Citas ziņas

Latvijas speciālisti plāno doties uz PR festivālu Maskavā

Imants Liepiņš [email protected],18.05.2006

Jaunākais izdevums

No 31. maija līdz 2. jūnijam Maskavā, Krievijas Sabiedrisko attiecību asociācija (RASO) rīkos starptautisku PR un reklāmas festivālu. Festivāls ieplānots neierastā formātā. Non-stop režīmā notiks 40 minūšu garas uzstāšanas, attiecīgi dienas garumā būs iespējams ievērtēt no 10 līdz 15 dažādus viedokļus un pieredzi. Turklāt katra uzstāšanas tiks dalīta divās daļās – otro daļu atvēlot pārējo dalībnieku jautājumiem un komentāriem. Krievijas Sabiedrisko attiecību asociācija ir uzticējusi Latvijas potenciālo dalībnieku apziņošanu un reģistrāciju veikt biedrībai Academia, kura nodarbojas ar apmācībās un izpētes projektiem sabiedrisko attiecību jomā, kā arī organizē RKT Akadēmiju. Festivāla otrajā dienā uzstāsies Kristians Rozenvalds (RKT Publicitāte). Academia interesentiem palīdzēs nokārtot vīzas, vilciena vai lidmašīnas biļetes, kā arī viesnīcas rezervāciju. Latvijas dalībnieku dalības maksa Ls 300.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Positivus vienā nedēļas nogalē «nokurina» 2 miljonus eiro

Kristīne Stepiņa,01.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī būs divpadsmitā vasara, kad Salacgrīvu ieskandinās Positivus festivāls, pulcējot aptuveni 30 tūkstošus klausītāju gan no Latvijas, gan tuvākajām Eiropas valstīm, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Pasākuma idejas autors un organizators Ģirts Majors būs sarūpējis īpašus publikas «magnētus» – austrāliešu mūziķi Niku Keivu (Nick Cave) un britu elektronikas avangardistus – grupu The Prodigy.

Lai arī konkurence starp festivāliem pasaulē saasinās un mākslinieku honorāri aug, G. Majors uz festivāla attīstību raugās visnotaļ optimistiski, cenšoties turēt augstu kvalitātes latiņu un prognozējot Positivus ilgdzīvotāja statusu.

Fragments no intervijas

Vienpadsmit gados Positivus ir kļuvis par vērienīgāko brīvdabas festivālu Baltijā. Kas ir tā veiksmes pamatā?

Ir festivāli, kuri pulcē lielāku cilvēku skaitu, taču satura ziņā šis noteikti ir vērienīgākais Baltijā. Arī izmaksu ziņā. Tā budžets ir aptuveni divi miljoni eiro. Šāda nauda tiek «nokurināta» vienā nedēļas nogalē. (Smaida.)

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ietekmīgā britu žurnāla New Musical Express (NME) interneta versija pirmajā lapā saviem apmeklētājiem iesaka apmeklēt Positivus AB Festivālu, kas Salacgrīvā notiks 18. un 19.jūlijā. Biļetes uz festivālu nopērkamas Anglijā un citās Eiropas valstīs.

Saviem mājas lapas apmeklētājiem NME iesaka vairākus mūzikas pasākumus – gan Glastonberijas festivālu, gan MGMT pasākumus, gan Latvijā notiekošo Positivus AB Festivālu. Pašlaik biļetes uz Positivus AB Festivālu ir iespējams iegādāties ne tikai Latvijā, bet arī Lielbritānijā, Skandināvijas valstīs, Lietuvā, Igaunijā, Polijā, Īrijā un Krievijā.

Ģirts Majors, Positivus Music direktors: „Festivāla organizācijā un internacionālā biļešu tirdzniecībā ir ieguldīts liels darbs. Šī brīža tirdzniecības rezultāti norāda uz to, ka sabiedrība vairāk iedziļinās un izvēlās savai gaumei un vēlmēm atbilstošus pasākumus. Interese par festivāla biļetēm ir ne tikai Latvijā, bet arī citās Eiropas pilsētās. Esam saņēmuši pozitīvas atsauksmes par daudzveidīgo festivāla programmu, un mūsu ārvalstu sadarbības partneri norāda uz to, ka reti kurš festivāls piedāvā tik pazīstamus mūziķus par tik pieņemamām biļešu cenām. Kur gan vēl par Ls 25 varēsiet redzēt gan Manic Street Preachers, gan Travis, gan Fatboy Slim?!”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Tiem, kuri vēlas ar festivālu nodarboties ilgtermiņā, ir atbildības sajūta, bet ik pa laikam ir gadījumi, kuri diemžēl liek brīnīties, ka tādas lietas var notikt, lai arī tas ir saprotami - šī industrija Latvijā ir jauna un niecīga, kaut spēcīgāka nekā pirms desmit gadiem,» citējot Positivus organizētāju Ģirtu Majoru, raksta laikraksts Diena.

