Tele2 un Bite Latvija norāda, ka klienti viesabonēšanas iespējas izmanto arvien aktīvāk, bet pretējs viedoklis ir Latvijas Mobilajam telefonam.
«Tele2 viesabonēšanas iespējas izmanto aizvien vairāk klientu,» Db pavēstīja Tele2 mārketinga direktors Jānis Spoģis, paskaidrojot, ka jaunā cenu politika ir būtiski mainījusi Latvijas iedzīvotāju mobilo sakaru pakalpojumu izmantošanas paradumus ārzemēs.
«Pieejamo cenu dēļ aizvien vairāk cilvēki, atrodoties ārzemēs, uz Latviju zvana, nevis sūta īsziņas. Mūsu klienti atzinīgi novērtē un aktīvi izmanto iespēju uz Latviju zvanīt no Lietuvas, Igaunijas un Zviedrijas, jo ienākošie zvani ir bez maksas,» norādīja J.Spoģis. Savukārt Latvijas Mobilais telefons (LMT) būtiskas izmaiņas pakalpojuma izmantošanas intensitātē nav novērojis. «Lietotāju skaits nav palielinājies, pat pretēji - ir nedaudz samazinājies ekonomiskās situācijas dēļ,» Db informēja LMT Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Valdis Jalinskis, piebilstot, ka lietotāji ir samazinājuši izdevumus mobilajiem sakariem, iespējams, tos notērējot citiem mērķiem. «Lai gan Regula nozīmīgi samazināja viesabonēšanas tarifus, pakalpojuma izmantošana nav būtiski pieaugusi. Tomēr lietotāji īpaši novērtē izdevīgos zvanu saņemšanas un atzvanu tarifus,» atzīmēja V.Jalinskis. Arī Bite Latvija klienti, salīdzinājumā ar pagājušo gadu, ir sākuši aktīvāk izmantot viesabonēšanas pakalpojumus. «Šī tendence acīmredzami ir novērojama valstīs, kurp Latvijas iedzīvotāji dodas atpūsties vai apmeklē nozīmīgus sporta pasākumus,» Db pastāstīja Bite Latvija Sabiedrisko attiecību menedžere Natalija Rodionova. Arī šovasar, pildot Eiropas Komisijas (EK) Regulu, mobilo sakaru operatori vēl nedaudz ir samazinājuši viesabonēšanas tarifus. Lai novērtētu, kādu ietekmi tas atstās uz klientu paradumiem, operatori norāda, ka to rādīs laiks. «Klientu paradumi nemainās tik ātri, kā mainās cenas. Tāpēc mēs uzskatām, ka viesabonēšanas pakalpojumu izmantošanas palielināšanās tendence saglabāsies un pieaugs,» tā N. Rodionova. Tam piekrīt arī LMT. «Par to vēl ir pāragri spriest. Izmaiņas nebija tik būtiskas, lai jūtami ietekmētu izmantošanu, īpaši pašreizējā ekonomiskajā situācijā,» paskaidroja V.Jalinskis.
Visu rakstu lasiet šodien, 24.septembrī, laikrakstā Dienas bizness. Laikraksta abonenti rakstu var lasīt, klikšķinot šeit.