Pakalpojumi

Reklāmas aģentūras Mooz! peļņa pērn pieaugusi par 16%

Nozare.lv,21.05.2010

Jaunākais izdevums

Reklāmas aģentūras SIA Mooz! peļņa pērn pieaugusi par 16% salīdzinājumā ar 2009.gadu, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA Lursoft dati.

Mooz! peļņa 2009. gadā bija 317,4 tūkstoši latu, savukārt 2008.gadā - 273 tūkst. latu. Mooz! apgrozījums pagājušajā gadā bija 1,3 miljoni lati, kas ir par 8,7% vairāk nekā 2008.gadā.

Reklāmas aģentūras !Mooz īpašnieks Ēriks Stendzenieks portālam Nozare.lv atzina, ka aizvadītais gads uzņēmumam bijis veiksmīgs un krīze īpaši neesot izjusta.

Uzņēmuma īpašnieks norāda, ka aizvadītajos 5 - 7 gados Mooz! ir «attīstījis savu rokrakstu un izveidojis reputāciju».

«Klienti, kas mums zvana, visbiežāk jau zina, uz kurieni piezvanījuši, ko vēlas un kāda veida darbus no mums sagaidīt. Mums tikpat kā nav jāpiedalās konkursos, jo darba tāpat ir pāri galvai un vienīgais, kā pietrūkst, ir stundu skaits diennaktī,» tā Ē. Stendzenieks.

Viņš atzīst, ka tam, ka uzņēmums «salīdzinoši labi jūtas krīzes laikā», galvenie iemesli esot motivēta komanda, investīcijas izglītībā un integrētas apakšstruktūras - sava filmu un skaņu studija un sabiedrisko attiecību uzņēmums «Deep White».

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

MOOZ! peļņa un apgrozījums pērn sarucis

Sandra Dieziņa,27.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūra SIA MOOZ! 2017. gadā strādājusi ar neto apgrozījumu 1,046 miljonu eiro apmērā, kas bija par 3,5% mazāk nekā 2016. gadā, ziņo Lursoft Klientu Portfelis.

Savukārt SIA MOOZ! peļņa pēc nodokļiem pērn bija 140 tūkstoši eiro, kas bija par 41,8% mazāk nekā gadu iepriekš. SIA MOOZ! gada pārskatā norāda, ka apgrozījums 2017. gadā saglabājies 2016. gada līmenī tāpēc, ka saasinājusies konkurence un Latvijas reklāmas industrijā bija novērojams cenu līmeņa kritums, kam uzņēmumam bija jāpielāgojas.

Kopējais aģentūras apkalpoto klientu un projektu skaits pērn saglabājies 2016. gada līmenī. 2017. gadā lielākie SIA MOOZ! projekti bijuši sadarbībā ar klientiem SIA RIMI Latvia, AS Latvijas Valsts Meži, Valsts Izglītības attīstības aģentūra, Nodarbinātības valsts aģentūra, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, AS Ceļu satiksmes drošības direkcija, un citiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Reklāmas aģentūra Mooz! mainījusi nosaukumu uz Silverback

LETA,09.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūra «Mooz!» mainījusi nosaukumu uz «Silverback», liecina informācija «Firmas.lv».

Reklāmas aģentūras nosaukums mainīts šā gada 9.janvārī.

«Mooz!» valdes priekšsēdētājs Ēriks Stendzenieks sacīja, ka pagājušajā vasarā, pārdodot «Mooz!» reklāmas aģentūrai «McCann», pārdeva tikai zīmolu, nosaukumu un reputāciju, bet pats uzņēmums palika viņa īpašumā.

Savukārt, lai raksturotu uzņēmuma ilggadējo darbību reklāmas nozarē, Stendzenieks atzīmēja, ka «Mooz!» savu darbību turpinās zem jauna nosaukuma - «Silverback», nemainot uzņēmuma iepriekšējos rekvizītus.

Pērnā gada jūlijā reklāmas aģentūra «McCann» no Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu «Mooz!».

