Foto

Papildināts ar foto - Paziņoti Uzņēmumu Reputācijas Topa 2013 rezultāti - virsotnē atgriezies LMT

Dienas Bizness,19.06.2013

Jaunākais izdevums

Trešdien, 19. jūnijā, laikraksta Dienas Bizness redakcijā notika svinīga gadskārtējā Uzņēmumu Reputācijas Topa rezultātu paziņošana, kurā tika sumināti 150 Latvijas uzņēmumi ar augstāko reputāciju. Nords Porter Novelli, sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS un Dienas Bizness veidotais Reputācijas tops ir apjomīgākais uzņēmumu reputācijas pētījums Baltijā, kura apbalvošanas ceremonija šogad pulcināja vairāk nekā 150 valsts vadošo uzņēmumu vadītāju. Pasākumā viesus uzrunāja Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa.

Reputācijas Topa ceremonijā tika apbalvoti Uzņēmumu Reputācijas Topa 2013 pirmo 10 vietu ieguvēji, kā arī nozaru topu uzvarētāji – vadošie Latvijas uzņēmumi. Šogad topa virsotnē ir atgriezies uzņēmums SIA Latvijas Mobilais Telefons, kas saņēma balvu kā uzņēmums ar labāko reputāciju gan starp savas nozares uzņēmumiem, gan starp visiem Latvijas uzņēmumiem kopumā. Reputācijas topa augstajā otrajā vietā ierindojusies AS Swedbank, savukārt trešo vietu ieņem uzņēmums AS Laima, kas iepriekšējos divus gadus noturējās topa augšgalā. Uzņēmums ar straujāko reputācijas izaugsmi šā gada topā – VSIA Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca, pakāpjoties Reputācijas topā par 36. vietām.

«Šā gada Uzņēmumu reputācijas topa rezultāti liecina par to, ka iedzīvotāji un uzņēmēji augstu novērtē gan lielus un stabilus uzņēmumus, gan mazākas kompānijas. Nevar nepamanīt arī to, ka «uzrāvumu» piedzīvojuši tie uzņēmumi, kas pērn mainījuši vai atsvaidzinājuši savu zīmolu, un spējuši to darīt patiesi meistarīgi. Dienas Biznesam ir patiess gods sveikt visus Uzņēmumu reputācijas topa uzņēmumus,» atzīst Uzņēmumu reputācijas topa izdevuma redaktore Guna Gleizde.

Šogad īpaša uzmanība tika pievērsta uzņēmumu korporatīvās sociālās atbildības vērtējumam, respektīvi, tam, cik un kā kompānijas rūpējas ne tikai par savu, bet visas sabiedrības labklājību. Šis uzņēmumu reputācijas faktors gadu no gada kļūst arvien nozīmīgāks gan iedzīvotāju, gan uzņēmēju acīs, tāpēc pirmo reizi tika pasniegta balva uzņēmumam ar augstāko novērtējumu faktorā Sociāli atbildīgs uzņēmums, kuru saņēma šī gada līderis SIA Latvijas Mobilais Telefons. Savukārt personāla atlases uzņēmuma AMROP vadošā partnere Aiga Ārste-Avotiņa pasniedza īpašo balvu uzņēmumam ar augstāko vērtējumu faktorā Labs darba devējs, kuru jau otro gadu pēc kārtas ieguva AS Swedbank, vēlreiz apliecinot savu līderību un stabilitāti šajā faktorā.

Nords Porter Novelli direktore Evija Ansonska norāda: «Šī gada Reputācijas tops ir viens no interesantākajiem aizvadīto trīs gadu laikā, jo tā līderu desmitniekā un arī nozaru griezumā notikušās vērā ņemamas pārmaiņas. Topam ir 28 jaunpienācēju un vairākas spožas debijas. Īpašu uzmanību šogad esam pievērsuši reputācijas faktoriem Sociāli atbildīgs uzņēmums un Labs darba devējs, kas ir nozīmīgi uzņēmuma ilgtspējai. Tāpēc aizvadītajos gados lielākie Latvijas uzņēmumi izveidojuši nopietnas korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas, uzkrājot arī pirmo nopietno pieredzi, ar ko dalīties topa ietvaros.»

