Viens no lielākajiem saldējuma ražotājiem pasaulē Unilever šovasar sācis tirgot savus saldējumus Latvijā, izmantojot zīmolu Algida.
Ražotāja mērķis ir kļūt par vienu no vadošajiem nozares pārstāvjiem Baltijas tirgū. Unilever arī neizslēdz iespēju iegādāties kādu no vietējiem saldējuma ražotājiem, ja šāda investīciju iespēja radīsies.
Kompānijas Unilever saldējuma apgrozījums sasniedz 5 miljardus eiro gadā un Baltijas tirgus iekarošana tiek uzlūkota kā ilgtermiņa projekts, norāda Unilever Baltijas valstu direktors Rafals Traidenskijs. Ienākot Igaunijas, Latvijas un Lietuvas tirgū, Unilever papildina saldējumu zīmolus Magnum un Carte d’Or ar cenas ziņā pievilcīgāko Big Milk, kas tiek izgatavots kompānijas saldējuma ražošanas rūpnīcā Čehijā.
Unilever, norāda R. Traidenskijs, redz ļoti labas izaugsmes iespējas Baltijas saldējuma tirgū, jo rūpīgi pētītas patērētāju vēlmes, pirkšanas ieradumi un attieksme pret saldējumu katrā no Baltijas valstīm.
Latvijā tiks piedāvāti vairāk nekā 20 dažādi Algida produkti – saldējumi gan vafelē, gan uz kociņa, gan ģimenes iepakojumos. Saldējuma izplatīšanu nodrošinās uzņēmums Sanitex.
Unilever tirgo savu saldējuma produkciju vairāk nekā 115 valstīs visā pasaulē. Kompānijas sirdsveida logo tika izstrādāts 1998. gadā, lai palielinātu starptautisko atpazīstamību un veicinātu starpvalstu sadarbību saldējuma ražošanā un mārketingā. Šobrīd sirdsveida logo pazīstams vairāk nekā 40 valstīs. Lai gan logo ir vienāds visā pasaulē, dažādās valstīs tiek izmantoti dažādi zīmoli, piemēram, Wall's Lielbritānijā un vairumā Āzijas valstu, Langnese Vācijā, GB Glace Zviedrijā un Somijā, HB Īrijā, Ola Beniluksa valstīs utt. Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, tāpat kā lielākajā daļā Centrālās un Austrumeiropas valstīs, Unilever saldējums būs pazīstams ar nosaukumu Algida.
2010. gadā Unilever kopējais apgrozījums bija 44,3 miljardi eiro un tika nodarbināti vairāk nekā 167 tūkstoši cilvēku.