Spilva ir mans zīmols un to joprojām uzskatu kā savu bērnu. Spilvas zīmols ir viens no tiem, kas ir stiprs, un tajā ir ļoti daudz ieguldīts. Un es gribētu, lai Spilvas zīmols paliek. Šobrīd gan nav nekādu šaubu, ka tas paliks Latvijas tirgū. Tikai cilvēkiem jāskaidro, ka nekas nav mainījies. Mums tagad ir divas ražotnes, bet abām ir viens menedžments.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Piektdien iznāk Uzņēmumu Reputācijas Tops 2017

Uldis Andersons, žurnāla «Uzņēmumu Reputācijas Tops» redaktors,08.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienas Bizness abonenti 9. jūnijā līdz ar laikrakstu saņem arī ikgadējo žurnālu Uzņēmumu Reputācijas Tops 2017, kurš šogad iznāk jau 13. reizi.

Topa veidotāji ir pētījumu centrs SKDS, Nords Porter Novelli un Dienas Bizness.

Uzņēmumu Reputācijas Tops ir Baltijā lielākais reputācijas pētījums, kura ietvaros uzņēmumi tiek atlasīti un vērtēti pēc speciāli izstrādātas metodoloģijas. Uzņēmumi ar labāko reputāciju tiek noskaidroti, ņemot vērā gan sabiedrības (2000 respondentu), gan uzņēmēju (400 respondentu) novērtējumu dažādos šķērsgriezumos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies Baltijas lielākā reputācijas pētījuma Uzņēmumu reputācijas tops 2017 apbalvošanas ceremonija.

Fotogrāfijas raksta galerijā!

Uzņēmumu reputācijas topa veidotāji ir pētījumu centrs SKDS, Nords Porter Novelli un Dienas Bizness, un šogad pētījums nāk klajā jau 13. reizi. Piedāvājam ielūkoties pasākuma norisē un augstāko reputāciju iemantojušo uzņēmumu un uzņēmumu vadītāju godināšanā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Dienas Bizness - uzticams palīgs Tavam biznesam!

Līva Melbārzde, DB galvenā redaktore,13.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad 13. aprīlī aprit jau 24 gadi, kopš iznāca laikraksta Dienas Bizness pirmais numurs.

Toreiz, 1992.gadā Latvijas iedzīvotāji vēl tikai centās saprast, ko bizness īstenībā nozīmē, un Dienas Bizness bija kā flagmanis jaunajām ekonomikas vēsmām, uzņēmēja domāšanai un dzīves veidam. Pa šiem gadiem pamatīgi ir mainījusies gan Latvijas iedzīvotāju izpratne, gan arī pats Dienas Bizness, taču joprojām esam saglabājuši savu uzstādījumu būt par ekonomiski aktīvas personas izvēli nr. 1, ja runa ir par lietišķu, ekonomiska rakstura informāciju. DB mērķis ir un arī turpmāk būs piedāvāt saviem lasītājiem analītisku, noderīgu un ekskluzīvu informāciju, kas veicina biznesa ideju apmaiņu un stimulē rīcībai. DB sevi pozicionē kā savu lasītāju – uzņēmēju – partneri, atbalstītāju un konsultantu, arī kā biznesa lobiju un ietekmīgu mediju, kas cenšas sekmēt sakārtotu un plaukstošu uzņēmējdarbības vidi Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cienījamie DB abonenti! Jau labu laiku zīmols Dienas Bizness nenozīmē tikai laikraksta izdošanu. Blakus laikrakstam veidojam arī mūsu elektronisko versiju, organizējam konferences, izdodam rokasgrāmatas, šogad esam uzsākuši projektu DB akadēmija.

Savukārt šodien ceļu pie jums ir veicis DB pielikums Dzīves Garša. Sākot ar nākamo gadu, vēlamies mūsu abonentiem katru mēnesi sagatavot pielikumu žurnāla formātā. Blakus jau esošajiem izdevumiem TOP 500, Auto un Uzņēmumu reputācijas tops gatavosim jaunus informatīvos materiālus par dažādām tēmām. Turklāt vēl šogad mūsu abonenti saņems divus pielikumus: novembrī vēl krāšņāku un apjomīgāku DB 20 gadu jubilejas TOP 500, kā arī decembrī – Dzīves Garšas otro numuru. 2017. gada janvārī žurnāla formātā apkoposim atziņas no šā gada 30. novembrī notiekošā foruma Biznesa prognozes 2017, kurā savu dalību jau apstiprinājuši valdības pārstāvji, ietekmīgi pašvaldību vadītāji, kā arī plaši pazīstami dažādu nozaru eksperti.

Komentāri

Pievienot komentāru