Jaunākais izdevums

Nedēļas nogalē Andrejostā, klubā First Dacha tika demonstrēti tērpi no saldējuma Magnum un modes zīmola Amoralle kopīgās kolekcijas Magnum Cruise. Tie ir dažādi kombinējami tērpi pludmalei un vasarai.

«Magnum Cruise kolekcija no Amoralle ir radīta, iedvesmojoties no sešdesmito gadu kino pludmales un naktstērpu modes. Tā ir klasika mūsdienīgā izpildījumā. Sievišķīgi tērpi vasarai – pavedinoši retro stila peldkostīmi, gaisīgi pludmales tērpi, vasarīgas kleitas un jutekliski naktstērpi, kas veidoti tumšās, riekstu un baltās šokolādes krāsās no zīda, lina, trikotāžas un šifona ar maigi rozā franču mežģīņu un lentu akcentiem, jutekliskiem muguras izgriezumiem un gaisīgiem volāniem,» stāsta Amoralle dizainere Inese Ozola.

Šī ir jau otrā saldējuma Magnum un Amoralle kopīgi piedāvātā tērpu līnija. Abu zīmolu sadarbība aizsākās pagājušajā vasarā, kad, iedvesmojoties no Magnum saldējuma garšām, Amoralle radīja izsmalcinātu mājas tērpu kolekciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

KP atļauj Igaunijas uzņēmumu grupai iegādāties ziņu aģentūru LETA

Lelde Petrāne,05.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) pieņēmusi lēmumu atļaut OÜ MM Grupp caur holdingkopāniju OÜ UP Invest iegūt izšķirošu ietekmi pār SIA LETA. KP lēmumā secina, ka darījuma rezultātā netiks nodarīts kaitējums konkurencei.

OÜ MM Grupp ir bijusī ziņu aģentūras BNS īpašniece. 2015.gada 31.augustā SIA BNS-Latvija un SIA Mediju Monitorings tika pārdotas citam Igaunijas uzņēmumam, OÜ AMP Investeeringud, tāpēc apvienošanās dalībnieki vairs nav konkurenti ziņu aģentūru pakalpojumu tirgū.

Tāpat KP secināja, ka SIA LETA piederošais maksas interneta ziņu portāls nozare.lv nerada būtisku konkurences spiedienu uz OÜ MM Grupp piederošajiem bezmaksas interneta ziņu portāliem tvnet.lv, apollo.lv, financenet.lv, sejas.lv un spoki.lv.

Apvienošanās būtiski neietekmēs arī Latvijas ziņu portālu darbību kopumā, jo tie varēs turpināt iegādāties ziņas no konkurējošām ziņu aģentūrām SIA LETA un SIA Latvian News Service (iepriekšējais nosaukumus – SIA BNS-Latvija) un iepirkt ziņas no citu valstu ziņu aģentūrām, piemēram, Reuters un Agence-France-Presse. Tāpat portāliem pieejami arī citi avoti, kur iegūt faktu ziņas tālākai oriģinālrakstu sagatavošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Magnum Medical pārjauno komercķīlas 22,636 miljonu eiro vērtībā

Žanete Hāka,18.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

1992. gada februārī dibinātais SIA Magnum Medical pārjaunojis trīs jaunas komercķīlas, kuru kopējā vērtība sasniedz 22,636 miljonus eiro, liecina Lursoft dati.

Komercķīlu pieejamās izziņas rāda, ka par labu Nordea Bank AB ir ieķīlāta visa Magnum Medical manta kā lietu kopība uz ieķīlāšanas brīdi, kā arī lietu kopības nākamās sastāvdaļas. Lursoft dati rāda, ka vienā no pārjaunotajām komercķīlām kā parādnieks ir norādīts SIA A Aptiekas. Jānorāda, ka uzņēmums pārjaunoja 2014. gada 8. oktobrī reģistrētas komercķīlas.

Magnum Medical neto apgrozījums aizvadītajā gadā sasniedza 61,028 miljonus eiro, savukārt peļņa pēc nodokļu nomaksas bija 2,014 miljoni eiro. Magnum Medical, kas pārskata gadā bija darba devējs 121 darbiniekam, pērn nodokļos nomaksāja teju piecus miljonus eiro, rāda Lursoft rīcībā esošie dati.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Magnum Medical padomes priekšsēdētāja amatā ievēlēts Marguss Rinks

Žanete Hāka,30.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Farmaceitisko izstrādājumu vairumtirdzniecības uzņēmums SIA Magnum Medical reģistrējis izmaiņas amatpersonu vidū.

Lursoft pieejamā informācija rāda, ka no Magnum Medical padomes priekšsēdētāja amata aizgājis Igaunijas pilsonis Kristians Vilosius, kura vietā vakar stājās SIA A Aptiekas padomes priekšsēdētājs Marguss Rinks.

