Citas ziņas

"PR Studio" sabiedrisko attiecību kompāniju tirgū pieteikusi sevi iespaidīgi

Andris Zeļenkovs [email protected],11.03.2005

Jaunākais izdevums

Sabiedrisko attiecību (PR - angļu 'Public Relations') kompānijas "PR Studio" neto apgrozījums 2004.gadā bija aptuveni 223 tūkstošus latu, informēja "PR Studio" rīkotājdirektors Kaspars Līcītis. Tas ir ļoti labs rādītājs uzņēmumam, kas PR jomā sācis darboties tikai pērn pavasarī. "PR Studio ir veiksmīgi atradis savu biznesa nišu. Musu trumpis ir profesionāls PR stratēģiskais audits un konsultācijas sabiedrisko attiecību stratēģijas veidošanā," teic K.Līcītis. "PR Studio" ir reģistrēts 2000.gada 12.janvārī. No 2003.g. maija līdz 2004.gada martam "PR Studio" piederēja sabiedrisko attiecību kompānijai SIA "Mediju tilts" (50%) un reklāmas aģentūrai SIA "Radošā laboratorija" (50%). No 2004.gada marta SIA "PR Studio" rīkotājdirektors ir Kaspars Līcītis - agrākais "Mediju tilts" darbinieks. Līdz 2004.gada pavasarim uzņēmums neesot reāli funkcionējis un darbojies sabiedrisko attiecību jomā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par zīmolu izaicinājumiem mūsdienās, publiskajiem līderiem, profesionālu reputācijas veidošanu, gatavošanos krīzēm un vai tas maz ir iespējams, arī par pašas sabiedrisko attiecību nozares izaicinājumiem Dienas Bizness saruna ar sabiedrisko attiecību aģentūras Repute dibinātāju Ivetu Dzērvi.

Ko šodien nozīmē bieži piesauktais vārds reputācija? Tagad jau šo vārdu piesauc ne tikai profesionāļi, bet reputāciju izvērtē pat valsts institūcijas pirms sadarbības uzsākšanas.

Reputācija ir uzticēšanās. Un uzticēšanās pamatā ir stāsts, ko mēs veidojam par sevi, savu pakalpojumu vai produktu. Taču ir viens “bet”… Stāsta veidošana ir ļoti laikietilpīgs process, un tas ilgst visu profesionālo dzīvi, ja runājam par cilvēku. Savukārt, ja runājam par produkta vai uzņēmuma zīmolu, tad tik ilgi, kamēr šis zīmols pastāv, un zināmi nospiedumi cilvēku atmiņās saglabājas arī pēc tam. Būtiski, lai stāsts būtu patiess. Ir iespējams radīt uz meliem balstītu stāstu, bet tad tas nebūs dzīvotspējīgs. Ir faktiski neiespējami klāstīt, ka sapuvis ābols ir sulīgs un gards.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA DO Studio izaugsmes gadi ir ciešā saķerē ar aktīvo būvniecības posmu Jūrmalā

SIA DO Studio kāpinājusi apgrozījumu no 197 tūkst. eiro 2013. gadā līdz 790 tūkst. eiro 2016. gadā, un tas ļāvis kompānijai iekļūt Dienas Bizness un SIA Lursoft veidotajā strauji augošo uzņēmumu jeb Gazeļu sarakstā. Gazeļu gados DO Studio bizness pārsvarā bija orientēts uz Jūrmalu, uzņēmums strādāja pie viesnīcu projektiem, tā klientu vidū bija daudzi nopietni nekustamā īpašuma attīstītāji, kas būvēja kaut ko vērienīgāku par privātmājām. «Līdz ar to arī rādītāji bija tik labi. Mēs bijām uz viena viļņa ar Jūrmalas nekustamā īpašuma tirgus augšupeju, taču pēdējā gadā situācija ir ievērojami mainījusies, 2017. gadā prognozēju apgrozījuma kritumu līdz 500 tūkst. eiro. Tiesa, ar visu to, ka Jūrmalā būvniecībai klājas grūti, mums ir, ko darīt, jo jāpabeidz iesāktie projekti. Lai gan šogad Gazele vairs neesam, paēduši esam,» teic SIA DO Studio arhitekts, īpašnieks Didzis Krūmiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien, 8.jūnijā notiks Dormeo Home veikala atvēršana Rīgā, Lielirbes ielā 29, Spice Home tirdzniecības centrā, informēja SIA Studio Moderna pārstāve Diāna Muceniece.

Veikals būšot pirmais Dormeo Home koncepta veikals Baltijā un arī lielākais visā Eiropā.

Dormeo Home ir jauna koncepta veikalu tīkls, kas tirgo Dormeo preces - matračus, virsmatračus, segas, spilvenus, gultas veļu un citas mājas preces no tādiem zīmoliem kā Delimano un LiveActive.

Studio Modera mazumtirdzniecības vadītāja Irina Hohotva informē, ka veikala izveidē ieguldīti vairāk nekā 140 000 eiro, tas aizņems 600 m2 un atradīsies tirdzniecības centra Spice Home otrajā stāvā. Lēmums par veikala izveidi pieņemts, «balstoties uz pircēju interesi par matračiem un virsmatračiem, kā arī stratēģiski turpinot Studio Moderna mazumtirdzniecības tīkla attīstību».