Ar Reputācijas topa rezultātiem detalizēti būs iespējams iepazīties ceturtdien, 20. jūnijā, biznesa avīzes Dienas Bizness žurnāla speciālizlaidumā. Uzzināt vairāk par konkrētā uzņēmuma reputāciju ir iespējams, sazinoties ar Nords Porter Novelli.

Reputācijas tops pirmoreiz tika izveidots 2005.gadā. Uzņēmumu Reputācijas Topa metodoloģiju izstrādājusi aģentūra Nords Porter Novelli sadarbībā ar Rīgas Ekonomikas augstskolas profesoru antropologu Robertu Ķīli, Topa mērķis ir veicināt sabiedrībai atbildīgas uzņēmējdarbības vides veidošanos Latvijā un ieviest jaunas mērauklas uzņēmumu darbības vērtēšanā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Uzņēmumu Reputācijas Tops prezentēs jau desmito korporatīvās reputācijas analīzi, apskatot ne tikai 2014. gada reputācijas izmaiņas, kāpumus un kritumus, bet arī analizējot aizvadītās dekādes spilgtākās tendences.

2014. gada Latvijas uzņēmumi ar augstāko reputāciju tiks apbalvoti jau 17. jūnijā, bet ar pētījumu Dienas Biznesa lasītāji varēs iepazīties 18. jūnijā - žurnālā Uzņēmumu Reputācijas Tops.

Reputācijas Tops šajos gados kļuvis par ļoti būtisku tirgus notikumu barometru, skaidri identificējot dažādu tirgus svārstību un aktivitāšu ietekmi uz reputācijas reitingiem. Pirmie topa gadi kompāniju vadītājiem lika izvērtēt arī sociālās atbildības nozīmi uzņēmuma reputācijā.

Īss ieskats vēsturē:

Pētījums uzņēmumu reputācijas līderu noskaidrošanai pirmo reizi tika veikts 2005. gadā. Eksperti bija vienisprātis, ka Reputācijas Tops rosinās uzņēmējus novērtēt reputācijas spēku biznesā. Pirms desmit gadiem topā iezīmējās būtiska tendence – topa vietas ieņēma gan pelnošas korporācijas, gan 2005. gadā zaudējumus cietuši uzņēmumi, pierādot, ka ne vienmēr apgrozāmo līdzekļu daudzums nosaka to, kurš komersants būs sabiedrībai vai saviem sadarbības partneriem tīkamākais.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc mēneša taps zināmi 2013. gada Latvijas uzņēmumi ar augstāko reputāciju

Jau devīto gadu tiek veidots Uzņēmumu reputācijas tops, kurā iekļuvušie uzņēmumi tiks apbalvoti 19. jūnijā, bet ar pētījumu Dienas Biznesa lasītāji visā tā pilnībā varēs iepazīties 20. jūnijā.

Šogad īpašu uzmanību Dienas Bizness un topa veidotāji Nords Porter Novelli pievērsīs uzņēmumu korporatīvās sociālās atbildības vērtējumam, respektīvi, tam, cik un kā kompānijas rūpējas ne tikai par savu, bet visas sabiedrības labklājību. Jāpiebilst, ka šis ir viens no uzņēmumu reputācijas faktoriem, kas gadu no gada kļūst arvien nozīmīgāks gan iedzīvotāju, gan uzņēmēju acīs.

Fiksē fotofinišā

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrdien, 17. jūnijā, Latvijas Nacionālajā operā notika svinīga desmitā Uzņēmumu Reputācijas Topa apbalvošanas ceremonija, kurā tika paziņoti 2014. gada uzņēmumi ar augstāko reputāciju un desmitgades reputācijas līderi.

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA), Nords Porter Novelli, sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS un laikraksta Dienas Bizness veidotais Uzņēmumu Reputācijas Tops ir apjomīgākais uzņēmumu reputācijas pētījums Baltijā, kura apbalvošanas ceremonija šogad pulcināja Latvijas vadošo uzņēmumu vadītājus un uzņēmējus. Pasākumā viesus uzrunāja Ministru prezidente Laimdota Straujuma un LIAA direktors Andris Ozols.