Positivus šodien izsludina nākamā gada festivāla norises datumus, un tie ir 18., 19. un 20. jūlijs. Tāpat Positivus ir viens no desmit pretendentiem uz Eiropas festivālu balvu par labāko mūziķu izvēli. Nomināciju sarakstu izveidojusi starptautiska žūrija, kurā darbojas industrijas aģenti, eksperti un žurnālisti. Tas ir liels sasniegums, jo Positivus ir iekļuvis nominantu sarakstā, kur pārējie konkurenti ir daudz lielāki festivāli, - saka festivāla Positivus organizētājs Ģ. Majors. «Visiem šiem festivāliem ir daudz lielāks budžets nekā Positivus. Mums ir mazāk nekā viens miljons eiro, ko festivāls tērē māksliniekiem, bet pārējiem ir no diviem līdz pat 10 miljoniem,» viņš stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektā daļa jeb 21% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šovasar plāno apmeklēt vismaz vienu no Latvijā organizētajiem dažāda žanra mūzikas festivāliem, vēsta jaunākais LaIPA Mūzikas patēriņa indekss.

Pēc aptaujas datiem, pieci populārākie festivālu galamērķi ir LMT Summer Sound, Positivus, Laba Daba, Piena svētki un Senās mūzikas festivāls.

No visiem aptaujātajiem, kas šovasar plāno doties uz kādu no festivāliem, lielākā daļa jeb 27% priekšroku dos LMT Summer Sound, 22% iecerējuši doties uz Positivus, 16% izvēlējušies Laba Daba, 14% plāno atpūsties Piena svētkos, bet uz Senās mūzikas festivālu ceļu mēros 12% aptaujāto. Iecienīti potenciālo apmeklētāju vidū ir arī tādi festivāli kā Saulkrasti Jazz (11%) un Rīgas Ritmi (9%).

Lielā mērā iedzīvotāju mūzikas festivālu izvēli nosaka tajā pārstāvētais mūzikas žanrs (60%), izpildītāji (53%), kā arī pasākuma apmeklējumam nepieciešamās izmaksas (50%). Mazāk svarīgi aspekti šīs izvēles izdarīšanas brīdī ir festivāla atmosfēra un noskaņa (44%), draugu un paziņu ieteikumi (23%), kā arī papildu aktivitātes un izklaides iespējas pasākumā (21%).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielāko mūzikas festivālu "Positivus" un "Summer Sound" rīkošana pašlaik norit pēc plāna un to organizatori cer, ka pasākumi, neraugoties uz pašreizējo Covid-19 uzliesmojumu, notiks paredzētajā laikā.

"Līdz festivālam ir četri mēneši, tādēļ šobrīd izsludinātie ierobežojumi tos tiešā veidā neskar. Protams, ka mēs vērojam vispārējo situāciju visā pasaulē un, ja tā pasliktināsies un ierobežojumi tiks pagarināti, mēs attiecīgi uz to reaģēsim.Tāpat ir jāņem vērā, ka mūsu situācija būs atkarīga no situācijas ārvalstīs," biznesa portālam db.lv sacīja festivāla "Positivus" rīkotājs Ģirts Majors. Festivāls Salacgrīvā plānots no 17. līdz 18. jūlijam.

"Līdz ārkārtas situācijai valstī mums bija otrs labākais biļešu pārdošanas rādītājs. Protams, pēc ārkārtas situācijas izziņošanas biļešu pārdošanas rādītāji ir ievērojami kritušies," atzīst "Positivus" rīkotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūzikas festivāls "Positivus", kam 17.un 18.jūlijā bija jānotiek Salacgrīvā, pārcelts uz 2021.gadu, sociālajos tīklos paziņojis festivāla direktors Ģirts Majors.

Viņš norāda, ka ārkārtas situācijas laikā pasaule ir pilnībā mainījusies un dažādas grūtības piedzīvo ikkatrs. Tas viss notiekot laikā, kad daļa cilvēku cīnās par līdzcilvēku dzīvību. "Šī paziņojuma rakstīšana ir grūtākais, ko nācies darīt festivāla 15 gadu pastāvēšanas laikā, jo mums jāpaziņo, ka 20202.gada vasara būs bez "Positivus" festivāla," raksta Ģ.Majors.