Iepriekš «Mooz!» 95% kapitāls piederēja Stendzeniekam, bet 5% - Vitai Gaismai.

Kā liecina «Firmas.lv» informācija, «Mooz!» 2017.gadā strādāja ar 1,046 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,5% mazāk nekā 2016.gadā, bet peļņa saruka 1,7 reizes un bija 139 590 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūra «McCann» no Ērika Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu «Mooz!», informēja «McCann» pārstāvji.

Iegādes darījuma summa netiek atklāta.

«McCann» pārstāvji uzsvēra, ka, nostiprinot līderpozīcijas Latvijas reklāmas tirgū, uzņēmums iegādājies Stendzenieka reklāmas aģentūru «Mooz!», kuras pievienošanās «McCann» grupai ļaušot ne vien stiprināt radošo pusi, bet arī daudz mērķtiecīgāk strādāt ārvalstu tirgu apgūšanā.

Ar šo darījumu «McCann» grupa turpinot iesākto biznesa stratēģiju - zem viena jumta apvienot nozares spožākos talantus, lai klientiem piedāvātu efektīvākos risinājumus.

«Ērika vadītās komandas izcilība vienmēr ir bijis radošums, ko esam gadiem redzējuši neskaitāmās kampaņās. Jaunie papildu spēki palīdzēs mums iekarot Eiropas tirgu un to izdarīt arī mūsu klientiem,» uzsver «McCann» grupas vadošais partneris, zīmolu stratēģis Kristaps Siliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināta - Reklāmisti saķeras cīņā par Dziesmu svētku pasūtījumu

Gunta Kursiša,15.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūras Mooz! radošais direktors Ēriks Stendzenieks vaino Dziesmu svētku logotipa konkursa uzvarētājus plaģiātismā, tikmēr konkurenti un konkursa rīkotājs norāda - vienāds koncepcijas virziens ir pašlaik aktuāls visā pasaulē.

Papildināts viss teksts.

Iepirkumu konkursā «XXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV Deju svētku vizuālās identitātes māksliniecisks risinājums» uzvarējis BrandBox piedāvājums, kurš paredz, ka katrs varēs izveidot savu logotipu, nodziedot kādu no latviešu tautasdziesmām.

Reklāmas aģentūras Mooz! radošais direktors Ē. Stendzenieks norāda, ka uzvarējušais darbs ir «faktiski identisks» viņa pārstāvētā uzņēmuma Mooz! iesniegtajam piedāvājumam, raksta 7guru.lv. Savukārt BrandBox vadītājs Ēriks Šulcs apvainojumus noliedza un Db.lv norādīja, ka «nav pārsteigumu, ka konkursā ir iesniegti vairāki darbi ar vienādu koncepcijas virzienu un tas apliecina šī logotipa radīšanas veida aktualitāti».

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Veidos spēcīgāko talantu izlasi; Stendzenieks ikdienas darbā vairs neiesaistīsies

Linda Zalāne,13.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā reklāmas nozarei ir nepieciešams restarts, lai klienti reklāmistus neuztvertu kā naudas tērētājus vai māksliniekus, bet ieraudzītu reklāmu kā investīciju

Zīmolu stratēģis, McCANN WorldGroup vadošais partneris Kristaps Siliņš ir pārliecināts, ka, saliekot kopā vairākus šauras nišas speciālistus vienā grupā, ir iespēja nodrošināt biznesa rezultātus un izaugsmi. Šī stratēģija bija pamudinājums McCANN WorldGroup iegādāties ikonisku nozares uzņēmumu !Mooz ar vairāk nekā 20 gadu pieredzes bagāžu. K. Siliņš atklāj, ka sarunas par !Mooz iegādi ar tā īpašnieku un spožāko radošo prātu Ēriku Stendzenieku notikušas jau labu laiku un piedāvājumu izteica McCANN WorldGroup, jo !Mooz pievienotā vērtība ir talanti un tā līdz šim ir bijusi apbalvotākā reklāmas aģentūra Baltijā.

