Tehnoloģijas

Latviešu start-up projekts Mailigen attaisno investoru cerības ar pusmiljona eiro apgrozījuma prognozi

Gunta Kursiša,30.08.2012

Jaunākais izdevums

Elektroniskā pasta mārketinga sistēmas Mailigen iesācējuzņēmums iMedia attaisnojis investoru cerības, kas agrīnajā uzņēmuma stadijā ieguldījuši 100 tūkst. eiro. Paredzēts, ka šogad uzņēmuma apgrozījums sasniegs pusmiljonu eiro apgrozījumu un šis rādītājs informācijas tehnoloģiju start-up uzskatāms par veiksmīgu, Db.lv stāstīja iMedia valdes priekšsēdētājs Artūrs Bernovskis.

Start-up uzņēmuma iMedia projekts Mailigen sniedz e-pasta mārketinga pakalpojumus. Kopš kompānijas dibināšanas 2009. gadā iMedia sniedz pakalpojumus Eiropas, Āzijas un ASV tirgos. iMedia klienti galvenokārt ir mazie un vidējie uzņēmumi ASV, tomēr start-up sadarbojas arī ar tādiem «smagsvariem» kā Japan Airlines, Flight.com, Ibank.com u.c., norāda A. Bernovskis. «Kompānijas izmanto pakalpojumu, kas palīdz uzlabot komunikāciju ar klientiem, ieskaitot, piemēram, sūtītā ziņojuma noformējumu un to, cik bieži ziņojumus sūtīt,» Db.lv stāstīja A. Bernovskis. Viņš norāda, ka pirmo darbības gadu ieņēmumi tiks ieguldīti atpakaļ uzņēmumā - produkta pilnveidē un marketingā, tādejādi dividendes uzņēmuma īpašnieki pagaidām negaida.

Uzņēmuma klientu vidū ir arī tādas Latvijā zināmas kompānijas kā, piemēram, Lattelecom, Media House, DNB, Toyota, Bosch, Olimpia u.c., liecina informācija uzņēmuma mājas lapā.

Runājot par investīcijām uzņēmumā, SIA iMedia valdes priekšsēdētājs stāsta, ka līdz šim uzņēmums ir spējis piesaistīt vairākus investorus, bet pirmās investīcijas saņemtas 100 tūkst. eiro apmērā. Līdzekļi tika ieguldīti tehnoloģiju izstrādē un mārketingā, atklāj start-up izveidotājs.

«Sākotnēji strādājām pie produkta izstrādes, lai to izveidotu pasaules līmeņa kvalitātē, pēc tam bija rūpīgs darbs pie mārketinga un pārdošanas, bet šobrīd, kad esam jau sasnieguši zināmu līmeni, atkal strādājam pie produkta izstrādes, lai to noslīpētu visaugstākajā kvalitātē,» stāsta A. Bernovskis. «Globālā biznesā vienlaikus ir jāstrādā pie visa un nevienu no darbības virzieniem nedrīkst pamest novārtā – pasaulē viss ļoti strauji attīstās, un ir jāiet līdzi laikam,» viņš pauž.

Izvērtējot šā gada pirmo sešu mēnešu finanšu rādītājus, tiek paredzēts, ka SIA iMedia šogad sasniegs apgrozījumu pusmiljona eiro apjomā. Ja prognozes piepildīsies, kompānija kļūs par vienu no pirmajiem tehnoloģiju start-up Latvijā, kas sasniedzis pietiekamu ieņēmumu līmeni jau pēc agrīnās investīciju stadijas.

«Šogad uzņēmums gan vēl nepelna, peļņu arī neceram sasniegt tuvā nākotnē, un faktiski mūsu mērķis ar šo projektu nav nopelnīt, bet ieguldīt tā attīstībā, lai iMedia kļūtu par nopietnu kompāniju,» atklāja A. Bernovskis.

Triju gadu laikā uzņēmuma pilnas slodzes darba vietu skaits ir audzis no četrām līdz 19.

