Jaunākais izdevums

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, plaša patēriņa elektronikas preču izstādē IFA 2008 skatītājus iepazīstināja ar pieciem jauniem plazmas televizoru prototipiem.

Izstādes apmeklētāji varēja aplūkot gan 42 collu ekrānu ar dubultās efektivitātes tehnoloģiju, kas ļauj būtiski ieekonomēt elektroenerģiju, nezaudējot attēla kvalitāti, gan arī mazāk nekā vienu collu plānus 50, 58 un 65 collu lielus plazmas televizorus. Izstādē bija aplūkojams arī 150 collu HD plazmas panelis.

picturegallery.ef3496b5-4c64-4b6d-a936-8b52f04f7ec3

Panasonic izstādē iepazīstināja arī ar 150 collu plazmas televizoru, kas piedāvā teicamu attēlu kvalitāti – vairāk nekā 8.8 miljoni pikseļu (2.160 x 4.096), kas ir vairāk nekā četras reizes augstāks rādītājs nekā HD specifikācijai. Jaunais 150 collu prototips pēc izmēriem līdzvērtīgs deviņiem kopā saliktiem 50 collu plazmas paneļiem.

Panasonic domā ne tikai par kvalitātes paaugstināšanu, bet kā prioritāti izvirzījis arī drošus un dabai nekaitīgus produktus, ko pierāda gan dubultās efektivitātes tehnoloģija, gan svina izslēgšana no ražošanas procesa, kā arī televizoru ilgais darba mūžs – līdz pat 100 000 darba stundām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Izmēģina videi draudzīgu smagās mašīnas prototipu

,29.10.2009

Izmēģinājumu braucienos kompānija Panasonic izmantoja kravas furgonu, lai transportētu Viera platekrāna televizorus no ražotnes Osakā uz vairumtirdzniecības centru Urajasu pilsētā. (Foto: Panasonic)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Panasonic un Tomy veiksmīgi izmēģinājušas lielas noslodzes kravas mašīnu, kas tika darbināta ar saspiestu dabasgāzi (SDG) (compressed natural gas). Testos, kas ilga sešus mēnešus no šī gada aprīļa līdz septembrim, smagā mašīna veica 48 turp un atpakaļ reisus starp Osakas un Tokijas apgabaliem.

Testi parādīja teicamus rezultātus: 10 procentu samazinājumu CO2 izmešiem un 90 procentu samazinājumu NOX izmešiem, salīdzinot ar standarta kravas mašīnām. Projektu organizēja Japānas Zemes, infrastruktūras, transporta un tūrisma ministrija. Šobrīd Japānā tiek lietoti jau aptuveni 37 000 zema piesārņojuma līmeņa SDG transporta līdzekļi, kas aizstāj ierastās ar degvielu darbināmās automašīnas. 17 000 no tiem ir kravas mašīnas, galvenokārt ar kravnesību divas tonnas.

Savukārt, runājot par garvilces, lielas noslodzes SDG kravas mašīnām, tad radītais prototips šobrīd ir vienīgā šāda veida automašīna Japānā. Izmēģinājuma laikā smagā mašīna parādījusi ne vien zemus izmešu rādītājus, bet arī augstu degvielas ekonomiju. Tā spēj veikt 600 km garu ceļa posmu tikai ar vienu degvielas uzpildi. Tādēļ to var uzskatīt par nākamās paaudzes kravas furgonu, kas būtiski samazinātu apkārtējās vides piesārņojuma līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, laidusi klajā divus jaunus plazmas televizorus ar 58 collu (TH-58PZ800) un 65 collu (TH-65PZ800) ekrāniem.

Televizoros iestrādāta ne vien dubultās skenēšanas tehnoloģija, kura novērš attēla ņirboņu, kas var gadīties lielizmēra ekrāna televizoriem, bet tajos ietverta arī attēla izveides tehnoloģija, kas pati spēj radīt papildu attēlus, lai nodrošinātu gludu filmu atveidi.

Abi televizori piedāvā V-Audio Surround un SRS TruSurround XT skaņu. V-Audio Surround tehnoloģija ar lielu skaļruņu palīdzību nodrošina spēcīgus basus, savukārt SRS TruSurround XT tehnoloģija daudzkanālu audio skaņu atveido divu skaļruņu sistēmā, sniedzot teicamu 31 vatu spēcīgu telpisko skaņu.