Magnum Medical finanšu rādītāji pērn bija pēdējo trīs gadu laikā viszemākie. Uzņēmuma neto apgrozījums aizvadītajā gadā samazinājās līdz 61,028 miljoniem eiro, savukārt peļņa pēc nodokļu nomaksas nokritās līdz 2,014 miljoniem eiro. Jāatzīmē, ka Magnum Medical 2014. gadā veica teju piecus miljonus eiro lielus nodokļu maksājumus valsts kopbudžetā.

Magnum Medical, kas iepriekš bija zināms kā SIA Pharma-Service-Riga, ir 1992. gada februārī dibināts uzņēmums, kas iekļauts Lursoft un laikraksta Dienas bizness kopīgi veidotajā Latvijas lielāko uzņēmumu TOP 500 sarakstā, pēc 2013.gada apgrozījuma ieņemot 95.vietu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc tam, kad iepriekšējais noliktavas pakalpojumu un loģistikas pakalpojumu sniedzējs SIA Oribalt Riga neizpildīja līguma nosacījumus par vakcīnu piegādi, Covid-19 vakcīnu noliktavas un loģistikas pakalpojumus pārņems AS Recipe Plus un SIA Magnum Medical.

Veselības ministrija informē, ka dienas laikā pēc loģistikas līguma noteikumu neizpildes tika piesaistīti papildu pārvadātāji un divu dienu laikā tika noslēgti jauni līgumi par noliktavas un trīs reģionu loģistikas pakalpojumiem.

Kā darbojas Covid-19 vakcīnu piegāde Latvijā 

Pasūtītās Covid-19 vakcīnas Latvijai piegādā ražotājs Pfizer, bet to piegādi vakcinēšanas...

Divu pakalpojumu sniedzēju princips ir būtisks loģistikas risku vadīšanai.Covid-19 vakcīnu loģistika pēc to piegādes Latvijā tiek organizēta, sadalot Latviju trīs reģionos: Rīgas/Pierīgas teritorija, Latvijas teritorija uz austrumiem no Rīgas un Latvijas teritorija uz rietumiem no Rīgas.

SIA Magnum Medical kā līdzšinējā loģistikas un noliktavas pakalpojumu konkursa otrs labākais piedāvājuma iesniedzējs pārņem noliktavas pakalpojumu veikšanu, kā arī būs loģistikas (komplektēšanas un piegādes) veicējs apgabalam Latvijas teritorijai uz austrumiem no Rīgas. Līgums ir spēkā līdz 2022. gada 30. septembrim, kā to paredzēja iepirkums, kurā SIA Magnum Medical piedalījās ar piedāvājumu, kas konkursa kārtībā tika atzīts par otro labāko. Šobrīd vakcīnas jau atrodas SIA Magnum Medical noliktavā.

Savukārt AS Recipe Plus līdz jaunas iepirkuma procedūras pabeigšanai nodrošinās loģistikas pakalpojumus Rīgas un Pierīgas teritorijā, kā arī Latvijas teritorijā uz rietumiem. Sadarbība ir spēkā līdz iepirkuma procedūras pabeigšanai un jaunā pakalpojuma sniedzēja noteikšanai, kas plānots tuvākās nedēļas laikā.

“Pēc iepriekšējā pakalpojuma sniedzēja radītās situācijas ar vakcīnu piegādi, AS Recipe Plus un Veselības ministrija dažu stundu laikā atrada risinājumu, lai veiktu vakcīnu piegādes vakcinētājiem visā valstī. Kopējās rīcības skaidri demonstrēja abu pušu spēju sadarboties un kopīgi sasniegt rezultātu. Esmu pateicīgs mūsu darbiniekiem par gatavību strādāt 24 stundu režīmā un novērtēju Veselības ministrijas kolēģu mērķtiecību,” norāda Dins Šmits, AS Recipe Plus padomes loceklis.

“Covid-19 vakcīnu glabāšanu un piegādi uztveram ar lielāko atbildību un esam operatīvi iesaistījušies procesa nodrošināšanā. Pirmās vakcīnas jau ir saņemtas, pašreiz notiek to komplektācija, sagatavošana pārvadāšanai un maršrutu organizēšana, lai jau pirmdien uzsāktu vakcīnu piegādi. Loģistikas process ir komplicēts, lai nodrošinātu laicīgu vakcīnu izplatīšanu, pats svarīgākais ir vienota procesu plānošana un operatīva sadarbība ar visām iesaistītajām pusēm,” teic Uldis Ulmanis, SIA Magnum Medical loģistikas vadītājs.

