Ir noskaidroti trīs spēcīgāko ideju autori metu konkursā par eiro komunikācijas stratēģijas izstrādi un īstenošanu. Tie ir – MRS grupa sadarbībā ar RCL, Mooz! sadarbībā ar Komunikācijas aģentūra un Hill and Knowlton Latvia. Metu konkursam seko iepirkumu procedūra, kad iepirkuma komisija izvērtēs potenciālos partnerus, informē Finanšu ministrija.
Žūrijas komisija idejas vērtēja aizklāti. Labākās idejas noteica punktu summa, kas veidojās no ekspertu individuāli iesūtītajiem punktiem. Tie piešķirti katrai idejai saskaņā ar nolikumā iekļautajiem vērtējuma kritērijiem. Ideju autori, atverot tā dēvētas devīžu aploksnes, kļuva zināmi tikai vakar. 635 punktus žūrija bija piešķīrusi MRS grupa un RCL darbam, 580 punktus - Mooz! un Komunikācijas aģentūras idejai un Hill and Knowlton Latvia saskaņā ar žūrijas vērtējumu ir 540 punktu.
Aplokšņu atvēršanā piedalījās visu piecu ideju pieteikumu autoru pārstāvji, sabiedrības par atklātību Delna vadītāja Inese Voika, žūrijas komisijas priekšsēdētāja Baiba Melnace, kā arī vairāki iepirkumu komisijas pārstāvji.
«Mūsu mērķis, izstrādājot un vadot šo konkursu, ir radīt jaunu iepirkumu praksi valsts sektorā. Nolikuma izstrādē un žūrijas komisijas komplektēšanā esam konsultējušies ar nozares asociācijām. Pieteikumu izstrādes posmā esam organizējuši divas tikšanās ar interesentiem, lai klātienē atbildētu uz aktuālajiem jautājumiem. Procesa organizēšanā un kritēriju izstrādē līdzdarbojas sabiedrība par atklātību Delna,» stāstīja Arta Biruma, konkursa žūrijas komisijas atbildīgā sekretāre.
Saskaņā ar iepirkumu procedūru tuvākajā laikā iepirkuma komisija izvērtēs pretendentu atbilstību nolikuma prasībām un veiks sarunu procedūru. Pirms tās pretendenti tiks informēti par partnera izvērtēšanas kritērijiem. Partneris eiro komunikācijas stratēģijas īstenošanai būs zināms jūlijā.
Kopumā eiro komunikācijas nodrošināšanai veikti seši iepirkumi, no tiem procedūra pabeigta 3 iepirkumos. Eiro ieviešanas komunikāciju līdzfinansē Eiropas Savienība.