«Jau desmit gadus nemainīgi topa augšgalā ir eksportējoši uzņēmumi, puse no labākajiem 2014. gada TOP20 uzņēmumiem veiksmīgi darbojas gan pašmāju, gan ārvalstu tirgos. Laba reputācija un līderība mājas tirgū ir bijusi priekšrocība, iekarojot eksporta tirgus, jo klienti visur novērtē kvalitatīvus produktus un pakalpojumus, labu servisu, atklātu komunikāciju un rūpes par darbiniekiem, sabiedrību un vidi,» uzsvēra LIAA direktors Andris Ozols.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Tiešraidē būs skatāma Uzņēmumu Reputācijas Topa apbalvošanas ceremonija un Eksporta foruma norise

Dienas Bizness,08.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 9. jūnijā Latvijas Universitātes Dabaszinātņu akadēmiskajā centrā, Torņakalnā, notiks Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA), sabiedrisko attiecību aģentūras Nords Porter Novelli un laikraksta Dienas Bizness veidotā Uzņēmumu Reputācijas Topa apbalvošanas ceremonija, kurā tiks paziņoti 2016. gada uzņēmumi ar augstāko reputāciju un prezentēti Uzņēmumu vadītāju topa rezultāti.

Apbalvošanas ceremoniju 9. jūnijā plkst.11.00 ikvienam būs iespēja vērot tiešraidē www.db.lv.

«Ja iepriekšējos gados tradicionāli Uzņēmumu Reputācijas Topa smailē gozējās lieli nacionālas nozīmes uzņēmumi, tad šogad savas tiesības būt Latvijas TOP10 uzņēmumu ar labāko reputāciju vidū nopietni pieteikuši eksportētāji. Seši no desmit Reputācijas topa pirmrindniekiem šogad ir ievērojami eksportējošie uzņēmumi,» uzsver LIAA direktors Andris Ozols.

Klātesošos uzņēmējus uzrunās un balvas pasniegs Ministru prezidents Māris Kučinskis, Ministru prezidenta biedrs, ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens, LIAA direktors Andris Ozols, Nords Porter Novelli direktore Evija Ansonska un Dienas Bizness galvenā redaktore Līva Melbārzde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties 17.jūnijam, kad uzzināsim 2014. gada uzņēmumus ar augstāko reputāciju, šī topa veidotāji Nords Porter Novelli piedāvā ieskatu Uzņēmumu Reputācijas Topa aizvadītajā desmitgadē.

2005 – 2007

No 2005. – 2007. gadam topa pirmajā vietā stabili turējās Hansabanka (Swedbank), bet otro vietu ieņēma Latvijas Mobilais Telefons, kurš trīs gadu laikā spēja iemantot iedzīvotāju mīlestību, no piektās vietas iedzīvotāju vērtējumā pakāpjoties uz pirmo, kas kopvērtējumā mobilo sakaru līderim ļāva pārliecinoši saglabāt reputācijas vicečempiona titulu. Reputācijas topa pirmsākumos, tautiskās ēdināšanas uzņēmums Lido piedzīvoja vien nelielas svārstības, 2006. gadā no bronzas godalgas atkāpjoties uz ceturto vietu, savukārt 2007. gadā to godam atgūstot. Topa pirmajos gados augstākos reputācijas vērtējumus ieguva uzņēmumi, kas ir iedzīvotāju ikdienas preču un pakalpojumu «patēriņa grozā» - saldumu, alkohola, maizes un piena ražotāji, sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi, kā arī bankas, līzinga uzņēmumi, mazumtirdzniecības tīkli, auto dīleri un telekomunikāciju operatori, kas pilnībā sakrita ar trekno gadu patēriņa filozofiju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reputācijas tops

Uzņēmumu Reputācijas Topa apbalvošanas ceremonija - fotogrāfijās

Uldis Andersons,18.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumu reputācijas topa desmitajā gadskārtā pēc gada pārtraukuma atkal triumfē a/s Laima, ieņemot pārliecinošu pirmo vietu kā iedzīvotāju, tā uzņēmēju vērtējumā.

Nemainīgu otro pozīciju reputācijas topā jau trešo gadu pēc kārtas saglabā a/s Swedbank, kas vienlaikus šogad ieņēma pirmo vietu arī divos atsevišķos reputācijas vērtēšanas faktoros – kā labākais darba devējs un kā uzņēmums ar labāko korporatīvo komunikāciju. Savukārt topa līderis Laima šogad ir panākumu virsotnēs tādās kategorijās kā Labi produkti un pakalpojumi un Augsts eksporta potenciāls, par ko uzņēmums saņēma Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras speciālbalvu.

