Rīga rudens un ziemas sezonā tiks reklamēta astoņās valstīs, un reklāma būs balstīta salīdzinājumā – katrā mērķvalstī izvēlēts kāds tajā plaši pazīstams simbols, kura vecums salīdzināts ar pirmās rotātās Ziemssvētku egles sasniegtajiem 500 gadiem.
Šī reklāmas kampaņa izmaksās 700 tūks. Ls. Live Riga rudens/ziemas kampaņas radošo risinājumu izstrādājis Ērika Stendzenieka reklāmas aģentūra !Mooz, par idejisko risinājumu saņemot 20 tūkst. Ls. !Mooz piedāvātais risinājums konkursā tika atdzīts par labāko, jo tas bijis uzmanību piesaistošs un tēmēts uz konkrēto mērķvalsti, raksta Diena.
Tiesības izvietot reklāmu ieguvušas četras mediju aģentūras Alpha Baltic, Baltic FCB, Inspired Communication un Creative Media Baltic.
Savukārt reklāmas kampaņa tiks izvērsta Vācijā, Zviedrijā, Dānijā, Norvēģijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā un Somijā. Tā ilgs astoņas nedēļas, reklāmas baneri būs redzami vairāk nekā 60 interneta portālos, vides reklāmas vairāk nekā 2,5 tūkst. stendiem. Rīgas reklāma tiks publicēta 37 preses izdevumos, Somijā tiks izmantota arī sponsorēšana televīzijā.
Piemēram, Krievijā uz plakātiem iepretim leģendai par senāk rotāto Ziemassvētku eglīti būs čeburaška, Lietuvā – tradicionālā kūka šakotis, Somijā – Lapzemes vecītis, Vācijā – Mercedes.