Šir ir viens no uzņēmumiem, kas darbojas Jelgavas biznesa inkubatora JIC paspārn«Lai gan JIC biznesa inkubatorā atbilstoši biznesa inkubatoru programmas noteikumiem ir ļoti dažāda profila uzņēmumi, mēs paši vienmēr esam tiekušies strādāt tieši ar tehnoloģiju iesācējuzņēmumiem, un Mailigen ir lielisks piemērs tam, kā tam būtu jāstrādā: tā bija Artūra Bernovska un Jāņa Rozenblata produkta ideja, inkubatorā tā materializējās, produkts tika palaists tirgū, un uzņēmuma vērtība izauga līdz stadijai, kad tā bija pietiekama, lai tālāku uzņēmuma izaugsmi nodrošinātu, piesaistot privātu sēklas stadijas investoru,» norāda JIC biznesa inkubatora vadītājs Agris Ķipurs. Sēklas investīcijas tika piesaistītas 100 000 eiro apmērā.

Db.lv jau rakstīja, ka iMedia bija viens no Latvijas start-up uzņēmumiem, kas šogad devās uz ASV, lai Silīcija ielejā veidotu kontaktus un meklētu iespējamos investorus. Vairāk par jaunā start-up izveidotāja iespaidiem ASV tehnoloģiju mekā lasiet šeit!

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Latvijas start-up uzņēmumam Silīcija ielejā palīdz miljardu kompānijas izveidotājs

Gunta Kursiša,06.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prezentāciju pasākumā Silīcija ielejā projekta getgamers.eu izveidotājam Kristapam Moram palīdzīgu roku sniedza Kriss Berijs (Chris Burry) no US Market Acess Center. Mailigen.com pārstāvis Arturs Bernovskis norāda, ka Silīcija ielejā nepastāv atšķirības attieksmes ziņā starp «zaļajiem» un «veterāniem», jo pastāv iespēja, ka pēc gada start-up pāraugs miljonu vērtā kompānijā.

Jau vēstīts, ka maija beigās divi Latvijas iesācējuzņēmumi devās uz Silīcija ieleju ASV. Tirdzniecības misiju organizēja Igaunijas Tehnopol Startup inkubators un Wiseguys akselerators, un kopumā uz to devās deviņu uzņēmumu pārstāvji, septiņi Igaunijas uzņēmumi un divi Latvijas IT uzņēmumu pārstāvji – I-Media (projekts mailigen.com) un Web Projects (projekts getgamers.eu).

Uz kontaktu pamata Silīcija ielejā veidojas lielākā daļa sadarbību. Latvijas start-up brauciens uz ASV tehnoloģiju «meku» izdevies veiksmīgs, uzskata mailgen.com un getgamers.eu pārstāvji, jo dibinātas jaunas pazīšanās ar vairākām investīciju kompānijām un biznesa eņģeļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

iMedia: ir atšķirība starp spamu un e-pasta mārketingu

Anda Asere,25.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Teikt, ka e-pasta mārketings ir spams, ir tas pats, kas apgalvot, ka samaksāt par pirkumu veikalā un nozagt kāroto preci ir viens un tas pats.

SIA iMedia nodarbojas ar interneta mārketinga pakalpojumiem. «Interneta mārketings ir tas pats mārketings, tikai internetā,» skaidro Artūrs Bernovskis, SIA iMedia direktors. Laika gaitā no vairākiem uzņēmuma pakalpojumiem izkristalizējās viens virziens - e-pasta mārketings, un uzņēmums ir izstrādājis e-pasta mārketinga sistēmu Mailigen, kas konkurē ar ārzemju līdziniekiem.

Tas uzskatāms par mazcenas pakalpojumu, un sistēmā ikviens tās lietotājs var ievietot savu datubāzi, strādāt ar klientiem un izveidot vizuāli pievilcīgu e-pastu, noformēt to korporatīvajās krāsās utt. Tāpat šī sistēma ļauj analizēt kampaņas - cik e-pastu katrā ir atvērts. «Izmantojot šo sistēmu, uzņēmumiem rodas iespēja uzlabot komunikāciju ar klientiem un uzzināt, kas viņus interesē,» viņš saka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Latvijas uzņēmumi IT «gadatirgū» CEBIT nodibina kontaktus un «copē» klientus

Sanita Igaune,20.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā informācijas tehnoloģiju (IT) izstādē CEBIT, kura norisinājās Hannoverē no 6.-10.martam, pēc ilgāka pārtraukuma bija Latvijas valsts stends.