Par Uzņēmumu reputācijas topa pirmās desmitgades līderi pārliecinoši ir izvirzījies šā gada trešās vietas ieguvējs Latvijas mobilais telefons, kas ir sakrājis visaugstāko reitingu desmit gadu periodā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mums jābūt pievilcīgiem gan izmaksu ziņā, gan efektivitātē, ikgadējā žurnālā Uzņēmumu Reputācijas Tops 2017 stāsta SIA Orkla Foods Latvija valdes priekšsēdētāja Lolita Bemhena.

Orkla Foods Latvija, kas līdz šim vairāk bija pazīstama kā uzņēmums Spilva, patlaban piedzīvo strukturālas izmaiņas un gatava jaunam izrāvienam eksporta tirgu iekarošanā.

Fragments no intervijas:

Orkla Foods Latvija reputācija pēdējā gada laikā pieaugusi salīdzinājumā ar gadu iepriekš, kad pēc nosaukuma maiņas bija vērojams kritums. Ar ko varat to izskaidrot?

Tas ir liels darbs, lai cilvēki tagad zinātu, ka Orkla Foods Latvija ir tā pati Spilva. Kad Spilva mainīja nosaukumu uz Orkla Foods Latvija, bija daudzi patērētāju jautājumi un neizpratne, līdz ar to nācās pacietīgi stāstīt, ka Spilvas ražotne saglabāta, arī zīmols Spilva saglabāts, un produkti joprojām tiek ražoti Babītē. Uzņēmuma nosaukums mainīts tikai viena iemesla dēļ – Spilvai tika pievienota Gutta, līdz ar to nācās domāt par jaunu nosaukumu. Tas nozīmēja arī izmaksas – nomainīt etiķetes, neuzbāzīgi vēstīt cilvēkiem, kas ir mainījies. Otra lieta – cilvēkiem jāskaidro, kas ir Orkla Foods Latvija un kas Orkla Confectionery & Snacks Latvija. Daudzi man jautā – vai vēl strādāju, vai ražotne pastāv. Ja mūs neatšķir pat klienti, tad joprojām ir nepieciešams skaidrošanas darbus turpināt. Arī man šis nav viegls laiks, jo Spilva ir mans zīmols un to joprojām uzskatu kā savu bērnu. Spilvas zīmols ir viens no tiem, kas ir stiprs, un tajā ir ļoti daudz ieguldīts. Un es gribētu, lai Spilvas zīmols paliek. Šobrīd gan nav nekādu šaubu, ka tas paliks Latvijas tirgū. Tikai cilvēkiem jāskaidro, ka nekas nav mainījies. Mums tagad ir divas ražotnes, bet abām ir viens menedžments.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Piektdien iznāk Uzņēmumu Reputācijas Tops 2017

Uldis Andersons, žurnāla «Uzņēmumu Reputācijas Tops» redaktors,08.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienas Bizness abonenti 9. jūnijā līdz ar laikrakstu saņem arī ikgadējo žurnālu Uzņēmumu Reputācijas Tops 2017, kurš šogad iznāk jau 13. reizi.

Topa veidotāji ir pētījumu centrs SKDS, Nords Porter Novelli un Dienas Bizness.

Uzņēmumu Reputācijas Tops ir Baltijā lielākais reputācijas pētījums, kura ietvaros uzņēmumi tiek atlasīti un vērtēti pēc speciāli izstrādātas metodoloģijas. Uzņēmumi ar labāko reputāciju tiek noskaidroti, ņemot vērā gan sabiedrības (2000 respondentu), gan uzņēmēju (400 respondentu) novērtējumu dažādos šķērsgriezumos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reputācijas tops

Uzņēmumu reputācijas topā šogad 28 jaunpienācēji

Dienas Bizness,18.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau trešdien laikraksta Dienas Bizness redakcijā tiks prezentēti ikgadējā Uzņēmumu reputācijas topa rezultāti, kad tiks atklāts, vai saldumu ražotājam Laima arī šogad izdevies noturēties topa līdera pozīcijā. Sadarbībā ar aģentūru Nords Porter Novelli un pētījumu centru SKDS veidotais pētījums liecina, ka Latvijas iedzīvotāju un uzņēmēju uzmanību piesaistījuši arī 28 jauni uzņēmumi, kas topā pērn nebija sastopami.