Obligāts likumā noteikts nosacījums zāļu loģistikas veikšanai ir spēkā esoša speciālā atļauja (licence) zāļu lieltirgotavas atvēršanai (darbībai) vai attiecīgas Eiropas Savienības dalībvalsts vai Eiropas Ekonomiskās zonas valsts kompetentās institūcijas izdota līdzvērtīga atļauja, kas dod tiesības nodarboties ar zāļu izplatīšanu. Loģistikas partnerim saimnieciskā darbība jāveic atbilstoši Eiropas Savienības Pamatnostādnēm par cilvēkiem paredzētu zāļu labu izplatīšanas praksi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan joprojām 70% no veļas un apģērbu zīmola Amoralle apgrozījuma veido vietējais tirgus, kompānijas tērpus arvien biežāk iegādājas Londonā un arābu valstīs

«Mēs pārdodam ticību sievišķībai caur tērpu,» saka Inese Ozola, sieviešu veļas un apģērbu zīmola Amoralle (SIA Glamoralle) īpašniece un dizainere. Viņa uzskata, ka uzņēmumam izdodas audzēt apgrozījumu un būt daudzu sieviešu mīlētam ne vien paša produkta, bet arī visu ar to saistīto nianšu – dizaina, attieksmes, pārdošanas procesa, iesaiņojuma, apmeklētāju apkalpošanas, mārketinga, sabiedrisko attiecību – dēļ. «Tas viss veido zīmola stāstu,» saka dizainere. Uzņēmums piedalās Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras organizētā konkursa Eksporta un inovācijas balva 2015 kategorijā Eksportspējīgākais komersants mazo komercsabiedrību grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

SEB banka Magnum Medical grupai piešķīrusi finansējumu 19,7 miljonu eiro apmērā

Žanete Hāka,29.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS SEB banka piešķīrusi finansējumu 19,7 miljonu eiro apjomā Magnum Medical grupai, tai skaitā Magnum Medical grupas medicīnas un aptieku ķēdei Apotheka.

Saņemto finansējumu uzņēmums plāno izmantot apgrozāmā kapitāla finansēšanai, kā arī grupas uzņēmumu līdzšinējo ieguldījumu pārfinansēšanai.

SIA Magnum Medical nodarbojas ar zāļu vairumtirdzniecību Latvijā, savukārt tai piederošās aptiekas Apotheka nodarbojas ar zāļu mazumtirdzniecību. Magnum grupa sastāv no vairāk nekā divdesmit uzņēmumiem, kas veic uzņēmējdarbību Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Somijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lolojumdzīvnieku preču tirdzniecība un saistīto pakalpojumu bizness ar katru gadu attīstās

Tā novērojis veterināro veikalu, klīniku un aptieku tīkla SIA Pet City valdes loceklis Aivars Tihane.

«Suņus vairāk skolo un zināmā mērā uztver kā ģimenes locekļus. Vairs nedominē viedoklis, ka suns ir sargs ar konkrētu funkciju, kurš dzīvo būrī un kam divreiz dienā dod ēst. Tie vairāk ir mīļdzīvnieki, ģimenes locekļi,» viņš saka.

Arī kinoloģe un IK Dod man ķepu! vadītāja Kristīne Leja pauž, ka pirms 14 gadiem, kad viņa sāka nodarboties ar suņu pieskatīšanu, Latvijā lielākoties suņi bijuši nesocializēti, neaudzināti un agresīvi. Savukārt pēdējos gados ir tendence, ka suņi kļuvuši vairāk socializēti, draudzīgāki gan pret cilvēkiem, gan citiem suņiem. K. Leja to saista ar to, ka mainījusies daudzu cilvēku attieksme un mūsdienās suns nav vis dusmīgs sargs pie ķēdes, kā tas bija agrāk, bet ir kļuvis par ģimenes locekli, mīluli, bērnu. Par tiem vairāk rūpējas, tos socializē, ved uz apmācībām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Starts šampanieša bāru skrējienam

Linda Zalāne,08.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Pirms vairākiem gadiem Rīgā sāka dīgt pirmie attīstības asni vīna kultūrai, bet tagad pienākusi kārta šampanietim.

