Laikraksts Dienas bizness un pārdošanas konsultāciju uzņēmums Mercuri International jau trešo gadu rīko gada pasākumu pārdošanas vadībā, kas reizē ir arī konkurss – Pārdošanas tīģeris 2007. Ceturtdien noskaidroti desmit šī gada pusfinālisti.
Konkursa mērķis – pievērst lielāku uzņēmēju uzmanību pārdošanas darba pilnveidošanai, parādot labāko pieredzi pārdošanā un pārdošanas vadībā.
Cetutdien notika pirmā žūrijas sēde un tika izvērtēti konkursa Pārdošanas tīģeris 2007 iesniegtie pieteikumi un pusfinālam izvirzīti ir 10 pretendenti:
-Irina Stepanova, TNT Latvia SIA
-Gustavs Zatlers, Cēsu alus AS
-Silva Jeromanova – Maura, Silja SIA
-Elita Daniela, Falck Apsargs AS
-Dace Brencēna, SEB Unipensija Atklātais pensiju fonds AS
-Ingemārs Liakovičus, De novo SIA
-Oskars Didža, Lindstrom SIA
-Gatis Pikšs, Maxit SIA
-Ināra Meija, Parekss apdrošināšanas kompānija
-Deniss Razžigajevs, M.A.R.I.D.I. SIA
Savukārt š.g. 20.aprīlī, noklausoties visu pusfinālistu prezentācijas, žūrija noteiks tos finālistus, kuri uzstāsies gada pasākumā pārdošanas vadībā 17.maijā un cīnīsies par titulu – Pārdošanas tīģeris 2007.
Konkursa balvas ideja un mērķis ir atrast un popularizēt tos vadītājus, kuri ar savm zināšanām un aktīvu rīcību 2006. gadā ir nodrošinājuši mērķtiecīgu pārdošanas darbu, lai sasniegtu augstus pārdošanas rezultātus. Iepriekšējo divu gadu pieredze rāda, ka Latvijā ir ļoti daudz mērķtiecīgu un talantīgu pārdošanas vadītāju, bet galvenais – ka viņi ir gatavi dalīties pieredzē un par saviem panākumiem runāt arī ārpus sava uzņēmuma robežām.