Kopumā šogad topā kāpumu ir vairāk nekā kritumu – 61 kompānijas reputācija, salīdzinot ar gadu iepriekš, ir uzlabojusies, savukārt 47 uzņēmumiem šogad veicies sliktāk nekā pērn un topā piedzīvots citam mazāk, citam vairāk sāpīgs kritums.

Jāatzīmē, ka šogad īpaša uzmanība pievērsta uzņēmumu korporatīvās sociālās atbildības vērtējumam, respektīvi, tam, cik un kā kompānijas rūpējas ne tikai par savu, bet visas sabiedrības labklājību. Šis uzņēmumu reputācijas faktors gadu no gada kļūst arvien nozīmīgāks gan iedzīvotāju, gan uzņēmēju acīs, tāpēc pirmo reizi būs iespējams iepazīties arī ar sociāli atbildīgāko uzņēmumu topu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies Baltijas lielākā reputācijas pētījuma Uzņēmumu reputācijas tops 2017 apbalvošanas ceremonija.

Fotogrāfijas raksta galerijā!

Uzņēmumu reputācijas topa veidotāji ir pētījumu centrs SKDS, Nords Porter Novelli un Dienas Bizness, un šogad pētījums nāk klajā jau 13. reizi. Piedāvājam ielūkoties pasākuma norisē un augstāko reputāciju iemantojušo uzņēmumu un uzņēmumu vadītāju godināšanā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vērtēs Latvijas radošo un mediju aģentūru reputāciju

Gunta Kursiša,18.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Reklāmas asociācija (LRA), sadarbojoties pētījumu aģentūru ResearchCube, veiks Latvijas radošo un mediju aģentūru reputācijas pētījumu.

Šāds reputācijas tops Latvijā tiks veidots ceturto reizi. Līdz šim tas tika veidots, summējot klientu atsauksmes, aģentūru darbības novērtējumu un izvēli, sadarboties ar aģentūru. Šoreiz aptaujas dalībnieku lokā tiks iekļauti ne tikai aktīvākie industrijas klienti – reklāmdevēji Latvijā un ārpus tās, bet arī aģentūru darbā iesaistītās trešās puses – par mediju aģentūrām viedokli izteiks sadarbības partneri no mediju pulka, savukārt par radošajām aģentūrām izteiksies aģentūru sadarbības partneri tipogrāfijas nozarē, filmu studijās u.c.

Pētījuma mērķis ir iegūt sabiedrisku un vispārēju novērtējumu par aģentūru reputāciju. Pētījumā tiek iekļautas visas aģentūras.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šāds ir 2012. gada Uzņēmumu reputācijas tops, kas, tavuprāt, šogad ierindosies tā augšgalā?

To uzzināsi 20. jūnijā, kad Dienas Bizness publicēs Nords Porter Novelli veidoto Uzņēmumu reputācijas topu 2013.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Svarīgi, lai uzņēmumi ikdienā dzīvo saskaņā ar vērtībām, ko paši pārstāv, jo darbinieki redz vai vārdi saskan ar darbiem, pēc ikgadējā Uzņēmumu reputācijas topa prezentācijas pasākuma uzsvēra personāla atlases kompānijas Amrop vadošā partnere Aiga Ārste Avotiņa.

Sadarbībā ar Amrop Uzņēmumu reputācijas topa ietvaros arī šogad tapis Latvijas labāko darba devēju tops, kurā pirmo pozīciju ieņem Swedbank. Skatieties video interviju ar Amrop pārstāvi un uzziniet, kādiem jābūt priekšnosacījumiem, lai uzņēmums būtu starp Latvijas darba devēju līderiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cienījamie DB abonenti! Jau labu laiku zīmols Dienas Bizness nenozīmē tikai laikraksta izdošanu. Blakus laikrakstam veidojam arī mūsu elektronisko versiju, organizējam konferences, izdodam rokasgrāmatas, šogad esam uzsākuši projektu DB akadēmija.