«Tas ir visloģiskākais partneris, kuru pievienot grupai, lai kļūtu stiprāki, piesaistītu vairāk talantu, lai spētu aizvien vairāk konkurēt eksportā. Ē. Stendzenieks līdz šim ir sasniedzis visu, ko var šajā nozarē izdarīt Baltijā. Viņš, līdzīgi kā es, vēlas Rīgu uzlikt uz Eiropas kartes un parādīt, ka Latvijas reklāmas aģentūras spēj veidot pasūtījumus ne tikai Baltijas, bet arī citu Eiropas valstu klientiem,» viņš turpina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrisko attiecību aģentūras Deep White dibinātāja un vadītāja Egle Klekere kļuvusi par vienīgo šīs aģentūras īpašnieci, iegādājoties reklāmas aģentūrai MOOZ! piederējušos 35 procentus kapitāldaļu, vēsta sabiedrisko attiecību vortāls 7guru.lv.

E. Klekere savu lēmumu par atdalīšanos no MOOZ! vortālam skaidrojusi kā likumsakarīgu aģentūras attīstības posmu. «Uzņēmuma sākumposmā lielākoties sniedzām atbalstu reklāmas kampaņām, taču nu jau vairākus gadus esam patstāvīgs komunikācijas vadības uzņēmums un stratēģisks partneris saviem klientiem tādās jomās, kā reputācijas vadība, interešu pārstāvniecība, iekšējā komunikācija. Deep White izaugsmei bija nepieciešamas plašākas manevra iespējas, izvēloties partnerus un veidojot sadarbību ar klientiem,» skaidrojusi E. Klekere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

!MOOZ gada laikā plāno ielauzties Latvijas lielāko reklāmas aģentūru trijniekā

Db.lv,31.01.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Mākslas un kultūras cilvēki, dzejnieki un režisori dod jaunu skatījumu reklāmistiem un analītiķiem, viņi daudz precīzāk ķer sabiedrības nervu un dažādo reklāmas valodu,” saka “!MOOZ” vadītāja Linda Lēvenšteine.

Reklāmas aģentūra “!MOOZ” atdzimst jaunā veidolā ar spēcīgu radošo komandu. Dzejnieks, Literatūras Gada balvas, Jāņa Baltvilka un citu balvu laureāts Marts Pujāts, režisors, vairāku starptautisko filmu festivālu laureāts Pauls Ķesteris, grafiskais mākslinieks un mākslinieciskais direktors Miks Bergmanis un mākslinieks Didzis Upens veido komandas kodolu, kas vēlas sazināties ar sabiedrību ne tikai caur mākslas valodu, bet īstenot arī savu radošo potenciālu reklāmas industrijā un dot vērtību biznesam.

“Mēs redzam, ka tam ir augošs pieprasījums – aģentūras jaunā komanda pagājušā gada laikā ir radījusi projektus vairāk nekā 1,3 miljona eiro vērtībā, un šogad aģentūrai esam izvirzījuši ambiciozus plānus – nokļūt reklāmas aģentūru TOP trijniekā,” atklāj Linda Lēvenšteine.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vēl nesen Latvijā televīzijas kanālos bija redzami reklāmas rullīši ar aicinājumiem noguldīt savus līdzekļus nu jau uz likvidācijas ceļa esošajā Latvijas Krājbankā, solot potenciālajiem klientiem ne vien augstus noguldījumu procentus, bet arī «sirdsmieru».

(Papildināts ar Ērika Stendzenieka viedokli)

Tagad cilvēkiem, kas savus noguldījumus uzticējuši Krājbankai, attiecībā uz savu līdzekļu, ko nenosegs noguldījumu garantijas, atgūšanu atliek vien «cerēt», kā vēl nesen publiski izteicās Finanšu un kapitāla tirgus komisijas vadītāja Irēna Krūmane, kuras vadītās iestādes uzdevums ir pieskatīt banku tirgu mūsu valstī.

