Citas ziņas

Panasonic izvērš darbību Baltijas valstīs

,08.04.2008

Jaunākais izdevums

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas ir viena no lielākajām sadzīves elektronikas ražotājām visā pasaulē un pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, šodien paziņoja, ka būtiski paplašinās savu darbību un veicinās produkcijas noietu Baltijas valstīs.

Kompānija šodien žurnālistus pirmoreiz iepazīstināja ar saviem plāniem attiecībā uz Latvijas un visas Baltijas tirgu. Panasonic Latvijas pārstāvniecības vadītāja Santa Māgure uzsvēra, ka kompānija ir nodibinājusi pārstāvniecības visās Baltijas valstīs ar mērķi palielināt tirgus daļu sadzīves elektronikas preču sektorā. "Panasonic iepazinis Baltijas reģionu kā vietu, kur patērētāji kļūst aizvien zinošāki un informētāki par modernajām tehnoloģijām, un tāpēc šeit saredz ievērojamu potenciālu savas produkcijas noietam," kompānijas darbības paplašināšanu Baltijā pamatoja S.Māgure.

Uzņēmums šī gada aprīlī rīko arī plašu semināru ciklu Baltijas valstīs, izglītojot mazumtirgotājus un citus viedokļu līderus par jaunākajiem tehnoloģiskajiem risinājumiem Panasonic produktos, sacīja par kompānijas darbību visās trijās Baltijas valstīs atbildīgās struktūrvienības Panasonic Polska pārstāvis Radeks Javorskis, piebilstot, ka pārdevēju zināšanu līmenis par produktiem ir būtisks faktors noieta palielināšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Izmēģina videi draudzīgu smagās mašīnas prototipu

,29.10.2009

Izmēģinājumu braucienos kompānija Panasonic izmantoja kravas furgonu, lai transportētu Viera platekrāna televizorus no ražotnes Osakā uz vairumtirdzniecības centru Urajasu pilsētā. (Foto: Panasonic)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Panasonic un Tomy veiksmīgi izmēģinājušas lielas noslodzes kravas mašīnu, kas tika darbināta ar saspiestu dabasgāzi (SDG) (compressed natural gas). Testos, kas ilga sešus mēnešus no šī gada aprīļa līdz septembrim, smagā mašīna veica 48 turp un atpakaļ reisus starp Osakas un Tokijas apgabaliem.

Testi parādīja teicamus rezultātus: 10 procentu samazinājumu CO2 izmešiem un 90 procentu samazinājumu NOX izmešiem, salīdzinot ar standarta kravas mašīnām. Projektu organizēja Japānas Zemes, infrastruktūras, transporta un tūrisma ministrija. Šobrīd Japānā tiek lietoti jau aptuveni 37 000 zema piesārņojuma līmeņa SDG transporta līdzekļi, kas aizstāj ierastās ar degvielu darbināmās automašīnas. 17 000 no tiem ir kravas mašīnas, galvenokārt ar kravnesību divas tonnas.

Savukārt, runājot par garvilces, lielas noslodzes SDG kravas mašīnām, tad radītais prototips šobrīd ir vienīgā šāda veida automašīna Japānā. Izmēģinājuma laikā smagā mašīna parādījusi ne vien zemus izmešu rādītājus, bet arī augstu degvielas ekonomiju. Tā spēj veikt 600 km garu ceļa posmu tikai ar vienu degvielas uzpildi. Tādēļ to var uzskatīt par nākamās paaudzes kravas furgonu, kas būtiski samazinātu apkārtējās vides piesārņojuma līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic līdzdarbosies krievu Silīcija ielejas radīšanā

Lelde Petrāne,04.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Panasonic apstiprinājusi līdzdalību Skolkovas Gudrās pilsētas koncepcijas izstrādē. Panasonic kopā ar Ernst&Young, Cisco un Krievijas Zinātņu akadēmiju palīdzēs galvenajam darbuzņēmējam, uzņēmumam Cognitive Technologies, izstrādāt projektu.

