No 10.līdz 14. februārim Maskavā notiek ikgadējā pārtikas nozares izstāde “Prodexpo 2020”, kur piedalās arī Latvijas ražotāji.
Izstādē savu produkciju prezentē pārtikas, dzērienu un pārtikas izejvielu ražotāji un tirgotāji. Šajā gadā izstāde notiek jau 27.reizi, un tajā piedalās 2600 dalībnieki no 70 valstīm, savukārt apmeklētāju skaits sasniedz 67 000, pārstāvot 112 valstis. Izstādē piedalās arī vairāk nekā 120 starptautiskās un Krievijas mazumtirdzniecības veikalu ķēdes.
Izstādē piedalās arī Latvijas uzņēmumi, pārstāvot gan zivju pārstrādes, gan saldumu nozares un citas. Daļa Latvijas uzņēmēju izstādē piedalījušies jau vairākus gadus un norāda, ka iepriekš izdevies atrast jaunus sadarbības partnerus, tādēļ piedalās atkal.
SIA “Ilgezeem” (“Iļģuciema” medalus, kvass) mārketinga vadītājs Rihards Jablokovs stāsta, ka uzņēmums izstādē piedalās jau vairākus gadus pēc kārtas. “Apmeklētāju un potenciālo sadarbības partneru ir ļoti daudz, un mūsu produkcija – kvass, iesala dzērieni, alus – vienmēr izraisa lielu interesi,” viņš skaidro.
“Rīgas alusdarītava pakāpeniski, bet pārliecinoši ieiet Krievijas tirgū. Jau ir iegūti sadarbības partneri Tjumeņā, Sanktpēterburgā, veicam aktīvas pārrunas ar potenciālajiem sadarbības partneriem no ļoti daudzām Krievijas pilsētām visos Krievijas reģionos, tai skaitā, no Maskavas, Karēlijas, Vladivostokas, Sočiem,” uzskaita R. Jablokovs.
Zīmols “Laima” piedalās šajā izstādē jau 15. gadu, līdz ar to “Laimas” produkciju apmeklētāji atpazīst.
Dalība “Prodexpo” izstādē sniedz iespēju zīmoliem pierādīt sevi vienā no nozīmīgākajiem uzņēmuma eksporta tirgiem – Krievijā, stāsta “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Šogad “Orkla Latvija” komanda izstādes apmeklētājiem piedāvā iepazīties ar tādiem “Laimas” produktiem kā šokolādes konfektes ar sarkano rožu dizainu, “Lukss” šokolādes tāfelītes, “Rīgas Melnā balzama”, premium šokolādes tāfelītes, kā arī “Mad Milk” produktu līniju un “Maigums” sortimentu. Savukārt zīmols “Spilva” demonstrē salātu mērču (dresingu), konservējumu, kā arī sīrupu klāstu.
Lielākā interese ir par “Rīgas Melnā balzama” līniju un šokolādes tāfelītēm. Savukārt zīmolam “Spilva” šogad izveidots atsevišķs stends. Tas šogad izstādē piedalās pirmo reizi, līdz ar to ir ļoti interesanti un noderīgi saņemt atsauksmes no apmeklētājiem. Atzinīgi tiek novērtēts “Spilvas” ābolu biezenis, kā arī ir plaša interese par salātu mērcēm (dresingiem) un premium segmenta konservējumiem, stāsta L. Mikša.
“Kopumā skatoties, izstādes ir lieliskas platformas, kur varam parādīt sevi, dibināt kontaktus un pavērot klātienē, kas notiek nozarē, kā tā attīstās. Šobrīd vērojam izmaiņas sadarbības partneru piesaistē - ja agrāk izstādēs sadarbību dibinājām lielākoties ar izplatītājiem no dažādiem reģioniem, tad tagad arvien biežāk mūs tiešā saziņā uzrunā lielveikalu ķēdes,” novērojusi L. Mikša.
Ieskats Latvijas ražotāju stendos un izstādē - galerijā augstāk!