Latvijas reklāmas nozarei nule pievienojušies vairāki speciālisti no ārzemēm, kuru uzdevums ir sapurināt vietējo tirgu, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Man tiešām šķiet, ka salīdzinājumā ar tradicionālajiem un attīstītajiem tirgiem Latvijai ir nesasniegts radošais potenciāls. Skandināvijas valstis ir ļoti labas radošumā, un Latvijai vienkārši vajadzīgs kāds impulss, lai būtu starp tām. Ja kāds var radīt tik lielisku, pasaulē zināmu reklāmu kā Epic Split Zviedrijā, kāpēc mēs Latvijā nevarētu paveikt līdzīgu darbu?» saka Andrejs Tjukavkins, radošās un mediju aģentūras Publicis Groupe Latvia radošais direktors. Savukārt pilna servisa reklāmas aģentūras Alpha Baltic radošajam direktoram Erkole Egici (Ercole Egizi) bija vairāk iemesli piekrist darba piedāvājumam Latvijā. Pirmkārt, viņam ļoti patīk Latvija – viņš te ir bijis jau iepriekš un te jūtas labi. Otrkārt, piedāvājums strādāt Alpha Baltic E. Egici šķita aizraujošs, jo viņš ir 360 grādu komunikācijas entuziasts, tādēļ darbs pilna servisa aģentūrā sniedz gandarījumu. Treškārt, viņš uzskata, ka Latvijā ir daudz talantīgu reklāmas nozares speciālistu, ar kuriem viņam ir gods strādāt, sniegt ieguldījumu reklāmas jomas attīstībā, kā arī pašam uzzināt ko jaunu un vērtīgu par nozari.
Speciālistiem no ārzemēm ir cita mentalitāte, kas ļauj vieglāk domāt ārpus rāmjiem.
Visu rakstu Svaigs skatījums un cita pieredze lasiet 12. septembra laikrakstā Dienas Bizness.