Plānots, ka Skolkovas inovatīvā pilsēta tiks atvērta 2014.-2015. gadā, nodrošinot ar mājokļiem aptuveni 31 000 iedzīvotāju 400 hektāru platībā. Projekts paredz izveidot Skolkovas Zinātnes un tehnoloģijas institūtu, pētījumu un attīstības centrus, izglītības objektus, mājokļus, infrastruktūru un veikalus.

Panasonic ir viens no četriem Skolkovas Gudrās pilsētas koncepcijas izstrādātājiem un apraksta eko tehnoloģijas un risinājumus, kas var nodrošināt efektīvāku Skolkovas darbību, vienlaicīgi samazinot tās ietekmi uz vidi.

«Nekad vēl līdz šim mūsu vīzija par gudrām, videi draudzīgām pilsētām nav bijusi tik tuvu realizācijai Eiropā kā šobrīd,» sacīja Lorāns Abadī (Laurent Abadie), Panasonic Europe izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic slēdz pārstāvniecības Tallinā un Viļņā

Ritvars Bīders,05.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānijas Panasonic reģionālais birojs Austrumeiropā Panasonic Polska slēdzis kompānijas pārstāvniecības Lietuvā un Igaunijā, atstājot tikai vienu biroju Baltijas valstīs – Rīgā, ziņo news2biz.com.

Birojus Lietuvā un Igaunijā Panasonic slēdzis ekonomiskās lejupslīdes dēļ, taču kompānija sola no jauna atvērt pārstāvniecības abās valstīs, kad atsāksies ekonomikas izaugsme.

«2009. gada vasarā Panasonic nolēma «iemidzināt» pārstāvniecības Tallinā un Viļņā. Mēs esam paturējuši dažus darbiniekus šajos birojos, taču lielākā daļa Panasonic darbību tiks realizētas caur mūsu Rīgas biroju,» skaidro Panasonic Polska preses pārstāvis Radeks Javorskis.

Viņš skaidro, ka biroju slēgšana ir saistīta ar «dramatisko» sarukumu Baltijas valstu ekonomikā. «Taču mēs neaizejam no šim tirgiem,» uzsver R. Javorskis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, laidusi klajā divus jaunus plazmas televizorus ar 58 collu (TH-58PZ800) un 65 collu (TH-65PZ800) ekrāniem.

Televizoros iestrādāta ne vien dubultās skenēšanas tehnoloģija, kura novērš attēla ņirboņu, kas var gadīties lielizmēra ekrāna televizoriem, bet tajos ietverta arī attēla izveides tehnoloģija, kas pati spēj radīt papildu attēlus, lai nodrošinātu gludu filmu atveidi.

Abi televizori piedāvā V-Audio Surround un SRS TruSurround XT skaņu. V-Audio Surround tehnoloģija ar lielu skaļruņu palīdzību nodrošina spēcīgus basus, savukārt SRS TruSurround XT tehnoloģija daudzkanālu audio skaņu atveido divu skaļruņu sistēmā, sniedzot teicamu 31 vatu spēcīgu telpisko skaņu.

11. paaudzes full HD televizoram ir arī Eko režīms, kas automātiski pielāgo ekrāna spilgumu apkārtējās vides apgaismojuma apstākļiem, nodrošinot zemu enerģijas patēriņu. Plazmas televizori kalpos pat 100 000 darba stundu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves kompānija "Toyota" atteikusies no olimpisko spēļu sponsorēšanas, kā iemeslu minot to, ka spēles kļuvušas "arvien politiskākas" un sportisti tajās paliek otrajā plānā.

2015.gadā "Toyota" ar Starptautisko olimpisko komiteju (SOK) noslēdza desmit gadu sponsorēšanas līgumu.

Taču tagad, kad beigušās vasaras olimpiskās spēles Parīzē, autobūves uzņēmums nolēmis līgumu lauzt, "Toyota" kanālā platformā "YouTube" publicētā raidierakstā paziņoja kompānijas padomes priekšsēdētājs Akio Tojoda.

