Bluelark, specializētais Salesforce konsultāciju uzņēmums, sniegs Salesforce pakalpojumus klientiem Latvijā un Baltijas reģionā. Uzņēmums piedāvās pilnu Salesforce pakalpojumu spektru, sākot no Salesforce ieviešanas un administrēšanas līdz uzņēmējdarbības procesu auditam un analīzei.
Aģentūru Bluelark izveidoja Lietuvas tehnoloģiju uzņēmums Agmis, kas ir Salesforce partneris kopš 2014. gada.
„Latvijā un Baltijas reģionā ir vērojama stabila Salesforce klientu izaugsme. Tas nozīmē, ka ir jāizveido vietēja konsultāciju aģentūra ar Baltijas valstīm raksturīgu tirgus kompetenci, kas palīdz maksimāli izmantot Salesforce platformu,” sarunā norāda Agmis izpilddirektors Sauļus Kaukēns [Saulius Kaukenas].
Vairāk nekā 150 000 uzņēmumu visā pasaulē izmanto Salesforce, lai mijiedarbotos ar saviem klientiem. Globālie uzņēmējdarbības līderi, piemēram, Toyota, Amazon, Unilever vai Adidas, ir vieni no slavenākajiem Salesforce klientiem. Kopš 2017. gada Salesforce tirgus daļa gadu no gada ir pieaugusi par 30 %, turklāt straujākā izaugsme ir Rietumeiropā un Ziemeļeiropā.
Salesforce risinājumi palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanu, paaugstināt produktivitāti, veicināt pārdošanas procesus, automatizēt mārketingu un, kas ir pats galvenais, izmantot uzņēmuma datus, lai pieņemtu efektīvus uzņēmējdarbības lēmumus.
„Salesforce ir kā operētājsistēma biznesam. Izmantojot Salesforce, dažādas uzņēmumu nodaļas var bez grūtībām apmainīties ar informāciju, un pat uzņēmumi ar tūkstošiem darbinieku var sazināties ar klientiem vienā valodā,” stāsta S. Kaukēns.
Globāla tendence
„Turpinot pieaugt Salesforce lietotāju bāzei šajā reģionā, mēs nolēmām izveidot jaunu uzņēmumu, kas nodarbosies tikai ar Salesforce risinājumiem. Šis solis ir saistīts ar Salesforce konsultāciju skaita pieaugumu. Reaģējot uz klientu pieprasījumu, mūsu attīstības komanda ir pieaugusi, pievienojot uzņēmējdarbības analītiķus un uzņēmējdarbības attīstības speciālistus, kuri palīdz mums izmantot tehnoloģijas, lai labāk pārvaldītu uzņēmējdarbības procesus.” Skaidro S. Kaukēns.
Bluelark pamata komandā ir iekļauti 30 augsti kvalificēti Salesforce speciālisti.
Pēdējā gada laikā vairāki desmiti vidēju un lielu Baltijas uzņēmumu ir sākuši izmantot Salesforce. Starp pēdējiem jauniem klientiem ir reģiona lielākais paku piegādes pakalpojumu sniedzējs. Salesforce palīdzēja uzņēmumam apmierināt pieaugošo pieprasījumu pēc piegādes pakalpojumiem lokdauna laikā.
Vienam no visstraujāk augošajiem finanšu pakalpojumu uzņēmumiem Salesforce palīdz nodrošināt nepārtrauktus klientu piesaistes procesus.
„Septiņu mūsu partnerības ar Salesforce gadu laikā daudzi mūsu projekti tika īstenoti ārvalstu tirgos: Ziemeļeiropā, ASV un pat Dienvidāfrikā. Tas palīdzēja mūsu komandai iegūt starptautisku pieredzi, ko mēs piesaistīsim Latvijas tirgū”, piebilda Bluelark pārdošanas vadītājs Jurģis Bakans [Jurgis Bakanas].
Starp lielākajiem starptautisko uzņēmumu projektiem ir apdrošināšanas sabiedrību pašapkalpošanās portāls un polišu pārdošanas automatizācijas rīki vienai no lielākajām Āfrikas finanšu pakalpojumu grupām Old Mutual insurance, papildu pakalpojumu pārdošanas portāls Dienvidāfrikas apdrošināšanas pakalpojumu sniedzējam Bidvest Insurance un klientu attiecību pārvaldības sistēmas ieviešana lielākajam Namībijas telekomunikāciju operatoram Paratus Telecom.
„Pēdējās desmitgades laikā Salesforce gandrīz četras reizes palielinājusi savu tirgus daļu. Tas radīja lielu pieprasījumu pēc Salesforce ekosistēmas speciālistiem. Līdz 2022. gadam Salesforce vidē strādās vairāk nekā 3,3 miljoni profesionāļu, turklāt Eiropā tiks izveidoti 300 tūkstoši jaunu darba vietu”, uzsver J. Bakans.
Sertificēto partneru ekspertīze
Bluelark pakalpojumi ietver stratēģiskas un tehniskas konsultācijas klientu attiecību pārvaldības (CRM) jomā.
„Klientu pieredzes pilnveidošanas ceļš sākas ar stratēģisku semināru: kādus uzņēmējdarbības mērķus uzņēmums vēlas sasniegt ar CRM ieviešanu, kādi instrumenti vislabāk piemēroti uzņēmējdarbības procesu pārvaldīšanai. Salesforce ir unikāls universāls rīks, kas ietver risinājumus no pārdošanas vadības līdz klientu atbalsta sistēmām. Kā Salesforce sertificētie partneri mēs sākotnēji cenšamies izkristalizēt uzņēmuma vajadzības, attiecīgi pielāgot platformu, nodrošināt vienmērīgu platformas izvietošanu, datu migrāciju, darbinieku apmācību un pat pastāvīgu platformas administrēšanu,” piebilst S. Kaukēns.
Pēc Kaukēna teiktā, CRM īstenošana vai migrācija ir sarežģīts uzdevums, kas sastāv no daudzām sastāvdaļām.
„Lai organizatorisko pārmaiņu projekti būtu veiksmīgi, papildus tehniskajām un analītiskajām prasmēm ir nepieciešama cieša saikne starp izstrādātāju un klienta uzņēmumu. Izpratne par vietējo tirgu, ātra reakcija un pat darbs vienā laika joslā ir priekšrocība, ko mūsu klienti ir augstu novērtējuši mūsu iepriekšējos Salesforce projektos,” stāsta S. Kaukēns.
Klientu panākumu platforma
Salesforce ir neapstrīdams līderis pasaules CRM tirgū ar trīs reizes lielāku tirgus daļu nekā tuvākajiem konkurentiem.
Salesforce straujo izaugsmi izraisīja platformas dažādība un visaptverošas perspektīvas attiecībā uz klientu attiecību pārvaldību.
„Lai gan Salesforce piedāvā atsevišķus produktus pārdošanas vadībai vai klientu apkalpošanai, lielākā vērtība tiek radīta, kad tie mijiedarbojas savā starpā,” turpina J. Bakans.
Vēl viena būtiska Salesforce priekšrocība ir iespēja pielāgot platformu konkrētām klientu vajadzībām. Salesforce moduļus var salīdzināt ar Lego spēles blokiem, no kuriem katrs ir individuāli salikts saskaņā ar uzņēmuma darbības procesiem.
Piemēram, Salesforce ir ieviesis īpašu rīku – Vakcinācijas mākoni, lai cīnītos pret Covid-19 pandēmiju. Platforma rūpējas par vakcinācijas grafikiem, veselības aprūpes personāla resursiem, nosūta automatizētus paziņojumus un atgādinājumus par to, kad pacientam jāierodas procedūras veikšanai, un integrē datus ar valsts veselības aprūpes sistēmām. Šis ir tikai viens piemērs tam, kā esošos Salesforce rīkus var pielāgot ļoti specifiskām darbības sistēmām. Salesforce ekosistēma ietver plašu veidņu un paraugprakses izvēli, ko var ātri pielāgot konkrētai rūpniecības vai uzņēmējdarbības nozarei,” uzsver J. Bakans.
Par Bluelark
Bluelark ir specializēts Salesforce konsultāciju uzņēmums, kas palīdz uzņēmumiem atrast, piesaistīt un noturēt klientus. Bluelark ir Salesforce sertificēts partneris. Uzņēmums specializējas Baltijas valstu un Skandināvijas reģionu klientu apkalpošanā. Bluelark piedāvā tirgum specifisku Salesforce pieredzi, lai maksimāli izmantotu Salesforce Latvijas uzņēmumiem.
Vai vēlaties uzzināt vairāk? Pierakstieties uz konsultāciju [email protected]