Citas ziņas

«Garlaicīgā Latvija» ar meteorīta skandālu iekļūst pasaules nepatiesību topā

Lelde Petrāne,27.04.2010

Jaunākais izdevums

Interneta vietnē time.com publicēti pagājušā gada Top 10 dažādās kategorijās. Vienā no šīm kategorijām -Top 10 Nepatiesības - iekļuvusi arī Latvija ar meteorīta skandālu.

Pirmajā vietā šajā topā iekļuvusi nepatiesība par ASV prezidenta Baraka Obama veselības aprūpes reformu, bet otrajā vietā ir skandāls saistībā ar gaisa balonu un sešus gadus veco puiku, kas tika plaši atspoguļots pasaules medijos.

10.vietā šajā topā ar nosaukumu Latvija ir garlaikota (Latvia Is Bored) atrodas stāsts par viltus meteorīta nokrišanu Mazsalacā.

Kā vēstīts, Mazsalacā nokritušais «meteorīts» izrādījās daļa no Tele2 reklāmas kampaņas. Telekomunikāciju operators norādīja, ka ar šo akciju gribēja parādīt, ka pat krīzes laikā Latvija var izdarīt ko interesantu. Arī šis gadījums tika atspoguļots daudzos ārvalstu medijos, gan pirms patiesības nākšanas gaismā, gan pēc tam.

Starp time.com publicētajiem topiem atrodams arī Top 10 Labākie Biznesa Darījumi. Pirmajā vietā ierindots darījums starp Berkshire Hathaway un investīciju banku Goldman Sachs. Otro vietu ieņem banka JPMorgan Chase un darījumi, ko tā nav veikusi.

Sarakstā Top 10 Gadžeti pirmo vieti ieņem Motorola Droid, bet otro - The Nook.

Interesants ir Top 10 Žurnālu Vāki. Pirmajā vietā ir 22.februāra New York vāks, uz kura redzams skandalozi slavenais Bernards Medofs attēlots kā ļaundaris, atdarinot Hīta Ledžera Džokera tēlu filmā Tumšais bruņinieks.

Sarakstā Top 10 filmas pirmo vietu ieņem Princese un varde, otro - Augšup, bet trešo - Fantastiskais Lapsas kungs.

Ar time.com topiem var iepazīties šeit: http://www.time.com/time/specials/packages/completelist/0,29569,1945379,00.html

v v

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ažiotāžu izraisījušā Tele2 Meteorīta akcija vēl nav palīdzējusi atgūt visus pērn zaudētos klientus, piektdien raksta žurnāls Lietišķā Diena/Dienas bizness.

Starptautiskā Tele2 informācija liecina, ka tās Latvijas meitasuzņēmumam 2009.gada 30.septembrī bija 1.077 miljoni klientu, no kuriem aptuveni 700 tūkstoši — priekšapmaksas karšu lietotāji. Pret 2008.gada 30.septembri klientu skaits samazinājies par 54 tūkstošiem. 27.oktobrī Tele2 ar viltus meteorītu Mazsalacā sacēla ažiotāžu visā Latvijā. Tele2 sabiedrisko attiecību pārstāve Vita Sirica vēl nevarēja atklāt datus par klientu skaitu 2009.gada beigās, jo starptautiskais Tele2 tiek kotēts biržā.

Jāatgādina, ka Meteorīta akcijā, pēc ekspertu aplēsēm, ieguldīti 3.7 miljoni latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Papildināta ar foto - Meteorīta sprādziens Krievijā izraisa postījumus; ievainoti simtiem cilvēku

Dienas Bizness,15.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijā virs Urālu reģiona, kas atrodas aptuveni 1,5 tūkstošu kilometrus uz austrumiem no Maskavas, piektdienas rītā eksplodējis meteorīts. Sprādziena triecienvilnis un meteorīta atlūzas izraisījušas postījumus un ievainojušas vairākus simtus cilvēku. To apliecinājušas arī Krievijas amatpersonas.

[Papildināts viss teksts]

Krievijas iekšlietu ministrija aplēsusi, ka medicīnisko palīdzību meklējuši vairāk nekā 500 cilvēku Čeļabinskas apgabalā. Ievainojumus guvuši Čeļabinskas, Jemanželinskas, Jetkulas, Kopeiskas, Korkinas un Južnouraļskas iedzīvotāji.

