Šā gada pirmajā pusgadā pieaugusi pasaulē trešās lielākās komunikāciju grupas Publicis Groupe peļņa, kas saistīts ar to, ka klienti palielinājuši izdevumus, labvēlīgi ietekmējot grupas lielākās reklāmas kompānijas Leo Burnett, Publicis Worldwide un Vivaki, kā arī ar to, ka turpinājuši augt digitālie ieņēmumi, ziņo Bloomberg.
Tīrā peļņa pieaugusi līdz 213 miljoniem eiro jeb 95 centiem uz akciju. Tajā pašā periodā pirms gada Publicis strādāja ar 167 miljonu eiro jeb 82 centu uz akciju peļņu.
Ieņēmumi pieauguši par 15% līdz 2,54 miljardiem eiro.
Bloomberg aptaujātie analītiķi bija prognozējuši 190,7 miljonu eiro peļņu un 2,44 miljardu eiro ieņēmumus.
Saskaņā ar Publicis sniegto informāciju šā gada pirmajā pusē lielākā daļa no tās galvenajiem klientiem palielinājuši izdevumus, kas ir pretēji tendencei, kas dominēja pagājušajā gadā. Darbības rezultātus pozitīvi ietekmējuši arī jaunie tirgi un digitālais bizness.
Publicis Groupe sastāvā ietilpstošās MMS Communications Latvia direktors Ģirts Ozols paziņojumā medijiem akcentē:
«Arī trīs citi pasaules lielākie komunikāciju holdingi (Interpublic Group, Omnicom Group, WWP) koncentrējas uz pasaules strauji augošajiem tirgiem un digitālo virzību, taču Publicis Groupe digitālo kursu sāka attīstīt ātrāk par konkurentiem, šajā virzienā izraujoties priekšgalā. MMS Communications Latvia kā Publicis Groupe 100% piederošam meitasuzņēmumam savas māteskompānijas izaugsme sniedz ne tikai mentālu, bet arī faktisku, finansiālu stabilitātes sajūtu, kas īpaši svarīga ekonomikas recesijas laikā.»
Šā gada 2. augustā Publicis Groupe paziņoja par AG2 – vienas no lielākajām digitālajām aģentūrām Brazīlijā – iegādi. AG2 tiek iekļauta grupas struktūrā Publicis Modem un tiek pārdēvēta par AG2 Publicis Modem.
AG2 biroji bāzēti trīs Brazīlijas pilsētās: Portoalegrē, Sanpaulu un Pelotā. AG2 dibināta 1999. gadā, un tā ir kļuvusi par Brazīlijas līderi digitālajā komunikācijā.