Viņš skaidro, ka festivāls nevar notiks mākslinieku, mūziķu, tehniskā personāla festivālu apmeklētāju veselības drošības dēļ. "Koncerti no guļamistabām televizora vai datoru ekrānā, ballītes dzīvojamās istabās vai uz balkoniem nekad neaizstās dzīvu koncertu apmeklējuma pieredzi. Pārvietošanās un pulcēšanās ierobežojumi visā pasaulē liek māksliniekiem atcelt koncertus, bet festivāla organizatoriem - rakstīt atcelšanas paziņojumus visu veselības un drošības labā," vēsta Ģ.Majors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Holi festivāla direktoru Zigurdu Kursišu

Lelde Petrāne,17.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Zigurds Kursišs, Holi festivāla direktors. Uzņēmums Holi festivāls rīko Baltijā vienīgo Krāsu festivālu Holi, kura idejiskais pamats un aizsākumi meklējami Indijā. «Latvijā šo festivālu rīkojam jau otro gadu Lucavsalā, šogad tas notiks jau pavisam drīz – 9. jūlijā. Festivāls ir unikāls ar savu krāsu konceptu, pieejamību visām vecumu grupām un profesiju pārstāvjiem, kas vēlas priecāties un baudīt krāsainu vasaru, atrodot festivālā tieši sev piemēroto – mūziku dažādām gaumēm, relaksējošas un sportiskas aktivitātes un daudz, daudz krāsu un prieka,» stāsta Z. Kursišs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Atpūtas ceļojumā ārpus Latvijas tuvākā gada laikā plāno doties 40% iedzīvotāju

Žanete Hāka,30.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopumā 40% Latvijas iedzīvotāju plāno doties atpūtas ceļojumā ārpus Latvijas tuvākā gada laikā. To skaitā 12% jau ir konkrēts plāns attiecībā uz ceļojumu ārpus Latvijas, bet vēl 28% iedzīvotāju ir ieceres. Daudz biežāk plānus doties ceļojumā tuvāko 12 mēnešu laikā pauda tie iedzīvotāji, kuri pēdējā gada laikā bija devušies ceļojumā, liecina Latvia Tours Ceļojumu indeksa dati.

Kopš 2015. gada par 8% pieaudzis to iedzīvotāju īpatsvars, kuri plāno doties atpūtas ceļojumā ārpus Latvijas tuvākā gada laikā. Pērn tie bijuši 32% iedzīvotāju, bet šogad 40%, stāsta SIA Latvia Tours direktore, indeksa autore Ieva Keiša.

Kā rāda pētījuma dati, biežāk ceļojuma plāni ir iedzīvotājiem 25 – 34 gadu vecumā, no tiem 13% jau ir konkrēts plāns, bet 39% ir tikai ieceres par ceļojumu tuvāko 12 mēnešu laikā. Tā pat nolūks doties ceļojumā biežāk ir rīdzinieku vidū, no tiem 47% plāno doties atpūtas ceļojumā. Tā pat šāda iecere ir 39% iedzīvotāju citās Latvijas pilsētās un trešdaļai iedzīvotāju laukos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas tiesa šā gada 4.janvārī ierosinājusi ar bijušajiem Liepājas uzņēmējiem, brāļiem Mediņiem saistītās SIA Argolats maksātnespējas procesu.

Jautāts, vai tikko slēgtās Latvijas 1. rokkafejnīcas ēka pakļauta iespējamām maksātnespējas procesa izsolēm, viens no kafejnīcas dibinātājiem Mareks Mediņš uzsvēra, ka šī ēka ir bez apgrūtinājuma, jo pieder citai kapitālsabiedrībai - SIA Argolats Pluss, kurai finansiālu problēmu nav. Taču pieņemts lēmums ēku pārdot. Konkrēta pircēja pagaidām neesot, tāpēc nav iespējams prognozēt, kāda būs ēkas turpmākā funkcija. Gan Mareks, gan Raivo Mediņš kopā ar ģimenēm jau pārcēlušies uz dzīvi Rīgā, kur turpina darboties Latvijas 1.rokkafejnīca Reiterna namā. Rīgas kafejnīcas apsaimniekošana nav apdraudēta, jo tā pieder SIA 11 M. Savukārt maksātnespējīgā SIA Argolats nodrošināja restorāna darbību Liepājā un producēja mūzikas kluba pasākumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāla Laba Daba organizatori dalās pieredzē par pasākuma rīkošanu, gadu gaitā gūtajām mācībām