11. paaudzes full HD televizoram ir arī Eko režīms, kas automātiski pielāgo ekrāna spilgumu apkārtējās vides apgaismojuma apstākļiem, nodrošinot zemu enerģijas patēriņu. Plazmas televizori kalpos pat 100 000 darba stundu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

VK: VM nav nodrošinājusi iedzīvotāju interesēm atbilstošu plazmas preparātu apriti.

Jānis Rancāns,18.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veselības ministrija (VM) kā vadošā valsts pārvaldes iestāde veselības nozarē, kas ir atbildīga par valsts politikas izstrādi transfuzioloģijas jomā, nav izstrādājusi attiecīgās jomas politikas plānošanas dokumentus un nav nodrošinājusi Latvijas Republikas iedzīvotāju interesēm atbilstošu plazmas preparātu ražošanu un apriti.

Tā revīzijā revīzijā secinājusi Valsts kontrole (VK). SIA Baltijas Terapeitiskais serviss (SIA BTS), kaut arī publiskā iepirkuma līgumā bija noteikts, ka asins plazmas preparātu ražošanā izmanto valstī iegūtu izejvielu, Valsts asins donoru centram (turpmāk – VADC) ir piegādājusi transfūzijām nepieciešamos asins plazmas preparātus, kas nav izgatavoti no Latvijā iegūtas izejvielas, norāda VK.

Latvijā attiecībā uz cilvēka asins un asins komponentu kvalitātes un drošības standartiem ir noteikts, ka plazmas preparātu ražošanā izmanto tikai valstī iegūtu izejvielu (cilvēku asins plazmu), aizliedzot asins vai asins komponentu importu. Savukārt VM nav nodrošinājusi kvalitatīvu uzraudzību pār valstī noteikto stingrāko aizsardzības pasākumu ievērošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic līdzdarbosies krievu Silīcija ielejas radīšanā

Lelde Petrāne,04.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Panasonic apstiprinājusi līdzdalību Skolkovas Gudrās pilsētas koncepcijas izstrādē. Panasonic kopā ar Ernst&Young, Cisco un Krievijas Zinātņu akadēmiju palīdzēs galvenajam darbuzņēmējam, uzņēmumam Cognitive Technologies, izstrādāt projektu.

Plānots, ka Skolkovas inovatīvā pilsēta tiks atvērta 2014.-2015. gadā, nodrošinot ar mājokļiem aptuveni 31 000 iedzīvotāju 400 hektāru platībā. Projekts paredz izveidot Skolkovas Zinātnes un tehnoloģijas institūtu, pētījumu un attīstības centrus, izglītības objektus, mājokļus, infrastruktūru un veikalus.

Panasonic ir viens no četriem Skolkovas Gudrās pilsētas koncepcijas izstrādātājiem un apraksta eko tehnoloģijas un risinājumus, kas var nodrošināt efektīvāku Skolkovas darbību, vienlaicīgi samazinot tās ietekmi uz vidi.

«Nekad vēl līdz šim mūsu vīzija par gudrām, videi draudzīgām pilsētām nav bijusi tik tuvu realizācijai Eiropā kā šobrīd,» sacīja Lorāns Abadī (Laurent Abadie), Panasonic Europe izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pagaidām ievērojams šķidro kristālu ekrānu (LCD) televizoru cenu kritums nav gaidāms, lai arī pasaulē, pieprasījumam pēc tiem krītoties, samazinās arī cenas, šodien raksta laikraksts Dienas bizness.Latvijā LCD televizoru cenas varētu krist vien par 10%

Tuvāk Ziemassvētkiem, par aptuveni 10%, Latvijā varētu samazināties Samsung televizoru cenas, Db norādīja Samsung Electronics Baltics TV produktu menedžeris Dzintars Silgals. Šobrīd šķidro kristālu ekrānu televizoriem (LCD) 32 collu ekrāna televizoru cena ir aptuveni 350 lati, bet, pēc cenu krituma, klienti televizoru varētu iegādāties par apmēram 320 latiem. "Latvijā pirms Ziemassvētkiem ir gaidāmas atlaides," Db atzīmēja arī SIA LG Electronics Latvia Sabiedrisko attiecību menedžere Zane Pudāne. Viņa gan uzsvēra, ka atlaides vairāk esot atkarīgas no mazumtirgotājiem, kas nosaka preču sortimenta uzcenojumu veikalos. Savukārt LG Electronics kā vairumtirgotājs, cenas krasi samazināt neplānojot, norādīja Z. Pudāne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Latvijas iedzīvotājiem topā 32 collu televizori, kā arī 3D modeļi

