Lai gan joprojām 70% no veļas un apģērbu zīmola Amoralle apgrozījuma veido vietējais tirgus, kompānijas tērpus arvien biežāk iegādājas Londonā un arābu valstīs
«Mēs pārdodam ticību sievišķībai caur tērpu,» saka Inese Ozola, sieviešu veļas un apģērbu zīmola Amoralle (SIA Glamoralle) īpašniece un dizainere. Viņa uzskata, ka uzņēmumam izdodas audzēt apgrozījumu un būt daudzu sieviešu mīlētam ne vien paša produkta, bet arī visu ar to saistīto nianšu – dizaina, attieksmes, pārdošanas procesa, iesaiņojuma, apmeklētāju apkalpošanas, mārketinga, sabiedrisko attiecību – dēļ. «Tas viss veido zīmola stāstu,» saka dizainere. Uzņēmums piedalās Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras organizētā konkursa Eksporta un inovācijas balva 2015 kategorijā Eksportspējīgākais komersants mazo komercsabiedrību grupā.
Šuj Latvijā
Uzņēmumam ir divi pastāvīgi veikali Rīgā, bet šī gada novembrī un decembrī Amoralle pop-up veikals tiks izveidots Stockmann universālveikalā. Ārzemēs uzņēmums nodarbojas ar vairumtirdzniecību un sadarbojas ar multizīmolu veikaliem. «Esam secinājuši, ka ir efektīvāk strādāt ar šādiem veikaliem, tas ir ātrāks process, nekā veidot franšīzes, kas arī ir labs biznesa modelis, bet tā attīstība prasa ilgāku laiku,» stāsta Polina Nazarova, Amoralle direktore.
Amoralle pati izstrādā dizainu, piegriež un ražo eksperimentālos modeļus, izstrādā sākotnējos tērpu modeļus un apģērbu pēc individuāla pasūtījuma. Kad tērpa modelis ir pilnībā noslīpēts, to šūšanu lielākā apjomā Amoralle uztic saviem sadarbības partneriem. «Mēs sadarbojamies tikai ar Latvijas šūšanas uzņēmumiem,» uzsver P. Nazarova.
Visu rakstu Pārdod ticību sievišķībai lasiet 27. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.