Festivāls Laba Daba šogad notiks astoto reizi un to organizē pilna servisa pasākumu aģentūras Pareizā ķīmija un mūzikas klubs Nabaklab. Festivāla apmeklētāju skaits pērn bija 15 tūkst. cilvēku, bet organizatori šogad nolēmuši to ierobežot līdz 12 tūkst. ļaužu. Tas tiek darīts, lai festivāls nezaudētu savu atmosfēru un visiem viesiem būtu ērti tur uzturēties. «Festivālu apmeklētāju skaitu ir nepieciešams regulēt, jo ir jārēķina cilvēku plūsmas, lai viss būtu ērts un pieejams visiem gribētājiem. Festivāls gadu no gada aug arī programmas ziņā – tiek piesaistīti aizvien vairāk ārvalstu mākslinieku. Ja sākotnēji bija aptuveni 2 līdz 5 ārvalstu mūziķi, tad pēdējos gados tie ir 10 līdz 16,» stāsta Pareizā ķīmija projektu vadītāja Kristīne Pinkule.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Liepājas Kultūras pārvalde šokā par orķestra vadītāja publiskajiem izteikumiem

Vēsma Lēvalde,07.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas Kultūras pārvaldes rīcībā nav nekādas oficiālas informācijas par to, ka Pianisma zvaigžņu festivāls šogad Liepājā netiks rīkots.

«Kā Liepājas simfoniskā orķestra direktors var būt tik bezatbildīgs un ziņot kaut ko tādu radio, ja pasākumu plāns jau ir apstiprināts un informācija izsūtīta visā Eiropā,» db.lv savu viedokli pauda Liepājas Kultūras pārvaldes sabiedrisko attiecību speciāliste Krista Kalnarāja. Pēc viņas teiktā, festivālam bijis paredzēts arī pašvaldības līdzfinansējums. Tāpat tūrisma jomas uzņēmēji rēķinās ar festivālu. K.Kalnarāja pieļauj iespēju, ka LSO vadība nav laikus sākusi organizēt festivālu, tāpēc tagad meklē attaisnojumu neizdarībai. Arī faktu, ka kolektīvu pavisam vai uz laiku pametuši 13 mūziķi, bet kopš 2010.gada no LSO aizgājuši gandrīz 30 mūziķi, Kultūras pārvaldes pārstāve skaidroja ar kolektīva iekšējām problēmām nevis finansējuma trūkumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Atklāj Latvijas mūzikas festivāliem veltītu pop-up sociālo tīklu

Sandra Dieziņa,05.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz laiku līdz vasaras izskaņai atklāts Latvijā pirmais pop-up sociālais tīkls Latvian Music Summer 2013.

Sociālā tīkla lietotāji varēs pievienot un saviem draugiem ieteikt gaidītākos mūzikas festivālus, mūziķus un festivālu fotogrāfijas, kā arī laimēt ielūgumus uz vasaras gaidītākajiem festivāliem un iegūt praktisku informāciju par to apmeklēšanu.

Latvian Music Summer ir radošās aģentūras JVeart iniciatīva, kas pie Latvijas melomāniem pirmo reizi nonāca 2012.gadā.

Latvian Music Summer kā sociālais tīkls apvienos vairāk nekā 40 lielākos šīs sezonas notikumus mūzikā. Katrs festivāls iegūs savu profilu, kuru veidos paši festivālu apmeklētāji. Tie varēs pievienot šovasar gaidītākos mūziķus, kā arī augšupielādēt savas atmiņas fotogrāfijās no iepriekšējiem festivāla norises gadiem. Portālā katrs varēs izveidot arī savu individuālo profilu, lai sekotu saviem gaidītākajiem festivāliem, mūziķiem un savu draugu aktivitātēm. Turklāt šogad portālā varēs rast arī sadzīviski praktisku informāciju, kas būtu noderīga festivāla apmeklētājam - transporta un naktsmītņu iespējas, izdevīgākās telšu un guļammaisu iegādes akcijas u.tml.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sestdien Vecrīgā ceturto gadu aizvadīts "Live Rīga" organizētais ielu ēdiena festivāls jeb "Riga Street food festival". Sešpadsmit Rīgas restorānu šefpavāri izgāja ielās, lai pagatavotu savu interpretāciju par Latvijas "street food".

Mērķis organizēt festivālu janvārī pirms vairākiem gadies radies galvenokārt, lai piesaistītu Latvijai tūristus arī mierīgākajā ziemas sezonā. Šogad festivāls sevišķi ticis reklamēts tuvākajās kaimiņvalstīs - Lietuvā un Igaunijā, kas nozīmē, ka arī šādi pilsēta, iespējams, piesaistījusi jaunus viesus, pauž Rīgas Tūrisma Attīstības biroja pārstāve Anna Blaua.

Viņa atklāj, ka šogad no dalībnieku puses atsaucība bijusi ļoti liela, nācies pat izlozes kārtā izvēlēties, kuri restorāni varēs piedalīties. Ja pirmo reizi organizējot "Street Food" festivālu ziemā, -15 grādu salā, nācies pierunāt restorānu saimniekus un pavārus šādai avantūrai, tad tagad lielākoties visi, kas tika uzaicināti, uzreiz arī piekrituši dalībai pasākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Kā noorganizēt labu tehnoloģiju un jaunuzņēmumu konferenci?

Anda Asere,25.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katru gadu notiek daudzi tehnoloģijām un jaunuzņēmumu kultūrai veltīti pasākumi – lai izdotos labs pasākums, nepieciešams vērtīgs saturs

Vaicāta, kā noorganizēt labu tehnoloģiju un jaunuzņēmumu konferenci, šonedēļ Tallinā notiekošās konferences Latitude59 vadītāja Kadri Sundja norāda, ka pats svarīgākais ir koncentrēties uz vērtības radīšanu jaunuzņēmumiem un investoriem – viss pārējais dabiski sekos. Digital Freedom Festival organizators Juris Šleiers norāda, ka būtiska sastāvdaļa ir saturs un izdzīvos tas pasākums, kuram ir visspēcīgākais, visinteresantākais, visnoderīgākais saturs, jo cilvēki apmeklē konferenci tieši tādēļ. «Nepieciešams kokteilis no zvaigznēm, kas iedvesmo festivāla apmeklētājus, kuras cilvēki vēlas redzēt klātienē, un kaut kā ļoti praktiska, lai, atgriežoties no festivāla, atmiņā paliktu ne tikai pozitīvas emocijas, bet arī «sausais atlikums», ko var izmantot sevis un sava biznesa izaugsmei,» viņš teic. J. Šleiers Digital Freedom Festival dēvē par «festivālu», nevis vienkārši par konferenci, jo tā ir daudznotikumu platforma, kur ir lielās un paralēlās mazās skatuves, meistarklases, dzīvā mūzika un telpas, kurās cilvēki var tīklot, jo, lai rastos bizness, būtiska ir tikšanās un kontaktu veidošana. «Cilvēki, kuri rīko festivālu, ir pipars, kas piedod asumu kopējai sajūtai. Konference ir dzīvesveids. Nevar noorganizēt festivālu, kurā ir «draivs», ja neesi tajā līdz ausīm,» uzskata J. Šleiers.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Salacgrīva uzņem tūkstošus

,21.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Naktī uz 20.jūliju ar grandiozu uguņošanu noslēdzās 2008.gada Positivus AB Festivāls, kas 18. un 19.jūlijā notika Salacgrīvā.

Festivāla laikā uzstājās I’m From Barcelona, Travis, Manic Street Preachers, Timo Maas, Živile, Astro’n’out, The Briefing, Mitsoura, Satellites LV, Iļģi, estivālā uzstāsies Voiceks Voiska, Gorbachov, Mofo, Gustavo, Fatboy Slim, Land, Mild, Livingstones, Kuchenbeat, Mona de Bo, NoHow, Inokentijs Mārpls, Pienvedēja piedzīvojumi, My Federation, British Sea Power.

Salīdzinot ar pirmo Positivus AB Festivālu, kas notika 2007.gada vasarā, šis festivāls pulcēja trīs reizes vairāk apmeklētājus. Festivāls no mazpazīstama pasākuma ir kļuvis par lielāko mūzikas festivālu Baltijas valstīs. Šogad festivālu apmeklēja ne tikai Latvijas, bet arī Igaunijas, Lietuvas un Skandināvijas iedzīvotāji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā vai katru nedēļas nogali vasarā notiek vairāki festivāli un izklaides pasākumi. Tie visi cīnās par apmeklētājiem, konkurence ik gadu aug augumā, un tas ir smags bizness, DB atzīst aptaujātie festivālu rīkotāji.