Jāatzīmē, ka pirms tam Latvijas valsts stends CEBIT izstādē bija pirms vairākiem gadiem, kad Latvijā bija vēl tā dēvētā E-lietu ministrija. Šogad Latvijas valsts stendā bija pārstāvēti septiņi Latvijas IT uzņēmumi: DEAC, Interaktīvās Tehnoloģijas, iMedia, SWH SETS, Karšu izdevniecība Jāņa sēta, Zabbix un Solcraft. Vienlaikus jāpiebilst, ka kopējais pārstāvošais Latvijas uzņēmumu skaits CEBIT bija lielāks, jo citi uzņēmumi – Comtech, MoonCom, Proks, SAF Tehnika, Ascensio System, D&A Mobile, M4U piedalījās citos stendos. Tas skaidrojams ar to, ka CEBIT izstāde ir ārkārtīgi liela, un daļa uzņēmumu vēlējās būt starp konkrētās nišas uzņēmumiem. Izstāde pulcēja lielu dalībnieku skaitu un plaši pārstāvēti tika Vācijas uzņēmumi, DB novērojumos dalījās Accenture Latvijas filiāles vadītājs Maksims Jegorovs. Izstādē daudz lielāks akcents, pēc viņa teiktā, tika pievērsts risinājumiem, kuri palīdz radīt pievienoto vērtību biznesā. Tāpat netika aizmirsts par «mākoņa» piedāvātajām iespējām. «Manuprāt Latvijas uzņēmumi izstādē izskatījās labi,» sacīja M. Jegorovs, tomēr kopējā izstādes dalībnieku «pīrāgā» būtu labāk, ja Latvija tiku pārstāvēta plašāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augstskolas iespēju robežās sagatavo informācijas un komunikācijas tehnoloģiju speciālistus, taču labu kadru trūkums saistāms ar pašu jauniešu nemotivētību un milzīgo tirgus pieprasījumu. Šādu skaidrojumu tam, kāpēc Latvijā trūkst informācijas tehnoloģiju (IT) speciālistu, laikrakstam Diena minējuši vairāku IT uzņēmumu pārstāvji.

Pēdējos gados Latvijas Universitātes (LU) Datorikas fakultāte ik gadu izsniedz 220-280 diplomu dažādos studiju līmeņos.

Savukārt Rīgas Tehniskajā universitātē no visiem studentiem pašreiz aptuveni katrs septītais studē informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. Programmētājus augstskolas «saražo» pietiekamā daudzumā, bet problēma slēpjas faktā, ka visiem vajag labus programmētājus, laikrakstam teicis sociālo komunikāciju portāla Draugiem.lv runasvīrs Jānis Palkavnieks.

Arī iMedia komercdirektors Artūrs Bernovskis IT speciālistu trūkumu saista ar pārāk lielo tirgus pieprasījumu, jo teju visi uzņēmumi šobrīd pāriet uz interneta vai tehnoloģiju sfēru. «Kādreiz bija IT uzņēmumi, kas apkalpoja uzņēmumus, un tiem varbūt vajadzēja maksimāli mājaslapu, tagad katram uzņēmumam ir kaut kāda sava iekšējā sistēma, kas ir jāuztur,» paudis A. Bernovskis. Cilvēkiem ir iespējas braukt strādāt uz ārzemēm, ko daudzi arī izmanto, jo tur, tieši tāpat kā Latvijā, pieprasījums pēc labiem IT speciālistiem kļūst arvien lielāks, viņš norādījis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Latviešu Mailigen jaunais rīks ieinteresējis ārvalstu biznesa inkubatorus

Gunta Kursiša,06.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā izstrādātais integrētā mārketinga serviss Mailigen laidis klajā jaunu e-mārketinga rīku start-up un citiem mazajiem uzņēmumiem Epic Free, un pašlaik par šī pakalpojuma izmantošanu interesi izrādījuši ārvalstu iesācējuzņēmumu biznesa inkubatori, informē uzņēmuma pārstāvji.

Epic Free rīks orientēts galvenokārt uz start-up kompānijām, maziem un vidējiem uzņēmumim, biznesa inkubatoriem, nevalstiskajām organizācijām un citām uzņēmējdarbības formām, kas nupat sākušās savas mārketinga aktivitātes un kurām ir ierobežoti līdzekļi mārketingam, skaidro Mailigen pārstāvji. Pašlaik nopietnu interesi par Epic Free izrādījis informācijas portāls f6s.com, kurš apkopo informāciju par pieejamajām programmām un pasākumiem un sniedz izdevīgus piedāvājumus start-up kompānijām. Tāpat Epic Free rīks interesants šķitis Somijas Alto universitātes (Aalto University) start-up atbalsta grupai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija pašlaik neparedz līdzekļus informācijas tehnoloģiju (IT) nozares pārstāvniecības atvēršanai Silīcija ielejā un plāno izmantot igauņu pieredzi, pievienojoties Igaunijas biznesa inkubatora Tehnopol organizētajam braucienam, kas IT nozares uzņēmumu pārstāvjus vedīs pie potenciālajiem investoriem.