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Vērtēs sešas piemērotākās vietas Nacionālajai koncertzālei

Db.lv,13.05.2021

Viena no potenciālajām vietām ir Uzvaras parka teritorija starp Raņķa dambi, Slokas ielu un Aleksandra Grīna bulvāri.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Arhitektu savienība (LAS) Nacionālās akustiskās koncertzāles iespējamo novietņu Rīgā izvērtēšanas noslēguma posmā padziļināti analizēs sešas konkurētspējīgākās vietas.

Speciālisti vērtēs AB dambi, Andrejostas ielu 17 Andrejsalā, Elizabetes ielu 2 (kopā ar Kronvalda bulvāri 6), Uzvaras parka teritoriju starp Raņķa dambi, Slokas ielu un Aleksandra Grīna bulvāri, Rīgas Kongresu namu un rūpniecības preču tirgus teritoriju starp Gaiziņa ielu, Prāgas ielu un Turgeņeva ielu.

Šajā nedēļā notiek potenciālo novietņu salīdzinošās izpētes rezultātu un fokusgrupas diskusiju kopsavilkuma paziņošana LAS Padomei un pasūtītājam - Kultūras ministrijai. "Nacionālās koncertzāles būvniecības vietas izvēles process ir sasniedzis fināla posmu, kad pie atlikušajām alternatīvām ir jāturpina padziļināta analīze. Tas nepieciešams, lai izvēlētos visatbilstošāko un panāktu konsolidētu nozares kolēģu un sabiedrības viedokli," norāda LAS prezidents Juris Poga.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmums Dd studio piecpadsmit gadu pastāvēšanas jubileju atzīmē izdodot Dd grāmatu, kurā apkopoti nozīmīgākie uzņēmuma darbi un projekti.

Latvijas uzņēmums Dd studio šogad svin savu piecpadsmito jubileju. Uzņēmums izveidots 2000. gadā, un tā pirmais lielais projekts bija Ventspils muzeja pastāvīgās ekspozīcijas iekārtošana. Tas bija viens no pirmajiem Latvijas muzejiem, kuriem tika izveidota digitālā ekspozīcija. Mērķis bija sekmēt digitālās kultūras attīstību Latvijā, un īpašu uzmanību Dd studio pievērsa skolām domātu multimediju programmu izstrādei. Tika izdoti multimediju diski, kas veltīti Aleksandra Čaka (2005), Raiņa (2005), Ojāra Vācieša (2006), Viljama Šekspīra (2008) un Imanta Ziedoņa (2008) daiļradei, sadarbībā ar Latviešu valodas aģentūru tika radīts disks No modernisma līdz postmodernismam, kas stāsta par dažādu literatūras virzienu nozīmi latviešu literatūrā (2010).

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Latvijā prezentē pirmo Baltijas stereo 3D smilšu animācijas īsfilmu

Gunta Kursiša,25.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien uz lielā ekrāna tika izrādīta pirmā Baltijā veidotā stereo 3D smilšu animācijas īsfilma Āķis lūpā.

Prezentācija notika kinoteātrī Multikino, un pēc piecas minūtes garās īsfilmas prezentācijas notika arī stereo 3D foto izstādes atklāšana Baltic Capitals. Prezentācijas notika 3Ddienas.LV ietvaros.

«Stereo 3D industrija pasaulē un Latvijā vēl ir jauna, neapgūta biznesa niša, kurā saredzam lielu attīstības potenciālu. Radot pirmo stereo 3D īsfilmu un citus projektus, mēs Latvijā, zināmā mērā, esam celmlauži, kuri mēģina parādīt uzņēmējiem šīs jomas dažādās iespējas, vienlaicīgi attīstot arī pašu industriju,» stāsta Parus studio direktors un 3D dienas.LV idejas autors Dmitrijs Ščegoļevs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

„RKT Akadēmijā” pārrunās sabiedrisko attiecību būtību

Andris Zeļenkovs [email protected],26.04.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

