TV reklāmu skaits martā ir pieaudzis par 26 %, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. Sponsorreklāmu* skaits ir palielinājies par 19 %. Pieaugums novērots jau vairākus mēnešus.
Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia Reklāmu reģistrs martā televīzijā ir reģistrējis 81,4 tūkstošus reklāmu un 21,8 tūkstoti sponsorreklāmu gadījumus.
Martā visvairāk reklamēto nozaru TOP10 virsotnē atgriezusies mobilo sakaru nozare ar 4 % kāpumu, salīdzinājumā ar 2009. gada martu. Pēc aktīvām kampaņām februārī zāļu nozares reklāmdevēji samazinājuši reklāmas apjomus, un tā piedzīvojusi kritumu par 13 %. Tāpat neliels kritums redzams arī piena un siera produktu reklāmu skaitā – par 4 %, salīdzinot ar 2009. gada martu. Visstraujāk reklāmu skaits pieaudzis masu parfimērijas un auksto dzērienu nozarēs, attiecīgi par 281 % un 183 %. Vērā ņemams arī mazumtirdzniecības nozares reklāmu skaita pieaugums par 60 %, salīdzinot ar šo periodu pērn. Kopā visās 10 televīzijā visvairāk reklamētajās nozarēs šī gada martā ir novērojams reklāmu skaita pieaugums par 30 %, salīdzinot ar pagājušā gada martu.
Pētījumā iekļauti TV kanāli: 3+, LNT, LTV1, LTV7, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.
* Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.