Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB) izsludinājis iepirkumu par sabiedrisko attiecību pakalpojumu sniegšanu Vācijā, Krievijā, Zviedrijā, Somijā, Norvēģijā, Igaunijā un Lietuvā, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības mājaslapā.
Maksimālā šī iepirkuma līguma summa ir 200 tūkst. Ls, DB pastāstīja RTAB mārketinga projektu vadītāja Ieva Lasmane. Viņa arī paskaidroja, ka birojs šādu iepirkumu izsludina katru gadu un tā līguma ilgums būs viens gads. Plānots, ka šis periods būs no šā gada jūnija līdz 2014.gada jūnijam.
I.Lasmane norāda, ka faktiski tiek meklēta viena sabiedrisko attiecību aģentūra, kas ar partneru palīdzību spēs realizēt kampaņas minētajās valstīs. Kampaņu mērķis ir reklamēt Rīgu kā tūrisma galamērķi, neaizmirstot, ka 2014.gadā Rīga būs Eiropas kultūras galvaspilsēta. Savukārt kampaņu tēmas katrā valstī aģentūra varēs piedāvāt pēc saviem ieskatiem.
Jāmin, ka Rīgas pilsētas budžeta grozījumu ietvaros galvaspilsētas popularizēšanai piešķirts papildu finansējums 393 tūkst. Ls apmērā. Par šiem līdzekļiem notiks Rīgas publicitātes kampaņas Lietuvā un Igaunijā, kā arī tiks atbalstīti šīs vasaras buru kuģu regates The Tall Ships pasākumi.
RTAB dibinātāji bija Rīgas dome, nacionālā aviosabiedrība airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija (ALTA). 2009.gadā Rīgas tēla reklamēšanai no domes tika piešķirts viens miljons latu, bet 2010. gadā jau divi miljoni, pērn grozot Rīgas budžetu, Live Riga tika vēl pie papildu 400 tūkst. Ls, kopumā pērn tika ieguldīts vairāk nekā miljons latu. Jāmin, ka reklamēšanai Live Riga katru gadu tiek piešķirts aptuveni viens miljons latu no pašvaldības līdzekļiem.