«Patlaban Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvinecības atvēršana ASV netiek plānota – šobrīd līdzekļi šādai aktivitātei no Latvijas puses nav paredzēti,» Db.lv norādīja Ekonomikas ministrijas (EM) pārstāve Elita Rubesa-Vorovko. Par vienas nozares pārstāvniecības atvēršanu, piemēram, IT nozares biroja atvēršanu Silīcija ielejā, lēmums jāpieņem kontekstā ar kopējo Latvijas Ārējās ekonomisko pārstāvniecību tīkla lietderību, ņemot vērā arī finansiālās iespējas, viņa skaidroja. «Lai nodrošinātu atbalstu Latvijas uzņēmumiem ASV Silīcija ielejā, Latvijas investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) sadarbībā ar Igaunijas Tehnopol Startup inkubatoru un Wiseguys akseleratoru organizē tirdzniecības misiju uz Silīcija ieleju,» stāstīja E. Rubesa-Vorovko.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Stāstīs par veiksmīgām Google AdWords reklāmas kampaņām, tendencēm un aktualitātēm

Lelde Petrāne,25.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

28.februārī no plkst. 11.00 līdz 12.30 notiks Interneta Mārketinga Asociācijas rīkotais bezmaksas vebinārs jeb virtuālais seminārs - AdWords Burziņš par veiksmīgām reklāmas kampaņām, tendencēm un aktualitātēm 2013. gadā.

«Google Adwords reklāmas ir viens no efektīvākajiem interneta mārketinga instrumentiem jebkuras nozares uzņēmumam neatkarīgi no tā, vai uzņēmums nodarbojas ar mēbeļu ražošanu vai ar atpūtas braucienu pārdošanu uz siltajām zemēm. Google Adwords reklāmas nodrošina iespēju piesaistīt jaunus klientus, ieiet jaunos eksporta tirgus, piesaistīt aizvien lielāku mājas lapas apmeklētāju skaitu. Reklāmas efektivitāte balstās tajā, ka uzņēmuma reklāma redzama tieši konkrētā uzņēmuma mērķauditorijai, kas meklē konkrētu preci vai pakalpojumu noteiktā ģeogrāfiskā vietā (valstī) un diennakts laikā,» komentē Interneta Mārketinga Asociācijas projektu vadītāja Diāna Krieviņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Mailigen lieli uzstādījumi un Napoleona plāni

Anda Asere,29.04.2013

Mailigen (SIA iMedia) direktors un konkursa Biznesa tīģeris 2013 pusfinālists.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai darbotos biznesā, ir nepieciešama tīģera enerģija un spēks – sēžot un neko nedarot, panākumu nebūs; arī tīģerim mutē ēdiens pats no sevis neiekrīt.

«Iekšēji es jau esmu tīģeris. Esmu sekojis līdzi šim konkursam, man ir licies interesanti paskatīties uz cilvēkiem, kas tiešām «rokas iekšā» biznesā, veicina attīstību. Konkurss man likās personīgi saistošs, jo man patīk pacīnīties,» saka Artūrs Bernovskis, e-pasta mārketinga rīka Mailigen (SIA iMedia) direktors un konkursa Biznesa tīģeris 2013 pusfinālists.

Viņš nepiekrīt uzskatam, ka biznesa pasaule ir nežēlīga – uzņēmējdarbība ir cilvēcīga, «ja vien tu pats pret to tā attiecies». Taču ir vajadzīga enerģija un spēks, lai darbotos uzņēmējdarbībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Notiks bezmaksas vebinārs Iepazīsti savu mājas lapas apmeklētāju ar Google Analytics

Lelde Petrāne,07.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta Mārketinga Asociācija aicina ikvienu interesentu piedalīties bezmaksas vebinārā jeb virtuālajā seminārā - Iepazīsti savu mājas lapas apmeklētāju ar Google Analytics.

