Investors

Reach.ly saņem 50 tūkstošus eiro no Imprimatur Capital Seed Fund

Žanete Hāka,21.06.2013

Jaunākais izdevums

Imprimatur Capital Seed Fund izsniedzis finansējumu 50 tūkstošu eiro apmērā iesācējuzņēmumam SIA Eklinda, kas strādā ar reach.ly zīmolu, informēja Latvijas Garantiju aģentūras pārstāvji.

Tas ir pirmais Impritmatur Capital darījums jaunā pirmssēklas finansējuma instrumenta ietvaros Latvijā. Reach.ly izstrādā datu analīzes risinājumu interneta veikaliem, kas palīdz identificēt un analizēt pircēju uzvedību reālā laikā.

E-komercijas nozarē lielajiem spēlētājiem ir būtiski finanšu un cilvēku resursi, lai attīstītu specializētus pircēju analīzes risinājumus uzņēmumam iekšienē, savukārt mazākiem vai tikko dibinātiem interneta veikaliem šādas iespējas nav, skaidro LGA. Pateicoties vairāk nekā sešu gadu pieredzei, attīstot ar sociāliem medijiem saistītus projektus, un strādājot datu analīzes un uz atrašanās vietas balstīta mārketinga jomā, uzņēmums ir radījis datu analīzes rīku, kas ir piemērots tieši maziem un vidējiem vai pat tikko dibinātiem uzņēmumiem e-komercijas nozarē. Reach.ly programmatūra modelē pircēju uzvedību un seko līdzi viņu paradumiem reālā laikā, tā nodrošinot pilnvērtīgāku iepirkšanās pieredzi, un ļauj pircējam piedāvāt atbilstošus produktus vai pakalpojumus. Reach.ly sākotnējie mērķa tirgi ir Eiropas valstis un Krievija, un šajos tirgos jau notiek aktīvs darbs ar pirmajiem klientiem.

Imprimatur Capital Seed Fund ir saņēmis finansējumu no Latvijas Garantiju aģentūras pārvaldītā un ES struktūrfondu līdzfinansētā Ieguldījumu fonda. Nesen Seed Fund tika palielināts par 1.8 miljoniem eiro ar mērķi nodrošināt pirmssēklas aizdevumus atbilstošiem jaundibinātiem tehnoloģiju uzņēmumiem Latvijā. Pirmssēklas aizdevuma saņēmēji ir jauni uzņēmumi ar inovatīvām tehnoloģijām, kas vēlas nodefinēt un pārbaudīt savu uzņēmuma starptautisko stratēģiju, veikt tirgus izpēti, izstrādāt prototipu vai produktu, vai izstrādāt intelektuālā īpašuma stratēģiju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskās organizācijas "Reach for Change" Latvijas konkursā "Pārmaiņu līderis 2020" četri uzvarētāji iekļuvuši inkubatorā, lai viņu biznesa idejas palīdzētu uzlabot bērnu un jauniešu dzīves kvalitāti Latvijā un arī ārpus tās.

Uzvarētāju vidū ir Alīses Potašas ideju par attīstošajiem ziepju burbuļu veidošanas komplektiem runas prasmju pilnveidošanai pirmskolas vecuma bērniem, Ineses Grīnvaldes attīstošās nodarbības siltajās smiltīs, Sergeja Petrova lokalizētā mobilā lietotne sporta amatieriem un Egitas Matulēnas "Pēcpusdienas māja". Viņiem visiem būs iespēja piedalīties "Reach for Change" inkubācijas programmā, kas ilgst līdz trim gadiem.

"Reach for Change" ir starptautiska organizācija, taču konkursi norisinās vietējā mērogā. "Mēs ticam, ka vietējie iedzīvotāji vislabāk pārzina problēmas, kas eksistē viņu vidē un valstī," teic Kristīne Vērpēja, "Reach for Change" Programmas un partnerattiecību vadītāja Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Inese Grīnvalde un Agita Akmentiņa–Kūliņa ar silto smilšu terapiju vēlas palīdzēt bērniem un jauniešiem cīņā ar stresu.

"Manas metodes pamatā būs drošas piesaistes teorija, zināšanas par vecumposmu īpatnībām un pieredze speciālajā pedagoģijā, kā arī sadarbība ar vecākiem. Nodarbības domātas ikvienam bērnam no pusotra līdz 16 gadiem un plānotas reizi nedēļā. Jau ir gatavs smilšu kastes parauga modelis ar apsildāmām smiltīm, ko lietosim ne tikai nodarbībām. Šobrīd ar partnerības "Daugavkrasts" atbalstu top lielā smilšu kaste, ar ko gatavojamies sākt strādāt no septembra. Tajā varēs pildīt uzdevumus un vingrinājumus siltās smiltīs arī laikā, kad aiz loga snieg," stāsta Inese Grīnvalde, SIA "BeATUS" līdzīpašniece.

