Microsoft izstrādātais interneta meklētājs Bing gada laikā kopš tas palaists ASV spējis iekarot 12,7% lielu tirgus daļu. Tā liecina interneta izpētes kompānijas ComScore dati, vēsta BBC.
Līderis ASV ar 62,6% lielu tirgus daļu joprojām ir Google. Yahoo! tirgus daļa ASV ir 18,9%.
Microsoft vadītāji gan uzsver, ka Bing ir «vēl tāls ceļš ejams», jo, neskatoties uz panākumiem pirmo 12 mēnešu laikā, Microsoft interneta meklētāju tirgū ir mazs spēlētājs.
«Mēs esam knapi sasnieguši šo divciparu tirgus daļu, taču mēs vēlamies, lai šis produkts [Bing] izaug par nopietnu Microsoft biznesa darbības daļu. Šis [interneta meklētāju] ir milzīgs tirgus, kur ir ievērojamas peļņas iespējas, kuras iespējams sasniegt. Pavisam noteikti šajā tirgū nebūtu, ja mēs nespēlētu ar mērķi uzvarēt,» norāda Microsoft tiešsaistes biznesa divīzijas pārstāve Satja Nadello (Satya Nadello).