Konkursā par Liepājas lidostas rekonstruēšanu pieteikušies četri būvuzņēmēji - piegādātāju apvienība «SIA Matthai Latvija, Matthai Bauunternehmen GmbH&Co.KG un a/s Ceļu pārvalde»; ceļu būves firma SIA Binders; a/s A.C.B.; piegādātāju apvienība KT&Igate (a/s Kauno Tiltai un SIA Ceļu būvniecības sabiedrība Igate), Db.lv uzzināja pašvaldības SIA Aviasabiedrība Liepāja.
28. martā par SIA Aviasabierība Liepāja sūdzību Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB) iesniedza SIA Saldus ceļinieks, taču, kā Db.lv norādīja Aviasabiedrība Liepāja valdes loceklis un Iepirkumu komisijas priekšsēdētājs Agris Sprūde, tas netraucē pašvaldības uzņēmumam turpināt konkursu un noslēgt to plānotajā termiņā. Viņš skaidroja, ka IUB pagaidām neatļauj slēgt līgumu par būvniecību, savukārt pašlaik projekts ir pirmajā stadijā – notiek pretendentu atlase. Tad, kad reāli vajadzēs slēgt līgumu, sūdzība jau būs izskatīta, pauda A. Sprūde.
Jau ziņots, ka apstiprinātais finansējums lidostas rekonstrukcijai ir 3,98 miljoni eiro, no tiem 85% ir Eiropas Savienības fondu atbalsts, bet 15% - pašvaldības finansējums.
Būvdarbus lidostā plānots sākt jau šogad, un tiek paredzēts, ka tie ilgs līdz nākamā gada pavasarim. A. Sprūde iepriekš norādīja, ka pēc būvdarbu pabeigšanas lidlaukam būs jāveic sertifikācija, līdz ar to Liepājas lidosta komercreisiem būs pieejama vien 2015. gada rudenī.
Patlaban jau tiekot runāts ar aviokompānijām par iespēju nākotnē izmantot Liepājas lidostu, taču «agresīvs mārketings» ir pāragrs, jo rekonstrukcijas projekts ir ilgs un mainīgajā aviācijas vidē nav iespējams tik laicīgi vienoties par reisu veikšanu. Perspektīvākie galamērķi no Liepājas lidostas varētu būt Maskava, Sanktpēterburga, Hamburga, Berlīne, Stokholma un Oslo, sacīja A. Sprūde, norādot, ka arī Kopenhāgena ir lielisks galamērķis, taču šajā maršrutā būtu jākonkurē ar Palangas lidostu, līdz ar to šāds reiss no Liepājas būtu rūpīgi jāizvērtē.