Viņa vairāk nekā desmit gadus ir strādājusi skolā gan ar bērniem un jauniešiem ar smagiem attīstības traucējumiem, kuri nezina, kas ir vecāku rūpes un siltums, gan bērniem no privātās mācību iestādēm, kuri mīlēti un saņēmuši emocionālu drošību, kā arī ar pusaudžiem, kuri ir no tā sauktajām sociālā riska ģimenēm. "Atrodoties ilgstošā stresā, cieš gan veselība, gan savstarpējās attiecības. Mūs visus, neatkarīgi no veselības, vecuma un sociālā stāvokļa, vieno nepieciešamība pēc emocionāla siltuma," saka I. Grīnvalde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Pēcpusdienas māja" iecerēta kā vide, kur jaunāko klašu bērni pēc skolas un brīvlaikos var pavadīt laiku, mācoties dzīvei svarīgas iemaņas caur darbošanos.

Idejas iedīgļi "Pēcpusdienas māja" radītājai Egitai Matulēnai radušies laikā, kad bija jādomā, kur un kā bērni pavadīs laiku, kad beigsies bērnudārza gaitas vasarā pirms skolas.

"Sagatavošanas grupas bērnudārzos savus izlaidumus svin vasaras sākumā – ko bērnam darīt pēc tam? 1. klasē stundas beidzas laikā no 12 līdz diviem. Ko bērnam darīt pēc tam? Kur bērnu atstāt? Kam uzticēt? Domājot par to un vērojot situāciju, kas notiek skolās pēc stundu beigām pagarinātajā grupā, radās ideja par "Pēcpusdienas māju" ar mobilo pakalpojumu. Idejas galvenais mērķis ir radīt drošu vidi, kas ir tendēta bērnā veidot daudzas dzīvei svarīgas pamatzināšanas – lēmumu pieņemšanu, sava laika plānošanu, problēmu un konfliktu risināšanu, savu emociju atpazīšanu u.c.," viņa stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šovasar plānots piedāvāt mobilās lietotnes "Latvijasporto.com" testa versiju, kas dos iespēju rezervēt sporta laukumus, apkopot personīgo un komandas statistiku, saņemt motivējošas īsziņas, kā arī atrast treniņu biedrus.

Idejas autora Sergeja Petrova veiktā aptauja liecina, ka 60% vēlas sportot biežāk, ja vien kāds organizē aktivitātes, tāpēc viņš cer, kas šis risinājums palīdzēs jauniešiem kļūt aktīvākiem sportā.

"Pagājušās vasaras sezonā saskāros ar to, ka infrastruktūra, kuru pašvaldības tik strauji veido, netiek nodrošināta ar IT risinājumiem, viss tiek darīts personīgi vai pa tālruni, kas ir ārkārtīgi neērti un neatbilst 21. gadsimta digitālajiem standartiem," teic S. Petrovs. Viņš vēlējās noorganizēt futbola mini turnīru, bet radās vairāki izaicinājumi – kur atrast pārējos spēlētājus, kā administrēt turnīru, kur uzglabāt datus. Iecerēts, ka visus šos uzdevumus atrisinās mobilā lietotne "Latvijasporto".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators «Tele2» kļuvis par sabiedriskās organizācijas «Reach for change» partneri un piešķīris sociālās uzņēmējdarbības vides veicināšanai Latvijā gan finansiālu atbalstu 15 000 eiro apmērā, gan arī palīdzēs ar pieredzi - četri «Tele2» vadošie darbinieki kļūs par mentoriem jaunajiem uzņēmējiem, informē uzņēmums.

Saskaņā ar Labklājības ministrijas datiem, sociālā uzņēmuma statuss Latvijā ir piešķirts tikai 32 uzņēmumiem, lai gan realitātē šajā jomā darbojas krietni vien vairāk uzņēmumu.

«Sociālās uzņēmējdarbības vide Latvijā pamazām attīstās un sakārtojas, taču tai ir liels potenciāls sabiedrības labklājības veicināšanai. Piemēram, Eiropā šī uzņēmējdarbības forma veido aptuveni 10% no Eiropas IKP un nodarbina aptuveni 15 milj. strādājošo. Tele2 sniegtais finansiālais un cilvēkresursu atbalsts paredzēts to sociālo uzņēmumu attīstībai, kuru darbība vērsta uz preču ražošanu vai pakalpojumu sniegšanu bērniem un jauniešiem,» atzīst «Tele2» valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Karšu izdevniecība Jāņa sēta un igauņu kompānija Reach-U AS apvieno spēkus un izstrādā ģeotelpisko risinājumu pašapkalpošanās platformu GeoDataHub, ar ko iecerējuši kopīgi attīstīties pāri robežām