Infinitum8 interneta mārketinga eksperti Egils Boitmanis, Rinalds Āriņš un Aigars Armanovs un Google AdWords pārstāvis Didzis Vilcāns stāstīs un dalīsies pieredzē par:

● Kā noskaidrot, kas ir mājas lapas apmeklētāji un cik liela ir apmeklētāju plūsma;

● Kā apmeklētāji atrada mājas lapu un kāda ir viņu uzvedība lapā;

● Kāpēc svarīgi ir definēt mājas lapas mērķi jau projekta sākumā - rentabilitāte;

● Kāds ir mājas lapas konversijas līmenis un vai tas ir pietiekoši augsts;

● Kā izmantot Google Analytics rīkus Goals and Events automātiskiem mērījumiem;

● Kāpēc izmantot Ecommerce un veikt Content eksperimentus.

Pasākums notiks 12.septembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noskaidroti šī gada konkursa «Biznesa tīģeris» pieci finālisti, kuri cīnīsies par tradicionālo laikraksta Dienas Bizness «tīģera» statusu.

Pusfinālā desmit dalībnieki žūrijai prezentēja savus veiksmes stāstus, darba stilu un sasniegtos rezultātus, kā arī atbildēja uz žūrijas jautājumiem. Pēc visu pusfinālistu noklausīšanās, žūrija, aizklāti balsojot, noteica piecus finālistus.

Gadskārtējā konkursa biznesa vadītājiem «Biznesa tīģeris 2013» finālā iekļuvuši šādi pretendenti:

- Arnolds Babris, a/s Brīvais Vilnis valdes priekšsēdētājs,

- Artūrs Bernovskis, SIA iMedia direktors,

- Jānis Bethers, SIA Enefit valdes priekšsēdētājs,

- Jānis Kossovičs, uzņēmumu grupas Optic Guru direktors,

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Uz Eksporta un inovācijas balvu 2012 pretendē 43 uzņēmumi

Dienas Bizness,12.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies Eksporta un inovācijas balvas 2012 pieteikumu un pirmās kārtas rezultātu apkopošana un izvērtēšana. Konkursa 2.kārtai ir izvirzīti 43 pieteikumi.

Ekonomikas ministrijas un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) rīkotajam konkursam Eksporta un inovācijas balva 2012 tika iesniegti 114 pieteikumi no uzņēmumiem visā Latvijā, pārstāvot galvenās eksporta nozares – kokapstrādi un mēbeļu ražošanu, metālapstrādi un mašīnbūvi, elektroniku un elektrotehniku, vieglo rūpniecību, poligrāfiju, būvmateriālu ražošanu, pārtikas pārstrādi, tekstilrūpniecību, ķīmisko un farmaceitisko ražošanu, kā arī IT, dizaina priekšmetus u.c. pakalpojumus.

Saskaņā ar konkursa nolikumu, iesniegto pieteikumu izvērtēšana notiek divās kārtās. Konkursa pirmajā kārtā tika izvērtēti dalībnieku pieteikumi un žūrijas komisija izvirzīja dalībai konkursa otrajā kārtā visvairāk punktus ieguvušos pretendentus katrā kategorijā. Otrajā kārtā ietilpst uzņēmumu apmeklējumi un konkursam pieteikto produktu vai pakalpojumu prezentācijas, intervijas ar uzņēmējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Biznesa tīģeris parāda savus ilkņus


Dace Skreija,14.06.2013

No kreisās - Lursoft IT valdes locekle Daiga Kiopa, CV Market mārketinga menedžere Inga Daliba, Biznesa tīģeris 2013. Jānis Kossovičs, Rimi Latvia Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja Karīna Jermušs, Biznesa augstskolas Turība asociētā profesore un Uzņēmējdarbības fakultātes dekāne Vita Zariņa, Dienas Biznesa žurnāla TOP500 redaktore Dace Skreija.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Titulu «Biznesa tīģeris 2013» iegūst uzņēmumu grupas Optic Guru direktors Jānis Kossovičs .

Nav vajadzības riteni izdomāt no jauna, bet tam ir jābūt citādam – tas ir ģimenes uzņēmumu grupas Optic Guru direktora Jānis Kossoviča moto.

Ar savu uzdrošināšanos, neordināriem mārketinga un reklāmas risinājumiem viņš ne tikai licis pamanīt savus uzņēmumus, bet arī nodrošinājis to veiksmīgu darbību. Protams, ceļā ir bijušas daudzas kļūdas un neveiksmes, tomēr tās izdevies pārvarēt, smagi strādājot, kas arī ļāva gūt uzvaru izdevniecības Dienas Bizness un CV Market rīkotā konkursa Biznesa tīģeris 2013 finālā.