"Jau kādu laiku esmu domājis, vai šajā pasākumā sportisti patiešām ir pirmajā vietā," teica "Toyota" dibinātāja Kijičiro Tojodas mazdēls, piebilstot, ka olimpiskās spēles "kļūst arvien politiskākas".

Lēmums nozīmē, ka pakāpeniski vairs netiks izmantota olimpisko spēļu atribūtika ar "Toyota" logotipu, kā arī kompānijas automašīnas vairs neizmantos ar olimpiskajām spēlēm saistītos pasākumos, informēja Tojoda.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Panasonic slēgs vienu no pasaules lielākajām plazmas paneļu rūpnīcām

Jānis Rancāns,20.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas tehnoloģiju kompānija Panasonic nolēmusi pamatīgi griezt savu zaudējumus nesošo televizoru bieznesu un atlaist tūkstoš darbiniekus, kā arī slēgt ražotnes, atsaucoties uz Japānas mediju vēstīto, ziņo AFP.

Uzņēmums plāno slēgt ražotni Amagasaki rūpnīcā, kas ir viena no lielākajām plazmas paneļu ražotnēm pasaulē. Tāpat Panasonic apsver LCD ekrānu ražotnes Mobaras pilsētā pārdošanu kādam savam konkurentam.

Japānas kompānija tā spiesta rīkoties, lai uzlabotu situāciju savā zaudējumus nesošajā TV iekārtu biznesā.

Tāpat kompānija samazinājusi savu TV pārdošanas mērķi no 25 līdz 20 miljoniem šajā fiskālajā gadā.

Panasonic TV segmenta zaudējumus izraisījusi spēcīgā Dienvidkorejas uzņēmumu konkurence, iekārtu cenu kritums, kā arī augstais Japānas jenas kurss, norāda Japānas mediji.

Kompānijas plazmas paneļus ražo divās rūpnīcās – Amagasaki pilsētā (rūpnīca tika pabeigta 2009. gadā) un Šanhajā Ķīnā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Panasonic paredz 5,5 miljardu lielus gada zaudējumus

Jānis Rancāns,31.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Panasonic šo biznesa gadu kopumā noslēgs ar zaudējumiem 420 miljardu Japānas jenu (aptuveni 5,5 miljardi ASV dolāru) apmērā, kas kompānijai būs smagākie zaudējumi pēdējo desmit gadu laikā, atsaucoties uz Japānās tehnoloģiju kompānijas prognozēm, ziņo Reuters.

Panasonic zaudējumi galvenokārt saistīti ar augsto jenas kursu, zemo pieprasījumu ASV un Eiropā, kā arī ar augstajām rekonstrukcijas izmaksām, pavēstījusi kompānija.

Iepriekš Panasonic plānoja, ka biznesa gadu tai izdosies noslēgt ar neto peļņu 30 miljardu jenu apmērā.

Komentējot plānotos finanšu rezultātus, kompānijas galvenais Finanšu direktors Makoto Uenojama skaidroja, ka Panasonic nepieciešams pārskatīt savu televizoru un ar tiem saistītu pusvadītāju biznesu. «Ja mēs tos samazināsim, mūsu rādītāji būs pavisam savādāki,» klāstīja M. Uenojama.

Db.lv jau vēstīja, ka Panasonic plāno pamatīgi «griezt» savu zaudējumus nesošo televizoru biznesu, no darba atlaist vairākus simtus darbinieku un slēgt atsevišķas ražotnes Japānā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas ir viena no lielākajām sadzīves elektronikas ražotājām visā pasaulē un pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, ir laidusi klajā divus pilnīgi jaunas sērijas – PT-F200 un PT-LB80 – inovatīviem projektoriem, lai apmierinātu biznesa un izglītības jomas lietotāju prasības.

