Sony Pictures Television Networks meitasuzņēmums un viens no lielākajiem digitālās reklāmas pārdošanas un mediju resursu pārstāvniecības uzņēmumiem Latīņamerikā IMS Internet Media Services (IMS) ir vienojies par starptautiska daudzkanālu reklāmas tīkla Httpool akciju kontrolpaketes iegūšanu. Šis uzņēmums strādā arī Latvijā, ekskluzīvi pārstāvot Twitter un LinkedIn sociālos tīklus.
«Partnerība ar IMS ļaus nodrošināt labāku piedāvājumu, iespēju dalīties ar starptautisko labo praksi un risinājumiem, stiprinās atbalstu un veicinās inovācijas, nodrošinot priekšrocības visiem mūsu starptautiskajiem un vietējiem partneriem. Turklāt IMS Latīņamerikā ir cieša sadarbība ar EA, Foursquare, Snapchat, Twitch, Vevo un Waze, tāpēc mēs sagaidām šo partneru ienākšanu Baltijas valstīs,» skaidro uzņēmuma Httpool Baltijas filiāles vadītājs Arnis Ozols.
IMS ir izstrādājis arī vērienīgu izglītības platformu mediju aģentūrām un reklāmas devējiem, ko Httpool realizēs arī savos darbības reģionos, tādējādi mazinot Latvijas klientiem piedāvāto pakalpojumu atšķirību ar ASV un citiem tirgiem.
A.Ozols norāda, ka saskaņā ar Šveicē bāzētā Starptautiskā menedžmenta attīstības institūta (IMD) Pasaules konkurētspējas centra gadskārtējo pētījumu Latvija ierindojas vien 35. vietā pasaulē digitālās konkurētspējas ziņā (šogad divas vietas zemāk nekā 2016. gadā), atpaliekot no kopējā ekonomikas spēka. Reitingu galvenokārt ietekmē trīs faktori: zināšanas, tehnoloģijas un gatavība nākotnei. «Un Latvija ieņem vien 34. vietu zināšanu sadaļā, kas neapšaubāmi ir atbilstošas digitālās izglītības trūkuma sekas. Tehnoloģiju jomā situācija ir nedaudz labāka − te Latvija ieņem 32. vietu, bet pēdējo 5 gadu laikā arī šajā jomā ir vērojama lejupslīde. Vislielākā problēma ir gatavība nākotnei (41. vieta), un ir skaidrs, ka gadījumā, ja nenotiks vērienīgas pārmaiņas, mēs savu digitālo konkurētspēju neuzlabosim,» secina A.Ozols.
«Tā kā Latvijas tirgus ir mazs, galvenais ekonomikas virzītājs ir eksports. Tā ir vislabākā Latvijas uzņēmumu iespēja augt, iegūt apjoma radītus ietaupījumus un kļūt konkurētspējīgiem, salīdzinot ar attīstītiem tirgiem. Httpool plāno atvērt digitālo akadēmiju galvenajās uzņēmuma pārstāvētajās platformās: Twitter, LinkedIn, Spotify, kā arī AdPlatform tehnoloģijai. Httpool fokuss ir uz to, kā šīs platformas var palīdzēt augošiem uzņēmumiem un kā tās palīdz veicināt Latvijas uzņēmumu eksportu. Ja Latvijas uzņēmumi būs digitāli konkurētspējīgāki, ja tie spēs eksportēt vairāk pakalpojumu vai preču, tie arī tērēs vairāk līdzekļu mūsu platformās. Tas ir mūsu ilgtermiņa mērķis. Taču vislielākais ieguvējs būs Latvijas ekonomika un uzņēmumi,» par ieceri stāsta A.Ozols.
IMS Internet Media Services (IMS) – kopuzņēmums ar Sony Pictures Television Networks – ir vadošais digitālās komunikācijas un mārketinga uzņēmums, kas veido partnerattiecības ar ātri augošiem uzņēmumiem, kas cenšas paplašināt savu tirgus daļu Latīņamerikā.
Httpool ir vadošais daudzkanālu reklāmas tīkls Centrāleiropā un Austrumeiropā, kas darbojas arī Āzijā un koncentrējas uz tirgiem ārpus Amerikas Savienotajām Valstīm un Rietumeiropas