“Jebkura biznesa vērtība un attīstības pamats ir cilvēki. Ja cilvēkiem patīk tas, ko viņi dara, ja viņi ir motivēti pilnveidoties kopā ar uzņēmumu, kurā strādā, tad tiks sasniegti jebkuri mērķi,” uzskata Ričards Zakss, EHR mediju grupas līdzīpašnieks. Viens no uzņēmuma svarīgākajiem mērķiem bija izveidot labāko radio aplikāciju Latvijā – un tas ir izdevies!
Galvenais – būt mobiliem
EHR mediju grupā ietilpst trīs radiostacijas – EHR, EHR Superhits un EHR Russkie Hiti, un katru mēnesi tai izdodas saglabāt vienu no vadošajām komerc-radio grupu pozīcijām, sasniedzot vidēji līdz pat 504 tūkstošiem unikālo klausītāju nedēļā.
Kā stāsta R. Zakss, radio mērķauditorija ir mūsdienīgi mileniāļi, tādēļ nepārtraukti jāseko līdzi jaunākajiem trendiem un tehnoloģijām. “Mūsu klausītāji ikdienā “dzīvo” savā viedtālrunī, tāpēc, lai sasniegtu veiksmīgus rezultātus, mums arī jābūt mobiliem.”
Lai saglabātu līdera pozīcijas arī turpmāk, kompānija savā attīstības plānā iekļāvusi trīs galvenos virzienus. Pirmkārt, orientēšanās uz aktualitātēm, tādēļ EHR portāls sevi pozicionē kā Eiropas popkultūras jaunumu centru, ziņojot par aktuālāko mūzikā. Otrkārt, fokuss uz daudzveidību – klausītājiem jau ir pieejami 20 hitu kanāli. Visbeidzot – konkurētspējas saglabāšana. EHR izstrādājis funkcijām bagātāko mobilo aplikāciju, kas ieņem stabilu vietu mūzikas aplikāciju trijniekā Latvijā.
Tiekšanās pēc attīstības
Attīstības procesā galvenais ir spēja ātri reaģēt uz pārmaiņām, tai skaitā digitālajā vidē, jo tā ir svarīga mūsdienu sabiedrībai, uzskata R. Zakss.
“Novērojām, ka Huawei AppGallery īsā laika posmā ierindojās starp pasaules trim lielākajiem lietotņu veikaliem, tādēļ man ir prieks, ka tagad arī Huawei lietotājiem būs iespēja klausīties Eiropā pirktākos hītus EHR aplikācijā, turklāt abas mūsu aplikācijas jau ir sākotnēji lejuplādētas jaunajos Huawei P40 viedtālruņos.”
Jau šobrīd EHR mobilā aplikācija apliecinājusi sevi kā funkcijām bagātākā radio aplikācija ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē, piedāvājot klausīties radiostacijas tiešraidē, pievienot mīļākās dziesmas savā pleilistē, lasīt ziņas par aktuālāko mūzikas pasaulē, klausīties podkāstus u.c.
Sadarbības pamatā – neatlaidība un uzticība
Uzsākot sadarbību, svarīgi būt atvērtiem jaunām idejām un iesaistīties visos darba procesos. “Sadarbība ar Huawei bija produktīva un pozitīva. Vienmēr laicīgi saņēmām nepieciešamo informāciju, turklāt, tuvojoties finiša taisnei, Huawei paātrināja aplikācijas verifikāciju savā lietotņu veikalā, ko mēs īpaši novērtējam,” atzīst R. Zakss, piebilstot, ka, sadarbībai turpinoties, tika realizēts arī konkurss, kura galvenā balva bija P40 lite tālruņi: “Divu nedēļu laikā saņēmām 16 tūkstošus reģistrāciju izlozei, kas liecina ne vien par aktīvu auditorijas līdzdalību, bet arī interesi par Huawei produktiem.”
“Mūsu lokālās speciālistu komandas nemitīgi darbojas, lai papildinātu AppGallery klāstu, veidojot sadarbības ar vietējiem lietotņu izstrādātājiem. Huawei ir svarīgi, lai ikviens mūsu sadarbības partneris būtu apmierināts ar sadarbību, tādēļ mēs piedāvājam bezmaksas mārketinga atbalstu ne tikai tām lietotnēm, kuru lejupielāžu potenciāls ir mērāms vairākos simtos tūkstošu, bet arī mazākām, taču vietējam tirgum un lokālajam patērētājam svarīgām aplikācijām. Turklāt katrai lietotnei, kas pievienojas AppGallery, ir iespējas augt un palielināt savu klientu loku ne vien lokāli, bet arī ārvalstu tirgos," stāsta Gunta Kursiša, Huawei Mobile Services Biznesa attīstības vadītāja Latvijā.
Ričards Zakss ir pārliecināts, ka veiksmīgas aplikācijas pamatā ir spēja atbildēt uz jautājumu – kāpēc man būtu jāizmanto šo lietotni šodien un arī rīt? Ja atbilde ir rokā, turpmākie panākumi atkarīgi no paša neatlaidības un pārliecības par savu ideju.