Lielākajai daļai cietušo reģistrētas grieztas brūces, sasitumi un citas nelielas traumas. Daļa tomēr ieguvusi galvaskausa traumas. Ārstēšanos slimnīcā turpinājuši ap simts cilvēku. Pēc meteorīta sprādziena Čeļabinskas apgabalā slēgtas skolas.

Krievijas mediji ziņo, ka Čeļabinskas pilsētā novēroti mobilo sakaru traucējumi un veikta daļēja evakuācija. Vietējās varasiestādes ieviesušas pastiprinātu svarīgāko pilsētas iestāžu apsardzi un aktivizētas Krievijas Ārkārtas ministrijas vienības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gandrīz gadu pēc tam, kad medijus pāršalca vēsts par meteorīta nokrišanu Latvijas ziemeļos, eksperti vērtē vai mobilo sakaru operatora Tele2 reklāmas kampaņa sasniegusi mērķi. 7.guru.lv apkopotie secinājumi ir pretrunīgi.

Viens no kampaņas veiksmīguma rādītājiem pavisam noteikti ir klientu skaita pieaugums īsi pēc «meteora» nokrišanas. Mēneša laikā tika iegūti 55 tūkstoši jaunu klientu. Tomēr bez ievērības nedrīkst atstāt arī faktu, ka gada laikā operators zaudējis 25 tūkstošus klientu. Turklāt uzņēmumu Reputācijas topā Tele2 kritis par 18 pozīcijām.

Kā informējis Jānis Spoģis, Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors, jau pirmajā nedēļā, salīdzinot ar iepriekšējā mēneša attiecīgo periodu, citu operatoru klientu interese par Tele2 tarifu plāniem bija pieaugusi par 175%. Direktors arī atzīst, ka jaunā tarifu plāna pārdošanas rezultāti bija ievērojami lielāki nekā cerēts un mēneša prognozes tika pārsniegtas dažu dienu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tele2 AB grupa paziņojusi, ka būtiski paplašina sava informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju (IT&T) ārpakalpojumu centra Tele2 Shared Service Center darbību Latvijā. Turpmāk Tele2 Shared Service Center bez IT&T pakalpojumiem nodrošinās arī finanšu pārvaldību, kas līdz šim bija Tele2 AB grupas viena no darbības funkcijām Zviedrijā.

Tele2 Shared Service Center 460 darbinieki birojā Rīgā nodrošina IT&T pakalpojumus visiem Tele2 AB grupas uzņēmumiem deviņās valstīs – Austrijā, Horvātijā, Igaunijā, Kazahstānā, Latvijā, Lietuvā, Nīderlandē, Vācijā un Zviedrijā.

«Mūsu mērķis ir Tele2 Shared Service Center izveidot par multifunkcionālu ārpakalpojumu centru, un finanšu pārvaldības funkcijas pievienošana ir būtisks solis šī mērķa sasniegšanā. Esmu pārliecināta, ka kopīgiem spēkiem ar Latvijas EY ekspertiem mēs izveidosim pasaules līmeņa finanšu ārpakalpojumu centru,» saka Tele2 AB grupas finanšu direktore Alisone Kirkbī (Allison Kirkby).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Brīvdienās, 28. un 29.novembrī mobilo sakaru operators Tele2 ir noslēdzis vairāku desmitu tūkstošus līgumu par tarifu plānu Meteorīts, kas bija pieejams par 4Ls.

Divu dienu laikā ir sasniegti ceturkšņa rādītāji, Db norādīja Tele2 sabiedrisko attiecību vadītāja Vita Sirica.

Db jau vēstīja, ka Mazsalacā nokritušais meteorīts ir daļa no plānotās Tele2 reklāmas kampaņas. VUGD operācija izmaksājusi 3 tūkst. Ls, bet Nacionālo Bruņoto spēku rēķins ir 10 tūkst. Ls. Zaudējumi ir jāatmaksā Tele2.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai noturētos strauji mainīgās nozares priekšgalā, Tele2 grupa ieviesīs jaunu uzņēmuma darbības stratēģiju, piesaistot partnerus un izveidojot jaunas darbības jomas uzņēmuma IT un tīkla sistēmu infrastruktūrā.

Šo izmaiņu ietvaros vairākas Tele2 Shared Service Center (Tele2 SSC) funkcijas tiks nodotas partneriem, ļaujot Tele2 fokusēties uz lielāku automatizāciju un digitalizāciju uzņēmumā. Izmaiņas stāsies spēkā pēc pārejas perioda, 2018. gada 1. maijā.