Kad globālās kompānijas vēlas ienākt Baltijas valstīs un izveidot IT risinājumus, trūkst kvalitatīvu ģeodatu un saistīto pakalpojumu. «Problēma tāda, ka katram no šiem IT sistēmu izstrādātājiem ir jāiet pie katras valsts datu un pakalpojumu piegādātāja un jāprasa dati atsevišķi par Latviju, Igauniju un Lietuvu, jāslēdz dažādi līgumi, ir dažādas datu struktūras, nosacījumi, viss jāintegrē ar pārējām IT sistēmām. Taču bieži vien biznesa darbības notiek Baltijā kā vienā reģionā un tas tiek uztverts kā vienots tirgus. Tāpēc tas ir neērti, dārgi, neefektīvi, un nereti kompānijas izvēlas globālo piegādātāju pakalpojumus, taču tie nav pārāk aktīvi uz datu atjaunošanu un papildināšanu. Nereti globālo piegādātāju informācija ir novecojusi par diviem trim gadiem. Mūsdienās tas neder,» stāsta Mārtiņš Vimba, SIA Karšu izdevniecība Jāņa sēta vadītājs. Tāpēc uzņēmums kopīgi ar Igaunijas ģeoinformātikas kompāniju Reach-U AS uzsāka darbu projektā Baltic Geodata Marketplace, tā mērķis ir izveidot vienkopus pieejamu ģeogrāfisko datu pakalpojumu avotu, ko citi uzņēmumi var izmantot savos IT risinājumos. Šī projekta rezultātā radīts portāls GeoDataHub.eu, kas nodrošinās datu pakalpojumu saņemšanu un izmantošanu citos IT risinājumos. Plānots, ka projekts tiks pabeigts šī gada augustā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Asteria Education, jaunuzņēmums, kas palīdz augstskolām sasniegt to absolventus, ir piesaistījis 50 tūkst. eiro aizdevuma kapitālu no riska kapitāla fondu pārvaldītāja Imprimatur Capital Seed Fund, paziņoja uzņēmuma vadītājs Raimonds Kulbergs.

Iegūtie līdzekļi tikšot izmantoti darbības paplašināšanai ārvalstīs, norādīja uzņēmuma vadītājs. «Redzam, ka tas, ko esam radījuši, ir pieprasīts un labi risina komunikāciju ar absolventiem dažāda izmēra un dažāda profila augstskolām. Tāpēc galvenā prioritāte ir ļaut universitātēm par mums uzzināt. Šīm investīcijām jau tagad redzam augļus, jo nesen esam ieguvuši klientus Nīderlandē, Vācijā un Zviedrijā, kā arī redzam, ka nākamā valsts būs Lielbritānija,» par nākotnes plāniem klāstīja R. Kulbergs.

Miljardu eiro industrijā, kurā, pēc Kulberga domām, dominē novecojušas sistēmas, Asteria Education tiecas ieviest lietotājam draudzīgu pieeju komunikācijā ar absolventiem. Produkts alumniplus.co palīdz augstskolām ērti iegūt pastāvīgi atjaunotu absolventu kontaktinfomāciju un ziņas par to tālākām gaitām. Arī Latvijas augstskolām tas ļautu ne tikai izpildīt Augstskolu likumā noteiktās prasības uzturēt kontaktu ar absolventiem, bet vienlaikus arī radīt jaunu ienākumu plūsmu, strādājot plecu pie pleca ar absolventiem, norāda uzņēmuma vadītājs. Latvijā alumniplus.co jau veiksmīgi lieto Rīgas Juridiskā augstskola, kam drīzumā pievienosies Stockholm School of Economics in Riga (SSE Riga) un Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Baltcap un Imprimatur Capital investē vienu miljonu Latvijas IT uzņēmumā

Gunta Kursiša,28.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Riska kapitāla investors BaltCap sadarbībā ar riska kapitāla fonda pārvaldītāju Imprimatur Capital noslēdzis investīciju līgumu viena miljona eiro apmērā ar informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmumu Blue Bridge Tehnologies, kuru dibinājusi Latvijas IT speciālistu un uzņēmēju komanda no Latvijas.

Blue Bridge Technologies izstrādā automatizācijas risinājumus un sniedz IT pakalpojumus veselības aprūpes un veselības apdrošināšanas uzņēmumiem un veselības veicināšanas un sporta iestādēm, palīdzot samazināt administratīvo darbu slogu, paaugstinot produktivitāti un uzlabojot pacientu un klientu apkalpošanas līmeni, norāda uzņēmuma pārstāvji.

Ieguldītās investīcijas galvenokārt paredzētas eksporta tirgus apgūšanai, taču daļa finanšu resursu tiks ieguldīti arī produktu attīstībā. «Blue Bridge Technologies ir spēcīgs spēlētājs vietējā tirgū, un mēs saskatām arī augstu eksporta potenciālu Amerikas Savienotajās valstīs, Spānijā, Vācijā, Zviedrijā un citās valstīs,» norāda BaltCap investīciju direktors Mārtiņš Jaunarājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Imprimatur uzņēmumā Sonarworks investē 600 tūkstošus eiro

Lelde Petrāne,20.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Imprimatur Capital Technology Venture Fund ir piešķīris 600 000 eiro investīciju jaunam uzņēmumam SIA Sonarworks. Šī ir Venture Fund piektā investīcija kopš fonda darbības uzsākšanas 2010. gada vidū. Sonarworks ir izstrādājis digitālās skaņas koriģēšanas tehnoloģiju dažāda veida austiņām un skaļruņiem.

Kā vēsta informācija fonda interneta vietnē, miljardus dolāru lielā un strauji augošā trigū Sonarworks «ir izstrādājis unikālu tehnoloģiju, kas ļauj ērti un precīzi veikt mērījumus, analīzi un digitālus labojumus akustiskajiem datiem». Šādi tiekot būtiski uzlabota skaņas kvalitāte austiņām un skaļruņiem. Investīcija tiks izmantota Sonarworks pirmā produkta pārdošanai, jaunu produktu attīstīšanai un intelektuālā īpašuma tiesību nostiprināšanai.

