Zviedrijas apģērbu mazumtirgotāja Hennes & Mauritz (H&M) pārdošanas apjomi pērnā gada decembrī, salīdzinot ar 2011. gada attiecīgo laika posmu, ir pieauguši par 8%, informē H&M grupas pārstāvji.
Savukārt tajās vienībās (veikalos, interneta vietnēs un katalogos), kas darbojas vismaz pēdējo finanšu gadu, pārdošanas apjomi ir sarukuši par 2%.
Kopumā 2012. gada decembra beigās H&M darbojās 2809 veikali iepretim 2490 veikaliem 2011. gada nogalē.
Tāpat H&M plāno apgūt arvien jaunus tirgus, šogad atverot veikalu Serbijas galvaspilsētā Belgradā. Tāpat mazumtirgotāja plānos ir doties Čīles, Igaunijas, Lietuvas, un, izmantojot franšīzi, arī Igaunijas tirgos.
Latvijā pirmais H&M veikals pērn tika atvērts tirdzniecības centrā Galerija Centrs, bet vēlāk - arī t/c Alfa. Kopējās investīcijas abu veikalu izveidē aplēstas aptuveni 3,5 miljonu Ls apjomā.