Tele2 SSC vēl aizvien būs svarīga Tele2 grupasIT stratēģijas sastāvdaļa, taču tiks veiktas izmaiņas tā darbībā. Projektu kontrole un stratēģija paliks Tele2 pārvaldībā, taču vairāki ar IT saistīti pienākumi tiks nodoti Tele2 partneriem,lai izmantotu viņu darbības mērogu, pieredzi un ekspertīzi. 285 no esošajiem Tele2 SSC darbiniekiem tiks aicināti turpināt savu karjeru pie Tele2 izvēlētiem stratēģiskajiem partneriem. Būtiski akcentēt, ka šo pārmaiņu dēļ darbinieki netiks atlaisti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Indijas varasiestādes pirmdien paziņojušas, ka krītošs meteorīts Tamilnādas štatā sestdien nogalinājis autobusa šoferi un ievainojis vēl trīs cilvēkus.

Ja tiks apstiprināts, ka viņa nāvē tiešām vainojams meteorīts, tas būs pirmais zināmais šāds nāves gadījums cilvēces vēsturē.

Incidents noticis sestdienas pēcpusdienā privātas mācību iestādes teritorijā.

Krītošā objekta ietekmes rezultātā zemē izveidojies liels krāteris, tuvējām ēkām logiem izbiruši stikli un gājis bojā autobusa šoferis, kurš tobrīd gājis garām.

Vietējos medijos publiskotajos attēlos redzams zilgans akmens, ko Tamilnādas galvenais ministrs raksturojis kā meteorītu, lai gan zinātnieki to vēl nav apstiprinājuši.

Indijas Astrofizikas institūta profesora asistents S.P.Radžaguru aģentūrai AFP sacīja, ka tas varētu būt meteorīts, bet, lai to apstiprinātu, nepieciešama rūpīgāka izpēte.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Iekšlietu ministrija tomēr neatteiksies no Tele2

,23.11.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan pēc viltus meteorīta akcijas iekšlietu ministre Linda Mūrniece paziņoja, ka IeM atteiksies no Tele2 mobilajiem sakariem, tomēr izrādījās, ka ministrijā tādu gandrīz nav, tāpēc dažus esošus numurus tomēr saglabās, raksta delfi.lv.

«Izvērtējot esošo situāciju, konstatēts, ka IeM praktiski nav Tele2 pieslēgumu, jo ministrija jau iepriekš pakāpeniski bija atteikusies no Tele2 pakalpojumiem, jo iestādes izsludinātajos iepirkumu konkursos kvalitātes un izmaksu ziņā uzvarēja LMT,» informēja IeM Sabiedrisko attiecību un organizatoriskā darba nodaļā.

Kad Tele2 atzina, ka oktobra beigās Mazsalacā viltus meteorīts ir uzņēmuma marketinga kampaņas sastāvdaļa, specdienesti, kuri strādāja notikuma vietā – armija un glābēji – paziņoja, ka piedzīs no uzņēmuma radītos zaudējumus par maldinājumu. Savukārt L. Mūrniece publiski pauda, ka akcijas dēļ ministrija varētu atteiksies operatora pakalpojumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Tele2 no 1.jūlija veiks fiksēto tarifu pakalpojumu cenu paaugstināšanu 5,45% līdz 16,9% apmērā, liecina kompānijas priekšsēdētāja Valda Vancoviča parakstīts paziņojums klientiem.

Paziņojumā, kas publicēts arī uzņēmuma mājaslapā, uzskaitīti Tele2 sasniegumi, pieminēts lieliskais serviss, visplašākais pārklājums ātram mobilajam internetam Latvijas reģionos un tikai paziņojuma beigās aiz informācijas, ka no 1.jūlija tiek samazinātas viesabonēšanas cenas, pieminēts par jaunām cenām tarifu plāniem Nr.3, Nr.5 un Zelts.

Salīdzinot esošos tarifus ar plānotajiem, Nozare.lv aprēķini liecina, ka tarifu plāns Nr.3 sadārdzināsies par 16,9%, Nr.5 - par 12,37%, bet Zelts - par 5,45%. Operators vēstulē klientiem nav norādījis, ka tarifi tiks pacelti, bet samazinātiem burtiem vēstules beigās devis iespēju atkāpties no līguma bez sodanaudas līdz grozījumu spēkā stāšanās dienai, iesniedzot rakstisku iesniegumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Tele2 gada trīs ceturkšņos strādāja ar 967 milj. zviedru kronu (73,3 milj. Ls) apgrozījumu, kas ir par 23,7% mazāk nekā pirms gada attiecīgajā laika posmā, liecina Tele2 finanšu pārskats.