Pirms vairākiem gadiem Rīgā sāka dīgt pirmie attīstības asni vīna kultūrai, bet tagad pienākusi kārta šampanietim

«Šampanieša bāra koncepcijai nav nekādu ierobežojumu – viss atkarīgs no bāra auditorijas un īpašnieka vēlmēm. Piemēram, Londonas restorāns Bubble Dogs servē tikai hotdogus un šampanieti, savukārt no Bibliotēka No.1 restorāna pie apjomīgās šampaniešu listes varat pasūtīt jebko, ko sirds vēlas, arī no šefpavāra piedāvājuma,» stāsta Riga Wine & Champagne festivāla dibinātājs un organizators Aigars Nords. «Domāju, ka Rīgā vēl ir vieta jauniem šampanieša bāriem, jo gudriem un rosīgiem īpašniekiem vienmēr ir potenciāls – kāpēc gan lai Rīga nebūtu ideāls galamērķis šampanieša un vīna baudītājiem?» prāto A. Nords.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Nordea palielinājusi aizdevumu Magnum Medical līdz 22,1 miljonam eiro

Dienas Bizness,27.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zāļu vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības koncerns Baltijas valstīs SIA Magnum Medical saņēmis Nordea bankas finansējuma palielinājumu 7,1 miljonu eiro apmērā, informē bankā.

Finansējuma mērķis ir turpināt mazumtirdzniecības tīkla attīstību, un kopējais Nordea bankas šogad izsniegtā aizdevuma apjoms uzņēmumu grupai sasniedz 22,1 miljonus eiro.

SIA Magnum Medical ir viens no vadošajiem zāļu vairumtirdzniecības uzņēmumiem Baltijas reģionā un ir trešā lielākā zāļu lieltirgotava Latvijā, pārvaldot vienu no lielākajiem aptieku tīkliem Latvijā Apotheka. Magnum Medical galvenie darbības virzieni ir medikamentu imports un piegāde medicīnas iestādēm, aptiekām, slimnīcām un citām veselības aprūpes iestādēm Latvijā un Baltijas reģionā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Sentor farm aptiekas un Recipe plus valdes priekšsēdētāju Dmitriju Juskovecu

Lelde Petrāne,02.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild AS Sentor farm aptiekas un AS Recipe plus valdes priekšsēdētājs Dmitrijs Juskovecs. Fotogrāfijas no personīgā arhīva skatāmas raksta galerijā.

- Trīs svarīgākie fakti par Jūsu pārstāvētajiem uzņēmumiem?

Pirmkārt, abi uzņēmumi, kurus pārstāvu, kā Latvijas kapitāla uzņēmumi ir vieni no lielākajiem katrs savā jomā. Tas ir nozīmīgi, jo Latvijā varam vērot, ka līderpozīcijas daudzās mūsu tautsaimniecībai svarīgās jomās ir ieguvuši ārzemju uzņēmumi.

Otrkārt, abi uzņēmumi strādā jau kopš deviņdesmitajiem gadiem. AS Sentor farm aptiekas īpašumā esošais zīmols Mēness aptieka ir viens no pirmajiem aptieku zīmoliem Latvijā, tātad tam jau ir gandrīz 20 gadi. Tā ir gara veiksmīgas taktikas un stratēģijas vēsture, kuru veido un ar savu darbu, idejām attīsta pašmāju komanda. Tas apliecina, ka ne tikai no citām zemēm aizgūtas idejas var izpelnīties Latvijas patērētāju uzticību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jūrmalā, Bulduru Dārzkopības vidusskolas telpās darbu uzsākusi profesionālās izglītības iestāde - mācību centrs "Magnum" un tā praktisko nodarbību klase.

Šī izglītības iestāde pamatā specializēsies elektrotehniķu apmācībā, kā arī pasniegs elektriķu specializētos kursus automātikā un vadības sistēmās. Apmācības tiks īstenotas kā pieaugušo izglītība.

"Lepojamies, ka varam būt pirmie Latvijā, kuri realizēs elektrotehniķu apmācības neklātienes formā. Mācību centrā "Magnum" pieredzējušu pasniedzēju vadībā sniegsim kvalitatīvu pieaugušo izglītību elektrotehnikas jomā, kā arī veidosim kursus automātikā un vadības sistēmās. Mācībās liels akcents tiks likts uz praktisko iemaņu attīstīšanu, lai sagatavotu pēc iespējas labākus nozares profesionāļus. Turklāt apmācības organizēsim pēc moduļu sistēmas, kā to praktizē arī citviet Eiropā," teic mācību centra "Magnum" vadītājs, pasniedzējs:Ainars Knipšis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Sandis Jansons kļuvis par SIA Magnum Medical prokūristu

Žanete Hāka,16.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bijušais graudu pārstrādes uzņēmuma AS Rīgas dzirnavnieks vadītājs Sandis Jansons kļuvis par farmaceitisko izstrādājumu kompānijas SIA Magnum Medical prokūristu, liecina Lursoft dati.

SIA Magnum Medical ir SIA A Aptiekas īpašnieks.

SIA Magnum Medical vienīgais valdes loceklis ir Mārcis Rutulis, bet padomē darbojas trīs personas – padomes priekšsēdētājs – Igaunijas pilsonis Kristjans Vilosius, padomes priekšsēdētāja vietnieks Ahti Kallikorms un padomes loceklis Pāvo Trū.

