Japāņu ražotāja Nissan premium segmenta krosovera Murano motoru paletē beidzot ir parādījies moderns četrcilindru dīzelis.
Līdz šim, tieši dīzeļmotora trūkuma dēļ Murano nav spējis iemantot eiropiešu uzmanību. Nākotnē Nissan cer, ka situācija mainīsies uz labo pusi, prognozējot, ka 190ZS dīzelis iemantos vajadzīgo popularitāti un aizņemot līdz pat 85 % no Eiropā pārdotajiem Murano. Kaut arī Nissan vēlas līdzināties vācu ražojumiem kā ,piemēram, Mercedes ML vai BMW X5, realitātē Murano pietrūkst gan atraktivitātes, gan spēka. Četrcilindru dīzelis ir labs atradums, taču dinamikas un jaudas ziņā tas nespēs sacensties ar vāciešu spēkstacijām. Dinamikas un jaudas trūkumu 2.5 litru 190 ZS jaudīgais dīzelis kompensēs ar sabalansētu degvielas patēriņu, vidēji 8 litri uz 100 km, kā arī ļoti kluso darbību. Nissan Murano ar dīzeli būs lētāks nekā komplektācijas ar benzīnmotoriem, proti, sākot ar 45 590 eiro.
Nissan Murano tehniskie dati
Garums/Platums/Augstums/Riteņu bāze (metri): 4,86 /1,89 /1,72 /2,83,
Bagāžas nodalījuma ietilpība(litros): 402,
2,5litru četrcilindru dīzeļmotors 140 kW/190 PS,
Maks. griezes moments: 450 Nm pie 2 000,
Paātrinājums: 0-100 km/h(s): 10,5 ,
Maksimālais ātrums: 196 km/h,
Vidējais degvielas patēriņš: 8,0 l/100 km,
CO2-emisija: 210 g/km,
Atgāzu normatīvs: Euro 5,
Cena Eiropā, sākot no 45 590 eiro