Tostarp trešajā ceturksnī Latvijā Tele2 strādāja ar 23,6 milj. Ls apgrozījumu, kas ir par 11% mazāk nekā pirms gada, bet operatora EBITDA radītājs bija 7,5 milj. Ls, kas, salīdzinot ar pērnā gada trešo ceturksni, ir par 16% mazāk.

Tiesa, Tele2 pārstāvis DB atzīmē, ka Tele2 deviņu mēnešu apgrozījums Latvijā latos attiecībā pret pagājušā gada deviņiem mēnešiem ir samazinājies par 14,4%, bet EBITDA rādītājs par 17,6%. Tele2 grupas pārskatā Latvijas rezultāti ir norādīti zviedru kronās, līdz ar to samazinājums latos valūtas svārstību dēļ ir mazāks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas līmenī servisa centru jomā Latvija vairāk konkurē ar Lietuvu; Tele2 Shared Service Center turpinās audzēt darbinieku skaitu

Lai gan publiskajā telpā ir salī- dzinoši maz informācijas par servisa centriem, tomēr šī joma Latvijā attīstās pietiekami strauji un, atverot darba sludinājumu portālus, ir redzams diezgan daudz vakanču. DB uzmanību pievērst šim segmentam aicināja jau iepriekš, piemēram, 02.06.2011. gada publikācijā, un kopš tā laika Latviju par savu mājvietu šajā jomā ir noskatījuši vairāki šāda veida servisa centri. Tai skaitā Statoil Fuel & Retail Biznesa centrs, kas izveidots ar mērķi atbalstīt uzņēmumu, sniedzot tam finanšu, personāla administrācijas un citus pakalpojumus visu astoņu valstu (Dānijas, Norvēģijas, Zviedrijas, Baltijas valstu, Polijas un Krievijas) birojiem, kur pārstāvēts uzņēmums. Priekšrocības servisa centru izveidei ir vairākas, galvenokārt tiek minēts darbinieku strādīgums, profesionalitāte, infrastruktūras pieejamība, izmaksas, kas salī- dzinājumā ar Skandināviju ir zemākas, kā arī ir saprotama mentalitāte un kultūra. Tiesa, reizēm tas izraisa diskusijas uzņēmumu mātes tirgū, ko intervijā DB (04.06.2015.) neslēpa Statoil Fuel & Retail (SF&R) Biznesa centra vadītājs Kristians Simensens Kjernsmo. «Ir bijuši strīdi, sevišķi ar Norvēģijas un Zviedrijas arodbiedrībām, jo paplašināšanās Rīgā faktiski nozīmē zaudētu darba vietu Skandināvijā,» teica K. S. Kjernsmo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mazsalacas «meteorīta» tradicionāla reklāma maksātu 20 miljonus latu

Līva Melbārzde, Db,06.11.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tele2 tradicionāla reklāmas kampaņa tādā izmērā, kā publicitāti guva Mazsalacas meteorīts, būtu izmaksājusi līdz 20 miljoniem latu.

Tādu atziņu avīzei Bizness&Baltija sniedza reklāmas aģentūras MOOZ! īpašnieks Ēriks Stendzenieks. Atkārtoti uzsverot, ka, viņaprāt, Mazsalacas meteorīts bijusi viena no visveiksmīgākajām reklāmas akcijām postpadomju valstīs. Ja tik lielu auditoriju gribētu aptvert ar tradicionālu reklāmu, Tele2 būtu jāšķiras no pāris desmitiem milj. Ls, sacīja Stendzenieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Desmit gados pieckāršojies IT pakalpojumu eksports; nozarē sevi pieteikuši servisa centri un startup jomas uzņēmumi

Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) nozare attīstās strauji, un šobrīd neviens nav jāpārliecina par tās ilgtspēju un nākotnes potenciālu. Lai gan nozarē vēl aizvien ir dažādi stereotipi un ne visa sabiedrība izprot tās specifiku, pēdējos desmit gados šī joma piedzīvojusi lielas izmaiņas, arī rezultāti redzami – to apliecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati. Latvijā IKT sektorā strādājošo skaits ir palielinājies par 58%. 2008.gadā nozarē strādāja 18,9 tūkst. cilvēku, 2015. gadā – 28,3 tūkst., bet pērn vairāk nekā 30 tūkst., DB pamato Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju asociācijas (LIKTA) prezidente Signe Bāliņa. Palielinājies arī IKT uzņēmumu skaits – Latvijā 2008.gadā to bija 2,6 tūkst., bet 2015.gadā – vairāk nekā 6 tūkst. Novērojams arī IKT sektora pievienotās vērtības īpatsvara pieaugumus iekšzemes kopproduktā – no 3,6% 2008. gadā līdz 4,2 % 2015. gadā. Jāatzīmē, ka IKT nozarē atalgojums ir viens no augstākajiem valstī. Īpaši jāizceļ IT pakalpojumu eksporta lēciens. Atbilstoši Latvijas Bankas datiem, 2000. gadā IT attiecīgais rādītājs bija 16,34 milj. eiro, bet 2015. gadā – 256,98 milj. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Kriminālprocess saistībā ar SIA Pronets vēstuļu akciju izbeigts

Lelde Petrāne,17.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kriminālprocess saistībā ar SIA Pronets pirms kāda laika īstenoto reklāmas akciju, izsūtot īpatnējas vēstules, tai skaitā uzņēmumiem Mūkusalas ielā, ir izbeigts, jo nav konstatētas noziedzīga nodarījuma pazīmes, biznesa portālam db.lv pastāstīja Toms Sadovskis, Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes Preses un sabiedrisko attiecību sektora vadītājs.

Kā uzsvēra T. Sadovskis, nav konstatēta konkrētā uzņēmuma ļaunprātīga rīcība. Līdz ar to visi izdevumi, kas radās, atbildīgajiem dienestiem reaģējot uz vēstules saņēmēja izsaukumu, segti no valsts līdzekļiem. Kā norādīja policijas pārstāvis, tas esot loģiski, jo, «ja cilvēks jūtas apdraudēts, viņam ir tiesības ziņot».

Jāatgādina, ka marta vidū policijā tika saņemti izsaukumi par iespējamām bīstamām vielām, kas piegādātas uzņēmumiem pa pastu. Sākotnēji tika saņemts viens šāds ziņojums, taču nākamajā dienā - vēl divi. Tā kā šādās situācijās ir jāpārbauda visi iespējamie draudi, policija iesaistīja arī citus operatīvos dienestus. Pēc pārbaudes veikšanas izrādījās, ka saņemtajās aploksnēs bijuši reklāmas bukleti, kuriem pievienota konfekte.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mārketinga pasākumā Password 2010 par labāko pērnā gada reklāmas kampaņu atzīta pretrunīgi vērtētā Tele2 kampaņa par tarifu plāna Meteorīts ieviešanu Latvijā.

Šo kampaņu veidoja aģentūras Papa, Inspired, Sponsorking, Digibrand, Bad Dog un Deep White.

Best Marketing pārstāve Unda Krieviņa paskaidroja, ka galvenās balvas ieguvēju žūrija izvēlējās tikai no pamatkategorijā iesniegtajiem darbiem. Finālā pamatkategorijā iekļuva arī SMS Credit kampaņa «Atdod tik, cik aizņēmies!», ko veidoja Airport, Inspired, Hauska & Partner, kā arī Aldara reklāmas kampaņa «Zelta draugu plosts», ko radīja DDB, Fuse un Cube.

Par efektīvāko kampaņu mazbudžeta kategorijā jeb līdz 10 tūkst. eiro, atzīta «pre-launch» kampaņa «Tele2 meteorīts – lai visi runā!», ko veidoja Inspired, Abnormal. Finālā iekļuva arī LMT kampaņa «O!Karte vīrusa video», kuru veidoja DDB, Tritone, Cube.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bite Latvija radušās aizdomas, ka Tele2 veic balss zvanu ierobežošanu no sava konkurenta Bite Latvija tīkla, atklāja Bite Latvija ģenerāldirektors Freds Renčaks.

Pēdējās dienās uzņēmuma darbiniekiem bijušas problēmas sazvanīt mobilā operatora Tele2 numurus, portālam apstiprināja arī valdes locekle Kristīne Britāne. Kā izrādās, Tele2 klienti, saņemot šos zvanus, sākumā dzird automātisku balss ziņojumu, ka, iespējams, viņiem zvana kāds reklāmas aģents un jāveic papildu darbība atbildēšanai.

Savukārt Tele2 atgādina, ka līdzīgu brīdinājumu ieviešanu Lietuvā savulaik esot uzsākusi Bite Lietuva, bet pēc varasiestāžu atzinuma par tādas rīcības pretlikumību esot bijusi spiesta no tā atteikties.