Projektori PT-F200E un tīklā savienojamais PT-F200NTE ir jaunākie no Panasonic populārās prezentācijas projektoru sērijas, kas pārsvarā balstās uz savu priekšteču – F100 sērijas projektoru – veiksmi. Savukārt LB80 projektoru sērija ietver trīs modeļus ar bezvadu savienojamību (PT-LB80NTE, PT-LB75NTE un PT-LW80NTE), divus modeļus ar spilgtumu, lielāku par 3000 lūmenu (PT-LB80NTE un PT-LB80E), un vienu platekrāna modeli (PT-LW80NTE). PT-LB80E un PT-LB75E ir tādas pašas īpašības kā NTE modeļiem, izņemot bezvadu funkcionalitāti.

picturegallery.ab4d7d3d-683a-42f4-a8db-b7566a4ba992

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic jaunajā Tesla rūpnīcā varētu investēt gandrīz miljardu dolāru

Žanete Hāka,26.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Panasonic Corp aicinājusi vairākus Japānas ražotājus pievienoties tai un investēt ASV automašīnu akumulatoru rūpnīcā, ko tā plāno būvēt kopā ar Tesla, raksta Reuters.

Tiek lēsts, ka kopējais investīciju apjoms varētu sasniegt aptuveni 979 miljonus ASV dolāru.

Paredzams, ka rūpnīca darbu sāks 2017. gadā un ir daļa no Tesla plāniem ražot lētākus elektoautomobiļus.

Pagājušajā nedēļā Tesla deva mājienus par litija akumulatoru rūpnīcu, kuras partneru vidū visdrīzāk varētu būt arī Panasonic un citi piegādātāji. Tesla atteikusies šīs ziņas komentēt, savukārt Panasonic, kas ir autoražotāja galvenais litija akumulatoru piegādātājs, sacījis, ka vēlas paplašināt sadarbību ar Tesla, taču sīkākus komentārus nav sniedzis.

Darījumam tuvu stāvošas, anonīmas personas, sacījušas,ka Panasonic apsver investīcijas jaunajā rūpnīcā, plānojot paplašināt akumulatoru piegādes apjomus Tesla. Pašreizējais sadarbības līgums beidzas 2017. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izmaksu samazināšanas nolūkos Japānas elektronikas preču ražotājs Panasonic plāno visā pasaulē slēgt 26 ražotnes, un tā rezultātā bez darba paliks 15 000 kompānijas darbinieku, ziņo BBC.

Kompānijas darbību negatīvi ietekmē jēnas vērtības palielināšanās un globālā pieprasījuma mazināšanās ekonomiskā krīzes ietekmē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV elektrisko automašīnu ražotājs Tesla Motors pasaulē lielāko litija-jonu akumulatoru rūpnīcu būvēs Nevadas štatā, ceturtdien paziņoja štata gubernators Braiens Sandovals.

Šī rūpnīca, par kuras plāniem jūlijā tika paziņots kopīgi ar Japānas elektronikas uzņēmumu Panasonic Corp., nākamo 20 gadu laikā Nevadas ekonomikā iepludinās gandrīz 100 miljardus dolāru, norāda Sandovals.

Ražotne tieši nodarbinās 6500 cilvēku un vēl 16 000 netieši, bet Nevadas iekšzemes kopproduktu (IKP) tā palielinās par 4%, sacīja gubernators.

Izvēlē par šīs rūpnīcas būvniecību konkurējuši vēl četri štati - Kalifornija, Teksasa, Ņūmeksika un Arizona.

Vietējais Nevadas laikraksts vēsta, ka štats uzņēmumam 20 gadu laikā solījis nodokļu atlaides aptuveni 1,25 miljardu dolāru apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas ražotājs «Panasonic» ceturtdien paziņoja, ka apturēs biznesa saites ar Ķīnas telekomunikāciju kompāniju «Huawei», pievienojoties kompānijām, kas distancējas no Ķīnas uzņēmuma saistībā ar ASV aizliegumu ar to sadarboties.

Paziņojums izplatīts dienu pēc tam, kad četri lielākie Japānas un Lielbritānijas mobilo sakaru operatori paziņoja, ka atliek jaunā «Huawei» viedtālruņa ar 5G tehnoloģiju palaišanu tirgū.

«Esam izbeiguši jebkādus biznesa darījumus ar «Huawei» un 68 tās grupas kompānijām,» pret kurām vērsts ASV aizliegums sadarboties, paziņoja «Panasonic» preses pārstāvis Džo Flinns, piebilstot, ka tāds rīkojums kompānijā izplatīts trešdien.

Flinns informēja, ka «Panasonic» ar «Huawei» saista «elektronisko detaļu» piegādes, bet detalizētāku informāciju viņš nesniedza.

ASV valdības aizliegums attiecas uz ASV ražotiem produktiem. «Panasonic» ASV ražo daļu detaļu, kas tiek piegādātas «Huawei». apstiprināja Japānas uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu elektronikas produktu ražotājs Panasonic laidis klajā 3-D videokameru patērētājiem, vēsta Associated Press.

Vairākas pasaules elektronikas kompānijas patērētājiem sākušas piedāvāt 3-D televizorus, cerot, ka tādi supergrāvēji kā Avatars modinās cilvēkos vēlmi pēc trīsdimensiju pieredzes arī mājas apstākļos. Tomēr līdz šim trīsdimensionālo produktu satura nepietiekamība nav ļāvusi tiem gūt panākumus tirgū.

Videokameras un 3D lēcas komplekts maksā aptuveni 2000 dolārus (Ls 1080), kas ir patērētājiem daudz pieejamāks nekā profesionāla 3-D videokamera. Panasonic kamera atgādina parastu digitālo videokameru, tomēr tai ir nepieciešama nedaudz lielāka 3-D maiņas lēca, kas ir jāiegādājas atsevišķi.

3-D videokameras Japānā sāks pārdot 20. augustā, savukārt citur pasaulē – nedaudz vēlāk 2010. gada laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pagaidām ievērojams šķidro kristālu ekrānu (LCD) televizoru cenu kritums nav gaidāms, lai arī pasaulē, pieprasījumam pēc tiem krītoties, samazinās arī cenas, šodien raksta laikraksts Dienas bizness.Latvijā LCD televizoru cenas varētu krist vien par 10%

Tuvāk Ziemassvētkiem, par aptuveni 10%, Latvijā varētu samazināties Samsung televizoru cenas, Db norādīja Samsung Electronics Baltics TV produktu menedžeris Dzintars Silgals. Šobrīd šķidro kristālu ekrānu televizoriem (LCD) 32 collu ekrāna televizoru cena ir aptuveni 350 lati, bet, pēc cenu krituma, klienti televizoru varētu iegādāties par apmēram 320 latiem. "Latvijā pirms Ziemassvētkiem ir gaidāmas atlaides," Db atzīmēja arī SIA LG Electronics Latvia Sabiedrisko attiecību menedžere Zane Pudāne. Viņa gan uzsvēra, ka atlaides vairāk esot atkarīgas no mazumtirgotājiem, kas nosaka preču sortimenta uzcenojumu veikalos. Savukārt LG Electronics kā vairumtirgotājs, cenas krasi samazināt neplānojot, norādīja Z. Pudāne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

RealSoundLab izgudrojums būs Panasonic televizoros

Anna Novicka,05.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tas bija vairāk nekā divu gadu darbs – par līgumu, kas nupat ir noslēgts ar plaša patēriņa elektronikas ražotāju Panasonic, saka uzņēmuma RealSoundLab (RSL) valdes priekšsēdētājs Viesturs Sosārs. Līgums paredz, ka tagad visos Eiropā tirgotos Panasonic televizoros būs iebūvēta RSL izstrādāta skaņas apstrādes tehnoloģija. Šogad varētu tikt parakstīti arī citi sadarbības līgumi, cerīgs ir kompānijas vadītājs.