„Ir pārāk daudzas sabiedrisko attiecību definīcijas, un vienlaicīgi pārāk maz vienojošas izpratnes par to, kas ir sabiedriskās attiecības, kuras bieži tiek dēvētas arī par Public relations vai PR. Tāpēc ikgadējās „RKT Akadēmijas” laikā diskutēsim par to, kas ir sabiedriskās attiecības, kā arī par profesionālās apmācības jautājumiem un profesionālo ētiku,” stāsta sabiedrisko attiecību speciālists Kristians Rozenvalds. Veicot aptaujas Austrumeiropā, tai skaitā Latvijā, dominē klientu uzskats, ka PR ir publikācijas presē vai citi nereklāmas pasākumi, savukārt Amerikā ar šo terminu vairāk saprot lobēšanu. K.Rozenvalds uzskata, ka viena diskusija nevar ietekmēt sabiedrības viedokli, bet var veicināt kopīgu izpratni. „Ir klienti Latvijā, kuri uzskata, ka sabiedrisko attiecību speciālisti ir atbildīgi tikai par attiecību veidošanu ar masu saziņas līdzekļiem, savukārt citi uzskata, ka mums jāatbild arī par reklāmām, attiecībām ar darbiniekiem un klientiem,” skaidro K.Rozenvalds, piebilstot, ka pats galvenais ir, lai klientam un sabiedrisko attiecību speciālistam būtu vienota izpratne. „Profesionālajās aprindās daudz tiek runāts arī par ētikas jautājumiem sabiedriskajās attiecībās. Bieži tiek piesaukts termins „melnais PR”, bet arī te katram ir savs viedoklis par to, kas tas tāds, tāpēc „RKT Akadēmijas” programmā iekļauta arī diskusija par sabiedrisko attiecību ētiku. „Līdzīgi ir arī ar apmācības jautājumiem. Ņemot vērā, ka sabiedriskās attiecības ir salīdzinoši jauna disciplīna, joprojām nav apkopota pieredze par to, kā vislabāk apmācīt nākamos sabiedrisko attiecību speciālistus,” uzskata K.Rozenvalds, piebilstot, ka ir svarīgi, lai par sabiedrisko attiecību profesionālo apmācību debatētu ne tikai teorētiķi, bet arī esošie speciālisti un darba dēvēji. „RKT Akadēmijas” ietvaros diskusiju par sabiedrisko attiecību speciālistu apmācību uzņēmies vadīt Latvijas Universitātes docents Miervaldis Mozers, kurš piesaistīs arī citu augstskolu mācībspēkus. Tradicionālā sabiedrisko attiecību, reklāmas un mārketinga speciālistu kopā sanākšana šogad notiks Siguldā, no 21.līdz 23.jūlijam. Pēc daudzu dalībnieku ieteikuma, šogad tiks mainīts pasākuma nosaukumu no „RKT Nometne” uz „RKT Akadēmija”, jo tas vairāk atbilst pasākuma būtībai. Sabiedrisko attiecību centra „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme skaidro, ka citas izmaiņas nav paredzētas. „Arī šogad plānotas lekcijas, diskusijas, VIP tikšanās, darbs grupās, kā arī kopīga atpūta vakaros,” stāsta M.Plūme, atgādinot, ka līdz šim šādi pasākumi organizēti Jelgavā, Jēkabpilī un Aizkrauklē. Šajās pilsētās dalībnieku skaits jau pārsniedza 150, tādējādi tas ir kļuvis par plašāko praktizējošo un topošo sabiedrisko attiecību speciālistu pieredzes apmaiņas pasākumu Latvijā. „RKT Akadēmijas” darba kārtība tiek veidota un papildināta, bet jau šobrīd zināms, ka tajā tiks iekļauta darba grupa par Siguldas popularizēšanu tūristiem. Tai par moderatoru kļūt jau piekritis Latvijas Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors Uldis Vītoliņš. Darba grupas tiks organizētas līdzīgi kā tiek plānotas sabiedrisko attiecību kampaņas, proti, vispirms nosakot problēmas būtību, pārrunājot iespējamos kampaņas mērķus un auditorijas, tālāk izvērtējot pozitīvos un negatīvos faktorus, kas varētu ietekmēt situāciju, un nobeigumā pārrunājot konkrētās kampaņas ietvaros veicamās aktivitātes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

"RKT Akadēmiju" turpmāk organizēs s/o "Academia"