Latvijā notiekošo Tele2 skaidro ar centieniem pasargāt savus klientus no Bite Latvija agresīvā telemārketinga.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievu zemūdene #L1F3, veicot manevrus, apmaldījusies un rezultātā «uzpeldējusi» virszemē Milānas centrā vien dažu soļu attālumā no katedrāles. Notikuma vietā ieradušies ugunsdzēsēji un policisti, zemūdenes kapteinis un komanda ir apjukuši, bet garāmgājēji noskaņoti skeptiski.

Tiesa gan, par «zemūdenes» uzpeldēšanu atbildīga aģentūras M&C Saatchi Milānas nodaļa, kas veidojusi reklāmas kampaņu apdrošināšanas kompānijai Genertel e Europ Assistance, lai palīdzētu tai popularizēt nesen atvērto apdrošināšanas veikalu Life Park Protection Store.

2009. gadā Latvijā aģentūras Papa, Inspired, Sponsorking, Digibrand, Bad Dog un Deep White izveidoja reklāmas kampaņu par Tele2 tarifu plāna Meteorīts ieviešanu Latvijā. Kampaņas ietvaros tika imitēta meteorīta nokrišana Mazsalacā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nezināmā pulvera brēka izrādās mārketinga akcija; policija uzsākusi kriminālprocesu

Dienas Bizness,15.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Policijai ir zināms uzņēmums, kas īstenojis mārketinga akciju, izsūtot vēstules ar aizdomīgu saturu. Aizdomīgās vēstules kopumā tikušas izsūtītas astoņiem tūkstošiem adresātu, norādīja akcijas veidotājs Romāns Urkitis. Pašlaik saistībā ar šo gadījumu ir uzsākts kriminālprocess. Savukārt reklāmas eksperts šo akciju vērtē kā jocīgu.

«Vakar un šodien policijā tika saņemti izsaukumi par iespējamām bīstamām vielām, kas piegādātas uzņēmumiem pa pastu. Vakar tika saņemts viens šāds ziņojums, taču šorīt vēl divi. Tā kā šādās situācijās ir jāpārbauda visi iespējamie draudi, policija iesaistīja arī citus operatīvos dienestus. Pēc pārbaudes veikšanas izrādījās, ka saņemtajās aploksnēs bijuši reklāmas bukleti, kuriem pievienota konfekte. Policija ir arī noskaidrojusi reklāmas bukletu izplatītājus, kā arī to, ka kopā šādi bukleti varētu būtu nosūtīti vairākiem tūkstošiem adresātu. No visiem saņēmējiem aizdomas gan radušās tikai trīs uzņēmumiem, kuri informējuši operatīvos dienestus,» teikts policijas paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Tele2 AB” grupa ir izraudzījusies “Nokia” kā piegādātāju, kas uzstādīs uzņēmumam 5G radio piekļuves tīklu (RAN) Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

“Tele2” kopīgi ar “Nokia” Baltijas valstīs veidos nākamās paaudzes savienojumu infrastruktūru, kas privātpersonām un uzņēmumiem palielinās mobilā interneta ātrumu un uzlabos pārklājumu, kā arī samazinās latentumu jeb aizturi iekārtām un nodrošinās lielāku uzticamību.

“Tele2” par sadarbību ar “Nokia” 5G pamata tīkla veidošanā informēja jau 2021. gada janvārī. Tagad “Tele2” paplašina savas partnerattiecības ar “Nokia”, noslēdzot vienošanos arī par 5G RAN uzstādīšanu Baltijā, vienlaikus arī uzsākot “Tele2” 5G tīkla izvēršanu katrā valstī līdzko tajās tiks iegūts nepieciešamais frekvenču spektrs.

“Mums ir spēcīgs un uzticams partneris, lai īstenotu 5G tīkla ieviešanu Baltijā un kopīgiem spēkiem nodrošinātu nozīmīgu mobilā interneta attīstību katrā valstī. “Nokia” piedāvā pirmšķirīgus risinājumus un modernu aprīkojumu apvienojumā ar lielisku servisu. “Nokia” mums ir bijis lielisks partneris, ieviešot iepriekšējās mobilo tehnoloģiju paaudzes, un mēs ar prieku gaidām šīs partnerības turpinājumu nākotnē,” saka “Tele2” izpilddirektors Baltijā Petrs Masjulis (Petras Masiulis).

