Latvijā izstrādātais integrētā mārketinga serviss Mailigen laidis klajā jaunu e-mārketinga rīku start-up un citiem mazajiem uzņēmumiem Epic Free, un pašlaik par šī pakalpojuma izmantošanu interesi izrādījuši ārvalstu iesācējuzņēmumu biznesa inkubatori, informē uzņēmuma pārstāvji.
Epic Free rīks orientēts galvenokārt uz start-up kompānijām, maziem un vidējiem uzņēmumim, biznesa inkubatoriem, nevalstiskajām organizācijām un citām uzņēmējdarbības formām, kas nupat sākušās savas mārketinga aktivitātes un kurām ir ierobežoti līdzekļi mārketingam, skaidro Mailigen pārstāvji. Pašlaik nopietnu interesi par Epic Free izrādījis informācijas portāls f6s.com, kurš apkopo informāciju par pieejamajām programmām un pasākumiem un sniedz izdevīgus piedāvājumus start-up kompānijām. Tāpat Epic Free rīks interesants šķitis Somijas Alto universitātes (Aalto University) start-up atbalsta grupai.
«Tā kā rīks ir vēl pavisam jauns un laists klajā februārī, šobrīd vēl notiek pārrunas, taču interese ir nenoliedzama, un pavisam drīz klāstu papildinās vēl citi inkubatori,» pārliecināta Mailigen sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Bizune.
Jaunais rīks Epic Free paredzēts datubāzēm, kurās ir līdz pieciem tūkstošiem kontaktu, un piedāvā bezmaksas e-pasta mārketingu.
Izmantojot Epic Free kontu, uzņēmumi var sūtīt e-pasta kampaņas klientu datubāzēm, kas ievāktas ar Mailigen parakstīšanās anketām.
«Pēdējo divu gadu laikā no 2011. līdz 2012. gadam nodibināts par 54% vairāk uzņēmumu, salīdzinot ar divu iepriekšējo gadu periodu no 2009. līdz 2010. gadam, savukārt pēc Startup Genome datiem, 20% gadījumu jauno uzņēmumu likvidēšanās iemesls ir nepietiekamas mārketinga aktivitātes,» izvēli pievērsties pakalpojuma nodrošināšanai mazajiem uzņēmumiem skaidro Mailigen direktors Artūrs Bernovskis.
Db.lv jau rakstīja, ka Mailigen iesācējuzņēmumā iMedia pērnā gada augustā veiktas investīcijas simts tūkstošu eiro apmērā.