Andris Zeļenkovs [email protected],16.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk „RKT Akadēmiju”, kura iepriekš bija zināma kā „RKT Nometne”, organizēs nevis sabiedrisko attiecību centrs „RKT Publicitāte”, bet gan jaundibinātā sabiedriskā organizācija „Academia”. 2005.gadā „RKT Akadēmija” notiks Siguldā, no 21.līdz 23.jūlijam. 2005.gadā „RKT Akadēmija” notiks jau ceturto reizi (ar nosaukumu "RKT Akadēmija" - pirmoreiz). Iepriekš tās notikušas Jelgavā, Jēkabpilī un Aizkrauklē. Līdz šim tā saucās „RKT Nometne”, bet pēc vairāku dalībnieku ieteikuma tika mainīts pasākuma nosaukums uz „RKT Akadēmija”, jo tas vairāk atbilst pasākuma būtībai. „RKT Akadēmija”, pulcējot vairāk nekā 150 dalībniekus, ir plašākais praktizējošo un topošo sabiedrisko attiecību speciālistu pieredzes apmaiņas un zināšanu papildināšanas pasākums Latvijā, kura mērķis ir pulcināt sabiedrisko attiecību, reklāmas un mārketinga speciālistus, lai diskutētu par nozarē aktuālajām tēmām, iepazītos ar kolēģiem, kā arī dalītos pieredzē. Līdzīgi kā iepriekš, arī 2005.gadā „RKT Akadēmijas” darba kārtībā iekļautas lekcijas un diskusijas, tikšanās ar VIP, kā arī prāta vētras, kuru laikā klātesošie sabiedrisko attiecību speciālisti meklēs kādas sabiedriski aktuālas problēmas risinājumus. Kā jauninājums ieplānoti apaļie galdi, kuru laikā sākotnēji par noteikto tēmu debatēs pieaicinātie viesi, turpinājumā diskusijā iesaistot arī parējos „RKT Akadēmijas” dalībniekus. Sabiedrisko attiecību speciālists un „Academia” direktors Jānis Ķirpītis norāda, ka „Academia” ir piemērotāka šāda veida pasākumu rīkošanai, jo tika izveidota, lai aktivizētu sabiedrisko attiecību speciālistu darbību sabiedrības labā. „RKT Akadēmijas” līdzšinējais veikums ļoti sakrīt ar „Academia” mērķiem - vēl efektīvāk izmantotu sabiedrisko attiecību speciālistu pieredzi sabiedrības interesēs. J.Ķirpītis uzsver, ka visas līdz šim notikušās diskusijas ir bijušas ļoti vērtīgas un palīdzējušas radīt iespējamās komunikāciju stratēģijas šajās jomās. Līdz šim ir organizētas diskusijas par iespēju veicināt integrāciju, cīņu ar korupciju, iespēju mazināt atkarības no alkohola un cigaretēm, kā arī par iespējām popularizēt ģimeni. „Vienlaicīgi turpināsies aizsāktā sadarbība ar sabiedrisko attiecību centru „RKT Publicitāte”, jo tai ir uzkrāta ievērojama pieredze līdzšinējo pasākumu organizēšanā, kā vairāk nekā 10 gadu pieredze sabiedrisko attiecību jomā,” stāsta J.Ķirpītis. Savukārt „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme uzskata, ka „RKT Akadēmijas” organizēšana vairāk ir sabiedriskās organizācijas, nevis komercorganizācijas darbības joma. „Es arī pieļauju, ka līdz ar „RKT Akadēmijas” nodošanu „Academia”, tās darbībā aktīvāk piedalīsies citas sabiedrisko attiecību firmas, kuras līdz šim nepiedalījās konkurentu organizētā pasākumā,” uzskata M.Plūme Sabiedriskās organizācijas „Academia” dibināšanas iniciatori ir vairāki sabiedrisko attiecību speciālisti - „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme, sabiedrisko attiecību speciālists Kristians Rozenvalds, kuriem piepulcējušies tādi sabiedriski aktīvi un pazīstami cilvēki kā Latvijas Universitātes profesors Ābrams Kleckins, „Aura auto” direktors Gundars Margevičs, eksministrs Nils Muižnieks, reklāmas aģentūras „Bates/RedCell” direktore Andra Treibaha, kopā vairāk nekā 20 aktīvu cilvēku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Latvijas uzņēmums Dd studio iepazīstina ar izveidoto muzeja ekspozīciju Jaunavas tornī, Baku

Lelde Petrāne,21.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmums Dd studio iepazīstinājis ar jaunāko uzņēmuma īstenoto projektu - pastāvīgo ekspozīciju Jaunavas torņa muzejam Azerbaidžānas Republikas galvaspilsētā Baku.

Jaunavas tornis ir Baku pazīstamākais simbols un vēstures piemineklis. Jaunā ekspozīcija, kurā izmantoti gan tradicionālie, gan 21. gadsimta mediji, stāsta par leģendām apvīto torņa vēsturi. Projekta pasūtītājs ir Baku vecpilsētas Ičerišeher administrācija.

Darbu pie projekta Dd studio uzsāka 2012. gada nogalē, un tas bijis ļoti intensīvs un izaicinājumiem piesātināts. Jaunavas tornis ir svarīgs ikvienam Azerbaidžānas iedzīvotājam, un ar tā izpēti nodarbojušies daudzi kultūrvēsturiskā mantojuma pētnieki, kuru versijas par torņa pagātni un nozīmi var būt ļoti atšķirīgas un pat pretrunīgas. Tādēļ satura speciālistiem, veidojot kopējo muzeja stāstu, uzdevums bija atainot uzskatu un versiju daudzveidību, vienlaikus apvienojot to kopīgā stāstā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sabiedrisko attiecību tirgus pērn - 8,5 miljoni latu

Lelde Petrāne,30.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrisko attiecību pakalpojumus Latvijā 2010.gadā snieguši 65 uzņēmumi, kopējam apgrozījumam veidojot 8,5 miljonus latu, liecina pētījums par sabiedrisko attiecību nozari Latvijā.

Pētījuma rezultāti atklāj, ka sabiedrisko attiecību tirgū ir vērojama stabilizācija, neskatoties uz faktu, ka sabiedrisko attiecību uzņēmumu apgrozījums pērn ir krities par 2,3% (no 8,7 miljoniem latu 2009. gadā līdz 8,5 miljoniem latu 2010. gadā). Šis kritums, salīdzinot ar reklāmas tirgu, esot niecīgs un, iespējams, skaidrojams ar atsevišķu nozares spēlētāju izstāšanos no sabiedrisko attiecību tirgus.

Kopumā nozares ekspertu prognozes liecina, ka 2011. gads būs sabiedrisko attiecību tirgus izaugsmes gads.

Pētījumā secināts, ka ietekmīgākie tirgus spēlētāji ir 20 lielākie sabiedrisko attiecību uzņēmumi, kuriem kopumā pieder 85%tirgus. Lai arī apgrozījuma pieaugumu 2010.gadā izdevās sasniegt tikai 7 no 20 lielākajiem nozares uzņēmumiem, pārējo tirgus spēlētāju kritums vērtējams kā nenozīmīgs - 3,2% apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sabiedrisko attiecību aģentūra PR Studio mainījusi nosaukumu

Db.lv,21.12.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrisko attiecību aģentūra SIA PR Studio mainījusi nosaukumu uz SIA Womstar, lai arvien vairāk koncentrētos uz influenceru mārketinga pakalpojumu sniegšanu Baltijā.