Jau ziņots, ka šaubīgu darījumu rezultātā Latvijas Krājbankā radies iztrūkums 100 miljonu latu apmērā, kas ieķīlāti citās bankās ar mērķi palielināt Krājbankas kapitālu, kā arī realizēt Latvijas Krājbankas mātes bankas Snoras akcionāra Vladimira Antonova personīgos projektus, kuru starpā tiek minēta arī iecere pārņemt Zviedrijas autobūves kompāniju Saab.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Rīga reklāmas kampaņa tiks Stendzeniekam

Elīna Pankovska,02.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Live Rīga šā gada rudens un ziemas, kā arī nākamā gada pavasara un vasaras reklāmas kampaņu izstrādās reklāmas aģentūra !Mooz, kuras 95% akciju pieder Ērikam Stendzeniekam.

Šī iepirkuma līgumcena ir 19,9 tūkst. Ls bez PVN. Kopumā tika iesniegti trīs piedāvājumi, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības mājaslapā. Iepirkuma rīkotājs bija Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB).

«!Mooz jau ir strādājusi pie vairākām Rīgas un Latvijas tūrisma piedāvājuma popularizēšanas kampaņām. Mūsu uzdevums ir turpināt kopīgi veidot Live Rīga kampaņas, lai sekmētu tūristu pieplūdumu ilgtermiņā. Šo kampaņu uzmanības fokusā būs daudzveidīgās atpūtas un izklaides iespējas Rīgā,» norāda RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča.

Pretendenta uzdevums bija izstrādāt reklāmas kampaņas ideju un vizuālo risinājumu, kas atspoguļotu atpūtas un izklaides iespējas Rīgā un būtu pielāgojams gan rudens/ziemas, gan pavasara/vasaras kampaņām. Pretendentiem bija jāņem vērā, ka galvenie komunikācijas kanāli mērķa tirgos būs preses izdevumi, žurnāli, vide un internets.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gorilla ar sirmu un spalvainu muguru, kurš uzskata, ka pasaulē attēlu pietiek, bet īsu, kodolīgu vārdu ne

Tā sevi raksturo reklāmas aģentūras SIA !Mooz radošais direktors, līdzīpašnieks Ēriks Stendzenieks.

«Viens no pasaules reklāmas aģentūru un mediju grēka darbiem ir pārspīlēts jaunības kults. Tie sludina, ka vari būt veiksmīgs tikai tad, ja esi jauns, skaists, kusties un fotošopā vēl pielabots. Tā īsti nav tiesa. Pasaules kultūru ved uz priekšu sirmi, dzīves pieredzējuši cilvēki, kas iedrošina jaunos,» viņš uzsver.

Ē. Stendzenieks pirms 22 gadiem sāka ceļu reklāmas nozarē ar vēl citiem cīņu biedriem, aptuveni trīs uzņēmumiem, kas tolaik ielēca reklāmas aģentūru attīstības zelta laiku vagonā, kad klienti maksāja milzīgu naudu par TV klipiem, jo neviens cits tos neprata uzfilmēt. «Tie sviesta klajumi šokolādes kalnu ietvarā ir beigušies, bet darba pietiek visiem, un biznesa maratonistu vidū asiņaina konkurence nepastāv,» teic Ē. Stendzenieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

TOP 10 reklāmas aģentūru kapitalizētais apgrozījums pērn sarucis par ceturtdaļu un bijis 41,64 milj. Ls.

Visām aģentūrām kapitalizētais apgrozījums sarucis, vismazāk Mooz! – 8%, visvairāk Taivas Ogilvy – 60%. Savukārt diviem uzņēmumiem izdevies palielināt neto apgrozījumu – DDB Worldwide Latvia – par 28% un Mooz! – par 9%. Atšķirībā no 2008. gada neviena TOP 10 aģentūra pērn nav strādājusi ar zaudējumiem, kopumā nopelnot gandrīz vienu miljonu latu. Lielākie pelnītāji bijuši Alpha Baltic, Mooz! un RCL. Reklāmas biznesā kapitalizēto apgrozījumu aprēķina neto ieņēmumus (net revenue) reizinot ar 6.67.

