Apdrošināšanas kompānija PZU ar zemām cenām Latvijā nekonkurēs un sāks ar korporatīvajiem klientiem.
Polijas lielākais apdrošinātājs PZU nolēmis sākt darbību Latvijā, sākotnēji apdrošināšanas pakalpojumus piedāvājot korporatīvajam segmentam, bet vēlāk – arī privātpersonām. Konkurenti gan norāda, ka jaunajai kompānijai par vietu tirgū būs pamatīgi jāpacīnās.
Kaut arī Latvijas apdrošināšanas tirgū darbojas vairāk nekā desmit nedzīvības apdrošināšanas kompāniju, PZU saskata vietu vēl kādam jaunam tirgus spēlētājam, tādēļ pieņemts lēmums paplašināt darbību, uzsākot piedāvāt apdrošināšanas pakalpojumus arī šajā tirgū. «Latvijas apdrošināšanas tirgus patlaban ir attīstības procesā,» iemeslus, kādēļ uzņēmums nolūkojis Latviju, skaidro PZU valdes loceklis Boguslavs Skuza.
Latvijā strādājošie apdrošinātāji norāda, ka jaunajam spēlētājam tirgū ienākt nebūs viegli un svarīga būs stratēģija, kādu tas izvēlēsies, piedāvājot apdrošināšanas pakalpojumus. Tiesa gan, viņi atzīst, ka visdrīzāk vēl kāda dalībnieka parādīšanās tirgū saasinās konkurenci, tādējādi palielinot spiedienu uz cenām, kā arī liekot apdrošinātājiem domāt par jaunu produktu piedāvājumu.
«Jauna spēlētāja ienākšana Latvijas apdrošināšanas tirgū pēc pagātnē nesenā tirgus krituma ir liels izaicinājums,» uzsver AAS Balta valdes loceklis Kristians Pudans. Tas nozīmē uzsākt darbību, teju uzreiz pielāgojot savu stratēģiju, cenu politiku un tirgus attīstības prognozes Latvijas pēckrīzes situācijai.