Pēdējo trīs gadu laikā aptuveni 10 reizes pieaugušais pieprasījums pēc influenceru mārketinga pakalpojumiem Baltijas valstīs veicinājis ideju par sabiedrisko attiecību un influenceru mārketinga aģentūras SIA PR Studio darbības koncepta un nosaukuma maiņu, lielāku uzsvaru liekot tieši uz darbu ar digitālā satura autoriem un viedokļa līderiem Baltijā, saka SIA Womstar vadītājs Toms Briedis.

Influenceru mārketings nav tikai 21. gadsimta trends. Digitālā satura autoru sadarbība ar dažādiem uzņēmumiem un zīmoliem vērojama jau vairākus gadus, taču aktualitāte pēdējā laikā tikai pieaug, kam papildu grūdienu devusi Covid 19 pandēmija. Turklāt lietām arvien vairāk pārejot interneta un sociālo mediju vidē, pieprasījums pēc digitālā satura autoru pakalpojumiem pieaudzis ģeometriskā progresijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

SPRK: Nav pietiekamas komunikācijas starp sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju un lietotāju

Žanete Hāka,06.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) ir apkopojusi informāciju par aizvadītajā gadā ārpustiesas kārtībā izskatītajiem strīdiem regulatorā starp sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem un lietotājiem, informē SPRK.

Tie ir strīdi, kas izskatīti padomes sēdē un par kuriem pieņemti lēmumi (nevis atbilžu sniegšana uz sabiedrisko pakalpojumu lietotāju sūdzībām). Kopumā 2016. gadā Regulatora padome izskatīja 10 strīdus. Lielākā daļa tika skatīti enerģētikas nozarē.

Astoņos ierosinātajos strīdos Regulators pieņēma lēmumu pēc būtības, savukārt divos gadījumos izbeidza strīdu izskatīšanas procesu, jo iesniedzēji atsauca savus iesniegumus.

Enerģētikas nozarē dabasgāzes apgādē tika izskatīts viens strīds par sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja atteikumu noslēgt līgumu ar jaunu lietotāju, ja lietotājs nepiekrīt samaksāt pakalpojuma priekšapmaksu. Viens strīds tika izskatīts par sabiedrisko pakalpojumu lietotāja rīcību par konstatēto dabasgāzes lietošanas noteikumu pārkāpumu. Divi strīdi izskatīti saistībā ar sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja atteikumu noslēgt līgumu par dabasgāzes piegādi ar jaunu lietotāju līdz brīdim, kamēr netiks samaksāts parāds par objektā iepriekš patērēto dabasgāzi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Konkursam "Sabiedrisko attiecību Gada Balva 2005" pieteikts vairāk darbu nekā pērn

Andris Zeļenkovs [email protected],05.05.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) un Latvijas asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) organizētajam konkursam 'Sabiedrisko attiecību Gada Balva 2005' šogad kopā iesniegti 25 darbi 5 nominācijās. Visvairāk darbu iesniegti nominācijās 'Marketinga komunikācijas' un 'Korporatīvās komunikācijas'. Uzvarētāju paziņošana un apbalvošanas ceremonija notiks 10.maijā plkst. 17.00, starptautiskās sabiedrisko attiecību konferences "PR Challenge 2005" noslēgumā. Visus konkursam iesniegtos darbus to autori prezentēs konferences pirmajā dienā – 9.maijā. “Pirms žūrijas vērtējumi ir apkopoti, var izteikt gandarījumu par diviem pozitīviem aspektiem. Pirmkārt, konkursam iesniegto darbu ir vairāk nekā pērn, otrkārt, kvalitātes ziņā kopīgais īstenoto kampaņu līmenis ir audzis. Tas liecina par profesionalitātes pieaugumu sabiedrisko attiecību nozarē”, komentē LSAKA prezidente un kompĆnijas "Komunikāciju aģentūra/Edelman Affiliate" valdes priekšsēdētāja Signe Reinholde. Balvas tiks pasniegtas par labākajiem sabiedrisko attiecību projektiem 5 nominācijās: - Marketinga komunikācijas; - Sociālā kampaņa; - Korporatīvās komunikācijas; - Valsts un pašvaldību sektora kampaņa; - Reģionālā - starptautiskā kampaņa. Darbi netika vērtēti nominācijās 'Krīzes komunikācijas', 'Sabiedriskā politika' un 'Iekšējās komunikācijas'. „Tas, ka liela konkurence izveidojusies noteiktās nominācijās, savukārt dažās darbi netika iesniegti vispār, savā ziņā liecina par tendencēm sabiedrisko attiecību pakalpojumu tirgū un norāda, kuri ir pieprasītākie un visvairāk realizētie sabiedrisko attiecību instrumenti un virzieni”, atzīst Signe Reinholde. Krīzes situāciju risinājumiem un lobisma kampaņām vēl nav iestājies noilgums, lai klienti un aģentūras būtu gatavi tās publiski prezentēt un nodot vērtēšanai. Šogad konkursam iesniegtos darbus vērtēja vairāk nekā 30 ekspertu žūrija, kuras sastāvā ir sabiedrisko attiecību un saistīto nozaru eksperti - sociologi, reklāmas un marketinga speciālisti, mediju pārstāvji un akadēmiskie mācībspēki.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sākas pieteikšanās Baltic PR Awards

,24.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzsākta pieteikumu pieņemšana konkursam Baltic PR Awards, kuru tā rīkotāji uzskata par gada nozīmīgāko pasākumu sabiedrisko attiecību nozarē Baltijas valstīs.

Šogad pirmo reizi konkursa organizēšanā iesaistījušās visu trīs Baltijas valstu sabiedrisko attiecību asociācijas, tāpēc sagaidāma līdz šim sīvākā konkurence. Uzņēmumu, valsts un pašvaldību iestāžu sabiedrisko attiecību speciālisti, kā arī sabiedrisko attiecību aģentūras un individuālie konsultanti tiek aicināti iesniegt pagājušajā gadā realizētās labākās un veiksmīgākās komunikācijas kampaņas. Komunikācijas kampaņas un programmas iespējams pieteikt 10 dažādās kategorijās, tādējādi demonstrējot labos piemērus krīzes un pārmaiņu komunikācijā, reputācijas vadībā, korporatīvās sociālās atbildības jomā, iekšējās komunikācijas, sponsorēšanas un citās jomās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Starptautiski apbalvota Jūrmalas pilsētas muzeja digitālā ekspozīcija

,18.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan Jūrmalas pilsētas muzeja vēstures ekspozīcija tiks atklāta tikai 19. jūnijā, bet tā jau ir ieguvusi specbalvu prestižajā Starptautiskajā audiovizuālajā un multimediju festivālā FIAMP 2007 par bagātīgu dokumentālā materiāla izmantošanu un veiksmīgu montāžu digitālajā ekspozīcijā.

Jūrmalas pilsētas muzeja digitālo ekspozīciju izstrādāja Dd studio, un tā tika īstenota trīs posmos, kuros vizuāli un dokumentāli tiek atspoguļota kūrorta attīstība Jūrmalā 19. un 20. gadsimtā, Db.lv informē Sanita Ozoliņa, Dd studio projektu vadītāja.

Pirmā posma ietvaros digitālā ekspozīcija iepazīstina ar piejūras kūrortu pirmsākumiem, galveno uzmanību pievēršot Rīgas Jūrmalas pludmalēm un atpūtas kompleksiem.

Otrajā projekta izstrādes posmā tika vizuāli atdzīvināts laiks no 19. gs. beigām līdz 20. gs. 30. gadiem. Piedāvāts apskatīties video materiālu par izklaides iespējām un koncertdzīvi Rīgas Jūrmalā, ļaujot sajust tā laika gaisotni un noskaņu. Ekspozīcija piedāvā iespējas virtuāli izstaigāt Rīgas Jūrmalas rajonus, Ķemeru parkus un noskatīties dokumentālus kadrus par peldēm dūņu vannās u.c. ārstnieciskām procedūrām Ķemeru sanatorijā 20. gadsimtā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

DB Gazeles balva izstādē Eurotrophex 2014 iegūst labākā lietā produkta nomināciju

Dienas Bizness,04.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmums SIA Award&Medal Studio ir pirmais Latvijas uzņēmums, kas ieguvis divas augstākās nominācijas Eurotrophex 2014 izstādē. Tostarp pēc Dienas Bizness (DB) pasūtījuma izstrādātā Gazeles balva ieguvusi balvu nominācija Best resine product (labākais lietais produkts), informē Award&Medal Studio.

Izstādes Eurotrophex 2014 ietvaros bija iespēja pieteikt jaunākos izstrādātos produktu paraugus vairākās nominācijas - labākais produkts jaunajās tehnoloģijās, labākais lietais produkts, labākais gravējamais produkts u.c., par kurām balsoja izstādes apmeklētāji.

Vairāk nekā 65 izstādes dalībnieku konkurencē Awards&Medal Studio izstrādātie produkti šogad ieguva divas augstākās nominācijas - Most inovative giftware product (inovatīvais prezentreklāmas produkts) un Best resine product (labākais lietais produkts).

Awards&Medal Studio ir specializējies individuāla dizaina apbalvojumu izstrādē un Gazeles balvas izstrādā jau otro gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Nīderlandē tiek veidoti gudrie lielceļi, kas uzlādēsies pa dienu un spīdēs vakarā

Gunta Kursiša,04.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes dizaina laboratorija Studio Roosergaarde nākusi klajā ar ambiciozu ideju pārveidot Eiropas ceļu sistēmu, radot lielceļus, kas spīdētu tumsā, brīdinātu autovadītājus par ceļa slidenumu un zem kuriem atrastos magnētiskais lauks elektroautomobiļu uzlādei, raksta salon.com.

Studio Roosergaarde paredz, ka nākotnes lielceļi būtu drošāki, tīrāki un videi nekaitīgāki. Laboratorija izstrādājusi ceļus, kas izmanto saules enerģiju, lai uzlādētos dienas laikā un varētu izgaismoties diennakts tumšajā laikā, un rādīt ceļu autovadītājiem. Tāpat «gudrā ceļa» asfalta krāsojums mainās atkarībā no ceļa stāvokļa, piemēram, gadījumos, kad to klāj apledojums vai slapjš sniegs. «Gudrais ceļš» varēs arī uzlādēt elektroauto, izmantojot magnētiskos lauku, kas atradīsies zem asfalta.