Vērienīgāko festivālu budžeta sadaļu veido ieņēmumi no ieejas biļetēm un tikai pēc tam sponsoru līdzekļi un tirdzniecības vietu nodrošināšanas. Ir virkne festivālu, kuru norise ir cieši saistīta un atkarīga no Valsts Kultūrkapitāla fonda, starptautisko fondu un pašvaldību atbalsta.

Festivāls Positivus šogad noritēs desmito gadu pēc kārtas, un šajā laikā tas ir mainījies līdz nepazīšanai, kļūstot par vienu no lielākajiem šāda veida pasākumiem Baltijā. Kopējais festivāla budžets ir vairāk nekā divi milj. eiro, proti, šogad summa ir par 400 tūkst. eiro lielāka nekā pērn. Mākslinieku honorāriem tiek tērēti 1,2 milj. eiro, un 95% no šīs summas saņem ārvalstu mūziķi. Savukārt ieņēmumu sadaļā galvenā pozīcija ir biļešu tirdzniecībai, mazāk kā pusi veido ieņēmumi no sponsoriem un tirdzniecības vietu īre.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Positivus konkurents? Rucavas novadā lietuvieši rīkos apjomīgu festivālu

Dienas Bizness,28.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rucavas novada domes sēdē pieņemts lēmums konceptuāli atbalstīt pludmales festivāla Satta Outside rīkotāju lūgumu turpmākos piecus gadus festivālu rīkot Rucavas novadā, vēsta reģionālais portāls ReKurZeme.

Katru gadu pasākumam būs nepieciešams atsevišķs saskaņojums, deputātiem skaidrojis jurists Aldis Dreiblathens, tāpat organizatori paši veikšot saskaņošanu ar Valsts vides dienestu, Robežsardzi, zemes īpašniekiem un citām institūcijām, paši gādās par kārtību, tualetēm, teritorijas sakopšanu utt.

Konceptuāla atbilde bija nepieciešama, lai organizatori sāktu plānot festivāla darbību un varētu savlaikus veikt informatīvo kampaņu.

Organizatoru vēstulē bijis minēts, ka festivālu apmeklēs 10 tūkstoši apmeklētāju. Deputāte Irēna Šusta interesējusies, kāpēc organizatori paši nav ieradušies. Domes sēdē daži deputāti pārpratuši, nodomājot, ka 10 tūkstoši apmeklētāju domāti visu piecu gadu laikā, raksta ReKurZeme. Tāpat radušies jautājumi, vai kārtība būs jānodrošina pašvaldības policistiem un kā tad šī festivāla laikā būs ar dabas aizsardzību, ja reiz «pašiem mums neļauj divreiz pār vienu ķērpi pāriet».

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Prāta vētra tikusi līdz virsotnei - Glastonberijas festivālam

Dienas Bizness,10.04.2013

Grupa "Prāta vētra" uzstājas "Latvijas mūzikas ierakstu Gada balvas 2012" apbalvošanas ceremonijā Latvijas Nacionālajā teātrī.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Viņi var iegūt daudz vai neko,» par mūziķu iespējamo ieguvumu no dalības Glastonberijas festivālā Dienai sacījis viens no tā programmas veidotājiem Mārtins Elborns, kurš arī uzaicinājis Prāta vētru spēlēt šajā pasākumā, raksta laikraksts Diena.

Grupas koncertos viņš bijis klāt divas reizes - 2010. gada pavasarī Tallinas Mūzikas nedēļā un 2012. gada augustā stadionā Skonto Rīgā. «Glastonberijas festivālu apmeklē visi mūzikas industrijas pārstāvji un žurnālisti - kopā ar 140 000 pārējo skatītāju. Jāatceras, ka uzstājoties katra grupa konkurē ar citiem mūziķiem, kuri vienlaikus spēlē uz 20 skatuvēm - un tās ir dažas no labākajām grupām pasaulē,» piebildis Mārtins Elborns.

«Glastonberijas publika ir ļoti labvēlīgi noskaņota pret visiem māksliniekiem - ja mūziķi pret klausītājiem un festivālu izturas ar cieņu, sajūtas ir abpusējas,» viņš apgalvojis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan Positivus festivāls šogad notika tikai trešo reizi, tas ir iekļauts prestižajā Liewww.festivalawards.comlbritānijas festivālu gada balvas izcīņā kategorijā Labākais ārzemju festivāls.

Katrs balsotājs piedalās izlozē, lai iegūtu 2 VIP biļetes uz kādu no festivāliem, kas šogad iegūs balvu, tāpēc katram balsotājam jāreģistrējas, norādot savu e-pasta adresi.

Balsot var www.festivalawards.com. Positivus festivāls atrodams kategorijā Best Overseas Festival.

2010.gadā Positivus festivāls notiks 16. un 17 jūlijā. Biļetes uz festivālu nopērkamas par Ls 25. Pēc pirmo mākslinieku izziņošanas tās kļūšot dārgākas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Uz Eiropas labākā festivāla godu pretendēs arī Summer Sound Liepaja

Vēsma Lēvalde,27.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāls Summer Sound Liepāja nominēts labākā jaunā festivāla (Best New Festival) balvai Eiropā.

Festivāla Summer Sound Liepāja rīkotāji aicina balsot par festivālu interneta vietnē festivalawards.com un saņemt iespēju laimēt divas biļetes uz visiem uzvarējušajiem Eiropas festivāliem. Nobalsot būs iespējams līdz 6. decembra pēcpusdienai. Uzvarējušie festivāli tiks paziņoti European Festival Awards ceremonijā, kura notiks nākamā gada 11. janvārī Nīderlandē.

Festival Awards Europe ir organizācija, kuras mērķis ir veicināt lielu, mazu, jaunu un senu festivālu popularitāti. Tiek ņemts vērā gan balsotāju, gan žūrijas vērtējums.

Festivāls Summer Sound Liepāja šā gada 22. un 23. jūlijā Liepājā notika pirmoreiz. Katru dienu festivālu apmeklēja ap 20 tūkstošiem cilvēku. Nākošgad festivāls sāksies 6. jūlijā un notiks līdz 8. jūlija plkst. 6:00 rītā. Biļetes uz nākamā gada festivālu ir pieejamas jau šobrīd.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākusies ilgi gaidītā vasara un, līdz ar to, daudziem sācies atvaļinājumu laiks. Kādam tuvāka būs atpūta laukos, pie dabas vai darbojoties piemājas dārziņā, kādam – apceļojot mūsu Latvijas skaistākās vietas, taču liela daļa izvēlās doties kādā sen kārotā, tuvākā vai tālākā ceļojumā ārpus Latvijas.

Plānot ceļojumu var būt ļoti aizraujošs un patīkams process, tomēr vienlaikus tas prasa gan laiku, gan enerģiju, turklāt, lai ceļojums atbilstu noteiktajam budžetam, tas jāplāno jau savlaicīgi, citādi paša plānots pēdējā brīža ceļojums var izrādīties ļoti dārgs prieks.

Ja ceļojumu plānošana tev sagādā vairāk raižu kā prieka, turklāt vēlies, lai atpūtas laikā tev vairs ne par ko nebūtu jāuztraucas, vērts apskatīt ceļojumu aģentūru piedāvājumus. Uzticama un droša ceļojumu aģentūra nāks talkā gan tad, ja vēlēsies doties spontānā piedzīvojumā, gan tad, ja vēlies jau laikus ieplānot ceļojumu ar ģimeni, draugu kompānijā vai pat vienatnē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

63% Latvijas iedzīvotāju šogad plāno doties ceļojumā

Žanete Hāka,11.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākā daļa jeb 63% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad plāno doties kādā ceļojumā.

To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu 900 sekundes martā veiktais pētījums.

Ceturtā daļa (23%) iedzīvotāju šogad plāno doties ceļojumā ārpus Latvijas. Piektā daļa (19%) iedzīvotāju plāno ceļot pa Latviju. Savukārt vēl piektā daļa (21%) iedzīvotāju šogad plāno ceļot gan pa Latviju, gan doties ārpus Latvijas.

Ceturtā daļa (27%) iedzīvotāju neplāno šogad doties kādā ceļojumā. Desmitā daļa (10%) vēl nav izlēmuši par saviem šī gada ceļošanas plāniem.

28% Latvijas iedzīvotāju, kuri šogad plāno doties ceļojumā, konkrētajam ceļojumam plāno atvēlēt vairāk nekā 301 eiro uz vienu personu (ieskaitot transportu, nakšņošanu u.c. tēriņus).

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Maskavā ir visvairāk nepabeigtu biroju ēku

,28.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nepabeigtu biroju ēku skaita ziņā pasaulē nepārspēta ir Krievijas galvaspilsēta Maskava, ziņo lenta.ru, atsaucoties uz Colliers International tirgus pārskatu.