Savukārt šodien ceļu pie jums ir veicis DB pielikums Dzīves Garša. Sākot ar nākamo gadu, vēlamies mūsu abonentiem katru mēnesi sagatavot pielikumu žurnāla formātā. Blakus jau esošajiem izdevumiem TOP 500, Auto un Uzņēmumu reputācijas tops gatavosim jaunus informatīvos materiālus par dažādām tēmām. Turklāt vēl šogad mūsu abonenti saņems divus pielikumus: novembrī vēl krāšņāku un apjomīgāku DB 20 gadu jubilejas TOP 500, kā arī decembrī – Dzīves Garšas otro numuru. 2017. gada janvārī žurnāla formātā apkoposim atziņas no šā gada 30. novembrī notiekošā foruma Biznesa prognozes 2017, kurā savu dalību jau apstiprinājuši valdības pārstāvji, ietekmīgi pašvaldību vadītāji, kā arī plaši pazīstami dažādu nozaru eksperti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau otro gadu Izdevniecība Dienas bizness izdod žurnālu Dzīves Garša, šogad plānoti četri izdevumi. Žurnāls meklē atbildi uz jautājumu, kas ir dzīves garša. Katrā izdevumā ir savs fokuss, bet pārējās rubrikas turpinās visos izdevumos: afiša, stils un statuss, ceļojums, interjers.

Jaunākais Dzīves Garšas izdevums ir kā svaigs gaisa malks, tuvojoties pavasarim. Šoreiz fokuss ir uz zaļo domāšanu, apkopojot informāciju par jaunākajām tehnoloģijām atjaunojamās un zaļās enerģijas jomā, kā arī uzmetot kritisku skatu zaļajai dzīvošanai un apskatot, kādi ir zaļā dzīvesveida ekonomiskie ieguvumi ilgtermiņā. Centrālā intervija ir ar Agni Apermani, kurš pats savām rokām ceļ zaļo māju – viņa pieredze un pārdomas par šo projektu, kā arī profesionāļa skats no malas.

Jaunākais žurnāls visiem abonentiem ir bez maksas, šodien tirdzniecībā tas ir kopā ar laikrakstu, kā arī divus mēnešus būs nopērkams mazumtirdzniecībā lielākajās preses tirdzniecības vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Jums nogādājam Dienas Biznesa 5000. numuru. Mums tā ir nozīmīga jubileja un vienlaikus arī atskaites punkts par paveikto, kā arī vēl veicamo

Avīzes gatavošana ir rituāls. Ļoti atbildīgs rituāls. Rūpīgi izsvērts, pārdomāts rituāls būt interesantiem, aktuāliem, vajadzīgiem. Jo jebkura medija dzīvotspēja ir atkarīga no tā spējas būt vajadzīgam savam lasītājam.

Tieši tik vienkārša un vienlaikus sarežģīta ir ikviena medija veiksmes atslēga.

Mēs, Dienas Biznesa komanda, esam lepni un gandarīti, ka jau vairāk nekā 23 gadus esam lielākais, nozīmīgākais un biznesam vajadzīgākais medijs Latvijā. Mūs ir pēluši, lamājuši, mums ir pārmetuši. Uz mums ir dusmojušies, mums ir teikuši paldies. Lai nu kā būtu, kopš pirmā numura iznākšanas 1992. gada 13. aprīlī mums nav bijis un arī nākotnē nebūs citu virsmērķu, kā runāt par Latvijas biznesam svarīgām lietām, aizstāvēt biznesu un piespiest biznesa vides veidotājus lemt gudri, tālredzīgi un atbildīgi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Dienas Bizness - uzticams palīgs Tavam biznesam!

Līva Melbārzde, DB galvenā redaktore,13.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad 13. aprīlī aprit jau 24 gadi, kopš iznāca laikraksta Dienas Bizness pirmais numurs.

Toreiz, 1992.gadā Latvijas iedzīvotāji vēl tikai centās saprast, ko bizness īstenībā nozīmē, un Dienas Bizness bija kā flagmanis jaunajām ekonomikas vēsmām, uzņēmēja domāšanai un dzīves veidam. Pa šiem gadiem pamatīgi ir mainījusies gan Latvijas iedzīvotāju izpratne, gan arī pats Dienas Bizness, taču joprojām esam saglabājuši savu uzstādījumu būt par ekonomiski aktīvas personas izvēli nr. 1, ja runa ir par lietišķu, ekonomiska rakstura informāciju. DB mērķis ir un arī turpmāk būs piedāvāt saviem lasītājiem analītisku, noderīgu un ekskluzīvu informāciju, kas veicina biznesa ideju apmaiņu un stimulē rīcībai. DB sevi pozicionē kā savu lasītāju – uzņēmēju – partneri, atbalstītāju un konsultantu, arī kā biznesa lobiju un ietekmīgu mediju, kas cenšas sekmēt sakārtotu un plaukstošu uzņēmējdarbības vidi Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru