Turpmāk „RKT Akadēmiju”, kura iepriekš bija zināma kā „RKT Nometne”, organizēs nevis sabiedrisko attiecību centrs „RKT Publicitāte”, bet gan jaundibinātā sabiedriskā organizācija „Academia”. 2005.gadā „RKT Akadēmija” notiks Siguldā, no 21.līdz 23.jūlijam. 2005.gadā „RKT Akadēmija” notiks jau ceturto reizi (ar nosaukumu "RKT Akadēmija" - pirmoreiz). Iepriekš tās notikušas Jelgavā, Jēkabpilī un Aizkrauklē. Līdz šim tā saucās „RKT Nometne”, bet pēc vairāku dalībnieku ieteikuma tika mainīts pasākuma nosaukums uz „RKT Akadēmija”, jo tas vairāk atbilst pasākuma būtībai. „RKT Akadēmija”, pulcējot vairāk nekā 150 dalībniekus, ir plašākais praktizējošo un topošo sabiedrisko attiecību speciālistu pieredzes apmaiņas un zināšanu papildināšanas pasākums Latvijā, kura mērķis ir pulcināt sabiedrisko attiecību, reklāmas un mārketinga speciālistus, lai diskutētu par nozarē aktuālajām tēmām, iepazītos ar kolēģiem, kā arī dalītos pieredzē. Līdzīgi kā iepriekš, arī 2005.gadā „RKT Akadēmijas” darba kārtībā iekļautas lekcijas un diskusijas, tikšanās ar VIP, kā arī prāta vētras, kuru laikā klātesošie sabiedrisko attiecību speciālisti meklēs kādas sabiedriski aktuālas problēmas risinājumus. Kā jauninājums ieplānoti apaļie galdi, kuru laikā sākotnēji par noteikto tēmu debatēs pieaicinātie viesi, turpinājumā diskusijā iesaistot arī parējos „RKT Akadēmijas” dalībniekus. Sabiedrisko attiecību speciālists un „Academia” direktors Jānis Ķirpītis norāda, ka „Academia” ir piemērotāka šāda veida pasākumu rīkošanai, jo tika izveidota, lai aktivizētu sabiedrisko attiecību speciālistu darbību sabiedrības labā. „RKT Akadēmijas” līdzšinējais veikums ļoti sakrīt ar „Academia” mērķiem - vēl efektīvāk izmantotu sabiedrisko attiecību speciālistu pieredzi sabiedrības interesēs. J.Ķirpītis uzsver, ka visas līdz šim notikušās diskusijas ir bijušas ļoti vērtīgas un palīdzējušas radīt iespējamās komunikāciju stratēģijas šajās jomās. Līdz šim ir organizētas diskusijas par iespēju veicināt integrāciju, cīņu ar korupciju, iespēju mazināt atkarības no alkohola un cigaretēm, kā arī par iespējām popularizēt ģimeni. „Vienlaicīgi turpināsies aizsāktā sadarbība ar sabiedrisko attiecību centru „RKT Publicitāte”, jo tai ir uzkrāta ievērojama pieredze līdzšinējo pasākumu organizēšanā, kā vairāk nekā 10 gadu pieredze sabiedrisko attiecību jomā,” stāsta J.Ķirpītis. Savukārt „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme uzskata, ka „RKT Akadēmijas” organizēšana vairāk ir sabiedriskās organizācijas, nevis komercorganizācijas darbības joma. „Es arī pieļauju, ka līdz ar „RKT Akadēmijas” nodošanu „Academia”, tās darbībā aktīvāk piedalīsies citas sabiedrisko attiecību firmas, kuras līdz šim nepiedalījās konkurentu organizētā pasākumā,” uzskata M.Plūme Sabiedriskās organizācijas „Academia” dibināšanas iniciatori ir vairāki sabiedrisko attiecību speciālisti - „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme, sabiedrisko attiecību speciālists Kristians Rozenvalds, kuriem piepulcējušies tādi sabiedriski aktīvi un pazīstami cilvēki kā Latvijas Universitātes profesors Ābrams Kleckins, „Aura auto” direktors Gundars Margevičs, eksministrs Nils Muižnieks, reklāmas aģentūras „Bates/RedCell” direktore Andra Treibaha, kopā vairāk nekā 20 aktīvu cilvēku.