«Šogad esam uzsākuši darbu ar vairākiem ārvalstu klientiem, piemēram, L’Oreal kosmētikas grupu. Izturot starptautisku konkursu, esam kļuvuši par tās radošo BTL aģentūru Skandināvijas valstu tirgos,» tā Alpha Baltic vadītājs Lauris Špillers, norādot arī, ka ir izveidota kompānija Alpha Baltic Sport, kas nodarbojas ar sporta pasākumu organizēšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kāpēc Stendzenieks pārdeva reklāmas aģentūru?

Linda Zalāne,13.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

!Mooz bijušais īpašnieks Ēriks Stendzenieks laikrakstam Dienas Bizness stāsta, kāpēc izlēma pārdot reklāmas aģentūru:

«Man jau kādu laiku bija ideja nodot mantojumu un attieksmi pret darbu kādas jaunas, dedzīgas aģentūras rokās, jo kādā brīdī klientu kļuva par daudz un es jutu, ka vairs nespēju cieši visos projektos iesaistīties. Es meklēju aģentūru ar līdzīgu kultūru, attieksmi pret darbu un dedzīgu vēlmi nākotnē kļūt par labāko aģentūru tirgū Latvijā un ārvalstīs.

Vēlējos nodot grožus to cilvēku rokās, kuri šobrīd ir ļoti lielā dedzības fāzē, un tādā pavisam noteikti ir Kristaps Siliņš, kuram šķiet, ka viņš var izmainīt pasauli, uzlabot kosmosu. Šāda dedzība man ir ļoti simpātiska, un šādi strādā Apple un Google.

Mums ir pārāk mazs tirgus, bet, ja ar šādu dedzību strādātu Amerikā, tad tā būtu miljardus eiro vērta kompānija. Tuvākajā nākotnē es būšu soļa attālumā no McCann WorldGroup, jo man ir uzdevums šo darba kultūru virzīt tālāk un nedaudz uzraudzīt. Savukārt pats es vairāk fokusēšos uz klientiem, kas mani paši uzmeklē, uzticas un kuriem varu iedot labāko rezultātu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiro ieviešanas informatīvo kampaņu īstenos SIA Mooz! un SIA Komunikācijas aģentūra, liecina Nozare.lv rīcībā esošais, pagājušās nedēļas nogalē parakstītais Finanšu ministrijas oficiāls paziņojums par konkursa rezultātiem.

Iepirkumu komisijas vērtējumā šo kompāniju piedāvātā kampaņa Dabas likums 1 novērtēta ar 82,98 punktiem. Tai seko MRS grupa sadarbībā ar RCL, kuru piedāvātajai kampaņai Nauda nāk, Latvija aug! doti 72,40 punkti, kā arī Hill and Knowlton Latvia sadarbībā ar Taivas, kuru kampaņa saņēmusi 69,02 punktus.

Metu konkursā, kas faktiski bija šī iepirkuma pirmā kārta, līderis bija MRS grupa. Taču otrajā kārtā, sarunu procedūrā, pārāki izrādījās kampaņas Dabas likums 1 izstrādātāji. Sarunās tika vērtēts sadarbības - informācijas aprites modelis, krīzes komunikācijas plāns, orientācija uz klientu un komandas darba kompetence.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

LMT un Tele2 reklāmās ar zaļo un dzelteno cilvēciņu pārkāptas ētikas normas

Sanita Igaune,15.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LMT un Tele2 reklāmas ar zaļo un dzelteno cilvēciņu, kuri savā starpā sarunājas par O!Karte un Zelta Zivtiņa tarifiem, neatbilst Latvijas Reklāmas profesionāļu ētikas kodeksa normām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas reklāmas tēva Ērika Stendzenieka pirms vienpadsmit gadiem izveidotais Latvian Art Directors Club (LADC) jeb Latvijas radošo direktoru klubs, darba tirgū laiž pirmos reklāmas skolas «produktus».

Rīt, 10. maijā no plkst. 11.00 līdz 17.00 intelektuālajā kultūras klubā Cafe Film Noir gaidāms pēdējais pārbaudījums - studentu labāko darbu prezentācijas, savukārt piektdien, 13.maijā – izlaidums reklāmas aģentūrā McCANN Riga.

LADC pārstāv Ēriks Stendzenieks, Voldemārs Dūdums, Andris Rubīns, Jānis Joņevs, Zigurds Zaķis, Miķelis Baštiks, Aleksandrs Bētiņš un daudzi citi, kas pērn vasarā aizsāka iniciatīvu LADC skola, vienojot 17 talantīgākos jauniešus no visas Latvijas. Topošajiem reklāmistiem tika dota iespēja 10 mēnešu garumā apgūt visas reklāmas zinības Latvijas lielākajās radošajās aģentūrās un studijās pie reklāmas un dizaina praktiķiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

!MOOZ norēķinājušies ar PLL klipa muzikālā pavadījuma autoriem

Ritvars Bīders,13.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kustības Par labu Latviju! (PLL) Reklāmas video klipa veidotāji !MOOZ ir samaksājuši autoratlīdzību par klipā izmantoto muzikālo pavadījumu kompānijai Intrigue Music, kas pārstāv izpildītāju Patriku Vatsonu (Patrick Watson), kura skaņdarbs izmantots PLL reklāmā.

Runājot par viltvārdi, kurš uzdevies par Intrigue Music pārstāvi, Ē. Stendzenieks norāda, ka dzīve ir pārāk īsa, lai tvarstītu viltvāržus.

Db.lv jau vēstīja, ka Patriks Vatsons (Patrick Watson) sadarbībā ar Cinematic Orchestra izpilda skaņdarbu To build a home, kas ņemts par pamatu viskija Chivas reklāmā, kuras kopēšanā tiek vainota kustība PLL.

Iepriekš Ē. Stendzenieks noliedza, ka PLL reklāmā būtu izmantos kāda cita skaņdarba motīvs: «Mūzika nav identiska, noskaņa ir līdzīga. Mūziku izveidoja skaņas dizaineris studijā. Starp šīm abām reklāmām vienīgā līdzība vispār ir tikai tā, ka abās izmantoti cilvēki. Tad jau mēs Jānim Streičam varam pārmest plaģiātismu no Ingmāra Bergmana, jo abās filmās izmantoti cilvēki,» izteicās Ē. Stendzenieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB Viedoklis

Db viedoklis: Ja uzņēmējs nepatīk, viņu var «piečakarēt» no Saeimas tribīnes

Dienas Bizness,08.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veidojot valsts budžetu, neizbēgami šis process vienā brīdi nonāk līdz stadijai, kad visai primitīvi tiek spriests, cik kuram dot un cik kuram ņemt nost. Tātad automātiski vieni tiek ierindoti vinnētājos, bet otri – zaudētājos.

Pie pēdējiem, lemjot par 2014. gada valsts budžetu, ir nonācis sabiedrībā labi zināmā reklāmas speciālista Ērika Stendzenieka uzņēmums !MOOZ. Proti, Saeimas vairākums, vērtējot priekšlikumus nākamā gada budžetam, atbalstījis Nacionālās apvienības (NA) ierosinājumu izslēgt no budžeta finansējumu eiro ieviešanas komunikācijas pasākumu nodrošināšanai, kam bija paredzēti 280815 eiro apmērā. Šis jautājums ir dalāms divās daļās.

Pirmkārt, jāatzīst, ka pati ideja – tērēt līdzekļus eiro ieviešanas komunikācijas pasākumiem – ir absurda. Tā kā minētais jautājums ir visnotaļ sensitīvs un skar pilnīgi visus uzņēmumus un iedzīvotājus Latvijā, daudzi dažādi informatīvie materiāli publiskajā telpā šobrīd tiek publiskoti, par tiem samaksas veidā no valsts neprasot nevienu santīmu. Proti, laikraksti, radio un televīzijas kanāli, kā arī dažādi portāli uzskata par pienākumu informēt savu auditoriju par gaidāmajiem procesiem eiro ieviešanas jomā. Un ir skaidrs, ka šī tēma būs visnotaļ «karsta» aktulitāte vēl vismaz nākamā gada pirmajos mēnešos. Arī informācijas sniegšana medijiem valsts iestādēm neprasa papildu līdzekļus. Šādos apstākļos reklāmas rullīšus televīzijā var uzskatīt pat par naudas šķiešanu. Paradoksālākais, ka faktiski šādu pašu viedokli DB slejās pauda arī Stendzenieks, uzzinot, ka minētajam mērķim plānots izdalīt pietiekami lielas naudas summas. Acīmredzot, pauzdams šādas atziņas, viņš vēl nenojauta, ka paša vadītajam uzņēmumam paveiksies uzvarēt konkursā par šīs naudas apguvi. Vai Stendzeniekam un !MOOZ var pārmest divkosību šajā jautājumā? Nevar! Šeit runa ir par biznesu, kad uzņēmums piegādā pasūtītājam to, par ko viņš ir gatavs maksāt naudu. Un nav faktiski nekādas starpības, par kādu produktu ir runa, par baltmaizes kukulīti vai informatīvo kampaņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīga rudens un ziemas sezonā tiks reklamēta astoņās valstīs, un reklāma būs balstīta salīdzinājumā – katrā mērķvalstī izvēlēts kāds tajā plaši pazīstams simbols, kura vecums salīdzināts ar pirmās rotātās Ziemssvētku egles sasniegtajiem 500 gadiem.

Šī reklāmas kampaņa izmaksās 700 tūks. Ls. Live Riga rudens/ziemas kampaņas radošo risinājumu izstrādājis Ērika Stendzenieka reklāmas aģentūra !Mooz, par idejisko risinājumu saņemot 20 tūkst. Ls. !Mooz piedāvātais risinājums konkursā tika atdzīts par labāko, jo tas bijis uzmanību piesaistošs un tēmēts uz konkrēto mērķvalsti, raksta Diena.

Tiesības izvietot reklāmu ieguvušas četras mediju aģentūras Alpha Baltic, Baltic FCB, Inspired Communication un Creative Media Baltic.

Savukārt reklāmas kampaņa tiks izvērsta Vācijā, Zviedrijā, Dānijā, Norvēģijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā un Somijā. Tā ilgs astoņas nedēļas, reklāmas baneri būs redzami vairāk nekā 60 interneta portālos, vides reklāmas vairāk nekā 2,5 tūkst. stendiem. Rīgas reklāma tiks publicēta 37 preses izdevumos, Somijā tiks izmantota arī sponsorēšana televīzijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūra McCann, kuras vadošais partneris ir Kristaps Siliņš, no reklāmista Ērika Stendzenieka ir iegādājusies reklāmas uzņēmumu Mooz!. Iegādes darījuma summa netiek atklāta. Jāmin, ka pērn Mooz! strādāja ar 1,046 miljonu eiro apgrozījumu un 139 590 eiro peļņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Reklāmas aģentūras McCann Rīga radošais direktors Valters Jonāts kļuvis par uzņēmuma līdzīpašnieku

LETA,13.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūras SIA «McCann Rīga» radošais direktors Valters Jonāts kļuvis par uzņēmuma līdzīpašnieku, liecina «Lursoft» informācija.

Jonāts savā īpašumā ieguvis 15% uzņēmuma pamatkapitāla daļu.

Līdz šim vienīgais SIA «McCann Rīga» īpašnieks bija uzņēmums SIA «McCann WorldGroup», kurā 60% pamatkapitāla daļu pieder Kristapam Siliņam, bet 40% - Aināram Ščipčinskim.

Izmaiņas komercreģistrā veiktas šā gada 11.jūlijā.

Reklāmas aģentūra «McCann Rīga» ir daļa no «McCann» komunikācijas grupas uzņēmumiem Latvijā. Grupas uzņēmumi nodrošina zīmolu stratēģijas konsultācijas, dizaina, sabiedrisko attiecību un mediju plānošanas risinājumus.

SIA «McCann Rīga» dibināta 1995.gadā, tās pamatkapitāls ir 85 372 eiro. Pērn uzņēmuma apgrozījums bija 1,541 miljons eiro, bet peļņa - 101 388 eiro.

Kā ziņots, jūlija sākumā «McCann» no Ērika Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu «Mooz!». Aģentūras iegādes darījuma summa netiek atklāta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Zināmi spēcīgāko eiro komunikācijas ideju autori

Lelde Petrāne,12.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir noskaidroti trīs spēcīgāko ideju autori metu konkursā par eiro komunikācijas stratēģijas izstrādi un īstenošanu. Tie ir – MRS grupa sadarbībā ar RCL, Mooz! sadarbībā ar Komunikācijas aģentūra un Hill and Knowlton Latvia. Metu konkursam seko iepirkumu procedūra, kad iepirkuma komisija izvērtēs potenciālos partnerus, informē Finanšu ministrija.

Žūrijas komisija idejas vērtēja aizklāti. Labākās idejas noteica punktu summa, kas veidojās no ekspertu individuāli iesūtītajiem punktiem. Tie piešķirti katrai idejai saskaņā ar nolikumā iekļautajiem vērtējuma kritērijiem. Ideju autori, atverot tā dēvētas devīžu aploksnes, kļuva zināmi tikai vakar. 635 punktus žūrija bija piešķīrusi MRS grupa un RCL darbam, 580 punktus - Mooz! un Komunikācijas aģentūras idejai un Hill and Knowlton Latvia saskaņā ar žūrijas vērtējumu ir 540 punktu.

Aplokšņu atvēršanā piedalījās visu piecu ideju pieteikumu autoru pārstāvji, sabiedrības par atklātību Delna vadītāja Inese Voika, žūrijas komisijas priekšsēdētāja Baiba Melnace, kā arī vairāki iepirkumu komisijas pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā sakritis, ka vienlaikus, pērnā gada nogalē, jaunos biznesa dīķos iepeldēja divas reklāmas industrijas haizivis.

!Mooz radošais direktors Ēriks Stendzenieks kopā ar partneriem palaida sulas, kosmētikas un uztura bagātinātāju līniju, kas centrēta ap smiltsērkšķiem. Bet aģentūras Taivas Ogilvy līdzīpašnieks Andris Blaka autosalonā sabēra smiltis un atvēra savu pludmales sporta centru.

Ēriks saka, ka reklāmas biznesa pamatā ir «viena skumja patiesība — mēs radām to, ko cilvēks pēc definīcijas mēģina neredzēt. Tāpēc saņemt gandarījumu ir grūti». Viņš allaž esot gribējis radīt kaut ko, kam var pieskarties un ko parādīt mazbērniem. Iespējams, tas ir viens no iemesliem, lēš nozares zinātāji. Vienlaikus reklāmā tāpat kā jebkurā citā nozarē patlaban ir grūtāk gūt adekvātu peļņu. Tomēr astoņus gadus no vietas (nerēķinot pērno gadu) reklāma ir bijusi rentabla nozare un iespējams, ka industrijas spēlētājiem ir brīvi līdzekļi, ko investēt citviet, rēķina Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents Ģirts Ozols. Turklāt reklāmistiem, salīdzinot ar citu nozaru darboņiem, ir vēl arī kāda priekšrocība ieiešanai jaunā biznesa nišā — viņi ir labi trenēti, lai saredzētu ideju, kas varētu aiziet. «Abas šīs investīcijas ir šaurās nišās. Tas apliecina, ka šis nav mirkļa vājums, bet pārdomāta ideja,» saka Ģ.Ozols.(Foto: Kristaps Kalns)

Komentāri

Pievienot komentāru