Pēc pusfināla dalībnieku rezultāti bija ļoti cieši, līdz ar to konkursa žūrijas darbs šogad bija īpaši grūts, jo visi finālisti ir uzrādījuši augstus sasniegumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Biznesa inkubatori varēs turpināt darbību līdz nākamā gada beigām

Žanete Hāka,15.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar mērķi novērst finansējuma pārrāvumu biznesa inkubatoru darbības nodrošināšanā līdz 2014.-2010.gada Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas perioda aktivitātes uzsākšanai, par neapgūto finansējumu paredzēts rīkot jaunu biznesa inkubācijas pakalpojumu iepirkumu esošā projekta ietvaros.

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) aplēses liecina, ka aktivitātes ietvaros var rasties neapgūtais finansējums apmēram piecu miljonu eiro apmērā, informē Ekonomikas ministrija (EM). Paredzēts, ka iepirkumi tiks izsludināti atsevišķi katram plānošanas reģionam, un vienam reģionam plānotā iepirkumu kopsumma būs viens miljons eiro.

Mēneša laikā pēc grozījumu Ministru kabineta noteikumos spēkā stāšanās, LIAA plāno izstrādāt iepirkuma nolikumu, bet līgumus par inkubācijas pakalpojumu sniegšanu plānots noslēgt šā gada decembrī. Tādejādi tiks nodrošināta biznesa inkubācijas pakalpojumu nepārtrauktība, pagarinot projekta īstenošanas termiņu līdz 2015.gada 30.novembrim.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Pēc nedēļas db.lv sāksies balsošana par IKT «Platīna pelēm»

Sanita Igaune,08.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) balvas «Platīna pele» 2012 apbalvošanas ceremonija norisināsies LIKTA 14. gadskārtējā konferencē «Elektroniskā identitāte – iespēju brīvība», kas notiks 30. novembrī. Konferences laikā tiks pasniegtas «Platīna pele» balvas četrās nominācijās, kā arī fināla pretendentus apbalvos ar skatītāju simpātijas balvām. Balsošana tiks uzsākta nākamās nedēļas laikā biznesa portālā www.db.lv.

Balvai šogad kopumā tika iesniegts 51 pieteikumus. Balvas «E-pakalpojumi» pozīcijā kā finālisti ir izvēlēti trīs pretendenti: Mobilly autostāvvietu apmaksas lietotnes (sistēmas īpašnieks un izstrādātājs: CityCredit); Swedbank mobilā aplikācija (sistēmas īpašnieks un izstrādātājs: Swedbank), kā arī VSAA elektronisko pakalpojumu izstrāde, ieviešana un uzturēšana projekta «E-pakalpojumi un to infrastruktūras attīstība» ietvaros. (pasūtītājs: Valsts reģionālās attīstības aģentūra; izstrādātājs: Exigen Services Latvia)

Pozīcijā «E-biznesa risinājumi un pakalpojumi uzņēmumiem» finālam izraudzīti trīs pretendenti: e-pasta mārketinga serviss Mailigen (sistēmas īpašnieks un izstrādātājs: iMedia); interneta reklāmas kampaņu administrēšanas sistēma JungleExpert (pasūtītājs: Planners; izstrādātājs: Cube), kā arī LetsMT (sistēmas īpašnieks un izstrādātājs: Tilde)

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mailigen piedāvā e-pasta mārketinga pakalpojumus uzņēmumiem, organizācijām un privātiem lietotājiem, kas vēlas veikt regulāru komunikāciju ar mērķauditoriju pa e-pastu.

Izstrādāta platforma ietver e-pasta, mobilo un sociālo tīklu mārketingu vienkopus, ļaujot izmantot vienu datubāzi un veidot kampaņas, savstarpēji integrējot dažādus kanālus. Mailigen platforma ietver arī vēl citas funkcijas, piemēram, interneta aptaujas. Aptuveni 90% Mailigen ir ārvalstu klienti. Šobrīd Mailigen ir vairāk nekā 5,5 tūkst. reģistrēto lietotāju.

Sistēmas īpašnieks un izstrādātājs: iMedia

Komentāri

Pievienot komentāru