Līdz ar silto laiku Rīgas ielās pieaug velobraucēju skaits, aktualizējot jautājumu par pieejamo infrastruktūru. Aprēķināts, ka galvaspilsētā ik gadu riteņbraucēju skaits palielinās par 10-20%, tāpēc būtu jāpalielina arī vismaz pieejamo velonovietņu skaits, raksta laikraksts Diena.
Rīgas dome solot pilnveidot infrastruktūru, veidojot veloceliņus, kā arī velojoslas atsevišļās ielās un ierīkojot jaunas velonovietnes. Riteņbraucēji norādījuši, ka visvairāk šīs problēmas jūtamas tieši pilsētas centrā.
Kā vēsta laikraksts, jau drīzumā pilsētā paredzēts izvietot 18 jaunu velostatīvu 200 velosipēdu novietošanai. Līdz 2018. gadam ir plānots savienot visus mikrorajonus ar centru, par iecerēm stāstījusi Rīgas domes pārstāve Una Ahuna-Ozola. Šogad iecerēts pabeigt arī Zaļo veloceliņu no Krišjāņa Valdemāra ielas gar Mārupīti līdz Dauguļu ielai, šo darbu plānotās izmaksas ir 123 000 latu.
Spīķeru kvartāla revitalizācijas darbu gaitā šovasar tiks izbūvēts jauns posms veloceliņā uz Dārziņiem, tāpat jauns posms tiks izbūvēts virzienā no tirdzniecības centra Dole. Savukārt veloceliņa Vecmīlgrāvis-Vecāķi būvniecība pagaidām vēl nesāksies, jo vispirms jāsakārto īpašuma jautājumi.
Arhitekts un pilsētplānotājs Toms Kokins Dienai norādījis, ka vislielākā problēma ir tā, ka veloceliņi beidzas ap centra zonu un tālāk sākas apjukums. Ieteicamais risinājums būtu velobraucējus integrēt autosatiksmē, veidojot īpašas velojoslas, uzskatot arhitekts. U. Ahuna-Ozola norādījusi, ka jau šosezon izmēģinājuma kārtā ir paredzēts izveidot velojoslas Elizabetes, Dzirnavu un Lāčplēša ielā. Un, ja tiks konstatēts, ka šāds risinājums ir uzlabojis velosatiksmi, tādas varētu tikt veidotas arī citur.