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Tele2 prezidents: ir sinerģijas iespējas starp LMT un Lattelecom

Sanita Igaune,03.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globāli sinerģijas iespējas telekomunikāciju jomā ir ticamas un redzamas, tā DB norāda Zviedrijas telekomunikāciju uzņēmuma Tele2 AB Grupas prezidents un vadītājs Mats Granrīds.

Tīkla attīstība

Šobrīd Tele2 turpina infrastruktūras izvēršanu pārstāvētajās valstīs, piemēram, Kazahstānā, kompānijai ir plāni savu pakalpojumu portfolio un korporatīvo klientu segmentā. Baltijā kopumā Tele2 ir stabilas pozīcijas un M. Granrīds ir apmierināts ar operatora rezultātiem, neslēpjot, ka konkurence ir liela. Lai arī Latvija ir samērā maza valsts, Tele2 ir svarīgas kompānijas pozīcijas šajā tirgū. Arī ekonomiskā situācija Latvijā ir uzlabojusies, tomēr izaugsme nav strauja. Iepriekš daudz tika domāts par izmaksu samazināšanu, tomēr šobrīd būtu jādomā par izaugsmi, kur talkā var nākt inovācijas. Prakse rāda, ka valstīs, kur ir attīstīts telekomunikāciju tirgus, ir pozitīva korelācija arī iekšzemes kopprodukta (IKP) rādītājos, klāstīja M. Granrīds. Globālas tendences liecina, ka mobilo sakaru jomā akcents no balss un īsziņām tiek pārlikts uz datu pārraidi. Tas aizvien vairāk ir redzams arī mobilo sakaru operatoru tarifu plānos. Šāda tendence tiks turpināta arī nākotnē, norādīja M. Granrīds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Krievijas meteorīta fragmentus Ķīnā tirgo par 100 tūkst. juaņu

Dienas Bizness,25.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš šā gada 15. februāra, kad Krievijas Urālu reģionā, kas atrodas aptuveni 1,5 tūkstošus kilometru uz austrumiem no Maskavas, nogāzās meteorīts, tiešsaistes tirdzniecības vietnē TaoBao, kas ir Ķīnas atbilde Amazon, parādījušies vismaz četri meteorīta fragmentu tirgotāji.

Viens no tirgotājiem, atbildot uz britu laikraksta Telegraph jautājumiem skaidro, ka meteorīta daļiņas, kas sver aptuveni 10 gramus, ir īstas. Tās esot savācis kāds viņa paziņa Krievijā.

Kāds cits TaoBao lietotājs, kurš tirgo meteorīta it kā unikālos fragmentus, norāda, ka vienas daļiņas cena ir 100 tūkstoši juaņu (8 530 Ls), taču pēc tam uz vairākiem Telegraph uzdotiem jautājumiem TaoBao lietotājs vairs nav atbildējis.

Tikmēr Ķīnas vietējie eksperti norāda, ka TaoBao tirgotās Krievijas meteorīta daļiņas, visticamāk, nav īstas. Viens no viņiem vietējam laikrakstam Shanghai Daily norādījis, ka īstiem meteorīta fragmentiem būtu jābūt starptautiski atzītiem sērijas numuriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators LMT uzņēmuma klientiem, kā arī tiem, kuri nolēmuši mainīt operatoru, paslepus piedāvājot tarifu «Īpašais», kurš gandrīz ir pilnībā identisks Tele 2 tarifam «Meteorīts», vēsta laikraksts Telegraf.

Laikraksts citē kādu lasītāju, kura ir Tele 2 kliente un kurai esot piezvanīts no LMT un piedāvāts samazināt rēķinus, norādot, ka piedāvātais tarifs būšot praktiski tāds pats kā Tele 2 «Meteorīts».

Līdzīgs piedāvājums esot izteikts arī vairākiem jau esošiem LMT klientiem, kuri uzrakstījuši iesniegumus, lai mainītu operatoru.