Sanita Igaune,05.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas iedzīvotāji visvairāk izvēlas 32 collu lielus televizorus, tas skaidrojams ar mazajiem dzīvokļiem. Tomēr pieaug arī pieprasījums pēc lielākiem televizoriem – 42 collas un lielākiem LED un LED LCD televizoriem, DB norāda LG Electronics Latvia komercdirektors Sergejs Samoiļenko.

Vislielākais pieaugums pēc televīzoriem bija jūtams pirms valsts pārejas uz digitālo televīziju (2010.gada 1.jūnijs).

Kā viena no galvenajām lietām, kam klienti pievērš pastiprinātu uzmanību ir iebūvētais DVB–T dekoderis, kas atbalsta MPEG4 signālu, lai ar jauno televizoru varētu skatīties digitālo televīziju, atzīmē S. Samoiļenko.

Tāpat viņš apliecina, ka klienti izrāda arvien lielāku interesi par pavasarī prezentētajiem 3D televizoriem.

Arī Panasonic Latvijas pārstāvniecības vadītāja Santa Māgure DB atklāja, ka Panasonic nebija rēķinājies ar pieprasījumu, kas veidojās tieši 65 collu 3D plazmas televizoriem, tādējādi arī Latvijas plaša patēriņa elektronikas tirgū bija vērojams preču deficīts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Panasonic slēgs vienu no pasaules lielākajām plazmas paneļu rūpnīcām

Jānis Rancāns,20.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas tehnoloģiju kompānija Panasonic nolēmusi pamatīgi griezt savu zaudējumus nesošo televizoru bieznesu un atlaist tūkstoš darbiniekus, kā arī slēgt ražotnes, atsaucoties uz Japānas mediju vēstīto, ziņo AFP.

Uzņēmums plāno slēgt ražotni Amagasaki rūpnīcā, kas ir viena no lielākajām plazmas paneļu ražotnēm pasaulē. Tāpat Panasonic apsver LCD ekrānu ražotnes Mobaras pilsētā pārdošanu kādam savam konkurentam.

Japānas kompānija tā spiesta rīkoties, lai uzlabotu situāciju savā zaudējumus nesošajā TV iekārtu biznesā.

Tāpat kompānija samazinājusi savu TV pārdošanas mērķi no 25 līdz 20 miljoniem šajā fiskālajā gadā.

Panasonic TV segmenta zaudējumus izraisījusi spēcīgā Dienvidkorejas uzņēmumu konkurence, iekārtu cenu kritums, kā arī augstais Japānas jenas kurss, norāda Japānas mediji.

Kompānijas plazmas paneļus ražo divās rūpnīcās – Amagasaki pilsētā (rūpnīca tika pabeigta 2009. gadā) un Šanhajā Ķīnā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Asociācija: Lielos plazmas TV varēs tirgot

Oskars Prikulis, Db,15.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā laikā gan vietējā, gan Eiropas Savienības (ES) mērogā masu medijos izskanējusī informācija par plazmas televizoru tirdzniecības iespējamo aizliegšanu ES tirgū liela elektroenerģijas patēriņa dēļ neatbilstot patiesībai.

To savā publiskajā paziņojumā norādījusi Eiropas Informācijas sistēmu, komunikāciju tehnoloģiju un elektronikas asociācija (EICTA). Saskaņā ar ES direktīvu tādas tehnoloģijas kā plazmas televizori nevar aizliegt tirgū, ja tie atbilst ES energoefektivitātes prasībām.

ES un tās dalībvalstis šobrīd strādā pie jaunas regulas, lai garantētu uzlabotos energoefektivitātes radītājus visu tehnoloģiju televizoriem, ieskaitot plazmas, šķidro kristālu (LCD) un kineskopa televizorus.

Visiem ražotājiem būs jāievēro jaunie minimālie energoefektivitātes standarti, ja tie vēlēsies turpināt ražot, importēt un pārdot televizorus ES tirgū. Paredzams, ka jaunie noteikumi varētu tikt izdoti šī gada otrajā pusē un stāties spēkā 2010. gada otrajā pusē. Pēc pārejas perioda beigām, visiem produktiem būs jāatbilst šiem noteikumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic slēdz pārstāvniecības Tallinā un Viļņā

Ritvars Bīders,05.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānijas Panasonic reģionālais birojs Austrumeiropā Panasonic Polska slēdzis kompānijas pārstāvniecības Lietuvā un Igaunijā, atstājot tikai vienu biroju Baltijas valstīs – Rīgā, ziņo news2biz.com.

Birojus Lietuvā un Igaunijā Panasonic slēdzis ekonomiskās lejupslīdes dēļ, taču kompānija sola no jauna atvērt pārstāvniecības abās valstīs, kad atsāksies ekonomikas izaugsme.

«2009. gada vasarā Panasonic nolēma «iemidzināt» pārstāvniecības Tallinā un Viļņā. Mēs esam paturējuši dažus darbiniekus šajos birojos, taču lielākā daļa Panasonic darbību tiks realizētas caur mūsu Rīgas biroju,» skaidro Panasonic Polska preses pārstāvis Radeks Javorskis.

Viņš skaidro, ka biroju slēgšana ir saistīta ar «dramatisko» sarukumu Baltijas valstu ekonomikā. «Taču mēs neaizejam no šim tirgiem,» uzsver R. Javorskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

RealSoundLab izgudrojums būs Panasonic televizoros

Anna Novicka,05.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tas bija vairāk nekā divu gadu darbs – par līgumu, kas nupat ir noslēgts ar plaša patēriņa elektronikas ražotāju Panasonic, saka uzņēmuma RealSoundLab (RSL) valdes priekšsēdētājs Viesturs Sosārs. Līgums paredz, ka tagad visos Eiropā tirgotos Panasonic televizoros būs iebūvēta RSL izstrādāta skaņas apstrādes tehnoloģija. Šogad varētu tikt parakstīti arī citi sadarbības līgumi, cerīgs ir kompānijas vadītājs.

Produkts, ar kuru RSL ir izgājusi pasaulē, ir unikāla skaņas apstrādes tehnoloģija, kas ļauj nelaboratorijas apstākļos novērtēt skaņas kvalitāti un šo skanējumu koriģēt. Līdz šim tas nav izdevies nevienam elektronikas ražotājam. Panasonic ir trešais RSL sadarbības partneris plašā patēriņa elektronikas jomā – iepriekš līgumi jau tika noslēgti ar Hitachi (ASV un Japānā), kā arī Kenwood. Kā uzsver V. Sosārs, Panasonic Latvijas izstrādātāju know-how izmantos arī jaunās paaudzes 3D televizoriem, kuri tirgū parādīsies martā.

Kā stāsta V. Sosārs, patlaban norit sarunas vēl ar vairākiem potenciāliem partneriem, nākamais līgums sagaidāms jau aprīlī. Šī gada vidū RSL iecerējusi arī sākt pamazām darboties Korejas un Taivānas tirgos – nevis atvērot savas pārstāvniecības, kā tas ir, piemēram, ASV, bet vienojoties ar vietējiem uzņēmējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Notiks plazmas virsmas inženierijas jautājumiem veltīta konference

,09.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Lielajā aulā, Kaļķu ielā 1, 9.jūnijā un 10.jūnijā notiks pirmā starptautiskā RTU un Eiropas Plazmas un virsmas jonu inženierijas komitejas organizētā zinātniskā konference Plazmas virsmas inženierija - aizsardzības un dekoratīvie pārklājumi, kurā ar priekšlasījumiem piedalīsies aptuveni 45 zinātnieki no 12 pasaules valstīm.

Konferencē piedalīsies un referātus lasīs zinātnieki no Latvijas, Vācijas, Dānijas, Nīderlandes, Čehijas, Francijas, Somijas, Zviedrijas, Polijas, ASV, Irānas, Francijas, Lietuvas, Ukrainas.

Plazma ir jonizēta gāze, kas sastāv no lādētām daļiņām - tā tiek dēvēta par matērijas ceturto stāvokli (pirmie trīs ir ciets, šķidrs un gāzveida stāvoklis). Atkarībā no tā, kāda enerģija piemīt plazmas daļiņām, izdala augstas temperatūras plazmu, ko izmanto termokodolsintēzes reakcijās, un pazeminātas temperatūras plazmu, ko izmanto dažādās tehnoloģijās.

