Pusotru gadu ilgušais konkurss par kultūras tūrisma reklāmas kampaņas īstenošanu ārvalstīs joprojām nav vainagojies ar līguma parakstīšanu; Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors iesniedz atlūgumu , ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Līgums ar SIA Alpha Baltic, kas uzvarēja atkārtotajā konkursā par starptautiskās kultūras tūrisma vides reklāmas kampaņas īstenošanu 2014. un 2015. gadā, joprojām nav parakstīts, izriet no informācijas Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) mājaslapā. Tā kā Alpha Baltic vadība šobrīd atrodas ārpus Latvijas, DB komentāri par līguma parakstīšanas gaitu pagaidām netiek sniegti.
Atkārtots vides reklāmas konkurss tika izsludināts pērnā gada vasaras vidū, Alpha Baltic ar 949 tūkst. eiro (bez PVN) piedāvāto cenu par uzvarētāju tika atzīts oktobrī, taču rezultātus apstrīdēja SIA Inspired, kas savukārt uzvarēja konkursā par reklāmas aktivitāšu īstenošanu internetā 2014. un 2015. gadā, kas arī saistīts ar kultūras tūrisma veicināšanu.
Līgums par reklāmas aktivitātēm internetā ar Inspired ir tikko parakstīts, liecina TAVA informācija. Līguma kopējā summa ar PVN ir 697,75 tūkst. eiro. Par šo summu uzņēmumam pusgadu jāizvieto un jāuzrauga reklāmas Google. Kampaņas mērķtirgi ir astoņas valstis – Vācija, Krievija, Somija, Zviedrija, Norvēģija, Lielbritānija, Lietuva un Igaunija –, bet auditorija pamatā ir nedēļas nogales ceļotāji, kā arī kultūras tūristi un nozares profesionāļi, radošo profesiju pārstāvji.
Visu rakstu Nevar pielikt punktu kultūras tūrisma reklāmas kampaņai lasiet ceturtdienas, 15. janvāra, laikrakstā Dienas Bizness (6. lpp.)!