Produkts, ar kuru RSL ir izgājusi pasaulē, ir unikāla skaņas apstrādes tehnoloģija, kas ļauj nelaboratorijas apstākļos novērtēt skaņas kvalitāti un šo skanējumu koriģēt. Līdz šim tas nav izdevies nevienam elektronikas ražotājam. Panasonic ir trešais RSL sadarbības partneris plašā patēriņa elektronikas jomā – iepriekš līgumi jau tika noslēgti ar Hitachi (ASV un Japānā), kā arī Kenwood. Kā uzsver V. Sosārs, Panasonic Latvijas izstrādātāju know-how izmantos arī jaunās paaudzes 3D televizoriem, kuri tirgū parādīsies martā.

Kā stāsta V. Sosārs, patlaban norit sarunas vēl ar vairākiem potenciāliem partneriem, nākamais līgums sagaidāms jau aprīlī. Šī gada vidū RSL iecerējusi arī sākt pamazām darboties Korejas un Taivānas tirgos – nevis atvērot savas pārstāvniecības, kā tas ir, piemēram, ASV, bet vienojoties ar vietējiem uzņēmējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Panasonic Corporation EISA Awards 2008 – 2009 balvu pasniegšanā uzvarējusi četrās nominācijās, tādējādi atkārtojot iepriekšējā gada rezultātu.

Šogad EISA godalgas saņēma Panasonic blu-ray atskaņotājs DMP-BD50, Eiropas labākā plazmas televizora titulu ieguva VIERA TH-46PZ85, labākā DVD/HDD rakstītāja balvu piešķīra Panasonic DIGA DMR-EH68/685, savukārt Eiropas kompaktkameras godalgu saņēma LUMIX DMC-TZ5.

picturegallery.d74ecb9d-484d-45ae-9ee3-0e10f8bad567

”Mēs esam ļoti lepni, ka atkārtoti esam ieguvuši četras prestižās EISA godalgas, kurām mūsu produkciju izvirzīja Eiropas labākie par sadzīves elektroniku rakstošie žurnālisti. Bet mēs negulēsim uz lauriem, bet turpināsim iesākto darbu, uzlabojot ražojumus un palīdzot cilvēkiem visā pasaulē aizvien vairāk izbaudīt dzīvi,” uzsvēra Joahims Reinharts, Panasonic Europe vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota un Panasonic veidos kopuzņēmumu elektrisko automobiļu akumulatoru izstrādei

LETA,22.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autoražotājs «Toyota Motor Corp.» otrdien paziņoja, ka ar elektronikas kompāniju «Panasonic Corp.» veidos kopuzņēmumu, lai izstrādātu akumulatorus elektriskajiem automobiļiem.

Kopuzņēmums tiks izveidots līdz 2020.gadam un 51% tā akciju piederēs «Toyota», bet atlikušā daļa - «Panasonic».

«Toyota» vadītājs Akio Tojoda jau iepriekš norādīja, ka vēlas, lai no 2030.gada pusi no uzņēmuma globālā tirdzniecības apjoma nodrošinātu elektriskie automobiļi, salīdzinot ar 15% šobrīd.

Tojoda uzsver, ka svarīgākais elements elektrisko automašīnu attīstībai nākotnē būs akumulatori.

«Panasonic» tiek uzlūkots kā speciālists akumulatoru ražošanas nozarē, un tas jau izveidojis partnerattiecības ar ASV elektrisko automašīnu ražošanas kompāniju «Tesla Motors», ar kuru kopīgi tiek pārvaldīta milzīga ražotne Savienotajās Valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Panasonic guvis peļņu, bet mazāku nekā gaidīts

,05.02.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas gigants Panasonic Corp. paziņojis, ka ceturksnī no oktobra līdz decembrim, neraugoties uz sarežģītajiem tirgus apstākļiem, spējis gūt peļņu. Taču rezultāti tik un tā neatbilst tirgus gaidām, ziņo MarketWatch.

Panasonic fiskālajā trešajā ceturksnī nopelnījusi 32.3 miljardus jenu (36 miljoni ASV dolāru). Tajā pašā ceturksnī iepriekšējā gadā korporācijas zaudējumi sasniedza 63.1 miljardu jenu.