LMT mājaslapā internetā un uzņēmuma apkalpošanas centros nekādas informācijas par tarifu «Īpašais» neesot. Laikraksts mēģinājis arī vērsties pie LMT pārstāvjiem, lai noskaidrotu lietas būtību, taču uzņēmumā neviens tā arī nav varējis paskaidrot, kādi ir tarifa «Īpašais» piedāvāšanas nosacījumi un kādēļ informācija par tiem nav pieejama publiski. Db.lv ar LMT sazināties neizdevās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Mazsalacas «meteorīts» un Zemenes skrējiens joprojām nepārspēti

Kristīne Stepiņa,27.11.2018

Tā dēvētā «meteorīta» radītā bedre pļavā Mazsalacas novadā 2009.gadā

Foto: Evija Trifanova/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Partizānu mārketings šobrīd attīstās digitālajā vidē, taču, tā kā tur šādas aktivitātes notiek teju vai katru dienu, tās vairs nav tik skandalozas

T.s. partizānu mārketings pasaulē tiek plaši izmantots, arī Latvijā ir bijušas vērā ņemamas aktivitātes, piemēram, Mazsalacā it kā nokritušais meteorīts, kam uzmanību pievērsa arī daudzi ārvalstu mediji, arī puskailās meitenes Zemenes skrējiens futbola laukumā Pasaules čempionāta kvalifikācijas spēles laikā starp Latvijas un Portugāles izlasēm. Tā kā cilvēki vairāk laika pavada sociālajos tīklos, tas šobrīd attīstās tieši digitālajā vidē un ir būtiska tīklu mārketinga sastāvdaļa.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc sešiem veiksmīgiem gadiem "Com Hem" un "Tele2" Grupas vadībā līdzšinējais uzņēmuma vadītājs Anders Nilsons (Anders Nilsson) izlēmis atstāt uzņēmumu.

Viņa vietā stāsies iepriekšējais "VEON" biznesa vadītājs un "Telenor Europe" vadītājs Hjēls Mortens Junsens (Kjell Morten Johnsen).

"Tele2" Grupas pašreizējais vadītājs Anders Nilsons jau šī gada sākumā uzņēmuma padomei norādīja, ka apsver iespēju atkāpties tiklīdz tiks izstrādāts pēctecības plāns un atrasts aizvietotājs.

Jaunais "Tele2" Grupas prezidents un izpilddirektors Hjēls Mortens Junsens darbu sāks 15.septembrī. Viņam ir vairāk nekā 20 gadu pieredze telekomunikāciju nozarē, ieņemot arī vadošos amatus vairākos starptautiskos telekomunikāciju uzņēmumos.

"Pēc "Tele2" apvienošanās ar "ComHem" mums vēl ir priekšā dažādi iekšējie transformācijas procesi, tādēļ esmu ļoti priecīga, ka Hjēls Mortens Junsens ir piekritis pievienoties "Tele2". Viņa plašā līdera pieredze globālajā telekomunikāciju tirgū būs liela vērtība uzņēmumam," saka "Tele2" Grupas padomes priekšsēdētāja Kara Smita-Nustelinga (Carla Smits-Nusteling). "Vienlaicīgi vēlos pateikties Andersam Nilsonam par viņa ieguldījumu "Tele2" attīstībā. Viņa līderība ļāva īsā laikā veikt iespaidīgas izmaiņas uzņēmumā un nodrošināja nozīmīgu vērtību visām ieinteresētajām pusēm."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Unikālais Tele2 4G auto, kas pārvietojas interneta ātrumā, vienu nedēļu būs pieejams Taxify tīklā. To vadīs Tele2 darbinieki, kas šim nolūkam izgājuši īpašus taksometru vadītāju kursus, informē Tele2 pārstāvji.

Tele2 4G auto Taxify tīklā būs pieejams laikā no 12. līdz 19.jūlijam. Brauciena laikā pasažieri varēs uzzināt par unikālā auto vadības sistēmu un pieejamajiem mobilā interneta ātrumiem Rīgā un ārpus tās, kā arī iepazīties ar Tele2 darbiniekiem, kas ikdienā rūpējās par uzņēmuma tehniskiem un komunikācijas jautājumiem. Kopumā Taxify tīklā apmācības izgāja astoņi Tele2 komandas biedri, kas šajās dienās pārvadās pasažierus.

Kompānijā atgādina, ka unikālais 4G auto radīts, lai interesantā un radošā veidā parādītu sava plašā mobilā interneta tīkla iespējas Latvijas teritorijā. Automobiļa vadības sistēmu, ko kontrolē internets, nevis auto vadītājs, izstrādāja Tele2 sadarbībā ar inženieriem, un tā nemitīgi analizē konkrētajā vietā pieejamo 4G interneta lejupielādes ātrumu. Borta dators konvertē izmērīto interneta ātrumu no megabitiem sekundē uz kilometriem stundā, un attiecīgi automobiļa motora vadības bloks pēc saņemtās informācijas liek attīstīt noteiktu ātrumu.

Komentāri

Pievienot komentāru