Slavenā autoražotāja Nissan Motor vadība paziņojusi, ka plāno tuvāko sešu gadu laikā savu tirgus daļu globālajā auto tirgū palielināt līdz 8%. Pagājušajā gadā Nissan tirgus daļa bija 5,8%.
Lai pievilinātu klientus, ik pēc sešām nedēļām kompānija sola patērētājiem piedāvāt jaunu automašīnas modeli.
Kopumā Nissan tuvākajā sešgadē plāno gūt augļus no investīcijām, ko kompānija ir veikusi Indijā un Ķīnā. Tāpat kompānija paredz gūt labus rezultātus no savu elektroauto pārdošanas. «Šī ir pirmā reize, kad Nissan plāno būt agresīva,» norāda kompānijas vadītājs Karlos Gosns (Carlos Ghosn).
Tāpat kompānijas vadība paziņoja par plāniem atvērt jaunu auto ražotni Brazīlijā, kura gada laikā spētu saražot 200 tūkst. automašīnu.
Jānorāda, ka Nissan, kas 1999. gadā atradās turpat uz bankrota robežas, kļuvusi par vienu no pelnošākajiem autoražotājiem. Minētais Japāņu autoražotājs gada laikā līdz 2011.gada 31.martam bija guvis tīro peļņu 319,2 miljardu jenu (3,7 miljardi ASV dolāru) apmērā (attiecīgajā periodā iepriekš tas nopelnīja 42 miljardus jenu). Turklāt Nissan globālie pārdošanas apjomi palielinājušies par 19% līdz 4,2 miljoniem transportlīdzekļu, kas kāpinājis ieņēmumus par 17% līdz 8,8 triljoniem jenu. Vislielākais pieprasījuma pieaugums novērots Ķīnā, kur Nissan pārdošanas apjomi kāpuši par 36%.