Neraugoties uz ekonomiski spiedīgo situāciju, Latvijas lielāko mūzikas festivālu organizatori par pašreizējiem biļešu tirdzniecības rezultātiem nesūdzas, piektdien vēsta laikraksts Diena.
Pēc pagājušā gada Positivus, kas bija pirmais tā organizatoriem peļņu nesošais festivāls, tā organizators Ģirts Majors prognozēs par nākamo pasākumu bija pieticīgs, liekot domāt, ka šogad festivālā varētu piedāvāt mazāka kaluma zvaigznes. Tomēr pašreizējā situācija viņam ļauj būt daudz vairāk pārliecinātam par festivāla apmeklētību, jo izdevies panākt arī supergrupas Muse uzstāšanos, kas būs spēcīgs magnēts. Ģ. Majors pieļauj, ka festivāla apmeklētāju skaits šogad pieaugs apmēram par trešdaļu, sasniedzot 15-20 tūkstošus ļaužu dienā. Galīgās prognozes par to, kādi būs Positivus finansiālie rezultāti, vēl nevarot izdarīt, jo pieredze liecina, ka apmēram pusi no festivāla ieņēmumiem veido ienākumi no biļešu tirdzniecības pēdējā nedēļā. Turklāt Muse honorārs esot daudz lielāks nekā dārgākajiem festivāla dalībniekiem iepriekšējos gados, un pēc pasākuma varēšot spriest, vai risks būs attaisnojies un pieaugušais skatītāju skaits palīdzēs nosegt izmaksas. Taču, kā norāda Ģ. Majors, pagaidām "rādītāji ir cerīgi".
Piesardzīgs prognozēs ir viens no Baltic Beach Party (BBP) organizatoriem Raivo Mediņš, kurš iepriekš publiski paudis, ka nākamgad Liepājā festivāls nenotiks. Arī viņš norāda, ka pagaidām "izskatās cerīgi", tomēr esot vēl pāragri spriest par gaidāmā festivāla finansiālajiem rezultātiem. R. Mediņš norāda, ka uz programmas rēķina, to noplicinot, taupīt nevar, jo tas negatīvi iespaidos skatītāju skaitu. Arī uz ārzemju mūziķu honorāru rēķina ekonomēt nevarot, taču ietaupīt palīdzot Latvijas mūziķi, kas prasītos honorārus krīzes laikā krietni samazinājuši.
To apstiprina arī mūziķis Lauris Reiniks, kurš laikrakstam stāstījis, ka viņa komandai honorāri samazinājušies ne uz pusi, bet vismaz par vienu trešdaļu. Esot gan jūtams, ka ekonomika sāk atsilt un situācija uzlabojas.
Pasākumu organizētāji uzskata, ka abu festivālu pluss ir spēja izdabāt vienlaikus vairākām auditorijām. Ar atsevišķu supergrupu koncertiem klājoties grūtāk. Festivālu rīkotāji arī piebilst, ka jāspēj rast balansu piedāvājumā un biļešu cenu politikā. Neesot tā, ka, uz pusi samazinot biļešu cenu, tikpat strauji arī palielinās apmeklētāju skaits.