Konferencē Plazmas virsmas inženierija - aizsardzības un dekoratīvie pārklājumi (Plasma Surface Engineering - Protective and Decorative Coatings) tiks aplūkota pazeminātas temperatūras plazma un tās izmantošanas veidi: plazmas tehnoloģiju izmantošana virsmu attīrīšanai, pārklājumu veidošanai, lāzeru stomatoloģijā u.tml.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Panasonic Corporation EISA Awards 2008 – 2009 balvu pasniegšanā uzvarējusi četrās nominācijās, tādējādi atkārtojot iepriekšējā gada rezultātu.

Šogad EISA godalgas saņēma Panasonic blu-ray atskaņotājs DMP-BD50, Eiropas labākā plazmas televizora titulu ieguva VIERA TH-46PZ85, labākā DVD/HDD rakstītāja balvu piešķīra Panasonic DIGA DMR-EH68/685, savukārt Eiropas kompaktkameras godalgu saņēma LUMIX DMC-TZ5.

picturegallery.d74ecb9d-484d-45ae-9ee3-0e10f8bad567

”Mēs esam ļoti lepni, ka atkārtoti esam ieguvuši četras prestižās EISA godalgas, kurām mūsu produkciju izvirzīja Eiropas labākie par sadzīves elektroniku rakstošie žurnālisti. Bet mēs negulēsim uz lauriem, bet turpināsim iesākto darbu, uzlabojot ražojumus un palīdzot cilvēkiem visā pasaulē aizvien vairāk izbaudīt dzīvi,” uzsvēra Joahims Reinharts, Panasonic Europe vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic jaunajā Tesla rūpnīcā varētu investēt gandrīz miljardu dolāru

Žanete Hāka,26.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Panasonic Corp aicinājusi vairākus Japānas ražotājus pievienoties tai un investēt ASV automašīnu akumulatoru rūpnīcā, ko tā plāno būvēt kopā ar Tesla, raksta Reuters.

Tiek lēsts, ka kopējais investīciju apjoms varētu sasniegt aptuveni 979 miljonus ASV dolāru.

Paredzams, ka rūpnīca darbu sāks 2017. gadā un ir daļa no Tesla plāniem ražot lētākus elektoautomobiļus.

Pagājušajā nedēļā Tesla deva mājienus par litija akumulatoru rūpnīcu, kuras partneru vidū visdrīzāk varētu būt arī Panasonic un citi piegādātāji. Tesla atteikusies šīs ziņas komentēt, savukārt Panasonic, kas ir autoražotāja galvenais litija akumulatoru piegādātājs, sacījis, ka vēlas paplašināt sadarbību ar Tesla, taču sīkākus komentārus nav sniedzis.

Darījumam tuvu stāvošas, anonīmas personas, sacījušas,ka Panasonic apsver investīcijas jaunajā rūpnīcā, plānojot paplašināt akumulatoru piegādes apjomus Tesla. Pašreizējais sadarbības līgums beidzas 2017. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves kompānija "Toyota" atteikusies no olimpisko spēļu sponsorēšanas, kā iemeslu minot to, ka spēles kļuvušas "arvien politiskākas" un sportisti tajās paliek otrajā plānā.

2015.gadā "Toyota" ar Starptautisko olimpisko komiteju (SOK) noslēdza desmit gadu sponsorēšanas līgumu.

Taču tagad, kad beigušās vasaras olimpiskās spēles Parīzē, autobūves uzņēmums nolēmis līgumu lauzt, "Toyota" kanālā platformā "YouTube" publicētā raidierakstā paziņoja kompānijas padomes priekšsēdētājs Akio Tojoda.

"Jau kādu laiku esmu domājis, vai šajā pasākumā sportisti patiešām ir pirmajā vietā," teica "Toyota" dibinātāja Kijičiro Tojodas mazdēls, piebilstot, ka olimpiskās spēles "kļūst arvien politiskākas".