Mārtiņš Popelis, Sonarworks līdzdibinātājs un vadītājs, norāda, ka Sonarworks «uzdevums ir panākt, lai mūzikas fani un baudītāji visā pasaulē bez dārga aprīkojuma var dzirdēt savu mīļāko izpildītāju dziesmas tieši tādā kavalitātē kā mūzikas autori to ir vēlējušies».

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Imprimatur Capital Seed Fund investē 200 tūkstošus eiro jaunā biotehnoloģiju uzņēmumā

Žanete Hāka,12.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sēklas stadijas tehnoloģisko riska kapitāla investīciju fonds Imprimatur Capital Seed Fund ieguldījis 200 tūkstošus eiro jaunā biotehnoloģiju uzņēmumā Conelum, informēja fonda pārstāvji.

Jaunais uzņēmums plāno izstrādāt un piedāvāt tirgū pārtikas produktu kvalitātes pārbaudes testus pasaules ēdienu un dzērienu industrijai. Šī ir 14. sēklas kapitāla fonda investīcija kopš tā darbības uzsākšanas 2010.gada vidū.

Pārtikas ražotāji un dzērienu kompānijas veic mikrobioloģiskas pārbaudes ik dienu, lai noteiktu specifiskus mikro organismus produktos vai ražošanas iekārtās. Kā industrijas standards mikro organismu noteikšanai tiek izmantoti laboratorijas trauki, kuros tiek kultivēti un noteikti atbilstošie patogēnie mikro organismi. Šī procedūra ilgst no 24 stundām līdz pat vairākām dienām un ir ļoti laikietilpīga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Piešķir papildu finansējumu ieguldījumiem tehnoloģiskajos iesācējuzņēmumos

Žanete Hāka,19.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Attīstības finanšu institūcija Altum piešķīrusi papildu finansējumu 1,5 miljonu eiro apmērā riska kapitāla fondam Imprimatur Capital Seed Fund un līdz 2017.gada 30.jūnijam pagarinājusi investīciju periodu, kurā fonda pārvaldītājs var veikt agrīnā finansējuma ieguldījumus iesācējuzņēmumos, informē Altum.

Tādējādi tehnoloģiju jomā strādājošajiem iesācējuzņēmumiem jeb start-up uzņēmumiem tiks nodrošināta nepārtraukta finansējuma pieejamība un sekmēta šo uzņēmumu izveide un attīstība.

Altum valdes loceklis Juris Vaskāns: «Investīciju perioda pagarināšana ir vitāli svarīga tehnoloģiskajiem start-up uzņēmumiem, kuriem augsto tehnoloģisko risku dēļ privātajā tirgū ir salīdzinoši mazas iespējas piesaistīt līdzekļus. Vienlaikus ALTUM veic sagatavošanās darbus, lai publiskā iepirkumā izvēlētos privātos fondu pārvaldniekus jaunajiem akcelerācijas fondiem, kas savu darbību uzsāks orientējoši 2017.gada otrajā pusgadā un kas sniegs atbalstu tieši šādiem agrīnās stadijas uzņēmumiem. Līdz akcelerācijas fondu darbības uzsākšanai finansējuma pieejamību nodrošinās Imprimatur Capital Seed Fund, kas līdz šim jau veiksmīgi strādājis šajā jomā, veicinot start-up uzņēmumu produktu komercializāciju un sagatavošanu ieiešanai tirgū.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Programmatūra

Sonarworks palielina piesaistīto finansējumu līdz 1,5 miljoniem eiro

Lelde Petrāne,26.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas audio tehnoloģiju start-up uzņēmums Sonarworks trešajā investīciju kārtā piesaistījis 700 000 eiro, tādējādi kopējais investoru finansējums tajā veido 1,5 miljonus eiro.

Šīs investīciju kārtas investori ir fonds FlyCap Investment Fund I AIF, privātais investors Vilis Vītols un fonds AIF Imprimatur Capital Technology Venture Fund.

«Nu jau vairāk nekā 5000 studiju visā pasaulē lieto Reference 3 kalibrācijas programmatūru - sākot ar entuziastiem mājas studijās līdz pat studijām, kas ieraksta tādas slavenības kā Teilore Svifta, Bejonse, Lēdija Gaga un citi. Kompānijas panākumu pamatā ir komanda, ko vieno kaisle pret mūziku un kurā visiem tiek dota iespēja ietekmēt kompānijas attīstību,» stāsta kompānijas vadītājs un līdzdibinātājs Helmuts Bēms.

«Uzņēmums pēdējā gada laikā ir strauji audzis, katru mēnesi sasniedzot jaunu apgrozījuma rekordu un jau šā gada sākumā ienākumi no pārdošanas pārsniedza izmaksas. Komandai ir lieliskas idejas un iestrādnes, kā paplašināt pircēju auditoriju un izmantot visas iespējas, ko šī tehnoloģija dod,» skaidro fonda FlyCap Investment Fund I AIF partneris Jānis Liepiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

FKTK reģistrē AIFP Imprimatur Capital Fund Management

Žanete Hāka,20.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) padome nolēmusi reģistrēt SIA AIFP Imprimatur Capital Fund Management, informē FKTK.

