Latvijā darbu uzsācis kolektīvās iepirkšanās serviss BIGO, kurš balstās uz «groupon» mājas lapu modeli, kas nodrošina pircējiem iespēju iegādāties preces un pakalpojumus ar 50 līdz 90 % lielām atlaidēm.
Portāls katru dienu potenciālajiem pircējiem piedāvās vienu akcija, kuras laikā ir iespējams nopirkt kuponu, kuru nodrošina atlaidi. Katra akcija ilgst vienu dienu. Lai akcija būtu notikusi, nepieciešams savākt minimālo dalībnieku skaitu. Ja dienas laikā šis skaits netiek savākts, tad akcija tiek atzīta par spēkā neesošu, un klientiem, kuri bija iegādājušies kuponus, nauda tiek atmaksāta atpakaļ.
BIGO.lv pieder uzņēmumam Axioma, kurš nodarbojas ar mājas lapu izstrādi un dizainu.
Db.lv jau vēstīja, ka šogad augustā darbu uzsāka kolektīvās iepirkšanās portāls kopaletak.lv, kuru attīsta uzņēmums, kas iepriekš stāvējis aiz interneta veikala kuskus.lv. Portāls katru nedēļu pircējiem sola piedāvāt vidēji sešas jaunas akcijas, kas var būt, piemēram, pusdienas restorānā, izpletņlēkšana vai jebkas cits.
BIGO un Kopaletak.lv darbojas pēc līdzīga principa, piedāvājot pircējiem iegādāties kuponu, kuru pēc tam var izmantot attiecīgā iestādē, saņemot atlaides pakalpojumam vai precei.