Lēmums nozīmē, ka pakāpeniski vairs netiks izmantota olimpisko spēļu atribūtika ar "Toyota" logotipu, kā arī kompānijas automašīnas vairs neizmantos ar olimpiskajām spēlēm saistītos pasākumos, informēja Tojoda.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas ir viena no lielākajām sadzīves elektronikas ražotājām visā pasaulē un pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, ir laidusi klajā divus pilnīgi jaunas sērijas – PT-F200 un PT-LB80 – inovatīviem projektoriem, lai apmierinātu biznesa un izglītības jomas lietotāju prasības.

Projektori PT-F200E un tīklā savienojamais PT-F200NTE ir jaunākie no Panasonic populārās prezentācijas projektoru sērijas, kas pārsvarā balstās uz savu priekšteču – F100 sērijas projektoru – veiksmi. Savukārt LB80 projektoru sērija ietver trīs modeļus ar bezvadu savienojamību (PT-LB80NTE, PT-LB75NTE un PT-LW80NTE), divus modeļus ar spilgtumu, lielāku par 3000 lūmenu (PT-LB80NTE un PT-LB80E), un vienu platekrāna modeli (PT-LW80NTE). PT-LB80E un PT-LB75E ir tādas pašas īpašības kā NTE modeļiem, izņemot bezvadu funkcionalitāti.

picturegallery.ab4d7d3d-683a-42f4-a8db-b7566a4ba992

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Panasonic paredz 5,5 miljardu lielus gada zaudējumus

Jānis Rancāns,31.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Panasonic šo biznesa gadu kopumā noslēgs ar zaudējumiem 420 miljardu Japānas jenu (aptuveni 5,5 miljardi ASV dolāru) apmērā, kas kompānijai būs smagākie zaudējumi pēdējo desmit gadu laikā, atsaucoties uz Japānās tehnoloģiju kompānijas prognozēm, ziņo Reuters.

Panasonic zaudējumi galvenokārt saistīti ar augsto jenas kursu, zemo pieprasījumu ASV un Eiropā, kā arī ar augstajām rekonstrukcijas izmaksām, pavēstījusi kompānija.

Iepriekš Panasonic plānoja, ka biznesa gadu tai izdosies noslēgt ar neto peļņu 30 miljardu jenu apmērā.

Komentējot plānotos finanšu rezultātus, kompānijas galvenais Finanšu direktors Makoto Uenojama skaidroja, ka Panasonic nepieciešams pārskatīt savu televizoru un ar tiem saistītu pusvadītāju biznesu. «Ja mēs tos samazināsim, mūsu rādītāji būs pavisam savādāki,» klāstīja M. Uenojama.

Db.lv jau vēstīja, ka Panasonic plāno pamatīgi «griezt» savu zaudējumus nesošo televizoru biznesu, no darba atlaist vairākus simtus darbinieku un slēgt atsevišķas ražotnes Japānā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauna televizora meklēšana bieži kļūst par komplicētu pieredzi. Jo pat vienāda izmēra televizoru cenas dažkārt ir atšķirīgas un atšķiras pat vairākas reizes. Produkcijas ražotāji un pārdevēji reklamē noteiktas papildu funkcijas, nekad nedzirdētās tehnoloģijas un neticamus solījumus par skatāmā attēla kvalitāti, un tas viss it kā liek mums arvien vairāk tērēt naudas jaunajai ierīcei. Savukārt internetā informācijas meklēšana salīdzināma ar haosu – tur ir pilns ar pretrunām un neapstiprinātiem faktiem, kas vēl vairāk maldina. Tomēr, ņemot vērā dažus galvenos kritērijus, var izvēlēties tiešām labu televizoru. Protams, nekādi padomi nepalīdzēs izvēlēties ideālāko variantu, tomēr sniegs pietiekami informācijas, ar ko sākt meklējot jaunu viedtelevizoru.