2013. gadā uzņēmuma apgrozījums bija 64 miljoni eiro, bet peļņa – 2,96 miljoni eiro.

Uzņēmums iekļauts laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā lielāko uzņēmumu TOP 500, pēc 2013. gada apgrozījuma ieņemot 95. vietu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Magnum Medical pagarinājis kredītlīniju Nordea bankā 22 miljonu eiro apmērā

Lelde Petrāne,11.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zāļu vairumtirdzniecības koncerns SIA Magnum Medical pagarinājis līgumu ar Nordea, saņemot finansējuma palielinājumu 1.1 miljona eiro apmērā. Plānots, ka kopējais Nordea bankas izsniegtais aizdevuma apjoms, kas uzņēmumu grupai piešķirts attīstības veicināšanai, sasniegs 22 miljonus eiro. Finansējums paredzēts gan jaunu aptieku iegādei, gan esošā Apotheka tirdzniecības tīkla modernizācijai.

«Bankas atbalsts mums ir nepieciešams, lai paplašinātu noieta tirgu un veicinātu atpazīstamību Baltijas mērogā,» skaidro SIA Magnum Medical rīkotājdirektors Sandis Jansons.

Pērn uzņēmumam tika piešķirts finansējuma palielinājums 7,1 miljona eiro apmērā.

SIA Magnum Medical pārvalda vienu no lielākajiem aptieku tīkliem Latvijā Apotheka. Uzņēmuma galvenie darbības virzieni ir medikamentu imports un piegāde medicīnas iestādēm, aptiekām, slimnīcām un citām veselības aprūpes iestādēm Latvijā un Baltijas reģionā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijas Amoralle plāno plašāk atvērt ASV modes pasaules durvis

Kristīne Stepiņa,14.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Arvien vairāk Latvijas vīriešu lutina savas dāmas ar Amoralle pikanto veļu un zīda naktstērpiem, intervijā DB stāsta zīmola Amoralle radītāja Inese Ozola. Pašlaik top jaunā Amoralle tērpu kolekcija, kura nākamā gada sākumā tiks prezentēta modes izstādē Curve Expo Ņujorkā. Jo lielāki mērķi, jo vieglāk tajos ir trāpīt, – atzīst uzņēmēja.

Fragments no intervijas:

Vai Amoralle plāno iekarot ASV modes tirgu?

Jā. ASV mūsu veļa jau tiek pārdota. Varētu teikt, plānojam plašāk atvērt ASV modes pasaules durvis. Es regulāri rakstu darbu plānu. Nesen pārlasīju pirms pāris gadiem rakstīto, bija interesanti. Varētu apstiprināt jau zināmo, proti, cilvēks plāno... (Pauze.)...un Dievs dara... Kur tas ceļš aizvedīs, tas vēl nav zināms...Esam daudz kļūdījušies, daudz no savām kļūdām mācījušies. Tas ir normāls evolūcijas process.

Vai dienaskārtībā ir vēl kādi jauni eksporta virzieni?

Būtu priecīga, ja mums izdotos apgūt to, kas jau ir aptverts šobrīd! Domāju, kad pienāks laiks, viss atnāks, mums tikai vajag labi izdarīt savu darbu. Pašlaik mēs esam ļoti aizņemti ar tērpu radīšanu operas pirmizrādei Jevgeņijs Oņegins, kas 8. decembrī notiks Latvijas Nacionālajā operā. Līdz šim esam līdzdarbojušies dažādos mākslas projektos, mūsu kostīmu mākslinieki divas sezonas ir taisījuši tērpus Cabaret izrādēm. Veidot tērpus operas izrādēm ir citādi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Meklēt savu vietu pasaules tirgū tad, kad tevi tur neviens negaida, un radīt jaunu produktu, par kādu vairums vēl nav iedomājies, – šādus soļus sper pašmāju zīmols "Amoralle".

Zīmola "Amoralle" izveidotāja Inese Ozola žurnālam "Dienas Bizness" uzsver, ka zīmola spēks ir mīlestība un sievišķība, kā arī attiecību veidošana ar klientiem, taču būtiski ir arī attīstīt e-komerciju un nebaidīties būt celmlauzim, kas ir iespēja darīt tā, kā citi vēl nav uzdrīkstējušies.

Pēc rekonstrukcijas ārkārtas situācijas laikā "Amoralle" veikals Rīgā atkal ir vēris durvis apmeklētājiem.

