Šogad 13. aprīlī aprit jau 24 gadi, kopš iznāca laikraksta Dienas Bizness pirmais numurs.
Toreiz, 1992.gadā Latvijas iedzīvotāji vēl tikai centās saprast, ko bizness īstenībā nozīmē, un Dienas Bizness bija kā flagmanis jaunajām ekonomikas vēsmām, uzņēmēja domāšanai un dzīves veidam. Pa šiem gadiem pamatīgi ir mainījusies gan Latvijas iedzīvotāju izpratne, gan arī pats Dienas Bizness, taču joprojām esam saglabājuši savu uzstādījumu būt par ekonomiski aktīvas personas izvēli nr. 1, ja runa ir par lietišķu, ekonomiska rakstura informāciju. DB mērķis ir un arī turpmāk būs piedāvāt saviem lasītājiem analītisku, noderīgu un ekskluzīvu informāciju, kas veicina biznesa ideju apmaiņu un stimulē rīcībai. DB sevi pozicionē kā savu lasītāju – uzņēmēju – partneri, atbalstītāju un konsultantu, arī kā biznesa lobiju un ietekmīgu mediju, kas cenšas sekmēt sakārtotu un plaukstošu uzņēmējdarbības vidi Latvijā.
Paralēli laikrakstam mēs saviem abonentiem šogad piedāvāsim arī atsevišķus žurnālus, tādus kā Auto katalogs, Reputācijas tops un TOP 500. TOP 500, kurā apkopojam 500 lielāko Latvijas uzņēmumu biznesa datus, šogad iznāks jau 20. reizi un sakarā ar šo apaļo jubileju šī gada gaitā esam ieplānojuši dažādas papildu analītiskās publikācijas. DB moto ir būt noderīgam un savus lasītājus iedvesmojošam izdevumam, tāpēc mēs operatīvi un elastīgi cenšamies reaģēt uz mūsu lasītāju vēlmēm – uz pieprasījumu pēc konkrētas veida informācijas vai informācijas pasniegšanas veida. Viens no mūsu jaunumiem, ko drīzumā piedāvāsim saviem lasītājiem, būs saistīts ar interneta portālu www.db.lv un www.rus.db.lv pilnveidi – būs papildinājumi gan satura ziņā, gan arī ērtākas iespējas laikraksta lasīšanai elektroniskajā vidē, vienlaikus saglabājot ekskluzīvus materiālus, kas būs pieejami tikai DB drukātās versijas abonentiem. Paralēli tiek attīstīti arī tādi DB projekti kā rokasgrāmatas, semināri un tematiskās konferences. Joprojām turpināsim piedāvāt gan iecienītākos pasākumus – DB biznesa prognozes, Top500, DB Uzņēmēju klubu – biznesa līderu brokastis ar uzņēmējdarbību ietekmējošām, svarīgām personām –, gan arī ieviesīsim jaunumus, par kuriem savus lasītājus informēsim pakāpeniski.
24 gadi mediju biznesā ir solīds laiks, kurā ir uzkrāta ievērojama zināšanu bagāža. Mēs sakām lielu paldies saviem uzticīgajiem lasītājiem un priecājamies par jauniegūtajiem. Savā informācijas pasniegšanas veidā DB ir analītisks, parāda cilvēkus, kas stāv aiz konkrētā notikuma, sniedz saviem lasītājiem pievienoto informāciju, piemēram, vēsturi un ārzemju pieredzi, fokusējas uz sekām, nevis procesa aprakstīšanu. Turpmāk mēs centīsimies saviem lasītājiem piedāvāt vēl ekskluzīvāku informāciju un viennozīmīgi darīsim vairāk nekā konkurenti, iedziļinoties dažādos ekonomikas procesos.