Šā gada trešā ceturkšņa rezultāti nav sasnieguši prognozi - 46.5 miljardu jenu peļņa.

Savā paziņojumā korporācija norādījusi, ka dažos reģionos, piemēram, Ķīnā un citur Āzijā ir vērojamas tirgus atlabšanas pazīmes, taču kopumā biznesa apstākļi joprojām bijuši sarežģīti.

Panasonic saglabājusi tīro zaudējumu prognozi visam fiskālajam gadam kopumā, kas noslēdzas marta beigās, 140 miljardu jenu apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Berlīnē notikušajā elektronikas izstādē IFA 2017 izrādītās tehnoloģijas liek domāt, ka jau pavisam drīz sarunāšanos ar sadzīves tehniku uztversim kā normālu parādību

Gudrāka un savstarpēji savienota sadzīves tehnika, ekrāni visās malās, arī gleznu vietā, un sarunas balsī ar priekšmetiem – šādi IFA 2017 iezīmējusi tuvākās nākotnes patērētāju elektronikas aprises. Berlīnes izstāžu centra milzīgajos paviljonos tehnoloģiju kompānijas tradicionāli izstāda iepriekš neredzētas inovācijas; dažas tendences bija īpaši uzkrītošas.

Ultra HD ir ikdiena

4K jeb Ultra HD izšķirtspēja televizoriem vairs nav nekas pārsteidzošs, taču šajā izstādē milzu ekrāni ar astoņiem miljoniem attēlu veidojošo pikseļu bija it visur – gan kā izstādes objekti, gan kā informatīvi palīglīdzekļi citu produktu stendos. Samsung prezentēja televizora un digitālā gleznu rāmja krustojumu The Frame 43 collu versijā, kas izslēgtā stāvoklī kļūst par gleznu. Vienlaikus korejieši paziņoja par sadarbību ar slaveno Madrides Prado mākslas muzeju, un šī savienība paredz, ka lietotājiem ielādēšanai digitālajā rāmī būs pieejamas tūkstoš slavenu mākslinieku gleznu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Google, kurai pieder plaši pazīstamais interneta portāls YouTube, sadarbojoties ar pasaulē lielāko plazmas televizoru ražotāju Matsushita Electric Industrial, piedāvās skatīties interneta video un foto galeriju portālus YouTube un Picasa arī jaunākajos Matsushita televizoros, ziņo žurnāls Forbes.

"Pateicoties jaunākajām tehnoloģijām pirmo reizi vēsturē patērētāji savos televizoros varēs skatīties arī portāla YouTube videoklipus," saka Panasonic prezidents Tošihiro Sakamoto (Toshihiro Sakamoto).

Google un YouTube kompāniju Matsushita nodrošinās ar speciāliem serveriem, kas pārraidīs augstas izšķirtspējas videoklipus un attēlus speciāli lielu izmēru televizora ekrāniem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Panasonic iegūst vairāk nekā pusi no Sanyo

,10.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas Panasonic Corp ieguvusi 50.2% no Sanyo Electric Co Ltd, pasaules lielākā akumulatoru bateriju ražotāja, tādējādi noslēdzot ilgi kavēto 403.8 miljardu jenu (4.6 miljardi ASV dolāru) darījumu, ziņo Reuters.

Starp Sanyo hibrīdauto bateriju pircējiem ir tādi autoražotāji kā Honda Motor Co Ltd, Ford Motor Co un PSA Peugeot Citroen. Panasonic kopā ar Toyota Motor Corp ir kopuzņēmums, kas attīsta un ražo hibrīdu un elektrisko automašīnu baterijas.

Sanyo ir arī lielākais saules bateriju ražotājs.

Darījuma rezultātā Panasonic kļūs par dominējošo spēlētāju strauji augošajā hibrīdautomašīnu bateriju tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Breksita dēļ Panasonic galveno Eiropas biroju pārvietos uz Nīderlandi

LETA,30.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas uzņēmums Panasonic Corp. plāno šogad pārvietot savu galveno Eiropas biroju no Lielbritānijas uz Nīderlandi, ņemot vērā bažas par iespējamām nodokļu problēmām saistībā ar Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības (ES), ceturtdien paziņoja kompānijas preses pārstāve.

