Kompānijas Toyota ilgā cīņa ar gāzes pedāļa defektiem, iespējams, nav vēl beigusies.
Times raksta, ka piedāvātais risinājums gāzes pedāļa salabošanai, iespējams, nav neefektīvs. ASV atbildīgās iestādes ir sākušas izmeklēšanu saistībā ar Toyota automašīnas gāzes pedāļa defektu. Times raksta, ka ir saņemtas sūdzības no Toyota klientiem par gāzes pedāļu defektu arī pēc oficiālajiem remontiem.
Vairāk nekā desmit sūdzības saņemtas par gāzes pedāļu iesprūšanas gadījumiem ASV un, ja pēc izmeklēšanas tās izrādīsies patiesas, tad Toyota saskarsies ar jaunā problēmām. Laikraksts norāda, ka Japānas autoražotājs, acīmredzot nav atklājis defekta galveno avotu. Jāatzīmē, ka to cilvēku skaits ASV, kuru nāves gadījumi saistīti ar Toyota automašīnu avārijām netīšu paātrinājumu dēļ, jau sasniedzis 58.
Nacionālā Lielceļu Satiksmes Drošības Administrācija (NHTSA) paziņojis, ka visiem Toyotas automašīnas īpašniekiem ASV nekavējoties jāinformē dīleri, ja mašīnai ir kādas problēmas pēc oficiālajiem remontiem.
Db.lv jau ziņoja, ka pirmais atsaukums, kas saistīts ar defektīviem akseleratora pedāļiem, tika izdarīts pērn novembrī, Toyota atsaucot 3.8 miljonus automašīnu ASV. Jau toreiz kompānija atzina, ka jaunie akseleratora pedāļi būs gatavi tikai šī gada aprīlī.
Šī gada 22. janvārī sekoja nākamais atsaukums. Šoreiz tika atsaukti 2.3 miljoni automašīnu, apliecinot, ka problēmas ar bīstamu paātrināšanos Toyota transportlīdzekļos ir nopietnākas nekā autoražotājs iepriekš atklājis, bet 28. janvārī kompānija ASV atsauc vēl 1.09 miljonus automašīnu.
Savukārt paziņojot par 2 miljardu ASV dolāru lieliem zaudējumiem, kurus sagādājis lielais skaits atsaukto automašīnu, Japānas automašīnu ražotāja Toyota vadītājs Lielbritānijā Jons Viljams (Jon Williams) atvainojās kompānijas klientiem par sagādātajām neērtībām.