"Modes bizness ir produkts, kam konkurence ir sīva. Mums ir mazs tirgus, kas nozīmē vieglu sākumu. Ikviens, kas vēlas, var sākt, bet ļoti ātri sasniedz tās robežas, kad tirgus ir apgūts, un tad ir vajadzīga ambīcija, lai varētu iet tālāk," teic I. Ozola.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Kā top? Amoralle apģērbs

Ilze Žaime,06.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ rubrikā "Kā top?" portāls Db.lv piedāvā aplūkot, kā top zīmola "Amoralle" dabīgā zīda samta kimono "Vivid".

"Varbūt reti kurai tā ir ikdiena, bet pilnīgi noteikti tas ir iedvesmas avots," par saviem tērpiem saka Inese Ozola, uzņēmuma "Glamoralle" jeb zīmola "Amoralle" izveidotāja. Viņas darbs aug kopā ar klientu atbalstu un spēku, jo "Amoralles" pamatā ir sievišķība un mīlestība.

Šobrīd lielākais pieprasījums esot tieši pēc sievišķības apzināšanās, par ko zīmols dedzīgi iestājas. Tās ir gan sievišķīgas kleitas, plīvojoši zīda svārki, mežģīņu peņuāri, gan trenči, ar ko iedvesmot savu sievišķību un sagaidīt pavasari.

Zīmols jaunas kolekcija rada divas līdz astoņas reizes gadā. Papildus "Pavasaris/Vasara" un "Rudens/Ziema" kolekcijām top arī kapsulas kolekcijas limitētā daudzumā. Pēdējā no tām tapa sadarbībā ar veselīga dzīvesveida vēstnesi Annu Rozīti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aptieku tīklu «Apotheka» pārvaldošais uzņēmums SIA «A Aptiekas» turpina iegādāties aptieku uzņēmumus reģionos, aģentūrai LETA apliecināja uzņēmuma valdes loceklis Jānis Kūliņš.

Kā liecina «Firmas.lv», 12.septembrī «A Aptiekas» kļuva par SIA «Reoss» īpašnieci, bet 19.septembrī - par SIA «Lapa 1» īpašnieci. Darījumu summa netiek atklāta.

Kūliņš norādīja, ka «Reoss» pārvalda vienu aptieku Valmierā, bet «Lapa 1» pārvalda vienu aptieku Liepājā. Abas aptiekas oktobra laikā sāks darboties ar zīmolu «Apotheka».

«Šo darījumu noslēgšana ir solis uzņēmuma darbības paplašināšanā, tostarp Latvijas reģionos. Uzņēmuma stratēģiskais mērķis ir savas tirgus daļas palielināšana, kas tiek īstenots ar jaunu uzņēmumu iegādi,» skaidroja Kūliņš.

Viņš arī atzīmēja, ka jauni aptieku uzņēmumu iegādes darījumi iespējami arī turpmāk.

Patlaban «A Aptiekas» pārvalda 92 aptiekas un četras aptieku filiāles.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Aptieku tīkls: Vakcīnu iepirkumos aptiekas ir samērā mazi spēlētāji

LETA,26.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aptiekas ir samērā mazi spēlētāji vakcīnu iepirkumos, aģentūrai LETA norāda aptieku tīkla Apotheka mārketinga vadītāja Ilze Blauberga.

Tas skaidrojams ar to, ka jebkura vakcīna ir recepšu medikaments, kas prasa īpašu uzglabāšanu. Piemēram, gripas vakcīnas gadījumā nepieciešama īpaša kamera, kurā nepārtraukti tiek nodrošināta temperatūra no plus diviem līdz plus astoņiem grādiem.

Tāpēc gadījumā, ja uz aptieku atnāk klients ar gripas vakcinācijas recepti, viņam ir jārēķinās, ka pēc preparāta izņemšanas no uzglabāšanas kameras tā temperatūra nedrīkst krasi mainīties, jo pretējā gadījumā sakaršanas vai sasalšanas rezultātā vakcīna zaudēs savas īpašības un vairs nebūs derīga. Tādēļ pēc šāda veida vakcīnām pieprasījums ir tikai tajās Apothekaaptiekās, kas atrodas doktorātu, poliklīniku un vakcinācijas kabinetu tuvumā, atzīmē Blauberga.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aptieku tīkla «Apotheka» īpašnieks SIA «A Aptiekas» turpina paplašināt savu aptieku tīklu un plāno pievienot sev divus farmaceitisko izstrādājumu mazumtirgotājus, par kuru īpašnieku SIA «A Aptiekas» kļuva šī gada pirmajā pusē, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

«A Aptiekas» jau vairākus gadus aktīvi iegādājas mazās aptiekas Latvijā. Uzņēmuma tīklā šobrīd darbojas 119 aptiekas visā Latvijā.

Viens no pievienojamiem uzņēmumiem ir SIA «Silvine», par kura īpašnieku SIA «A Aptiekas» kļuva šī gada jūnijā. SIA «Silvine» dibināta 1997. gadā, un tā tirgoja medikamentus aptiekā Neretas novada Neretas pagastā. 2018. gadā uzņēmuma apgrozījums bija 232 tūkstoši eiro, un tas nodarbināja četrus darbiniekus.

Savukārt otrs pievienojamais uzņēmums ir SIA «Elda 1», kura dibināta 1999. gadā un kuru SIA «A Aptiekas» iegādājās šī gada martā. SIA «Elda 1» ir aptieka Ropažos, Ropažu novadā, un tās ieņēmumi pērn bija 337 tūkstoši eiro. Tā nodarbināja sešus darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītā gada decembrī būtiski palielinājies pretsaaukstēšanās līdzekļu pieprasījums salīdzinājumā ar 2013.gada decembri, aģentūrai BNS pastāstīja aptaujātie aptieku pārstāvji.

Benu aptiekas pārdošanas attīstības vadītājs Egils Tēbelis aģentūrai BNS norādīja, ka 2014.gada decembrī, salīdzinot ar 2013.gada decembri, pieprasījums pēc pretsaaukstēšanās līdzekļiem ir būtiski pieaudzis. «Kopējais šo līdzekļu pieprasījums ir pieaudzis par 21%, bet līdzekļi pret iesnām pirkti pat par 40% vairāk. Otra straujāk pieaugušā kategorija ir kompleksie preparāti, kuru pieprasījums pieaudzis par 26% , bet trešā straujāk augošā grupa ir līdzekļi kakla sāpju ārstēšanai, kuru pieprasījums pieaudzis par 14%,» klāstīja Tēbelis.

Vienlaikus viņš pastāstīja, ka pērn visvairāk pretsaaukstēšanās produkti pirkti oktobrī - salīdzinot ar decembri, pārdošanas apjomi oktobrī bija par 3% lielāki. «Vismazāk ar saaukstēšanos Benu aptiekas klienti ir saskārušies novembrī – tad, salīdzinot ar decembri, preparāti pirkti par 17% mazāk,» sacīja Tēbelis, piebilstot, ka visvairāk decembrī cilvēki pirkuši līdzekļus cīņai ar iesnām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas farmācijas tirdzniecības kompānijas Magnum AS vadītājs Ahti Kallikorms (Ahti Kallikorm) lepojas, ka jau 2001. gadā uzņēmumā tika ieviesta automātiskā pasūtīšanas sistēma, kas nozīmē, ka serveri monitorē situāciju aptiekās, un, ja preču līmenis ir zemāks par konkrētu daudzumu, sistēma automātiski veic pasūtījumu un nākamajā rītā tas tiek piegādāts uz aptieku.

Šobrīd Magnum AS pieder 179 pašu aptiekas un 104 franšīzes aptiekas. Tās visas gan Igaunijā, gan Latvijā ir ar vienu zīmolu – Apotheka.

Vaicāts, kā tik sen tas bija iespējams, viņš norāda, ka uzņēmumam ir inovatīvs IT departaments, kas no laika gala bijusi iekšēja struktūra. A. Kallikorms uzskata, ka tas no pašiem pirmsākumiem ir bijis uzņēmuma spēks.

Pirms pāris gadiem kompānija sāka ieviest aptieku robotus Igaunijā. Tie ir mazi roboti, kas atrod un piegādā farmaceitam viņa pacientam nepieciešamo medikamentu. «Farmaceitam nav jātērē laiks, meklējot konkrēto lietu, un viņš var visu šo laiku veltīt pircējam, lai aprunātos par produktu un pacienta veselību. Tādējādi farmaceitam atliek vairāk laika sarunām,» stāsta A. Kallikorms.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aptieku tīkla «Apotheka» īpašnieka SIA «A Aptiekas» līdzšinējais padomes priekšsēdētājs un padomes locekle pārapstiprināti amatā, bet padomē iecelts jauns padomes priekšsēdētāja vietnieks, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uz jaunu pilnvaru termiņu amatā atkārtoti apstiprināts līdzšinējais padomes priekšsēdētājs Ahti Kallikorms (Ahti Kallikorm) un padomes locekle Kadri Ulla. Amatu atstājis padomes priekšsēdētāja vietnieks Pavo Tru (Paavo Truu), un turpmāk šo amatu ieņems Veiko Veto (Veiko Vetto).

Izmaiņas SIA «A Aptiekas» padomē reģistrētas komercreģistrā piektdien, 31.augustā.