Nīderlandē pašlaik tiek īstenota šīs idejas pilotversija, un, ja tā izrādīsies veiksmīga, tiek cerēts, ka «gudros ceļus» varēs ieviest arī citur Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tūrisma aģentūra atvēlē naudu bērniem

Jūlija Pudenko [email protected],23.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma aģentūra ATLAS TOURS budžetā atvēlētos naudas līdzekļus Ziemassvētku kartīšu izsūtīšanai velta MarieN – studio bērniem. Šogad tūrisma aģentūra ATLAS TOURS nolēma savas gaišās domas veltīt ne tikai saviem klientiem, sadarbības partneriem, bet arī MarieN - studio audzēkļiem, tādējādi visi paredzētie finansu līdzekļi Ziemassvētku kartīšu iegādei tika veltīti bērniem, kuriem tik ļoti pietrūkst cilvēka sirds mīlestības un dāsnuma. MarieN-studio bērnu zīmētos apsveikumus Jūs varat apskatīt ATLAS TOURS mājas lapā http://www.atlastours.lv sadaļā Ziemassvētku galerija. MarieN – studio ir Marijas Naumovas bērnu un jauniešu studija, kurā var apgūt visdažādākās prasmes dziedāt, dejot, zīmēt, notiek aktiermeistarības nodarbības, vasaras nometnes un vēl daudz dažādu aktivitāšu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Izbeigts SIA Antaris studio maksātnespējas process

Žanete Hāka,21.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izbeigts fotopakalpojumu sniedzēja SIA Antaris studio maksātnespējas process, liecina Lursoft dati.

Uzņēmuma maksātnespējas process tika pasludināts 2012.gada decembra izskaņā, pamatojoties uz Valsts ieņēmumu dienesta pieteikumu. Valsts ieņēmumu dienests veicis SIA Antaris studio vienkāršo nodokļu auditu par 2010.gadu, kā rezultātā tika pieņemts lēmums, saskaņā ar kuru uzņēmumam valsts budžetā bija jāsamaksā 246,403 tūkstoši latu/ Kopā ar nodokļu parādu valsts budžetam uz 2012.gada 6.augustu kopējā summa veidojusi jau 279,138 tūkstoši latu. Aprēķinātās nodokļu summas likumā noteiktajā termiņā un pilnā apmērā netika samaksātas, līdz ar to tika aprēķināta arī nokavējuma nauda.

SIA Antaris studio reģistrēta 2005.gada februārī un pieder lietuvietim Marjušam Aleksandrovičam, kurš vienlaicīgi ir arī SIA Levi Komerc kapitāldaļu turētājs. Gan SIA Antaris studio, gan SIA Levi Komerc saimnieciskā darbība, pamatojoties uz Valsts ieņēmumu dienesta pieņemto lēmumu, patlaban ir apturēta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Finansiālo domstarpību dēļ kino Rīga atsakās no Krievijas filmu festivāla

Atis Rozentāls, Db,05.11.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada 7. līdz 12. novembrim plānotais Krievijas filmu festivāls kino Rīga nenotiks, paziņojusi Rīgas kultūras aģentūra.

Tā vaino festivāla organizatorus SIA ALEXANDER STUDIO GROUP par neizdarību un nevēlēšanos noslēgt saprātīgu vienošanos. «Kino Rīga, izprotot Krievijas filmu festivāla popularitāti un nozīmību kino cienītājiem Latvijā, izrādīja pretimnākšanu festivāla organizētājiem, piedāvājot dažādus sadarbības risinājumus, lai panāktu abpusēji izdevīgus finansiālos nosacījumus. Sarunu gaitā festivāla organizatori SIA ALEXANDER STUDIO GROUP Vasīlija Meļņikova personā apstiprināja sadarbības finansiālos nosacījumus, bet diemžēl, līguma slēgšanas procesā organizators tos vairākkārt mainīja, piedāvājot tādus sadarbības un finansiālos līguma nosacījumus, kas ir saimnieciski neizdevīgi un Rīgas Kultūras aģentūrai kā pašvaldības budžeta iestādei nav pieļaujami. Sarunas par Krievijas filmu festivāla organizēšanas, sadarbības un finansiālajiem nosacījumiem tika uzsāktas savlaicīgi, bet organizatori, nepanākot galīgo vienošanos ar Rīgas Kultūras aģentūru un kino Rīga, ir uzsākuši reklāmas kampaņu, informējot sabiedrību par festivāla norisi kino Rīga telpās. Ņemot vērā SIA ALEXANDER STUDIO GROUP nevēlēšanos rast saprātīgu situācijas risinājumu, Rīgas Kultūras aģentūra un kino Rīga nevar noslēgt līgumu Krievijas filmu festivāla norisei un norobežojas no atbildības par nenotikušo festivālu kino Rīga,» pavēstīja Rīgas kultūras aģentūras mārketinga projektu vadītājs Ivars Jakovels.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija ievēl jaunu prezidentu

,27.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Š. g. 26. jūnija valdes sēdē par Latvijas Sabiedrisko kompāniju asociācijas (LSAKA) prezidentu tika ievēlēts sabiedrisko attiecību aģentūras GCI Latvia valdes loceklis Ojārs Stūre. Papildus prezidentam turpmāk tiks ievēlēts arī viceprezidents. Par pirmo LSAKA viceprezidenti kļuvusi Inga Latkovska, kas pārstāv sabiedrisko attiecību aģentūru PR Stils.

Saskaņā ar statūtiem LSAKA vadību ievēl uz vienu gadu.

Līdzšinējais asociācijas prezidents Ainārs Ērglis savu prezidentūras laiku raksturo kā veiksmīgu: "Aizvadītā gada laikā Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija ne tikai sekmīgi pārstāvēja faktiski visus lielākos nozares uzņēmumus, bet arī būtiski veicināja Latvijas sabiedrisko attiecību sfēras iekļaušanos starptautiskajā apritē. Aktīvi piesaistot labākos nozares speciālistus gan no Lietuvas un Igaunijas, gan no visa Baltijas jūras reģiona, ļoti veiksmīga un reprezentatīva bija asociācijas rīkotā starptautiskā konference "PR Challenge 2007", sniedzot jaunu elpu arī jau tradicionālajam Sabiedrisko attiecību gada balvas konkursam"

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ekspertu aptauja: No kauna zem galda jāpalien

Atis Rozentāls, Guna Gleizde, Andrejs Vaivars,09.12.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Db jautāja ekspertu viedokli par plaši izskanējušo finanšu ministra Ata Slaktera interviju finanšu telekanālam Bloomberg Television.

Ēriks Stendzenieks, reklāmas aģentūras !MOOZ radošais direktors

Jurģis Liepnieks, sabiedrisko attiecību konsultants

Ojārs Kalniņš, Latvijas institūta direktors

ja Slaktera kungs zināja, ko grib teikt, tad viņš nezināja, kā pateikt. Pozitīvi šai gadījumā

ir tas, ka skatītāji vainu liks uz slikto angļu valodu un mazāk uz atbilžu saturu. Lai arī Latvijai tas nedod neko pozitīvu, vairāk negatīva vērtējuma būs tieši ministram, nevis valstij.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šķiet Latvijas sabiedrisko speciālistu virtuve ir krietni uzkarsusi pēc Dienas publikācijas par bijušās ministres Mūrnieces un sabiedrisko attiecību aģentūras BKC īpašnieka Ginta Federa nenotikušo darījumu.

Diemžēl komunikāciju druvas arāji pozitīvus plusus no šīs publicitātes sava aroda attīstībai neiegūst. Aplūkošu dažus aspektus, kas palikuši ārpus publiski izskanējušajiem un kuriem, manuprāt, būtu vērts pievērst uzmanību esošajiem un potenciālajiem sabiedrisko attiecību pakalpojumu pircējiem.

Acīmredzot lielākais cepiens mediju pusē ir firmas piedāvājumā Mūrnieces kundzei ierakstītais formulējums mēs garantējam, kas liek domāt par mediju iespējamo pērkamību. Iespējams, ka vārds garantē ir tikai konsultantu pārspīlēta savas iespējamās varēšanas izpausme, taču neviens nevar liegt komersantam tirgot savu preci ar tādām metodēm, kādas pats uzskata par labām un piemērotām, cik tālu tas vien nepārkāpj likumdošanā noteiktās normas. Savukārt, pirkt to vai nepirkt ir paša klienta lēmums un sapratne par pērkamo produktu. Protams, papildus dimensiju un mediju interesi rada klienta puses statuss – publisko iepirkumu subjekts, savdabīgi demisionējusi ministre, premjera partijas pārstāve utt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Dinamisko domu darinās neformālā gaisotnē

Imants Liepiņš [email protected],23.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

16., 17. un 18. jūnijā Pāvilostā notiks pirmā sabiedrisko attiecību studentu vasaras nometne «Dinamiskās domas darbnīca». Neformālā gaisotnē visu Latvijas augstskolu sabiedrisko attiecību studenti varēs iepazīt viens otru, tikties ar sabiedrisko attiecību, mārketinga un reklāmas praktiķiem, žurnālistiem un pasniedzējiem. Radošajās darbnīcās tiks veidotas netradicionālas sabiedrisko attiecību kampaņas reāliem Latvijas uzņēmumiem. Nometni organizē biznesa augstskolas Turība Sabiedrisko attiecību fakultāte sadarbībā ar Baltijas Krievu institūtu, Latvijas Kristīgo akadēmiju, Latvijas Universitāti, Liepājas Pedagoģijas akadēmiju, Nacionālo aizsardzības akadēmiju, Rīgas Stradiņa universitāti, Vidzemes augstskolu, Latvijas Asociāciju sabiedrisko attiecību profesionāļiem, Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociāciju un Sakas novada domi. Nometnē aicināti piedalīties Deniss Bogušs, aģentūras Interaktīvā PR grupa ģenerāldirektors (Ukraina), Aleksandrs Sitņikovs, Komunikāciju menedžmenta institūta vadītājs, Sociālo tehnoloģiju Akadēmijas prezidents (Krievija), Ainārs Ērglis – PRAE sabiedriskās attiecības īpašnieks un Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas prezidents, Armands Puče, NRA galvenais redaktors u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru