Lai darbotos biznesā, ir nepieciešama tīģera enerģija un spēks – sēžot un neko nedarot, panākumu nebūs; arī tīģerim mutē ēdiens pats no sevis neiekrīt.
«Iekšēji es jau esmu tīģeris. Esmu sekojis līdzi šim konkursam, man ir licies interesanti paskatīties uz cilvēkiem, kas tiešām «rokas iekšā» biznesā, veicina attīstību. Konkurss man likās personīgi saistošs, jo man patīk pacīnīties,» saka Artūrs Bernovskis, e-pasta mārketinga rīka Mailigen (SIA iMedia) direktors un konkursa Biznesa tīģeris 2013 pusfinālists.
Viņš nepiekrīt uzskatam, ka biznesa pasaule ir nežēlīga – uzņēmējdarbība ir cilvēcīga, «ja vien tu pats pret to tā attiecies». Taču ir vajadzīga enerģija un spēks, lai darbotos uzņēmējdarbībā.
Tīģeris ir plēsoņa, taču A. Bernovskis norāda, ka neesot no tiem, kurš pārgrauzīs konkurentam rīkli. Identificējoties ar uzņēmuma kolektīvu, viņš saka: «Mums ir iekšēja enerģija, diezgan lieli uzstādījumi, Napoleona plāni. Labprāt gribam tos realizēt un jūtamies iekšēji enerģiski un aktīvi.»