Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas ir viena no lielākajām sadzīves elektronikas ražotājām visā pasaulē un pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, šodien paziņoja, ka būtiski paplašinās savu darbību un veicinās produkcijas noietu Baltijas valstīs.
Kompānija šodien žurnālistus pirmoreiz iepazīstināja ar saviem plāniem attiecībā uz Latvijas un visas Baltijas tirgu. Panasonic Latvijas pārstāvniecības vadītāja Santa Māgure uzsvēra, ka kompānija ir nodibinājusi pārstāvniecības visās Baltijas valstīs ar mērķi palielināt tirgus daļu sadzīves elektronikas preču sektorā. "Panasonic iepazinis Baltijas reģionu kā vietu, kur patērētāji kļūst aizvien zinošāki un informētāki par modernajām tehnoloģijām, un tāpēc šeit saredz ievērojamu potenciālu savas produkcijas noietam," kompānijas darbības paplašināšanu Baltijā pamatoja S.Māgure.
Uzņēmums šī gada aprīlī rīko arī plašu semināru ciklu Baltijas valstīs, izglītojot mazumtirgotājus un citus viedokļu līderus par jaunākajiem tehnoloģiskajiem risinājumiem Panasonic produktos, sacīja par kompānijas darbību visās trijās Baltijas valstīs atbildīgās struktūrvienības Panasonic Polska pārstāvis Radeks Javorskis, piebilstot, ka pārdevēju zināšanu līmenis par produktiem ir būtisks faktors noieta palielināšanai.