Izmērs – svarīgs faktors

Tiem, kuri apgalvo, ka ekrāna izmērs un attēla kvalitāte nav viena no otras atdalāmas lietas, ir taisnība tikai daļēji. Jo lielā telpā pat labākās kvalitātes neliela televizora pārraidāmais attēls pazudīs. Šī iemesla dēļ viesistabā būtu jānovieto vismaz 55 collu pa diagonāli viedtelevizors, bet guļamistabā – vismaz 40 collu pa diagonāli. Tomēr, optimāls izmērs lielai istabai – 65 collas un vairāk. Protams, lēmumu par iegādi bieži vien ietekmē arī papildu funkcijas vai parametri, piemēram, 4K izšķirtspēja, HDR vai ļoti funkcionāla viedā attālinātā vadības pults, taču biežākā klientu sūdzība saskaņā ar 220.lv elektroniskas speciālistu teikto, ir tā, ka pircēji iegādājas vienkārši pārāk mazu televizoru. Tāpēc būtu labi jāpadomā, vai nebūtu jāinvestē lielākā ekrānā, un nevis papildu parametros, kas skan inovatīvi un diezin vai ir nepieciešami.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV elektrisko automašīnu ražotājs Tesla Motors pasaulē lielāko litija-jonu akumulatoru rūpnīcu būvēs Nevadas štatā, ceturtdien paziņoja štata gubernators Braiens Sandovals.

Šī rūpnīca, par kuras plāniem jūlijā tika paziņots kopīgi ar Japānas elektronikas uzņēmumu Panasonic Corp., nākamo 20 gadu laikā Nevadas ekonomikā iepludinās gandrīz 100 miljardus dolāru, norāda Sandovals.

Ražotne tieši nodarbinās 6500 cilvēku un vēl 16 000 netieši, bet Nevadas iekšzemes kopproduktu (IKP) tā palielinās par 4%, sacīja gubernators.

Izvēlē par šīs rūpnīcas būvniecību konkurējuši vēl četri štati - Kalifornija, Teksasa, Ņūmeksika un Arizona.

Vietējais Nevadas laikraksts vēsta, ka štats uzņēmumam 20 gadu laikā solījis nodokļu atlaides aptuveni 1,25 miljardu dolāru apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izmaksu samazināšanas nolūkos Japānas elektronikas preču ražotājs Panasonic plāno visā pasaulē slēgt 26 ražotnes, un tā rezultātā bez darba paliks 15 000 kompānijas darbinieku, ziņo BBC.

Kompānijas darbību negatīvi ietekmē jēnas vērtības palielināšanās un globālā pieprasījuma mazināšanās ekonomiskā krīzes ietekmē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu elektronikas produktu ražotājs Panasonic laidis klajā 3-D videokameru patērētājiem, vēsta Associated Press.

Vairākas pasaules elektronikas kompānijas patērētājiem sākušas piedāvāt 3-D televizorus, cerot, ka tādi supergrāvēji kā Avatars modinās cilvēkos vēlmi pēc trīsdimensiju pieredzes arī mājas apstākļos. Tomēr līdz šim trīsdimensionālo produktu satura nepietiekamība nav ļāvusi tiem gūt panākumus tirgū.

Videokameras un 3D lēcas komplekts maksā aptuveni 2000 dolārus (Ls 1080), kas ir patērētājiem daudz pieejamāks nekā profesionāla 3-D videokamera. Panasonic kamera atgādina parastu digitālo videokameru, tomēr tai ir nepieciešama nedaudz lielāka 3-D maiņas lēca, kas ir jāiegādājas atsevišķi.

3-D videokameras Japānā sāks pārdot 20. augustā, savukārt citur pasaulē – nedaudz vēlāk 2010. gada laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas ražotājs «Panasonic» ceturtdien paziņoja, ka apturēs biznesa saites ar Ķīnas telekomunikāciju kompāniju «Huawei», pievienojoties kompānijām, kas distancējas no Ķīnas uzņēmuma saistībā ar ASV aizliegumu ar to sadarboties.

Paziņojums izplatīts dienu pēc tam, kad četri lielākie Japānas un Lielbritānijas mobilo sakaru operatori paziņoja, ka atliek jaunā «Huawei» viedtālruņa ar 5G tehnoloģiju palaišanu tirgū.

«Esam izbeiguši jebkādus biznesa darījumus ar «Huawei» un 68 tās grupas kompānijām,» pret kurām vērsts ASV aizliegums sadarboties, paziņoja «Panasonic» preses pārstāvis Džo Flinns, piebilstot, ka tāds rīkojums kompānijā izplatīts trešdien.

Flinns informēja, ka «Panasonic» ar «Huawei» saista «elektronisko detaļu» piegādes, bet detalizētāku informāciju viņš nesniedza.

