Patlaban vidēji mēnesī Swedbank tiek veikti jau ap 3.5 miljoni elektronisko maksājumu pretstatā 3.1 miljoniem e-maksājumu 2008.gada sākumā un 2.4 miljoniem e-maksājumu 2007.gada sākumā.
Par to liecina jaunākie Swedbank internetbankas dati. Elektronisko norēķinu īpatsvars ir sasniedzis kopumā 97.4% (2008.gada sākumā - 96%).
Swedbank internetbanku privātpersonām izmanto ap 770 tūkstošiem lietotāju, kuri apmeklē internetbanku vairāk nekā 4 miljonus reižu mēnesi.
Pats populārākais internetbankas pakalpojums ir elektroniskie norēķini. Lai atvieglotu ikdienas norēķinu veikšanu, lietotāji ir izveidojuši 4 miljonus savu maksājumu formu (definēto maksājumu). Plašu popularitāti ir ieguvis 2009. gada janvārī izveidotais Swedbank internetbankas paplašinātais konta izraksts un Naudas plānotājs, kas palīdz pārvaldīt un plānot savus ikdienas tēriņus un budžetu. Jauno konta izrakstu lietotāji izmanto ap 1.3 miljonu reižu mēnesī, kas ir jau puse no visu konta izrakstu pieprasījuma.
Aizvien vairāk klientu novērtē un izvēlas veikt noguldījumus tieši internetbankā. Noguldījumi ir populārākais pakalpojums produktu iegādē internetbankā. 2009.gada pirmajā pusgadā jau 45% no visiem noguldījumu līgumiem Swedbank tika noslēgti elektroniski.
Otrajā vietā klientu izvēlē ierindojas automātiskā rēķinu apmaksa. Ja 2008. gada sākumā ap 15% no visiem noslēgtajiem līgumiem tika noslēgti internetbankā, tad 2009.gada pirmajā pusgadā pieprasījums pēc šī pakalpojuma internetbankā dubultojies. Šobrīd vairāk nekā 30% automātiskās rēķinu apmaksas līgumu tiek slēgti internetbankā.