«Mēs pārvietosim savu galveno Eiropas biroju uz Nīderlandi,» norādīja preses pārstāve, apstiprinot iepriekš Japānas biznesa laikrakstā «Nikkei» pausto informāciju par kompānijas lēmumu.

«Panasonic» vadītājs Eiropā Laurents Abadie «Nikkei» pavēstīja, ka birojs uz Amsterdamu tiks pārvietots oktobrī.

Šāds lēmums pieņemts saistībā ar bažām, ka Japāna pēc «Breksita» varētu uztvert Lielbritāniju kā nodokļa patvēruma valsti, ja Londona nolems samazināt savu uzņēmuma ienākuma nodokļa likmi cerībā piesaistīt kompānijas, skaidro «Panasonic» preses pārstāve.

Abadie laikrakstam sacīja, ka uzņēmums šādu lēmumu apsvēris jau pēdējos 15 mēnešus, ņemot vērā arī iespējamos «Breksita» šķēršļus cilvēku un preču plūsmai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Arī Sony nākotnē neraugās optimistiski

Jānis Rancāns,02.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada trešajā ceturksnī Japānas tehnoloģiju kompānija Sony piedzīvojusi zaudējumus 27 miljardu Japānas jenu (346 miljoni ASV dolāru) apmērā, kā arī prognozē, ka kopējie biznesa gada, kas noslēgsies 2012. gada martā, zaudējumi būs 90 miljardu jenu (1,2 miljardu ASV dolāru) apmērā, vēsta AP.

Iepriekš Sony prognozēja, ka biznesa gadu noslēgs ar peļņu 60 miljardu jenu (769 miljoni ASV dolāru) apmērā.

Trešā ceturkšņa zaudējumus kompānija piedzīvojusi pateicoties augstajam jenas kursam un zemajiem TV iekārtu pārdošanas rādītājiem. Tāpat Sony finanšu rādītājus ietekmējušas dabas katastrofas Taizemē un Japānā.

Kompānija arī paziņojusi, ka mainīs zaudējumus nesošo TV struktūrvienību darbības stratēģijas. Sony norāda, ka samazinās TV iekārtu ražošanas apjomus no 40 miljoniem vienību gadā līdz 20 miljoniem.

Db.lv jau vēstīja, ka cita Japānas tehnoloģiju kompānija – Panasonic prognozējusi, ka šo biznesa gadu kopumā noslēgs ar zaudējumiem 420 miljardu Japānas jenu (aptuveni 5,5 miljardi ASV dolāru) apmērā, kas kompānijai būs smagākie zaudējumi pēdējo desmit gadu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, plaša patēriņa elektronikas preču izstādē IFA 2008 skatītājus iepazīstināja ar pieciem jauniem plazmas televizoru prototipiem.

Izstādes apmeklētāji varēja aplūkot gan 42 collu ekrānu ar dubultās efektivitātes tehnoloģiju, kas ļauj būtiski ieekonomēt elektroenerģiju, nezaudējot attēla kvalitāti, gan arī mazāk nekā vienu collu plānus 50, 58 un 65 collu lielus plazmas televizorus. Izstādē bija aplūkojams arī 150 collu HD plazmas panelis.

picturegallery.ef3496b5-4c64-4b6d-a936-8b52f04f7ec3

Panasonic izstādē iepazīstināja arī ar 150 collu plazmas televizoru, kas piedāvā teicamu attēlu kvalitāti – vairāk nekā 8.8 miljoni pikseļu (2.160 x 4.096), kas ir vairāk nekā četras reizes augstāks rādītājs nekā HD specifikācijai. Jaunais 150 collu prototips pēc izmēriem līdzvērtīgs deviņiem kopā saliktiem 50 collu plazmas paneļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru