Neskatoties uz spēcīgu jauno tirgu izaugsmi, patēriņa preču ražotāja Unilever pārdošanas apjomi šā gada otrajā ceturksnī palielinājušies vien par 3,6%, turklāt kompānija brīdinājusi par iespējamu izejvielu cenu pieaugumu, kā arī konkurences pastiprināšanos, ziņo Reuters.
Unilever vadītājs Paul Polmans norāda, ka straujā izaugsme jaunajos tirgos palīdzēja pārvarēt nīkuļojošo pieprasījumu Eiropā un Ziemeļamerikā, taču 2010. gada otrajā pusē viņš paredz spiedienu no konkurentiem un izejmateriālu sadārdzināšanos, kas atstās ievērojamu iespaidu uz kompānijas pārdošanas apjomiem.
Unilever konkurents Proctor & Gamble savu jauno produktu reklāmai ir tērējis lielus līdzekļus, lai piesaistītu klientus, tādējādi saasinot konkurenci šajā sektorā.
Pēc pārdošanas apjomu paziņošanas Unilever akcijas cena samazinājusies par 2,4%.