Pēc kompānijas Colliers International datiem, šā gada 1. pusgadā Maskavā celtniecības stadijā bija 3.8 milj. m2 biroju telpu. Pārskatā tiek norādīts, ka, ņemot vērā strauji sarukušo biroju nomas maksu Maskavā un Dubajā, visdārgāk birojus EMEA reģionā (Eiropa, Tuvie Austrumi, Āfrika) nomāt pašlaik ir Londonā, kur A klases biroju telpas pilsētas centrālajā daļā izmaksā 1350 USD/m2 gadā. Otrajā vietā ir Maskava — 969 USD/m2 gadā. Tai seko Parīze — 877 USD/m2, Dubaja — 815 USD/m2 un Dublina — 800 USD/m2.

Colliers International apkopotās ziņas liecina, ka Maskava šā gada 1. pusgadā bijusi sestā populārākā pilsēta pēc investīciju aktivitātes biroju tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krīzes situācijā virsroku gūst zīmoli, kas pārstāv nacionālas vērtības.

Tā intervijā DB pauž Jevgeņijs Toņevs – Odesā uzaugušais un Kijevā ilgāku laiku strādājušais reklāmas speciālists tagad jau vairākus gadus pārstāv Leo Burnett reklāmas tīklu Maskavā, šobrīd pildot aģentūras Arc Russia radošā direktora pienākumus un apkalpojot vislielākos zīmolus Krievijā.

Daudzas Latvijas radošās nozares ierasti lūkojas rietumu virzienā, tāpēc dažkārt nākas secināt, ka, neskatoties uz kopīgo ģeogrāfiju, tikpat kā neko nezinām par notikumiem un tendencēm, kas valda vien pārsimts kilometru uz austrumiem. Viens no izņēmumiem ir vietējā reklāmas industrija, kuras gada centrālajā pasākumā Golden Hammer regulāri viesojas arī Krievijas speciālisti, tostarp J. Toņevs. Sarunā ar DB viņš stāsta par Krievijas interneta drudzi, dalās pieredzē par darbu ar naftas magnātiem un apgalvo, ka pārāk labos apstākļos reklāma kļūst neinteresanta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Katrai pilsētai ir jāizcīna vieta zem saules ne tikai lokālā, bet arī starptautiskā mērogā, un šajā cīņā novada lielumam nav nozīmes,» DB norāda Līgatnes novada domes priekšsēdētājs Ainārs Šteins, piebilstot, ka ne visas pašvaldības joprojām apzinās, cik nozīmīgi ir veidot pilsētas zīmolu un cik liela enerģija jāieliek šajā darbā.

Piesaistes veidošana

«Kā paši darbosimies, tā dzīvosim, ne valdība, ne Brisele mums visu neiedos,» viņš turpina. Novada zīmolu rada dažādu lietu un pasākumu kopums, tostarp svētki un pasākumi, kas ir vietējās kopienas saliedēšanas instruments. «Vispasaules līgatniešu saliedēšanas pasākums būs Papīra svētki 8. augustā. Papīra fabrikai šogad ir 200 gadi,» viņš piebilst. Būtiski, lai pasākumi notiek ne vien pilsētu un novadu centros, bet arī nomaļākās vietās, radot arī tur dzīvojošajos cilvēkos piederības sajūtu. Tas attiecināms, piemēram, uz festivālu Laba daba, kas notiek Līgatnes novada Ratniekos. Jautāts, vai un kā pašvaldība līdzdarbojas šī festivāla norisē, viņš saka, ka tas lielākoties ir tehnisks un morāls atbalsts. «Nekad nav bijušas problēmas ar festivāla organizēšanu un saskaņošanu Līgatnē. Viņi ir ieinteresēti, lai šāda mēroga pasākumi pie viņiem notiktu – vairāk cilvēku apmeklē un iepazīst reģionu. Protams, ir arī savi ekonomiskie ieguvumi, vairāk gan caur vietējo uzņēmumu finansiālajiem ieguvumiem. No pašvaldības puses jūtams arī informatīvais atbalsts, kas palīdz izplatīt informāciju par gaidāmo festivālu. Katrā ziņā nekad nav likti nekādi šķēršļi veiksmīgai festivāla organizēšanai un norisei,» DB saka festivāla organizatora, pilna servisa pasākumu aģentūras Pareizā ķīmija pārstāve Kristīne Pinkule.

Komentāri

Pievienot komentāru