Kompānija turpmāk sniegs alternatīvo ieguldījumu fondu pārvaldes pakalpojumus, un arī šodien reģistrēto alternatīvo ieguldījumu fondu Imprimatur Capital Technology Venture Fund un Imprimatur Capital Seed Fund pārvaldīšanu.

Tāpat pieņemts lēmums reģistrēt AS Rietumu Asset Management IPS nodibināto atvērto ieguldījumu fondu Rietumu Asset Management Fund ar trīs apakšfondiem - Rietumu Asset Management Fund – Fixed Income Investment Grade USD, Rietumu Asset Management Fund – Fixed Income High Yield USD un Rietumu Asset Management Fund – Global Equity USD.

Fonda Rietumu Asset Management Fund' turētājbankas funkcijas nodrošina АS Rietumu Banka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Imprimatur Capital Seed Fund piešķīrusi 200 tūkstošus eiro ThermCERT LV

Žanete Hāka,12.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Imprimatur sēklas fonds Imprimatur Capital Seed Fund piešķīris 200 tūkstošu eiro lielu investīciju jaunam uzņēmumam SIA ThermCERT LV, informē Latvijas Garantiju aģentūras pārstāvji.

Tā ir sēklas fonda 15. investīcija kopš fonda darbības uzsākšanas 2010.gadā vidū. ThermCERT izstrādā novatoriskus siltuma audita rīkus, balstoties uz satelītu datiem no kosmosa un pielieto attālinātas izpētes tehnoloģijas, lai identificētu un uzraudzītu siltuma zudumus no ēkām un pilsētu vidē.

Centieni samazināt oglekļa emisijas sniedz spēcīgu potenciālu energoefektivitātes nozarei, jo esošo nekustamo īpašumu un citu objektu energoefektivitātes uzlabošana izmaksu ziņā ir daudz efektīvāka, nekā tīras enerģijas ražošana, lai samazinātu oglekļa emisijas. Nākamo septiņu gadu laikā līdz 2020.gadam ES plāno tērēt 17 miljardus eiro līdzfinansējuma energoefektivitātes tehnoloģijām un saistītajām aktivitātēm. Tomēr pastāv bažas par dažu pašreizējo energoefektivitātes pasākumu lietderību, jo trūkst ticamas mērīšanas sistēmas, kas uzraudzītu un precīzi aprēķinātu šādu investīciju pamatotību. Investīcijas energoefektivitātē ir grūti novērtēt gan pirms, gan sekojošos gados pēc to izdarīšanas, norāda LGA.

Komentāri

Pievienot komentāru
Programmatūra

Latvijas uzņēmums Sonarworks startējis Rio olimpiādē

Lelde Petrāne,20.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviju 2016. gada vasaras olimpiskajās spēlēs pārstāvējis arī uzņēmums Sonarworks. Vispasaules sporta pasākuma muzikālais noformējums tapis ar Latvijas uzņēmuma kalibrācijas tehnoloģiju palīdzību.

Šo faktu Sonarworks komanda uzzinājusi nesenā sarunā ar ārzemju partneriem.

Par Rio olimpiādes muzikālo noformējumu rūpējies trīs Grammy godalgu ieguvējs Alešandre Sikeira, kurš skanējumu pieskatījis tieši ar Sonarworks kalibrētām austiņām. «Sonarworks austiņu kalibrācija nu ir kļuvusi par neaizstājamu rīku, kad darbojos pie skaņas ierakstīšanas un miksēšanas,» uzņēmumam pastāstījis brazīļu skaņas inženieris, kurš piekritis kļūt par oficiālu Sonarworks produktu atbalstītāju.

«Patlaban mēs attīstāmies galvu reibinošā ātrumā un drīzumā piedāvāsim jaunu produktu. Šobrīd gan ASV, gan Latvijā paplašinām Sonarworks komandu, tādēļ meklējam entuziastus, kuri vēlas izmainīt mūzikas pasauli,» sacīja kompānijas vadītājs un līdzdibinātājs Helmuts Bēms.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Informācijas sistēmu izstrādātāju SIA "Blue Bridge Technologies" iegādājusies kompānija "Everfield", kas ietilpst Ņujorkā un Londonā bāzētā uzņēmumu grupā "Aquiline Capital Partners".

Darījuma summa un citas detaļas netiek izpaustas. Darījumu konsultēja BDO, Cobalt un Corum Group.

Kompānijā informē, ka jaunais investors aizstāj riska kapitāla fondus "BaltCap" un "Imprimatur Capital", kā arī iegādājies pārējo dalībnieku daļas. Tādējādi "Everfield" iegūst 100% "Blue Bridge Technologies" kapitāldaļu.

"Blue Bridge Technologies" līdzdibinātājs un izpilddirektors Andrejs Strods atzīmē, ka sadarbības sākšana ar "Everfield" ir loģisks solis uzņēmuma tālākajā attīstībā, jo "Everfield" ilgtermiņa apņemšanās ieviest inovācijas un kvalitāti saskan ar "Blue Bridge Technologies" ceļu.

"Savienība ar "Everfield" ir sākums ilgtermiņa sadarbībai, kas sniegs daudz jaunu iespēju gan mūsu klientiem, gan mūsu komandai. Mums ir pieejamas arī "Everfield" zināšanas, iespējas un investīcijas, lai sniegtu pievienoto vērtību mūsu klientiem un darbiniekiem," viņš min.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziepju burbuļu veidošana var būt mācību materiāls, ar kura palīdzību rotaļāšanās procesā apgūt burtus, ciparus, figūras un krāsas.

Burbuļu māksliniece un SIA "Burbuļu spēles" dibinātāja Alīse Potaša daudz strādā ar īpašajiem bērniem, kā arī ar burbuļu veidošanas darbnīcām ir apbraukājusi gandrīz visus Latvijas cietumus, piedaloties projektā "Ģimenes diena", lai sekmētu ģimenes saikņu nostiprināšanu un notiesāto iekļaušanos sabiedrībā. "Novēroju, ka burbuļiem piemīt "maģiskas" spējas – tie nomierina, iepriecina, sajūsmina, dod pārliecību par savām spējām. Bērniem patīk darboties ar burbuļiem un viņi ir gatavi to darīt ilgāk, nekā jebkuru citu nodarbi. Tāpēc sāku domāt, kā šai jautrajai rotaļai piešķirt papildus pievienoto vērtību un nonācu pie idejas, ka burbuļu veidošana varētu būt mācību materiāls, ar kura palīdzību rotaļājoties varētu apgūt burtus, ciparus, figūras, krāsas," stāsta A. Potaša.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luminor banka piešķīrusi finansējumu 1,4 miljonu eiro apmērā lielākajam grillogļu ražotājam Baltijā – SIA KRK Vidzeme apgrozāmo līdzekļu papildināšanai, kas tiks izmantoti krājumu izveidošanai.

SIA KRK Vidzeme ražo augstas kvalitātes kokogles, kas tiek izmantotas pārtikas grillēšanai. Uzņēmums ir saņēmis ES aizliegto ķīmisko vielu kontroles sertifikātu REACH, kas apliecina ražoto preču augsto kvalitāti. Kokogļu ražošanas iekārtu konstrukcija nodrošina dabai nekaitīgu ražošanas procesu, līdz minimumam samazinot kaitīgo izmešu nokļūšanu atmosfērā. Papildu Luminor piešķirtajam finansējumam, uzņēmums ir piesaistījis arī ALTUM kredīta garantiju.

“Lai gan vēsturiski mūsu darbība pamatā tika orientēta uz restorānu biznesu, Covid-19 pandēmijas ietekmē, kā arī grillogļu eksporta pārtraukšanas no Krievijas un Baltkrievijas rezultātā, mums izdevās veiksmīgi diversificēt noieta tirgu un klientu bāzi, tādejādi apgūstot plašu Eiropas Savienības valstu tirgus daļu. Šobrīd sadarbojamies ar ekskluzīviem dīleriem, pārdošanas ķēdēm un vairumtirgotājiem visā Eiropā. Luminor piešķirtais finansējums palīdzēs uzņēmumam palielināt apgrozāmos līdzekļus, kas ir būtisks priekšnoteikums krājumu savlaicīgai izveidošanai, lai nodrošinātu ražošanas procesus visa gada garumā un nosegtu pieprasījumu rudens un ziemas sezonā, kad mūsu ražoto preču izejmateriālu krājumus nav iespējams papildināt,” saka SIA KRK Vidzeme valdes loceklis Andris Griķis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Šodien laikrakstā

Infogr.am: esam noraidījuši iegādes piedāvājumu ar septiņciparu skaitli

Anda Asare, Sanita Igaune,26.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas start-up uzņēmums Infogr.am plāno atvērt biroju ASV, nākotnē neizslēdz iespēju iegādāties citus uzņēmumus un no kontrolpaketes tuvākajā laikā atteikties neplāno.

Kad Dienas Bizness (DB) pirmais no masu medijiem Latvijā rakstīja par datu vizualizācijas rīku Infogr.am, komanda nesen bija sākusi darbu, bet jau toreiz viens no uzņēmuma dibinātājiem Uldis Leiterts DB uzsvēra, ka globāls skatījums un ambīcijas ir izdzīvošanas jautājums. Tik tikko šajā virzienā ir sperts vēl viens solis, piesaistot 1,34 miljonu eiro investīcijas, tādējādi šobrīd uzņēmumam ir trīs investori: Point Nine Capital, Connect Ventures un HackFwd. Plašāk par uzņēmuma plāniem DB intervijā stāsta U. Leiterts.

Finansējums ir piesaistīts. Kur tiks ieguldīti līdzekļi?

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Olainfarm maina zīmolu un tēmē kļūt par Eiropas TOP10 farmācijas uzņēmumu

Db.lv,19.06.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vadošais Latvijas farmācijas uzņēmums un zāļu ražotājs AS „Olainfarm” 19. jūnijā paziņoja par zīmola maiņu, pārtopot par „Olpha”.

Uzņēmuma attīstības stratēģija paredz no reģionāla spēlētāja izaugt par starptautisku farmācijas kompāniju, un „Olpha” mērķis ir kļūt par vienu no 10 vadošajām farmācijas kompānijām Eiropā, tuvāko desmit gadu periodā sasniedzot vismaz miljarda eiro apgrozījumu. Zīmola nomaiņa notiks pakāpeniski, jo farmācijas nozare ir stingri regulēta un tiks veiktas izmaiņas arī visu medikamentu reģistrācijas apliecībās, kas aizņem laiku procedūru dēļ uzraugošajās institūcijās.

"Pirms diviem gadiem uzņēmumam veiksmīgi mainījās akcionāri, kuri ir definējuši skaidru stratēģisko mērķi – paplašināšanās jaunos eksporta tirgos un starptautisko tirgu iekarošana ar attīstību veicinošu un konkurētspējīgu produktu portfeli. Tie nav tikai formulēti mērķi, to īstenošanai tiek veltīti visi resursi un desmitiem miljonu eiro investīcijas. Zīmola maiņa ir likumsakarīgs solis, lai no reģionāla spēlētāja mēs kļūtu par starptautisku kompāniju, piedāvājot globālajiem tirgiem saprotamu, labskanīgu un mūsdienīgu nosaukumu, vienlaikus saglabājot galveno kodolu no gadu desmitiem izmantotā un cilvēkiem tik pazīstamā „Olainfarm”," zīmola maiņu skaidro „Olpha” padomes priekšsēdētājs Jānis Buks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Centrālās un Austrumeiropas inovāciju līderu vidū arī trīs Latvijas pārstāvji

Dienas Bizness,26.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīna, ko var vadīt, sēžot ratiņkrēslā, ātrāki un lētāki Ebolas vīrusa noteikšanas testi, bezpilota lidmašīnas, ko iespējams izmantot glābšanas operācijās, – šo inovāciju radītāji ir tikai daži no izcilniekiem, kas iekļauti otrajā Centrālās un Austrumeiropas vadošo inovāciju līderu sarakstā New Europe 100, teikts paziņojumā medijiem.

Jaunajā sarakstā ir iekļauti trīs inovatori no Latvijas – AirDog vadītājs Edgars Rozentāls, kura uzņēmums ražo ekstrēmajā sportā izmantojamus bezpilota lidaparātus, portāla Meduza galvenā redaktore Gaļina Timčenko un Reach.ly vadītājs Ernests Štāls, kura vadītais uzņēmums e-komercijas portāliem piedāvā analītisku rīku klientu uzvedības tendenču apkopošanai.

Šo 100 inovāciju līderu vidū ir cilvēki, kas ar modernām tehnoloģijām paver jaunas iespējas kultūrā, politikā, uzņēmējdarbībā, zinātnē vai sociālajās aktivitātēs. Vairākums no viņiem (50%) ir uzņēmēji vai aktīvisti un politiķi (32%). «Šajā sarakstā ir apkopoti cilvēki, kas jau tuvākajā nākotnē būs pārmaiņu priekšgalā Centrālajā un Austrumeiropā,» stāsta projekta idejas autora, fonda Res Publica pārstāvis Voičeks Pržibilskis (Wojciech Przybylski).

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Būtiska informācija cementa un cementu saturošu maisījumu importētājiem un lietotājiem

Lelde Petrāne,03.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komersantiem, kuri laiž tirgū un lieto cementu un cementu saturošus maisījumus, jāņem vērā, ka šķīstošā hroma (VI) daudzums tajos var pārsniegt 2 mg/kg tikai tādā gadījumā, ja cements un cementu saturoši maisījumi tiks lietoti kontrolētos slēgtos un pilnībā automatizētos procesos, kuros darbam ar cementu un cementu saturošiem maisījumiem izmanto vienīgi mašīnas, un nepastāv iespē­jamība, ka tas saskarsies ar cilvēka ādu, šodien izplatītā paziņojumā informē Ekonomikas ministrija.

Latvijas uzņēmēji aktualizējuši problēmu par no trešajām valstīm ievestu ES prasībām neatbilstošu cementu, kas vairākas reizes virs pieļaujamās normas pārsniedz hroma (VI) daudzumu sastāvā. Hromam (VI) noteikts ierobežojums saskaņā ar ķīmisko vielu regulas Nr.1907/2006 (REACH) 67. pantu. Kā rezultātā šā gada aprīlī Ekonomikas ministrijas vadītā Tirgus uzraudzības padome vienojās par cementa tirdzniecības uzraudzības stiprināšanu.

Lai pārliecinātos par cementa atbilstību prasībām, komersantiem, kas importē Latvijā cementu un cementu saturošus maisījumus laišanai tirgū vai lietošanai, var tikt pieprasīts dokumentārs apliecinājums, ka šķīstošā hroma (VI) daudzums tajos nepārsniedz noteikto ierobežojumu, vai arī dokumentārs apliecinājums, ka cements un cementu saturoši maisījumi tiks lietoti kontrolētos slēgtos un pilnībā automatizētos procesos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Facebook algoritma maiņa – vai citu sociālo tīklu lielā iespēja?

Arnis Ozols, HTTPOOL Baltics CEO,12.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Uzņēmumu pārstāvjiem, kas grib virzīt savu zīmolu Facebook, jāiegaumē, ka kopienas jeb grupas būs svarīgākas nekā jebkad.

Ziņu par to, ka Facebook mainīs ziņu lentas (timeline – angļu val.) algoritmu, dažādi pasaules interneta resursi aprakstīja ar skaļiem virsrakstiem. Daži to nosauca par giljotīnu medijiem, kam Facebook ir viens no galvenajiem lietotāju «piegādātājiem». Daži savukārt metās apgalvot, ka sociālo mediju vide neatgriezeniski mainīsies un nekas neliecina, ka šīs pārmaiņas būs pozitīvas. LinkedIn un Twitter klusē un turpina ierasto praksi – pagaidām pieturēsies pie jau pārbaudītajiem algoritmiem. Vai tā būs viņu lielā iespēja?

Facebook prioritāri ziņu lentā turpmāk rādīs paziņojumus no draugiem, ģimenes locekļiem un grupām, kam pievienojies konkrētais lietotājs, pieņemot, ka šīs ziņas viņu interesē visvairāk. Sociālā tīkla vadītājs Marks Zakerbergs (Mark Zuckerberg) uzsver, ka tā ir atgriešanās pie «saknēm», tajā pat laikā neapšaubot, ka zīmoliem savu auditoriju sasniegt būs grūtāk nekā jebkad agrāk. Eksperti norāda, ka tuvāko mēnešu laikā zīmoli pieredzēs būtisku kritumu dabīgajā sasniedzamībā jeb «organic reach» un arī kopējais sociālajā tīklā pavadītais laiks samazinās. M. Zakerbergs gan uzskata, ka šis laiks, kas tiks veltīts Facebook, būs pavadīts kvalitatīvi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

AS Radio SWH ievērojami palielina klausītāju skaitu

Dienas Bizness,02.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākie TNS Latvia mērījumi liecina par radio auditorijas pieaugumu AS Radio SWH grupas radio stacijās.

Sasniegtās nedēļas auditorijas pieaugums (Reach) vērojams gan Radio SWH (+37,5 tūkst.), gan Radio SWH Rock (+2,2 tūkst.), bet vislielāko nedēļas auditorijas pieaugumu sasniegusi Radio SWH+ (+64.3 tūkst.).

Likumsakarīgi pieaudzis arī grupas unikālo klausītāju skaits – pavasara mērījumos tie bija 344 tūkstoši, bet rudens reitingi liecina, ka AS Radio SWH grupas stacijas sasniedz 419 tūkstošus nedēļas unikālo klausītāju.

Lielu artavu devusi apraides zonu paplašināšana šajā gadā gan Radio SWH, gan Radio SWH+, gan Radio SWH Rock.

AS Radio SWH valdes priekšsēdētājs Jānis Šipkēvics komentē: «Tas ir vērā ņemams sasniegums – laikā, kad valsts zaudē cilvēkus, kuri brauc prom, AS Radio SWH spēj palielināt klausītāju skaitu, turklāt ievērojami.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Veselības IT uzņēmumi vienojušies par sava veselības portāla Tava eVeselība izveidi

LETA,20.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veselības informāciju tehnoloģiju (IT) uzņēmumi «Blue Bridge Technologies» un «Meditec» vienojušies sadarboties, lai 2019.gadā sāktu piedāvāt vienotu portālu «Tava eVeselība», kura sistēmas pilnveidē tuvāko trīs gadu laikā plāno investēt teju miljonu eiro, informēja «Tava eVeselība» pārstāvis Kārlis Sils.

Līdz šim «Meditec» ir izveidojis savu pacientu pieraksta portālu «Eveselibaspunkts.lv», savukārt «Blue Bridge Technologies» pacientu pieraksta sistēmu «Piearsta.lv». Abi portāli patlaban vairāk nekā 80 000 lietotāju nodrošinot e-pakalpojumus medicīnas iestādēs. Lai izveidotu digitālu veselības aprūpes sistēmu, kas arī ievērojami samazinātu ambulatorās rindas uz valsts pakalpojumiem, abi uzņēmumi sadarbosies un turpmāk nozares attīstību veidos zem vienota nosaukuma «Tava eVeselība».

«Blue Bridge Technologies» valdes priekšsēdētājs Jānis Rancāns norādīja, ka līdz šim abi uzņēmumi Latvijas e-veselības izstrādē un pilnveidē ir ieguldījuši vairāk nekā piecus miljonus eiro. «Mums ir kopīgs mērķis un viens no veidiem, kā turpināt izaugsmi, ir sadarbība, tādēļ esam dibinājuši «Tava eVeselība». Kamēr valsts e-veselības sistēmā patlaban faktiski darbojas tikai divas funkcijas - e-recepte un e-darba nespējas lapa, privātajā sektorā varam piedāvāt gatavu, cilvēkiem saprotamu un viegli izmantojamu e-veselības sistēmu,» skaidroja Rancāns.

Komentāri

Pievienot komentāru