Šī gada pirmajos deviņos mēnešos kopējie AS Cēsu alus Latvijā realizētie alus pārdošanas apjomi litros, salīdzinot ar 2007.gada analogu laika periodu, pieauguši par 10%.
Ņemot vērā vispārējo ekonomikas recesijas stāvokli valstī un faktu, ka gada laikā par desmitdaļu krities apgrozījuma apjoms pārtikas preču grupā, Cēsu alus pārdošanas rezultātus uzņēmuma valdes priekšsēdētāja vērtē par labiem.
AS Cēsu alus sidru pārdošanas apjomi pirmajos 9 mēnešos palielinājušies par 8%, bagātinātā ūdens pārdošana – par 15%, alkoholisko kokteiļu – saglabājušies nemainīgi, bet joprojām visstraujāk augošā kategorija dzērienu tirgū ir enerģijas dzērieni – ar Cēsu alus pārstāvētā zīmola Dynami:t 60% pieaugumu.
Pie nemainīga kopējā Latvijas alus tirgus, ir vērojama patērētāju paradumu maiņa alus iepakojumu izvēlē. Saskaņā ar tirgus izpētes kompānijas The Nielsen company datiem, ar ievērojamu – 40% pieaugumu 9 mēnešu laikā – intensīvi ir audzis skārdeņu īpatsvars, attiecīgi augusta – septembra periodā veidojot 14% no kopējā alus iepakojuma tirgus, kamēr analogā periodā pērn tie bija 9%. Nelielu kritumu piedzīvojis alus stikla pudeļu un plastmasas pudeļu iepakojumos, šobrīd aizņemot attiecīgi 42% un 45% no kopējā alus tirgus.