DnB NORD Bankas klienti, kā arī ar banku nesaistīti cilvēki saņēmuši viltus e-pastus, kas nosūtīti it kā DnB NORD vārdā. Banka aicina neveikt nekādas darbības e-pastā norādītajā interneta vietnē un šo e-pastu dzēst.
Cilvēkiem izsūtīti viltus e-pasti ar saiti uz interneta vietni, kurā tiek prasīts ievadīt internetbankas lietotāja datus - ieejas vārdu, paroli un kodus. Interneta vietne, uz kuru ved saite no viltus e-pasta, pēc sava vizuālā noformējuma ir ļoti līdzīga īstajai internetbankas ieejas lapai.
Banka uzsver, ka nekad nesūta šāda veida e-pastus un nelūdz no klienta datus, kas nepieciešami internetbankas lietošanai.
Jāatgādina, ka iepriekš arī Swedbank brīdināja, ka vairāki cilvēki, tostarp bankas klienti, saņēmuši viltus e-pastus it kā bankas vārdā ar linku uz interneta vietni, kur tiek lūgts ievadīt visas savas internetbankas kodu kartes paroles.
Swedbank pārstāve Kristīne Jakubovska brīdināja, ka nekādā gadījumā to nevajadzētu darīt un aicina šo e-pastu izdzēst. «Šis ir krāpšanas veids, kā mēģina maldināt cilvēkus un uzzināt viņu konfidenciālos datus. Tas ir izplatīts visā pasaulē un starptautiski pazīstams ar apzīmējumu «phishing»,» teikt bankas paziņojumā.
DB jau rakstīja, ka banka par šo krāpšanās veidu brīdināja jau maijā, kad arī vairāki bankas klienti bija saņēmuši viltus e-pastus, kas it kā sūtīti bankas vārdā.