Rīgas Tūrisma attīstības birojs slēgs līgumus ar trim mediju kompānijām par reklāmas izvietošanu medijos LIVE Rīga pavasara – vasaras reklāmas kampaņas vajadzībām kopumā par 530 137,89 latiem. Par to liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā šodien publicētā informācija.
LIVE Rīga ir vienots zīmols, zem kura notiek Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa vairākās valstīs tūristu uzrunāšanai. Rīga pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt.
Konkursa dalībniekiem būs jānodrošina reklāmas izvietošana vienpadsmit valstīs: Baltkrievijā, Dānijā, Gruzijā, Igaunijā, Izraēlā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā.
DB jau rakstīja, ka martā veikts pētījums atklāja: 30% aptaujāto iedzīvotāju neatbalsta Rīgas domes iniciatīvu atvēlēt divus miljonus latu Rīgas reklamēšanai ārvalstīs, ņemot vērā šī brīža ekonomisko situāciju Latvijā. Aptauju veica mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortāls www.7guru.lv un pētījumu kompānijas GfK.
Šis ir trešais konkurss, ko LIVE Rīga kampaņas nodrošināšanai bija izsludinājis Rīgas Tūrisma attīstības birojs. Ziemas reklāmas kampaņas izstrādātājs tā arī netika atklāts, norādot, ka kampaņas izstrādi finansējusi aviokompānija airBaltic, kurai nav pienākums atklāt savus sadarbības partnerus, iepriekš rakstīja laikraksts Diena.
Viena no trim tagad konkursā uzvarējušajām kompānijām - SIA Creative Media Baltic – jau bija starp LIVE Rīga kampaņas apkalpošanai uzvarējušajām firmām šā gada janvārī. Toreiz Rīgas Tūrisma attīstības birojs konkursā izvēlējās mediju aģentūru pakalpojumus par 669 505 latiem, liecina aģentūras LETA arhīvs.