ASV valdības aizliegums attiecas uz ASV ražotiem produktiem. «Panasonic» ASV ražo daļu detaļu, kas tiek piegādātas «Huawei». apstiprināja Japānas uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Eiropa ar 1,5 miljardiem eiro soda veco televizoru un monitoru ražotājus

Dienas Bizness,05.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Savienības pretmonopola iestādes par godīgas uzņēmējdarbības prakses pārkāpumiem noteikušas sodus vairākām kompānijām, tostarp Samsung, LG un Philips, kas agrāk ražoja un tirgoja CRT tipa televizorus un datoru monitorus.

Kopējais soda apjoms visām kompānijām, kas piedalījās cenu regulēšanā, veido 1,47 miljardus eiro.

Patlaban CRT jeb katodstaru lampu televizorus un monitorus vairs neražo, mūsdienās tos aizstāj LCD un plazmas tehnoloģijas.

Eiropas Komisija, paziņojot par sodu apmēriem, norādīja, ka kartelī iesaistītās kompānijas mākslīgi noteikušas cenas, savā starpā dalījušas tirgus un patērētājus, kā arī ierobežojušas ražošanas apjomus. Šādi pasākumi uz patērētāju rēķina tika piekopti desmit gadu garumā.

Eiropas Komisija (EK) uzsver, ka kopumā darbojušies divi karteļi, turklāty ne tikai Eiropas mērogā, bet visā pasaulē. Viens kartelis fiksēja cenas un dalīja tirgus CRT televizoriem, bet otrs - datoru monitoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Berlīnē notikušajā elektronikas izstādē IFA 2017 izrādītās tehnoloģijas liek domāt, ka jau pavisam drīz sarunāšanos ar sadzīves tehniku uztversim kā normālu parādību

Gudrāka un savstarpēji savienota sadzīves tehnika, ekrāni visās malās, arī gleznu vietā, un sarunas balsī ar priekšmetiem – šādi IFA 2017 iezīmējusi tuvākās nākotnes patērētāju elektronikas aprises. Berlīnes izstāžu centra milzīgajos paviljonos tehnoloģiju kompānijas tradicionāli izstāda iepriekš neredzētas inovācijas; dažas tendences bija īpaši uzkrītošas.

Ultra HD ir ikdiena

4K jeb Ultra HD izšķirtspēja televizoriem vairs nav nekas pārsteidzošs, taču šajā izstādē milzu ekrāni ar astoņiem miljoniem attēlu veidojošo pikseļu bija it visur – gan kā izstādes objekti, gan kā informatīvi palīglīdzekļi citu produktu stendos. Samsung prezentēja televizora un digitālā gleznu rāmja krustojumu The Frame 43 collu versijā, kas izslēgtā stāvoklī kļūst par gleznu. Vienlaikus korejieši paziņoja par sadarbību ar slaveno Madrides Prado mākslas muzeju, un šī savienība paredz, ka lietotājiem ielādēšanai digitālajā rāmī būs pieejamas tūkstoš slavenu mākslinieku gleznu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kaut gan mileniāļus un Z paaudzi Covid-19 pandēmija skārusi smagi, viņi šo laiku uzskata par iespēju atjaunot spēkus un rīkoties, atklāj "Deloitte" aptauja*.

Gandrīz 30% Z paaudzes pārstāvju un teju ceturtdaļa mileniāļu norādīja, ka pandēmijas ietekmē ir vai nu zaudējuši darbu, vai arī bijuši spiesti izmantot bezalgas atvaļinājumu. Vien trešdaļa mileniāļu un 38% Z paaudzes pārstāvju apgalvoja, ka viņu nodarbinātības statuss un ienākumu līmenis nav mainījies. Tomēr krīze uz jaunākās paaudzes pārstāvjiem atstājusi arī pozitīvu ietekmi.

Stresa līmenis samazinās

Pirms pandēmijas 52% Z paaudzes respondentu un 50% mileniāļu valstīs, kuras tika aptaujātas divreiz (pirms pandēmijas un tās laikā), apgalvoja, ka stresu ikdienā izjūt visu vai lielāko daļu laika. Kā galvenie stresa avoti minēti ģimenes labklājība, ilgtermiņa finansiālā situācija un darba iespējas. Interesanti, ka pandēmijas laikā veiktajā aptaujā atklājies, ka abu paaudžu stresa līmenis nokrities par astoņiem procentpunktiem, iespējams, tādējādi apstiprinot, ka ikdienas tempa palēnināšanās samazinājusi kopējo stresa līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru