Unilever NV, viens no pasaulē lielākajiem patēriņa preču, piemēram, Dove ziepju, Axe un Rexona dezodorantu, Cif tīrītāju, kā arī Knorr zupu, Hellmann's majonēzes un Lipton tēju, ražotājiem, ceturtdien paziņojis, ka trešā ceturkšņa peļņa pieaugusi par 19%, pateicoties apgrozījuma kāpumam, izmaksu samazināšanai un vājajam eiro, kas vairāk nekā kompensējis augstākas izejvielu cenas, ziņo AP.
Kompānijas tīrā peļņa šā gada trešajā ceturksnī bijusi 1,25 miljardi eiro. Iepriekšējā gada attiecīgajā laika posmā Unilever nopelnīja 1,05 miljardus eiro.
Apgrozījums pieaudzis par 13,2% līdz 11,5 miljardiem eiro. Visspēcīgākais pieaugums bijis jaunajos tirgos.
Saskaņā ar kompānijas sniegto informāciju, noņemot eiro ietekmi, peļņa pieaugusi par 11%, bet apgrozījums - par 3,1%.