SIA «A Aptiekas» dibinātas 2005.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 284 704 eiro, un tas pieder Igaunijas zāļu vairum- un mazumtirgotāja «Magnum» meitas uzņēmumam Latvijā SIA «Magnum Medical». 2017.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 42,594 miljoni eiro un tā tīrā peļņa bija 530 tūkstoši eiro. Pērn tas nodarbināja vidēji 468 darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aptieku tīklu Apotheka pārvaldošais uzņēmums SIA A Aptiekas plāno iegādāties jaunus aptieku uzņēmumus, aģentūrai LETA apliecināja uzņēmuma valdes loceklis Jānis Kūliņš.

To paredz uzņēmuma stratēģija. «Uzņēmuma stratēģiskais mērķis ir savas tirgus daļas palielināšana, tai skaitā iegādājoties jaunus uzņēmumus, līdz ar to arī nākotnē plānojam iegādāties jaunus aptieku uzņēmumus,» teica Kūliņš.

Tiesa, viņš neatklāja, vai uzņēmums patlaban ir kādā konkrētā sarunu vai pirkšanas un pārdošanas darījumu procesā.

Kā liecina Firmas.lv informācija, 1.septembrī A Aptiekas pabeidza reorganizāciju, pievienojot sev uzņēmumu SIA A.Baļuka privātaptieka.

Kūliņš stāstīja, ka uzņēmumam A.Baļuka privātaptieka piederēja divas aptiekas, kas atrodas Liepājā. Abas aptiekas kopš šī gada marta darbojas ar zīmolu Apotheka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Mana pieredze: Celt pašapziņu ar apakšveļu

Monta Glumane,12.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apakšveļas zīmols Flash You and me piecos gados kļuvis par stabili augošu biznesu, iekarojis Parīzi un plāno apakšveļā ietērpt arī sievietes Ņujorkā.

«Šajā nozarē ir viegli sākt individuālā dizaina veļas biznesu, bet noturēt uzmanību ir diezgan grūti. Tie uzņēmēji, kuri bija mani elki, kad sāku biznesu, šobrīd jau ir beiguši savu darbību. Pašmācības ceļā nodibinājām uzņēmumu, attīstījām šūšanu, pārdošanu. Pirmie trīs gadi bija maldīšanās un bakstīšanās, un tikai pēdējos divus gadus var teikt, ka šis ir bizness,» stāsta zīmola Flash You and me dizainere Līva Šteina.

Viņa pauž, ka Latvijā nevienam nav pieredzes veļas dizaina izstrādē, arvien viss tiek balstīts uz padomju laika zināšanām. Dizainerei aizvien ir nesaprotami, kā te var būt tik daudz veļas ražotāju, bet nav nevienas izglītības iestādes, kurā iegūt specializēto izglītību. Viņa pati ir beigusi Latvijas Mākslas akadēmiju. «Pirku biksītes un ārdīju ārā. Lai arī viss ir nācis pašmācības ceļā, tāpat konstruēšanas un šūšanas pamatus, proporciju ievērošanu un sajušanu iedeva akadēmijas izglītība. 4. kursā manu vīru notrieca mašīna, viņš bija komā, un es taisīju kolekciju par to, kā atspoguļojas iekšējās rētas, kā cilvēks, kurš ir iekšēji cietis, izskatās ārēji. Kolekcija bija ar saitēm, lentēm. Tā doma bija, ka tu sasien sevi ar apģērbu, lai neredz to, kas notiek iekšā, un tā arī aizsākās apakšveļas radīšana ar lentēm,» atceras L. Šteina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadīta Baltijas modes federācijas organizētā 24. Rīgas modes nedēļa.

Riga Fashion Week atklāšanas pasākuma laikā notika Sanktpēterburgas modes dizainera Stasa Lopatkina skate un tika pasniegtas Latvijas modes balvas par 2015. gadu. Kopā šogad Modes balvas tika pasniegtas sešās profesionālajās nominācijās. Par gada debiju modes jomā tika atzīts zīmols Deeply Personal, kura dizainere Elīna Vanaga saņēma speciālo balvu no Itālijas dizaina institūta Instituto Europeo di Design – apmācību augstskolas vasaras kursos.

Par gada kreatīvāko modes skati starp M-Couture un INCH2 žūrija izvēlējās zīmola M-Couture skati RFW 2015. gada rudenī Rīgas Biržā. Oriģinālākais pagājušajā gadā izdotā dzīves stila un modes žurnāla vāks ir žurnāla Pastaiga septembra numura vāks, bet veikals ar interesantāko koncepciju, kurš tika atvērts 2015. gadā, – zīmola Amoralle veikals Brīvības ielā 33 (izcīnot uzvaru konkurencē pret zīmola One Wolf veikalu-studiju Lāčplēša ielā 10).

Komentāri

Pievienot komentāru